Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
DILAN  GERCEKHIKAYE
Selam arkadaslar ve bu mesaji okuyanlar.benim adim sahin su an 25 yasinda siyah sacli kahverengi gozlu cevresinda yakisikli olarak bilinen biriyim.simdi sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim okudugunuzda gercek oldugunun farkina sizlerde varacaksiniz.ben almayada ikamet ediyorum.yalniz yasiyorum.benim evin karsisindaki dairede amcamlar oturuyor.amcam evli 4 tane de kizi var ikisi evli diger ikiside bekardir. benim dilan ile aram cok iyiydi.dilan 25 yasinda amcamin ikinci buyuk kiziydi.bundan 4 sene önce evlenmis daha cocuklari olmamisti yani düzenli bir cinsel hayati yoktu.bunu bi
Casu Saxo
Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.biz 2. sınıfa bile giderken filim lerden gördüklerim gibi sevişiyorduktabi o zaman lar küçüktük ne yaptıımızı bilmioduk. bundan 2 sene önce yani 8. sınıftayaken gökan die bir arkadaşım vardı tabii cansu da bizim sınıftaydı habire gökanla cansunun götünden ve amından bahsederdik olum cansunun göte bak yoğurt kesesi gibi o ne sikilir hem götten hem am dan . haa bide sınıfın en çalışkanıydııı.bi güün annemgille ben de cansu gile misafirliğe gittim ta
Hayallerime Ulaştım
Arkadaşlarla fetiş duygularımı paylaştığımda hasta muamelesi görüyordum beni yabancılar daha iyi anlar umuduyla Almanlarla, Japonlarla konuşmaya çalıştım alman jenny i de bu esnada tanıdım henüz 20 yaşındaydı kısa bi muhabbetten sonra fotoğrafını da yollamıştı sarışın tipik bi almandı. güzel bi kızdı hoşlanmıştım ondan ona fantezilerimden bahsettiğimde de pek yadırgamadı beni arkadaşlığımız hemen hemen hergün konuşmaya başlamamızla epey ilerlemişti ikimiz de bu sayede ingilizcemizi geliştiriyorduk ben jenny ye fantezilerim doğrultusunda sorular sorduğumda hep geçiştiriyordu bi akşam yine icq d
Kızkardeşimi Yaptım
Merhabalar.. kardeşim 20 yaşında esmer çok güzel bir kızdı. Ben ise 21 yaşındaydım aramızda 1 yaş vardı ama birbirimize çok bağlıydık. küçüklükten beri hep birbirimize yakındık. 3 4 sene önceye kadar devamlı beraber yatardık beraber yıkanırdık. Ama artık 20 yaşında olma kompleksi ile baya çekinmeye başladı Geçen gün banyoya girecektim. şakayla karışık gel hadi dedim saçmala abi dedi ve kahkaha atmıştı. ama beni devamlı röntgenlerdi bunu bir kaç kere görmüştüm ama görmemezlikten geliyordum. Temmuz ayıydı arkadaşın yazlığına gitmiştik yaklaşık 2 hafta kalmıştık havalar çok sıcaktı. sonra İzmir g
Yengem Ve Annem
Slm lar siteniz süper diyorum ve hikayeme geçiyorum ben 23 yasşında ve pek yakışıklı deilim.Her kadına sex objesi olarak bakarım. Günlerden birgün annem yengen evde yalnız dayın iş tatiline gidicek diyince sevinçten uçtum ama belli etmedim giyindik ve gittik.Dayımların evi ormanda tek kurlulmuş bir ev arazi büyük yengeme gelince esmer 1,65 boyunda esmer kara gözlü süper bir kadındır geldiğimizde bizi sevinçle karşıladı sevindi flna açşam oldu yemek yedik ben şöyle etrafı koloçan ediyim dedim gezdim filan geldim eve aklıma fikir gelmişti hemen çantama aldığım uyku ilacını çaya karıştırdım ben
komşum hicran
Bizim bir komşumuz vardı adı hicran Ben siktim lastiktiçler sikti fırıncılar sikti yıkamacı sikti kapıcılar sikti bina sahibi sikti o küçük mısto varya o bile sikti :DHikayeyi Gönderenin Adı : zalHikayeyi Gönderenin Mail : zal_oglu83@hotmail.com
komşumun kızı büşraaaa
sizi 18 yaşındayım merakla bekletmeden hikayeme başlim bu anlatacam hikaye gerçek bir hikayedir bir gün koşumuz halı yıka dı büşra diye bir kızı vardı halıları asmaya gelmişlerdi üstündeince bir pijama vardı ve beni, delirtmişti benim şey hemen kaltığı için diger odaya gitmiştim anlamasınlardiye ama o görmüştü bende bende biraz tedirgin olmuştum çünkü belki beni evdekilere derdiye ama bir gün sonra msn de konuşurken bana hiç böyle bir şey görmemiştim dedi ben de ne görmemiştin dedim oda bana şeyinin kaltığını gördüm dedi bende napim seni öyle görünce dayanamadım dedim oda bana birşey olmaz har
Aklim Basimda Degildi
Aklım Başımda Değildi... Aksam olmustu ve haftasonu gelmisti. Rakimi doldurmus iciyordum, gramafonda Bulent bulbul gibi sakiyordu. Ictikce cosuyor, gunduzki yasamimdan cok farkli bir deryaya dogru akiyordum. Biraz sonra kalkip giyindim ve her zaman gittigim barin yolunu tuttum. Iceri girdigimde inanilmaz guzel bir muzuk, gencecik delikanlilar ve genc kizlar vardi. Sarki soylemeyi cok sevdigim icin beni orda herkes tanirdi, hemen ickiler ikram edildi ve sohbet basladi. Masamda 4 tane delikanli ve iki cift vardi. Delikanlilarin yasi 20-23 gibiydi. Kafam guzellesince, aldim mikrofonu elime
Kardeşim
dürüst olmak istiyorum son 1 senedir hergün in hayali beni artıkçıldırtacacak hale getirdi. doğrusu onu henüz beceremedim. ben 25 yaşımdayım oda18 yaşında. onun başka erkeklerle ilişkiye girdiğine eminim ama bana vermemekteçok ısrarlı. birkaç ufak tefek olaylar olduğu için onu istediğimi çok iyibiliyor. olayları kısaca anlatayım. ilk başta evde südyenle dolaşmaktan ve benimyanımda soyunup giyinmekten çeknmez. tabi ben çıldırırım. birkeresinde beniöpmek istediğinde yanlışlıkla dudak dudağa geldik ve ben özür diledim bununüzerine deli sen benim abimsin neolacak dedi ve dudağıma okkalı bir öpücük
Emzikli Seviştik
Ben Kaya. Ankarada yatılı okulda okurken hafta sonları porno teyzemlere giderdim. Teyzemin kızındanda çok hoşlanıyordum ama hiç bir şey söyleyemiyordum. Ama gözüm devamlı onun üzerindfe idi. Göğüsleri oldukça iri insanı baştan çıkaracak cinstendi. O da herhalde beni anlamış olacakki birgün bana bugün annem dayımlara gidecek istersen sevişebiliriz ama bir şartım var dedi. Şartım benimle sevişmek istiyorsan sana vereceğim emziği emmen gerekiyor ve elini bağlayacağım dedi. Bende kabul ettim. Teyzem çıktıktan sonra getirdiği mavi renk bir emziği ağzıma verdi ve ellerimi bağladı. Yavaş y
Azmistim Ki Nihayet Geldi
Azmıştım ki nihayet geldi merhaba arkadaşlar size başımdan geçen başka bir hikayemi anlatmak istiyorum. geçen ağustos ayıydı sanırım taksimden eve dönüyodum otobüs beklemekteydim o kadar azmıştım ki sıcak başa vurmuş zaten aklıma beşiktaş serencebey parkı geldi atladım otobüse 10dk.da ordaydım başladım gezinmeye milleti kesiyodum şöyle 50yaş üstü bir amca arıyordumZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında!yarım saat kadar bekledim kimse yoktu saat 9falan oldu,oturduğum banktan sağa sola bakıyor artık canım sık
SACLARINI CEKIP SIKIMI DIBINE KADAR SOKUYORDUM
1 ben dubai,DEN SERKAN 30 yasimdayim, daha once bir kac basimdan gecen ve aklimda kalan hikayelerimi yazmistim . ozel sirket’e calisiyorum sirket personeli’nin 75% bayan, olay gecen ay is yerinde gecti. elime isimden dolayi kadin olarak cok firsat geciyor, bazen bunlara karsilik veriyorum. devamli yardim ettigim turk musterim gelmisti ismini omer dubai de 2ay kalacakti ve benim kendisi ilen yemege gelmemi daha sonra gezeriz dedi bende tamam dedim. yemek sirasinda konu kadinlardan acildi ve karisi ile arasinin iyi olmadigini soyledi ve bana sok bir soru sordu daha halen inan
Patroniçem
merhaba, öncelikle ben 23 yaşında memleketimden uzakta hem okuyup hemde çalışan bir insanım, sizlerle paylaşacağım bundan tam 3 ayönce gerçekleşti malum o zamanlar havalarında en azgın sıcak olduğu zamanlardıyani. ben konumum ve bulunduğum sehirdeki enbüyük bilgisayar firması olması nedeniyle sizlere şehrimi söyleyemiyeceğim benim çalıştığım yerin sahibi 55-60 yaslarındaki halim bey beni hem okuyup hemde calıştığım için çok severdi ve hiçbir zaman yanından ayırmazdı ve bana kendi oturduğu binanın hemen iki kat aşağı daireden ev tutmuştu işimiz icapı her hafta istanbula giderdik birgün halim b
bi taşla 3 azgın kuş
mrb ben sex i fazlasıyla seven bi erkeğim.genellikle olgun kadınlara bayılıyorum.22 yasındayım ve buna ragmen olgn bayanlarla acayip fantaziler yapabiliyorum .gecen yazdıgım hikayede kız arkadasımın annesi asiyeyi sikmiştim.ki bu anlattığım ve anlatacagım dorudur inanıp inanmamak size kalmış.gecen sene bizim mahalleye bi aile tasındı.bu ailede 2 kız kardes vardı.anne ve baba...neyse bir gün küçük kız kardes adı pelin bize geldi.o da benden bi yaş küçük.ama bi fiziği vardı..ama ben onun annesini düşünürdüm ..annesi yeşil gözlü beyaz tenli balık etli göğüsleri hafif sarkmış ama hala muhtesem göz
Baldızım Gül`e Acımadım
Baldızım Gül`e Acımadım merhaba adım nadir bu siteye bayılıyorum.ben 33 yaşında evli 3 çocuk babasıyım,anlatacağım olay tamamen gerçektir.baldızım gül 18 yaşında fıstık gibi yavru herkesin hayal ettiği gibi karımı sikerken hep onu hayal edip sikiyordum.hergün sitenize girip ensest hikayeleri okudukça baldızımı sikmeyi çok istiyordum.karım 3 ay önce doğum yaptı bu nedenle ailesi yanında kalması için baldızım gülü bize gönderdi biz ayrıca akrabada sayılıyoruz ya bana sonsuz güvenleri vardı.bense karımı hamileliginin 9 ayında bile sikiyordum.ogün gülü kandırabilmek için her yolu deniyordum he
Bolu Tarlalarında Am Kokulumla Seks
Bolu Tarlalarında Am Kokulumla Seks selam hikaye okurları ben 21 yaşlarındayken 18 yaşındaki bolulu küçük orospumla yaşadığım hikayeyi yazacam.şimdi 29 yaşındayım,ümranla internette tanıştık 6 ay yazıştık ve birgün zamanı geldi boluya gitmeye karar verdim, askerden geldiğim için abazalıktan ölüyordum daha iyi tanımak içinde ümranı zaman verdim kendime,boluya gittim ve ümranla merhabalaştık çok şeker bir kızdı internette sexs konularından bassederdim oyüzden ona am kokulum derdim cafede oturunca, ertesi gün okulunun önüne gittim ve okul çıkıncada ona alo dedim ve tamam geliyorum dedi
VOLKAN VE KARISI
|Volkan ve Hüseyinle yaşadığımız o geceden sonra bir iş için Ankaraya gittim.Volkan ve ikinci eşi Elena beni havaalanından aldılar.Elena çok seksi,iri göğüslü ve iri kalçalı sarışın bir afetti.Volkanın kulağına nerden buldun bu hatunu demekten kendimi alıkoyamadım.Dışarıda yediğimiz yemekten sonra beraber eve geldik.Ben ve Volkan viskilerimizi hazırlarken Elena üstünü değişmeye gitti.Volkana bizimle yaptıklarını anlatıp anlatmadığını sordum.Volkan beraber grup seks yaptığımızı anlattığını,fakat bunun benim karımla değil başka bir kadınla olduğunu söylediğini anlattı.Biz konuşurken Elena geldi.
Çay Partisi Yapıyorlardı
Hikayem tam 18 yaşımdayken geçen olaylarla ilgili. Bir gün eve geldiğimde tüm komşularımızın evde çay partisi yaptığını gördüm uzun zamandır beğendiğim kadın da oradaydı evli olduğundan dolayı hiçbir şey diyemiyor, sadece merhaba iyi akşamlar gibi klasik laflarla sohbet edebiliyorduk. Dediğim gibi eve geldiğimde ortalık çok kalabalıktı herkes kendi havasında kalabalığında çokluğuyla uğultu dolu sesler vardı. Ben elimi yüzümü yıkamak için banyoya doğru gittim, birden arkamda belirdi banyonun kapısı açıktı, içeri geldi benimle şakalaşmaya başladı biraz garipsedim ama yinede huyuna gittim. Suratı
Sicak Yaz Gunu
Sıcak Yaz Günü inanılmasdı hersey onun bigün büyüyüp beni sikeceiii günü hayal ederek yasarken burdan tasıncaklarını ögrenince hayallerimden was gecmeye baslamaya karar verecekken kapı caldı we sıcak bi yaz günüydü tanrım o gelmisti hem de büyüyüp kaslanmıs üstelik de tatilden döndüüüüü icin cikolata gibi olmustu kapıyı açmamla kalbimin atısı baslamstı neeeeese oturdu biraz hosbesten sora hawwnın sıcaklııını bahane ederek gömmmlegini cılardı we o harika teni ortaya cıktı tuwalete gitceeeeni söyleyip odadan cıkkktıııııgında sikilceeem günün bugün olcaaanı hissedip hemen o harika gö
İki Kız Ile Cafede Sex
Ben Uzun Boylu Yeşil Gözlü, Doğru sözlü 18 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Sekse düşkünlüğüm çok erken yaşlarda başladı. İlkokulda herkes dersi dinlerken ben öğretmenimizin götünün güzelliğine bakar, gözlerimi memelerinden ayırmazdım. Neyse benim sapıklıklarım anlatmakla bitmez. Ama size özellikle bir anımı anlatmak istiyorum.Olay bu yazın başında başladı Atlantis diye bir internet cafede çalışıyordum. Zemin katta ve bodrum katı olan bi cafe idi. Önceleri herşey normaldi fakat bir gün iki kız ve sonradan gay olduğunu öğrendiğim bir adam cafeye takılmaya başladı. Kızlardan birisi ta
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/25dcfe3080929637d5201b0782048a32.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32