Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Veb Cam De Başladı
Slm ben hakan size anlatıcam hikaye tamamen gerçek ve bi o kadar da enteresan bi hikayedir.ben 17 yaşında 1,78 boylarında buğday tenli bi gencim bundan yaklaşık 3 hafta önce tanıştığım bi kız ile msn de acayip bi muhabbete girdik o bana o gün yaşadığı sexi olayları anlatıyor hatta bana cam de açıp iştee beni tahrik ediyodu neyse bi gün bana karşı içinde bi hoşlantı oldunu ve kendini bana ait hissetnek istediğini söledi ben buna inanamıyodum çünkü kız hakikaten çookkk güzeldi neyse fırsat bu fırsat hemen o gece ben buna çıkma teklifi ettim oda kabul etti daha o gece bana aşkım falan diyodu bend
Kölelik
Merhabalar size başımdan gecen bir olayı anlatacam internette Chat yaparken bir bayan mesaj attı ben dalga gectigini sandım çünkü nickim köle idi biraz konuştuk telimi verdim bikac saat sonra aradı aslında lezbiyen olduğunu söyledi ama lezbiyen bir arkadaşıyla bir erkeği köle olarak kullanarak değişik şeyler yapmak istediğini söyledi ben pek ciddi olarak görmedim alay ettiğini sandım ama ertesi gün ankarada bir cafede randevu verdi ve oraya gittim söylediği gibi gelmişti ve ilk söyledi şey kölemiz olmayı kabul ediyormusun ismi serpildi kabul ediyorsan hemen başlıyorum dedi kalk gidiyoruz dedi
Direnemedi
Slm hakan ben bu tür hikayelerin çoğu bana gerçek gelmez ama ister inanın ister inanmayın bu kesinlikle öyle değil! ben 19 yaşında bir gencim bizim apartmanda 6. katta çalışan bi hanımın 2 küçük kız çocuğu vardı ve tabiki onların da bir bakıcısı.Adı Asuydu herneyse kız baya uzun boylu alımlı ve adeta baştan çıkarıcı bi fiziği vardı. bu mesleği de hobi olarak yapıyomuş ihtiyacı olduğundan falan değil.bu kıza hasta olmustum ama elinden düşmeyen tlf nu bana sanki hiç ümitlenmemem gerektiğini söylüyüordu bi beklediği yada nişanlısı var gibiydi.Apartmanda arada bir göz göze geliyorduk ama kaçamak
Annem Ve Ablamla
merhaba kıymetli okuyucular.ben 21 yaşında orta boylu, 70 kg ağırlığında gördümü dayanamayan bir erkeğim.ilk cinsel ilişkimi annemle, ikincisinide ablamla yaptım.evet yanlış duymadınız yaptım.19 yaşına kadar mecburi olarak babamın emri altında yaşayan birisıydım.ama babam öldükten sonra istediğimi yapabilecek hale gelmiştim 20 yıldır içimde biriken sapık duygular 21 yaşıma geldikten sonra bana yenik düşmüştü.sizlere biraz annemden sözedeyim.annem de babamın ölümünden sonra hayatın tadını çıkarmaya karar vermişti ki çoğu zaman geç saatlere kadar gelmiyordu.annemdeki ve ablamdaki bu değişiklik
Yolcu Motordu
Şehirler arası otobüs şoförüyüm işim gereği her gün yolda olmak zorundayım 42 yaşında olduğumdan olgun bayanlar hem tercihim hem de bana uyarlar en azından çok sırdaş olmaktalar Devamlı Ege Akdeniz çalışmaktayız diğer arkadaşım genç o ise yaşı icabı gençlerle buluşur Ankara Ayvalık yolunu hiç sevmem sanki bitmez gibi gelir ,perondan kalktım hayırlı yolculuklar diledim yolculuk başladı Hemen yolcuları taradım önlerde gençler var 7 numarada ise oldukça yaşlı sayılacak bir bayan var ama hayırlısı ile yola devam ederken servis başladı Bizim araçta hostes zor olur genç kaptan baş hostesle çıktığ
Yaşlı Sevgilim
|ben 25 yaşında bir gencim internet vasıtasıyla tanıştığım sevgilim benden 20 yaş buyuk ve 45 yaşındaydı internette chat yaparken tanıştıgımızda hıc bu kadar ılerıye gıdebılecegımızı dusunmemiştim.. internette 1 hafta kadar muhabbettten sonra bulusma teklıf ettım ve kadıkoy de boganın yanında bulustuk ..45 yasında olmasına karsın oldukca dırı vucutlu balık etlı kumral bır bayan oldugunu gorunce cok sevınmıstık gercı benım için sikiş olsun hiç onemı yoktu.. Bu bayan eşinden ayrılmış yanlız yaşayan bırıydı yanı sikiş için yer bulmak sorun olmayacaktı kadıkoyde simit sarayında bir muddet oturduk
Anneler Ve Oğulları
Can ve ben, çocukluktan beri arkadaşız. Onunla bugüne kadar herşeyimizipaylaştık. İkimiz 18 yaşımıza girdiğimiz gün zamparalığın yollarını tuttuk. Bol miktarda karı sikmeye başladık. Can ile benim en büyük fantazimiz, 40-45 yaşlarında ki hatunlarla sikişmektir. Oyüzden, ava çıktığımızda o yaşlarda ki karıları ayartıp eve atıyoruz ve sabahakadar çatır çatır. Günler böyle akıp giderken, birgün Canın aklına çok şahane bir fikir geldi.Bana söylerken önce çekindi. Nasıl tepki vereceğimi bilmiyordu. Bir süredüşündükten sonra pat diye söyleyiverdi. `Bizde madem ki olgun kadın sikme hastalığı var, o
Aktif Diye Tanistim Azili Pasif Cikti
Aktif diye tanıştım azılı pasif çıktı!... Selamlar Size birkaç kere etkisinde kaldığım sikişlerimi anlatmış ve gizli dünyamı paylaşmıştım. İşte yine bunlar gibi bir anımı anlatmak istiyorum. Bundan epey önce yaşadığım semtin kuytu bir parkında ki gaylerin cirit attığı mekanlardan birisidir, azgınlığın verdiği istekle gece geç saatte dolaşmaya çıktım. Takılan tipler yine aynıydı ancak çekingen görünümlü ama sert, 175 boylarında ve orantılı bir vucuda sahip bir çocuk dikkatimi çekti. Tek başına oturduğu bankta yanına oturdum. İki dakika içerisinde hemen tanışma faslına giriştim. S
COŞTUM BE
Ben bir gün evde tek başımaydım ve porno izledim çok coşmuştum mastürbasyon çekiyordum bir tane çok güzel ama evli bir komşumuz vardı 0 kadar güzel fiziği vardı ki sanki çıldırcak tım tam 90 60 90 lık tı ben mastürbasyon çekerken tam o çağırdı ben 17 yaşındayım yakışiıklı bir gencim tam o çağırdı cola al dedi bana ok alırım dedim 3 katta oturuyordu aldım eve getirsene dedi bende tamam dedim üzerinde capri vardı eve gir dedi cola verscem sana dedi ben hayır dedim o ısrarlaadı ok dedim girdim cola verdi bana bir bardAK aıldım o odaya gitti ben çaktırmadan izliyordum yatak odasının dolabını açtı
AİLECE
 slm size anlatacağım olay bir sene önce başımdan geçti.konuyu fazla uzatmadan biz amcamlarla alt alta oturuyoruz.geçen yıl başında hepberaber bizde toplanmış eğleniyorduk.herkesin elinde içki şişesi sürekli içiyorduk.artık herkesin kafası çakır keyif olmuş kahkahalar havada uçuşuyordu.bir ara o kalabalıkta(amcam,yengem,yiğenlerim mürvet ve ahmet,annem babam,kardeşlerim gökay ve koray)bir el hissettim bacaklarımda.baktım ahmetdiz üstü eteğimin içinden bacaklarımı okşuyor.ahmet 17yaşında yakışıklı sayılacak bir tipte ama benim amcamın oğlu olduğu için belli etmeden elini tutup kendi bacağı
BHcujfvloZ
Yeri olan yakisikli kedinne gfcvenen 20-30 yas arasi erkekler, benim adım Emel 20 yaşındayım cep numaram 0541 414 70 17. Gereksiz yere rahatsız etmeyin hoş sohbetse buyrun bekliyorum Hikayeyi Gönderenin Adı : lQq4Z0GgeHikayeyi Gönderenin Mail : tqpuy7fcf4@hotmail.com
Bakırköy`e Gidiyordum
Çok kısa olan maceramı yayınlarsanız sevinirim. Belediye otobüsüne binmiş Bakırköye gidiyordum. Çok kalabalıktı. Bir kaç kız öğrencinin yanında zorda olsa bir yer bulabildim. Öyle bir kalabalıktı ki vücudunuzu 1 santim bile sağa sola çeviremiyorsunuz. Belediye otobüsü biraz gittikten sonra kalçamda bir elin gezdiğini hissettim. Başımı arkaya doğru çevirdiğimde 17.18 yaşlarında okul üniformalı genç kızın bana gülümsediğini fark ettim. Hiç tepki vermedim. Cesaret almış olacak ki eli tüm kalçamı dolaşmaya başladı. Hoşlanmıştım. Elimi kalçama onun elinin üstüne koyduğumda bir an duraksadı. Devam
Ablamı Siktim
Ensest_aileler@hotmail.com merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın neyse baslıym anlatmaya ben bu sıteden bı arkdasla tanıstım oda ablasını sıkıyomus ve msnını ladım ve ekledım bana taktıkler verdı ve bende denedım bı gun arkasına gecıp canım ablam deyıp sarıldım ve optum aynı zamandada sıkımı o harıka poposuna hafıfce bastırdım ılkten cekılmek ıstedı ama sonra ben cekınce dur sımdı dedı bende durdum baktım odada yatıyo napıyon canım ablam dedım oda hıc napım ıste gordugun gıbı dedı ve ustunde mını etegı vardı d
TEYZEMİN KIZININ AMI
Ben su an 17 yasındayım bu olay 1 hafta önce oldu ben teyzemlere gitmiştim o gün teyzemle eniştemde carsıya gidecekmiş biz füsunla(teyzemin kızı 15 yasında) yalnız kalacaktık onlarda da bilgisayar vardı teyzemler siz bilgisayar oynayın biz 2-3 saat sonra geliriz dedi tabi benim aklıma direk füsunu sikmek geldi işte olum dedim tam zamanı teyzemler gitti biz füsunla internete giriyorduk füsun bilgisayara ben füsuna bakıyordum ona bakarken benim alet kalktı ben wc ye gidiyorum diyerek ayrıldım ve wc de 31 çektim yeniden içeri geldim füsun bana wc nin deliğinden baktığını söyledi neden dedim zaten
Babamı Azdırdım
Selam ben selcan.şu anda 18 yaşındayım.Birkaçyıl önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiyorduk.O zamanlar otobüsler bedava olduğu için durak oldukça kalabalıktı.Otobüs geldiğinde herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenarda kalmıştık.herkes binip biz dışarda kalınca şoför orta kapıyı açıp sizde oradan binin dedi.önce annem ve ben bindik. arkadan kardeşim hakan ve babam bindi.O kadar sıkışıktıki kapı zorlukla kapandı.Otobüs hareket ettikten bir süre sonra sıkışıklıktan kendimi babamın kucağına doğru bıraktım.Bir müddet sonra a
Hep Hayalimizdi Hikaye
Slm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinselslm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinsel hayatımız çok zaman güzel olmuştur,ama zaman geçti sanki birşeyler eksik diyorduk,eşimde bende birbirimize eksik olan şeyi diyemiyorduk.ilk otyrduğumuz evinmiz müstakildi,2 yıl sonra apartman dairesine taşındık ve işte o zaman eksik olan şeyi birbirimize diyebildik.izlenme duygusu...eşimle bir yaz akşamı yatak odamızda loş ışıkta çılgınca sevişmeye
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir delikanlıyım. İş yerim mecidiyeköyde. Neyse hikayemize dönelim. Bir sabah normal herzamanki gibi otobüse bindim sabah olduğu için tıklım tıklımdı otobüs herkez işe gec kalmayayım okula gec kalmayayım diye dolusmustu otobüse. Boyumda uzun olduğu için yavaş yavaş orta kapının olduğu yere doğru ilerledim yaklasık 33 yaslarında bir bayan bana baktı ve gülümsedi bekle yanına geliyorum misali :) Neyse ben hiç oralı olmadım bayan yanıma kadar sokul
Komşumuz Safiye
Öncelikle çok güzel bir site hazırlamışsınız,bunun için teşekkür ederim.Sürekli hikayeleri takip ediyorum ve bende sizlere bir kaç hikaye yazmak istedim.Olay çok yeni oldu ve hala tadı damağımda.26 yaşındayım ve bekarım.Ocak ayının başlarında annemler bir hasta ziyereti için ankaraya gitmişlerdi.Burası turizm memleketi olduğu için biz yazın çalışıyor kışın yatıyoruz. Bu yüzden geç saatlere kadar chat yapıyorum ve öğlene kadar yatıyorum.Bizim yan komşumuz Safiye,günün her saati bizde olan bir komşumuz. 2 yıllık evliler.Kocası memur 28 yaşında, orta boylu, sarışın ve etine dolgun. Ve en önemlisi
ERZURUMDAN SELAMLAR
ERZURUMDAN SELAMLAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acaip derecede sex istiyordu. otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bi bayan grubunun minübüse bindiğini gördüm gideceğim yönle alakası olmamasına rağmen bende onların peşinden dadaşkent minübüse bindim kızlar düğünden çıkmışlardı ve hepsi çok sexi giyinmişlerdi birisi tam önüme geldi zaten araba sıkışık olduğu için kalçaları aletimin tam önündeydi kıvrak bi hareketle aletimi kalçalarına değdirdim ilk önce terettütlüydüm ama k
Baldızımı Banyoda
Yaklaşık 10 yıl önce idi.eşim doğum için hastanede yatıyordu. baldızım Gülçin de bizde kalıyordu. Ona dayanamıyordum.hep onu düşünerek otuz bir çekiyordum.onu sikmeyi çok istiyordum.bir gün banyodan su sesleri gelmeye başladı.evde Gülçin ve benden başka kimse yoktu hemen banyo anahtar deliğinden baldızımı seyretmeye başladım. Kıllı amı gözlerimin önündeydi. Elleriyle amını okşuyordu. Arkasını döndü kocaman götü ohh artık dayanamıyordum yavaşça kapıyı açıp içeri banyoya girdim yüzü sabunlu olduğu için beni görmedi. Çırılçıplak karşımdaydı kocaman götü, tazecik sikilmemiş amı dimdik memeleri oh
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/1c6193afa93bee19879050f3dab61e68.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32