Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Alamanya Ne Hale Koydun Sen Bizi
Merhaba.ben bilal yıllar önce şahit olduğum bu güne kimseye açıklayamadığım ve bu da bende bastırılmış bir duyğu haline gelen ve içimi kemiren anımı anlatmak istiyorum. benim annem nezaket şu an 58 yaşında 160-165 boylarında 70 kg civarında beyaz tenli şen şakrak bakımlı ve çevresinde erkekler tarafında arzulanacak kadar güzel bir kadın ve tam klasik bir anadolu kadını. babam mustafa ile annem evlenenden iki yıl sonra geçim sıkıntısı babamı gurbete gitmeye zorlamış ve o zaman babam büyük abim ile annemi 1970 yıllarda köyde bırakıp almanyaya gitmiş baba, annemin bize anlattıgı kadarı ile
The Photo Shoot
About two years before my husband and I got married, just after we were engaged, he got the idea of me doing a boudoir shoot with a professional photographer as a birthday present. He looked into booking a photographer for an hour shoot, but after realizing that all of those who specialized in boudoir photography charged at least $500 for a session, we began to explore other options. A friend who was a professional model suggested that I list myself on a modelling website where photographers and models could find each other to do what she called "TF" or "Trade For" sessions where each traded t
Tadı Damağımda Kaldı
meraba ben botuhan 20 yaşındayım oldukca yakışıklı uzun boylubiriyim bursada oturuyorum size anlatacağım olay lise 2 de başımdan geçdi geneokula gidiyordum her zaman ki moloton günler gibiydi dersde girdim 45 dk sonratenefüze çıktım kızın teki geldi tanışalım mı dedi kız 165 boylarında yeşilgözlü tatlı bir çıtırdı bende olur dedim tanışdık akşam oluncaya kadarkonuşmamısı ilerlettik aradan iki hafta kadar geçti tanışmamızdan biz bunlaiyice sıkı fıkı olduk beden derleri vardı bunların bende soyunma kabinine gittimhatunu beklemeye başladım beni kapıda gören benim kızın arkadaşları hatunasöylemiş
Ne Bağırıyordu Ama
Merhaba adım emre şimdi size asla unutamayacağım bir anımı anlatmak istiyorum bir çarşamba sabahı kız arkadaşım bana telefon açarak bereber dolaşma teklif etti bende düşünmeksizin kabul ettim beraber balçovadan karşıyakaya geçtik hava çok sıcak olduğu için bana evinde soğuk birşeyler ikram etmek istedi aslında aklımdan hiç birşey geçmiyordu ogünde anne ve babası aydına öykünün anneannesini ziyarete gitmişti eve girdikten sonra öykü duş almak için banyoya girdi bende salonda televizyon seyrediyordum ama öykünün banyoda ne yaptığını çok merak ediyordum bende can sıkıntımı bir nebzede olsa dindir
Yeğenim Şeyma Harikaydı
merhaba ben yeğenimle yaşadıklarımı yazmak istiyorum adı şeyma benyeğenlerini seven asala zarar vermeyen biriyim bir gün annemler şehir dışınagittiklerinden şeyma yardıma gelmişti.üzerinde dar bir kumaş pantolon ve badyvardı ben kızım bu ne dedim amca beni sarması çok hoşuma gidiyor rahat ediyorumdedi sonra içeri girdik bana ben çok güçlüyüm seni bile döverim deyip saldırdı.şakadan dövüşürken bir ara arkadan sarıldiığımı ve şeymanın göğsünü tuttuğumuhissettim küçük ama inanılmaz sertti ben tam elimi çekerken hayır dedi lütfensık onu demesi beni çıldırtmaya yetti göğüslerini sıkıp kalçalarını k
Banka Mudurunun Karisi
Banka müdürünün karısı valla bu siteyi okurken bende başımdan geçen bir gerçek olayı anlatamadan gecemeceğiminternette bir tavla şampiyonasında tanıştığım istanbulda kocası bir banka müdürünün karısı ilk önceleri telefonlar faln derken beni istanbula davet etti ve oradan bir otel odası ayarladı ilk gördüğümde sanki manken gibi vucudu vardı yaşıda 40 civarında idi bende 34 yaşındayım neyse otel odasındsan içeri girince ilk önce hoş geldin faslından sonra hemn dudaklardan başladım tabii inanın ne zaman ikimizde çırılçıplak kaldık hiç anlamadım inanın o yaşa rağmen mükemmel vyucudu vardı iki
Esrayı Nasıl Baştan Çıkardım
Esrayı Nasıl Baştan Çıkardım merhaba ben çevremde gayet ilgi gören ve yakışılı bir insanım şimdi size mahalemde uzun zamandır sikmek istedigim ve birtürlü fırsatını bulupta ciddi bi sohbet edemdigim dişiligin zirvesinde olan esara yı nasıl baştan çıkarıpta siktigimi anlatıcam. Yine bi sabah işe giderken karşılaştık ve selamlaştık her zamnki gibi çok şık ve kendinden emin bi şekilde bütün kızlığını sergilercesine cesur giyinmişti ben iyi olup olmadıgını sordum ve isterse kendisini iş yerine bırakabileceyimi söyledim kabul etti çaktırmadım ama çok memnun oldum niyetimi kendisine söylemeliy
Hamamda
ben su an 33 yasindayim size askerde basimda gecen bir olayi anlatacam pazar gunu carsi izine cikmistim askerde her gun yikanamadim icin hamama gittim iki uc kisi vardi bende zamam gecsim diye gobek tasina yatim on onbes dakika sonra benden baska bir kisi kaldi 19 veya20 yasinda benim boyumda kunye olduyu icin asker oldugumu anlamis yanim geldi abi askermisin diye sordu evet dedim ve sohbette basladik adinin hasan oldugunu soyledi hasan bana abi askerde seks yapmadan nasil duruyorsun zor olmuyormu diye soru soruyor hep seksden konusuyodu bende asker oldugum icin sikim kalkmisti sikimin kalk
Köylü Güzeli
Yaz tatinde akadaşlarla bir kaç haftalığına denize gitmiştik döndüğümde üst katımıza yeni köyden gelmiş bir çift taşınmıştı cemile ile mehmet mehmet abi kahvede çalışıyordu bazen geceyarıkarına kadar eve gelmiyordu karısı cemile abla genelde şalvarla dolaşan yürüdünde beni tahrikedecek kadar güzel bir kadındı.bizim eve sık sık gelir annemle muhabat ederdi bende gizlice onu süzerdim. bir gün annemler pikniğe gitmişti. ben gitmemeiştim. eve giryordumki yukardan bir şarkı mırıldanması duydum.cemile abla yerleri siliyordu eteğini dizlerine kadar çekmişti altında uzun bir don vardı. ben onu gizlic
ÇOK DARDI
ben 24 yaşında yakışıklı denıle bilecek biriyim öğretmenlik yapmaktayım anlatacaklarım size sıradan gelebilir ama benim için ilk olduğundan anlatmak istedim.öğretmenlik yaptığım köyde sevda isminde çok güzel bir kız vardı ve muhtarın kızıydı. muhtar sıksık uğrar eve çağırırdı beni.ilkinutanır grtmeye çekinirdim.öğrencilerimden biri muhtarın çocuğuydu ve ablası sevda onu okula getiriyordu.sevda mükemmel fiziğiyle dikkatimi çekiyordu.ondan hoşlanmaya başlamıştımbundan dolayı sıksık muhtara misafirliğe gitmeye başlamıştım.sevdayla konuşmaya kendimi ona farkettirmeye başladım.ben her gece sevdanın
Bir Yaz Gunu
Bir Yaz Günü... Sıcak bir yaz günüydü.Evde yanlız olduğum gibi apartmanda da kimse yoktu.ben de bu boşluğu değerlendirmek için bir porno film izlemeye başladım.Çırıl çıplaktım.Sikim iyice kalkmıştı.Derken bir ara kapı çaldı,hemen toparlandım tabi,donumu giymedem bi şort geçirdim üstüme ve bi t-short buldum hemen.Kapı deliğden baktığımda gelenin apartmanı temizleyen temizlikçi olduğunu gördüm.Kapıyı açtım,bir kova su istedi,ben de kendisinin almasını söyledim. Tuvaleti gösterdim.hazır tuvalete girmişken,şalvarını çıkarıp işemeye başlamıştı.İşedikten sonra sıcaktan terlemiş olan amcığını da
14 Lolita
14 Lolita Adım Selin. Daha 14 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış evde üvey abimle ben kalıyordum. Öğleye doğru yeni yeni uyanmaya başlamış, yatakta sağ sola dönüp duruyodum. Üstümde bustiyer tarzı göğüslerimin altında biten bir tişört, altımda hemen kalçalarımın altında biten, pempe, sadece yatarken giymeye cesaret edebildiğim bir etek onun altında beyaz külodum vardı. Sırtüstü yatıyodum. Bir tıkırtı duydum. Odaya üvey abim Nihat girmişti. Uyuyormuş numarası yaptım, odadan birşey alıp çıkacaktı ki gözleri
abim domaltı beni
merhabalar abimin beni sikti zaman ben 18 yaşındaydım o gün evde kımse yoktu abim banyo yaperken kapının arasından abimi gördüm ordan geçerken abin sikini eline almış ozaman ne yaptıgını bilmiyodum ama 31 çekiyodu abim çıktı bende abime onu gördügümü ve ne yaptıgını sordum oda sen daha bunların ne oldugunu bilmiyonmu o kca kız oldunsende ögrensen iyi olur dededi bende seninkinden yokki bende dedim bana glümseyerek kızım seninki farklı benı ki farklı şeyler bak kimseye söyleme sana da ögreteyim çok güzel bişey dedi bende merakımdan tatam dedim benni yannaaldı başladı okşamaya perdeleri kapattik
Mustafa`nın Hocası
ben 20 yaşında abaza bir dersane öğrencisiyim tarih hocamız denizekesilmiştim. onu dşünüp mastürubasyon yapardım. hiçbir dersini kaçır mazdım.hoca 1.80 boylarında kalçasına baktığınızda başınızın döneceği kadar kocamdıgöğüsleri bir harikaydı saldırmamak için kendimi zor tutuyordum.canıma taketmişti artık birgün soru çözmek için deneme istemiştim arşive girdik ve mağlumşeyi söyledim sizin için çıldırıyorum dedim.bunu diyince çok şaşırdı. vekızgınbir ifadeyle saçmalama dediveçok kızardım bana denemeyi domalarak verdi kıçınınhatları besbelliydi bende elimi mala götürdüm kaskatı kesilmişti a
Nasil Efemine Oldum
Nasıl efemine oldum. Yaklaşık 1 yıldır, son derece ilginç bir hayat yaşıyorum. Oysa kendimi bildim bileli sekse ve fantezilere karşı yakın ilgi duymuştum. 19 yaşındaki kız arkadaşım ile internette seks sitelerine bakarken yanlışlıkla bir pop up linke tıklayıp gay resimlerle dolu bir siteye girdik. İdil (kız arkadaşım) içini çekerek bana "Abim de bunlara bakıyor bütün gün..." dedi. Ona bundan rahatsız olup olmadığını sordum. O da son derece rahatsız olduğunu söyledi. Oysa benim içimde kız arkadaşımın abisi ile bir an önce tanışmak için müthiş bir istek doğmuştu. Çeşitli bahanelerle İdi
ÖĞRETMENİM VE BEN
bu anlatacağım gerçektır ve hiçbir şekılde fantazi değildir...           acık konusmak gerekırse lıseyı tam 5 senede bitirebıldım...ama o yıllar aklıma geldıkce 10 sene daha okusaydım diye düşünüyorum..anlatacağim olaya gelınce lıse son sınıfta yapmadığım serserılık yoktu sınıfın içinde..gene bir perşembe gunu elektronık dersınde ders öğretmınımız olan B.E ( öğretmenımdır kendısı 1,65 boy yaklasık 53 kilo azgınbiridir kısaca )  ders anlatmaya basladı...kış saatlerinde olduğu için hava biraz kararmıştı..bende artık ders bitsede eve gitsem d
İlkler Unutulmaz
merhaba.ben ankarada oturuyorum 1,83 boyunda esmer ela gözlü yakışıklı bir gay im.öylesine 2 senedir internette öyle gay sitelere takıla takıla gaylere ilgi duymaya başladım:).ne biliyim sonumun böyle olacağını:).gene bir gün internette dolaşıyorum birisi mesaj yazmış cvp yazdım baya bi mesajlaştık sonra bu arkadaş beni annasinin evine çağıdı memleketlerine gitmiş annesi ve babası ben önce çekindim çünkü ilk olacaktı.sonra cesaretimi toplayıp tama bir yerde buluşalım gidelim dedim.partnerim 1,85 boyunda kalın kemil yapılı,biraz kilolu bir aktifdi.önce ben biraz çekindim ama artık geçti.onlara
Eşsiz Kalçalı Kuzenim - 1
merhaba arkadaşlar sizlere anlatacağım bu anımı kesinlikle doğru vesizlerle paylaşmak istedim kuzenimim adı NAZAN onu ilk evleneceği günden birgünönce görmüştüm başka şehirde yaşadığı için bu kadar sexi ve hoş bir kuzeniminolduğundan haberim bile yokto saat oniki civarıydı eve girdiğimde kapıyı açankalındudaklı baygın gözleriyle gülümseyen nazanın buyur etmesiyle şaşkınlığımıgizleyemeden öylece dondum ve ilk hissettiğim şey ise bunu kesinlikle sikeceğimili ilgili hisler oldu o andan itibaren nazanla çok sıcak ilişkilerim geliştitabi bunu ona belli ettirmeden pilanımı zamana yaydım evlendikten
Uykuda Sakso
Slm ben ist.dan yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ben 173 cm 75kg vucut özelliklerine sahip bol kıllı bi erkeğim.olaya gelince bir gün ben annemle birlikte dayımlara gittik. dayıoğlu 14 15 yaşlarında parlak bi çocuktu.şimdi 17 yaşında falan.ogün dayımlarda zaten geç gitmiştik.hemen bi iki hoşbeş den sonra hemen yatmaya gittik.yalnız bana oda yoktu benide dayıoğlunun yattığı odaya gönderdi dayım.ranza vardı dayıoğlu üst katta mışıl-mışıl uyuyodu.benide şeytan dürtmeye başladı.bunun üzerine dayıoğlunun katına çıktım bi iki kere sürttüm.bakdım çocukta tık yok iyice bastırmaya başladım.ama ön
Bir Hataydı
Merhabalar. Samsundan yazıyorum. Site cok guzel beğenerek takip ediyorum. Yazacaklarım tatamıyla gercektir vede bir itiraf da sayılabilir. Universitede okuyorum. Yaz tatili icin Carsamba eve geldim. Zaten aramız 50 km. Hemen bizim evin yukarsında yengemler oturuyor. Teyzemin gelini cok guzel bir kadın. Inanın o simsiyah gozler, yanaklar. Tamamıyla bir afet. O arada kız arkadasımdan ayrılmısım. Azıyorum evde. Zaten vakitte gecmiyor. Masturbasyon yap yap baska bisi yok. Bir gun annemler evde yoktu. Banyoya girdim. Annemde evin anahtarını yengeme vermiş. Nedeni ise banyo kazanından su alacakm
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/ca437598484c1dd4a11f43b15f3940b1.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32