Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
İnşaat
mrb ben Cem..şu anda univ.de de okuyorum..bundan uzun yıllar önce yaşadıgım tecrubelerden birisini anlatmak istedim..iki gunden beri mynete giriyorum ve inanılmaz güzellikte yaşanmış hikayelerle karsılasıyorum..neden bende anlatıp insanlarla paylaşmayayım dedim..bundan yaklaşık 4-5 sene evveldi.. şu anda 23 yasında oldugumu düşünürsek 18-19 yaşlarındaydım o zamanlar..hoş bi sevgilim vardı...ilk zamanlar sevişiyorduk..zaten daha çıkmaya başladıgımızın ikinci gününde onunla öpüşmeye ve sevişmeye başlamıştım..bu da açık bi alanda oluyordu..neyse asıl hikaye bu deil..çıkmaya başladıgımızın sanırım
Hizmetçi Kız
Bizim evimiz büyük olduğu için evde hizmetçi tabirini kullandığımız abla çalışıyordu ve şahane bir vücudu vardı özellikle ikizleri tahmin edemeyeceğiniz kadar güzel ve iriydi.bir yaz günü evde sadece ben ve o vardı (annem ve babam çarşıdaydı),bizim evde ona ait bir oda vardı ve duş alıyordu ve ben kuduruyordum o duş alırken öylece oturduğum için ama porno sonra bir anda bir ses geldi ve bana seslendi gelip bana masaj yaparmısın ,ben tabi hiç dururmuyum sizce! gittim ve üstünde bornoz vardı vardı ve sırtını açmış bir şekilde yatıyordu hem de benim yatağımda. Ben hemen sırtını bi
Servistekı Liseli
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım lıse servıs yapıyorum lıse 2 gıden bı kız vardı adı vermeyım kız bı affet 165 boyunda 50 kıl mavil gözlu bı o kadar fızıgı duzgun okulda her kez maviş dıyo ama can yakın bı kız aılesı de tanişyoz kız enson bırakıytorum ev hep sohbet edıyoz tabı bu arada sexs konuşyoz konuşmalar sıcak olunca o bacakların bır bırne surtıuyo ılk nasıl mılı oldun fılan dıyo bende cv verıyorum bı hafta sonu bı baktım benı arıyo eveyım canım sıkıyo babamlar şehır diş
PEMBE ŞEFTALİLİ KOMŞUM
selamlar yaşım 18 gecen sene yazın ailem tatile gitti ben tek başıma evde kalıyordum...her akşam komşumuz melahat teyze yanıma gelip ihtiyacım varmı yokmu soruyordu..bir gün melahat teyzenin ailside tatile gitmişti o ve kocası tek evde idi kocası o gün iş yerinde kalmıştı bize geldi yine melahat teyze oturduk epey kız arkadaşımın olup olmadığını sordu yok dedim ben 18 yaşındaydım o ise 42 yaşındaydı o zaman benimle çıkarmısın dedi şook oldum neden dedim sana ilgi duyuyorum dedi tamam dedim.o artık benim sevgilimdi.  banyoya gittik biraz sevişmeye başladık dayanamıyorum dedi açtı şeftalisi
Ali Ve Sevil
İzmirin merkez ilçelerinden birinde bir lisede müdür yardımcısı olarak çalışıyorum. Okulun en genç öğretmenlerinden biriyim. Müdür yardımcısı olduğum için koruma derneği üyeleri sık sık odama gelir giderler. Dernek başkanı sevil hanım 36 yaşında evli iki çocuklu bir bayan. Fakat farklı tarafı oldukça neşeli ve rahat bir kadın olması. Odama gelir gider oturup kalkmasına hiç dikkat etmez. İç çamaşırı görünecekmiş, yakası açık bluzdan göğüsleri görünecekmiş hiç aldırmaz. Minicik etekle gelip karşıma oturur, altından iç çamaşırları olduğu gibi görünür. Eğilir kalkar göğüsleri olduğu gibi meydanda.
KOMsUNUN KARISINI USTuNDE ZIPLATTIMMM
KOMŞUNUN KARISINI ÜSTÜNDE ZIPLATTIMMM !*! Ben yanlız yaşayan çok yakışıklı bir herifim. Ben sex için yaratılmış heralde :) ... Kaldığım abartmanda pembe adında evli bir bayan vardı. Size kısaca pembeyi tarif edeyim ; Pembe 33 yaşında 1,70 boyunda , esmer , büyük göğüslü süper bi hatundu... Bense 1,90 boyunda best model bir herifim... Ben pembe ve kocasıyla sürekli konuşuyor kahve partileri fln veriyoduk... Pembenin en güzel götü hoşuma giderdi hele o güzel tangalarına deli olurdum... Bir sahah erken uyandım , uyandığım zaman genelde benim alet kalkık olur ve sabah sabah canım acayip s
AZGIN GÖT
Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp götümü siktirmeyi çok özlemiştim. Bu heyecanı tekrar yaşamayı kafaya koydum. O gün iş yerinden gelirken otobüste, kirli sakallı, yapılı, uzun boylu ve acayip yakışıklı bir genç gördüm, tabii içimden göt geçirdim ona. Otobüs kalabalıktı, o da ayaktaydı. Ona baktığımı hissetti mi ne benim oturduğum koltuğa yanaştı. Kottan yarağı süper seksi duruyordu ve benim baş hizamda 1 karış ötemdeydi. Bir şekilde ayaga kalkıp sürtmek istiyordum, belki de onu aya
Komşumuzun Güzel Kızı
Slm ben ankaradan özay komuşmuzun kızı var dı onun la he zaman sohbet ediyorduk çok güzel bir kız dı onu her zamamn sikmek istiyordum adı gizem di o yaşı 14 ama çok çekici bir kızdı göğüsleri çok büyük kalçaları inanılmaz dı aynı 18 kızlar gibiydi ben onu çok sikmek istiyordum bir fırsatını buldum annesigil gezmeye gitmişlerdi beni çağırsı yanına gel sohbet edelim derken bana dediki çıktığın biri var mı dedi ben de yok dedim senin var mı dedim yok dedi bana sen hiç ilişkiye girdin mi dedi bana ben yo dedim ben ona sordum ilişkiye girdin mi dedim o da yok dedi birtane mini etek giymişyi
Doyumsuzum
Doyumsuzum Ben ecem. Daha önce başımdan geçen iki olayı sizlerle paylaşmıştım. Şimdi size en son yaşadığım olayı aktarmak istiyorum. Ben 29 yaşında esmer oldukça güzel bir kadınım. Kocamla tüm beraberliğimiz sırasında her konuda tam anlamıyla anlaşırdık. Birbirimizden hiç gizlimiz yoktu. Belki de evliliğimizin bu kadar güzel olmasının sebebi de budur. seks ikimiz içinde çok önemlidir ve yaşamadığımız hemen hemen hiçbir şey kalmamıştır. Anlatacağım olayı yaşamamda en büyük etken kocamdır. Değişik duygular yaşamamı değişik zevkler almamı istemektedir. Daha önceleri bana sadığın ilgisini de
Karisni Siktim Gercek
Karısnı Siktim (gercek) Ben 185 boyunda 75 kiloda esmer yesil gozlu biriyim.... Bir gun eve yeni gelmistim ve mail adresimi kontrol ederken (ismini degistiriyorum) nebahat isminde bir kadinin mailini gordum ve benim hikaye sitesinden yazimi okudugunu ve etkilenip kocasi ile konustuktan sonra yazmaya karar verdigini soyledi. Nebahat 1.71 boyunda ve 41 yasinda bir kadindi neyse dogrusunu soylemek gerekirse sasirmistim neyse bende cevap verdim mailine ve tanismak istedigimi soyledim ve 2 hafta sonra benden resmimi yollamami istedi ve ben de yolladim beni yakisikli ve cekici buldugunu soy
Kuzenimin Kolesiyim  2
Kuzenimin Kölesiyim - 2 Selamlar hikayeme devam ediyorum. Annem bu sene bana otele yakın biryerden mukemmel manzaralı süper lux bir villa aldı. Artık orda kalıyordum, tabii kuzenimle beraber... Okullar kapanır kapanmaz biz oraya kapandık orda beraber oluyorduk. Ben dışarı çıkmıyordum tırnaklarım uzun sürekli peruklu ve kadın kıyafetleriyle duruyordum. Ona yemek yapıyordum nede olsa karısıydım artık. Bana tamamen sahipti, her eve geldiğinde nasılsın kocacım bugün beni sikicekmisin nasıl sikiceksin para istermisin gibi soruları sormassam beni döverdi. Bir akşam yine eve geldi. Ben parmak ar
Tugbis 2
Tekrar merhaba. Yaşadıklarımı anlatmaya devam ediyorum. Ama öncelikle bana mail yazan bayanlara teşekkür etmek istiyorum. Haydi kızlar daha çok mail bekliyorum. En son Necla`nın yatağında kalmıştık. Artık "abla" diyemezdim tabii. Eve döndüğümde annem neyin var diye sordu. Bir anda telaşlandım kadınca bir hisle birşeyler anlayabilirdi. Neyim var ki dedim ve aynaya baktım. Temizlikte yoruldum dedim ama annem haklıydı yüzüm bir değişikti. İlk orgazmın etkisiydi. Sanki yüzüm daha kırmızıydı, gözlerim daha farklı bir ifadedeydi. Hemen odama gidip yattım. Yorganın altında olanları düşündüm.
Denizde Amca Kızıları
|selam yine ben geçen hikayemi çok beğendiğiniz için bende yaşadığım bire bir gerçek hikayelerime devam ediyorum 3 yıl önce amcamlarla birlikte pikniğe gittik amcamın iki kızı var biri benden 7 8 yaş büyük diğeri benle yaşıt neyse yüzmeyi bilen ben ve amca kızları olunca hemen soyunup denize girdik girer girmez şakalaşmalar başladı ve ufak ufak temaslar başladı tabi benim kazık suyun içinde bile hemen dikilmeye başladı kızlardan küçük olan ilgimi çekmiyordu ben daha çok daha önce evlenip boşanan dul amca kızına yazılıyordum biraz yüzüp elleştikten sonra ben açılıp suyun içinde aleti sıvazlamay
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle gelmişti bende hocam çok güzel olmuşsunuz demiştim oda daha güzel olan çok yerlerim var demişti bende hocam zümre odasında yalnız başına görünce soru sorma bahanesiyle yanına gitmiştim hocam bana bir göz atmıştıki o anda aletim kalkmaya başladı hocam bunu farkedince hayatında hiç seks yaptınmı dedi bende one hocam ben öyle bişey bilmiyorum siz biliyorsanız bana anlatırmısınız dedim hocamda kabul etti anlatmaya başladı anlatmaya başlayınca
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabısı kapının önündeydi bende dayanamayıp hemen yalamaya başladım tam kalkıcakken duygu kapıyı açtı beni o vaziyette görünce yüzüm çok kızarmıştı beni içeri aldı ve sert bi tokat atı ve bana dedi eger ailene söylememi istemiyorsan benim dediklerimi yapıcaksın bende kabul ettim sen bundan sonra benim kölemsin dedi eger emirlerimi yerine getirmezsen benden çekecegin var dedi şimdi köpek vaziyeti al dedi bende onun dedigini yaptım köpek oldum duygu beni
GECELERi YAsADIM
GECELERİ YAŞADIM Ben normal bir hayatı olan; üniversite mezunu, yanlız yaşayan, iyi bir işe ve güzel bir sevgiliye sahip şanslı erkeklerdenim. 23 yaşındayım, Yakışıklı sayılırım, uzun boyluyum ve uzun süren son ilişkime (sevgilimle olan) başlamadan önce bir çok kadınla harika dakikalar geçirdim. Son ilişkimde ise, bir kadınla yaşanabilecek herşeyi yaşadım. Zaten başımdan geçenler de bu nedenlerden herhalde. Sevgilim şehir dışında olduğu zamanlarda, iş çıkışı direk evime gidip yanlız başıma bilgisayar başında geceler geçiriyordum. Bu gecelerde gay sitelere girip çıkmaya chat yapmaya ba
Seksi Mumessilim Derya
Seksi mümessilim derya Merhaba arkadaşlar ben murat öncelikle şunu belirteyim ki bir yıldır siteyi takip ediyorum ve tek kelimeyle çok hoş bir site... ; Hikayeme başmadan önce : ben artvin`in arhavi ilçesinde yaşıyorum, 17 yaşındayım ve eczacı kalfasıyım anlatacağım olay iki ay önce yaşandı. Daha önceleri merkez eczanesinde çalışıyordum oradan ayrıldıktan sonra yeni bir eczane açıldı, eczacı yeni mezun olmuştu bunun için benim gibi deneyimli bir kalfaya ihtiyacı vardı ve bende iş teklifini kabul ettim yeni eczacım bir bayandı ama pek seksi değildi... Yani daha olgunlaşmamıştı(kendi fi
Teyzemin Kızı
Slmlar ben can 19 yaşındayı oldukça yakışılıyım ama kimseyle çıkmıyorum buda beni kimse ye dokunamdıgım için çıldırtıyor neyse teyzemin kızı ceyda 26 yaşında son zaman larda garip davranışlar içerisinde bulunuyordu ama benimle yatmak istediğini anlamam uzun sürmedi yine birgün masada otururken bacaklarını bana sürtmeye başladı masanın altından elini benim alete getirdi ve okşamaya başladı benimki epeyce kalktı ama orada hiç bişey yapamadım o gece orda kalmaya kara verdim evleri oldukça büyük oldugundan vede fazla kişi olmadıklarından istediğim odada yattım daha sonra ceyda ablam geldi
JİGOLO
|Adım tarık 25 yasında 1.81 boyundayım.bugday tenli oldukca yakışıklı sayilebilecek bi erkeğim.küçüklüğümden beri.uzun boylu iri kadınlara ilgi duymuşumdur.daha liseçağlarındayken.karsı komşumuz esma hanım bana cok cekici gelirdi esma hanım fazla güzel olmayan aman çok bakımlı bi kadındı.Uzun boylu etinede dolgun bi kadındı.sürekli diz üstü etek giyer.altında uzun topuklu çizmeleri ile cok dikkatimi çekerdi.esma hanımın 13 yaslarında bi kızı vardı.oda yasıtlarına göre cok iri bi kızdı.esma hanım sürekli bize gelip giderdi.sabahları eşini ugurlar direk bize gelirdi.annemle cok sıkı fıkıydılar.b
Otobuste Serkan
Otobüste serkan Sabah işe gitmek için belediye otobüsü bekliyordum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik. En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 Yalşarında bir hatun. kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika diyebilirim. Ufak ufak birbirimize bakışlar atıyoruz hergün ama bir türlü tanışmayı beceremedik. N
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e675bbf0e6d839a952c0f494a2eccdac.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32