Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
NORMAL ARKADAŞIM EBRU
 slm arkadaşlar ben tolga samsunda yaşıyorum orta boylu yeşil gözlü yakışıklı bir vatandaşım neyse uzatmadan muhabbete gireyimsosyalite fazla olduğundan çok gezerim lise yıllarında arkadaşım ebru`yada gezerken rastladım hafif yağmur yağıyordu hayırdır ebru ne geziyosun dedim unutmadan ebruyada bayılırdım tam esmer güzeli idi ama ona karşı en ufak bir art niyetim yokdu neyse canım sıkkın dolaşıyorum dedi hadi beraber olsun dedim tamam dedi geziyorduk ama bir sıkıntısı vardı belli idi ne ohayırdır dedim vle kavga etti gidecek yerim yok dedi bizimkilerde evde değildi bize gidelim dedim olmaz
Esma Ile Seks - Kısa
Esma ile Seks - Kısa öncelikle herkese selam ben 16 yaşında esmer kahverengi gözler oldukça seksi birisiyim. hikayem bu sene başıma geldi birgün arkadaşım beni eve çağırdı annesi memleketlerine gitmiş ve iki gün evde tek kalacakmış neyse akşam oldu ben eve gidiyorum dedim lütfen yanımda kal korkarım dedi bende memnuniyetle kabul ettim. neyse çay kola mola derken yatkma vakti geldi. annesinin yatak odasına geçti kendi bende başka odaya gittim gözümü yumdum tam uyuyacaktım ki yanıma geldi esma adı esme neyse yanıma geldi ben korkarım lütfen yanımda yat dedi neyse yatağa geçtik ben kısa şort g
Zorla HULYA
HALAMIN KIZI OLAN HÜLYA ÇOK GÜZEL VE SEXİ LİSEYİ BU SENE BİTİRDİ ESMER TENİNE MAVİ GÖZ ÇOK OTURMUŞTU HER GÜN ONU ARZULAMAYA BAŞLAYAN BEN İSE17 YAŞINDA YENİ MİLLİ OLAN GENCİM ONUN DERSANEDE GÖRDÜM VE BİZE GEL DEDİM ANNEM LER İSTANBULDA OTURUR BİŞEYLER İÇERİZ DEDİM EVE GELDİĞİMİZDE BİLGİSAYAR DA MÜZİK DİNLERKEN YANINA GELİP DUDAK LARINA YAPIŞTIM O BUNA ÇOK SİNİRLENDİ VE GİTMEK İSTEDİ BENDE ONU ARZULADIĞIIMI SÖYLEDİM O TAM ÇIKARKEN TUTTUM KOLUNDAN VE ODAMA ATTIM MÜZİĞİN SESİNİDE SON SES YAPTIM VE HAYVANLAR LAR GİBİ DİREK AMINA GİRDİM ÖPÜŞME FELAN YOK ONU2-3POSTA SİKTİKTEN SONRA ONUN HALA AĞLADIĞI
Arzu
, Birgül, FundaTanıştığım bir bayan doktorla devamlı buluşur, yemeklere çıkar, sohbet ederdik.Bir gün eşinin Ankara`ya gittiğini ve on gün olmayacağını, beni evde ağırlamakistediğini söyledi. Ertesi gün evine gittim. Beni kapıda gecelik ve kombinezonlakarşıladı. Dipdiri, hayat dolu bir kadındı. Onu o şekilde görür görmez sanki hiçdokunmamışım, öpmemişim, sarılmamışım gibi özlemiştim. Bana kahve ikram etti.Yanıma oturduğu an vücudunun güzelliği, sırma saçları, al yanakları beni tir tirtitretmeye başlamıştı bile. Kahvemi içtikten sonra öpüşmeye başladık.Kulaklarını emdim, boynunu öptüm, saçların
Abimin Arkadaşını Zewklendirdimm..
Ben yeşim 16 yaşındayım tolga adında nazilli de oturan sediğim biri var dı.en sonunda onu elde etmiştim.onların ailesiyle benim ailem arası çok iyiydi.ve adaya gitmiştik bigün annemler dışarı çıkmışlardı ben tolga ve abim ewde yanlız kalmıştıkve abimle tolga bira içmeye karar verdiler aşırı derecede sarhoş oldular ben korkmuştum ama hoşumada gidiyodu sarhoş oldukları için odaya götürdüm abim hemen sızdı.bende fırsat bu fırsat tolgayla ayrı odaya girdik kapıyı kilitledim.tolga o sarhoşlukla benim üstümdekileri çıkardı we göğüslerini ellemeye başladı yarağını çıkardı dimdik olmuştu.ben eğilip y
UNUTULACAK GİBİ DEĞİLDİ
 merhaba ben kadir, ankarada yaşıyorum ve kamuda görevliyim, yaklaşık 10 yıllık evliyim, başımdan geçen olay 4 sene önce meydana geldi. buradaki hikayeleri okudukça bende etkilendiğim için benimde başım gecen bu unutulmaz olayı sizinle paylaşmak istedim, dediğim gibi 4 yıl önceydi ve baldızlarımdan büyük olan evlenecekti ve düğün ankarada olacağı için tüm aile ankaraya gelmişti, ve bizde kalınacaktı ertesi gunde düğün yapılacak ve baldızım evlenerek antalya ya gidecekti, her neyse yemekler falan yendi, hazırlıklar yapıldı ve ankarada aile büyüklerinden birini ziyaret etmeye karar verildi
Yanıyorduk...
Slm ben antalyadan selin size çıktığım çocukla ilgili yaşadığımız bir anıyı anlatıcam.biz onunla adı ali her buluştuğumuzda küçük küçük elleşirdik bi gün buluşmadan önce telefonla konuşurken seni çok istiyorum dedi ben korkmuştum ama buluştuk snra kimsenn görmiceği biyere gtmk istedi gittik bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçtıkça o geliyordu en sonunda ellerimi tuttu dudaklarıma yapıştı nefesim kesiliyordu ellerimi tutup yarağıyla oynayarak beni tahrik ediyordu bana amınla oynicam dedi prmak atıcam ddi istemedim kaçmaya çalştm ama burda olmaz hadi bize gidelm dedi mecbur gittik e
Benim Popomda Guzelmi
Benim Popomda Güzelmi..? ÖSS`ye hazırlanırken okuldan sonra zorunlu olarak dersaneye giderdim.Benle beraber bir kız birde erkek arkadaşım vardı.Okul bittikten sonra okulda biraz durur sonra otobüsle giderdik işte.Kuti o gün dersaneye geç geleceğini bir işi olduğunu söyledi. Bende Bengiyle sınıfın penceresinden dışarı bakıyoduk ki Bengi benim bir kızın götüne baktığımı farketti.Nasıl anladıysa orospu! Öylelerini yapmak çok güzel dimi dedi,bende evet dedim ama şoke olmuştum.Sonra bana BENİM POPOMDA güzelMİ? dedi. Bilmem bakmam lazım dedim.Arkasını döndü ve hadi bak dedi ben iki kat şo
Doyumsuz An
Slm ben bursadan yazıyorum lise sonda sınıfa yeni bir kız gelmişti adı aysun idi yaklaşık 168 boylarında sarı saçlı bir çıtırdı. Hoca bunu arkama oturtmuştu kafamdan gecen tek bir şey vardı bu kızı nasıl sikerim. bir hiç ummadığım anda bana ders çalıştırırmısın dedi çok şaşırmıştım nasıl olduğunu anlamadan tamam dedim daha sonra evlerine gittik annen yokmu diye sorduğumda yan komuşuya göndeririz dedi. Sanki tutmuştum hiç bir şeyine cevap veremiyordum neyse eve vardığımızda annesi evdeydi ananesine ders çlışmamız gerektiğini söyledi ve annesi evdeb beş dakkika içinde evden çıktı bana odama gide
O Da Zevk Alıyordu
Merhaba ben kemal 19 yasında bı delikanlıyım anımın dıger kahramanı benim samımı arkadaşım begum begum 19 yasında iri göğüslü dolgun kalçalı balık etli bı kızdır begumle benim oda camlarımız karsı karsıyaydı ben bıgun camdan bakarken gözüm begumun odasının camına kaydı begüm banyodan yeni çıkmış bornozla odada duruyordu hemen dürbünümü alıp begumu gözetlemeye başladım begüm bornozunu çıkarmaya başlamıştı o kocaman goguslerı gözümün önündeydi sıkım dım dık olmuştu sonra bornozunu tamamen çıkardı arkasını donup pijamalarını almak ıcın domaldığında o koca gotude kabak gibi ortaya çıkmıştı begumu
Teyzeme Oyun
Ben 26 yaşında fiziği düzdün sosyal faliyetlere katılan bir gencim. Okulu bitirdikten ve askerlik görevimi yaptıktan sonra aile içinde ki büyükler benim evlenmem gerektiğini düşünmeye başladıkları bir zamandı bunların içinde benim çok güzel olan teyzemde vardı. Ailem evlenme konusunda üstüme geldikçe ben yaşananlara arka plandan sabotaj etmekle meşguldüm. Bir pazar tüm haftanın yorgunluğunu atmak için uyurken evimizin kapısı açıldı ve harika teyzem içeri girdi. Ben kapının açılmasına kulak kapartarak hayırdır teyze sen ev ahalisiyle pikniğe gitmedinmi dedim baba burada kaldığını ve telefonunu
KOMŞUM SERAP
Merhaba arkadaşlar benden de bir GERÇEKTEN yaşanmış bir olay.daha 16 yaşındayken annemlerle ve yan komşularımızla Şile de 2 günlük haftasonu tatiline gitmiştik.Komşumuzun kızı vardı benim yaşlarımda güzel, sexi bişeydi ama bir annesi vardı ki offff.O zamanlar 40 lı yaşların başındaydı.Adı:Serap`tı.O dönemde her banyoya girişimde onu hayal ederdim ve başlardım asılmaya.Bazen bize sabah kahvesine gelirdi ama üzerinde yatarken giydiği o sexi gecelikler üzerinde olurdu.Annemle konuşurken kocasının onu doyuramadığı gibi konuşmalara kulak misafiri oluyordumbu da beni daha da azdırıyordu.Neyse geleli
Canım Kardesım
|benım kardesım 11 yasındaydı bense 17 koyede falan kalırdık bazen bır gun akrabamız seher dıye bır kzıın sevgılısı ıle opustugunu soledı kardeısm o kızın yası 15 falandı bende o utanmz dedım ama bızde yapabılırız abısının dedım ogun sadece opustuk daha sonra eve geldık koydeydık ust katta ıkımız yatıyoduk ve kımse yoktu korktugun soledı ve yanıma cagırdım oda karalıktı dudaklarıı opmeye basladım hıc ses cıkarmıyodu elımı kılotunun ıcıne soktum kılsızdı cocuk gotu bılırsınız ama hıc bır tepkısı yoktu asagı ındım amını yalamaya basladım derken bır ses duydum ve korkup kalktım uyumusuz o sekılde
Seks Kölem
Hülya ile ICQ’ da karşılaştım ilk kez. Daha ilk sohbetimizde sikmeşansımın olduğunu anlamıştım. İkinci geceki sohbetimizde ise randevulaşmıştıkbile. Onun ne istediğini çok iyi anlamıştım. Boşanalı iki yıl olmuştu ve ikiyıldır erkeğe hasretti. Bana resmen şöyle demişti: Beni orospu yerine koy ve gerçekleştirmek istediğinne kadar fantezi varsa benimle yap!.. İstediğin gibi küfret, argo kullan, canınne çekerse onu yap..Sohbetimiz esnasında, ençok ezile ezile sikilmeyi sevdiğini söylemişti. Bir dedomaltılıp sikilmeyi... Ayrıldığı kocası hiç ağzına boşalmamış, bunu da yapmamıistediğini söyledi. Son
Dayı Kızı Emine
|merhabalar suan 23 yasındayım ve bundan tam 6 yıl önce basımdan gecen bir olayı yazıcam dayı kızım emine var benden 5 yas küçük ozamanlar yeni ergenliğe giriyor memeleri yeni büyüyordu yaz aylarında köyde anneannemgilde kalırdık herkes iş güçle ugrasırken ben ve emine tv izliyorduk daha türk pornosonra şeytan geldi başladı dürtmeye bende eminenin yanına oturdum adetin basladımı dedim çok sasırmıstı abi utanırım sus lütfen dedi bende bişi olmaz böyle şeylerin ayıbı olmaz anlat dedim başladı anlatmaya o anlatıyor ben ise bütün vücudunu gözümle sikiyordum birden eelrime hakim olamdım ve memeleri
Muhtesem Tatil
Slm ben yurtdisnda yasiyorum her sene turkiyeye tatil icin gelirim.neyse fazla uzatmiym.turkiyeye ulastigimin ikinci gunuydu.kaldigim yer ufak bi pansiyondu pansiyonu isleten 40 yaslarinda tek basina yasiyan kilolu bi kadindi.ona banyodaki muslugun bozuk oldugunu ve dus almam gerektigini soyledim.kadin da gec bende al dusunu der demez kendimi banyoda buldum.birden kapi acildi ustunde sortu ve sutyeni vardi irice gogusleri beni cilditmisti.sirtini keseliyim dedi.niyetini anlamistim birden ona sarildim onu yalamaya basladim.oda benimkini banyoda basliyan muhabbet yatakta surdu saatlerce sikistik
Dusunun....
Slmlar...ben ankarada ozel bı dersanede calısan bı tarıh ogrtmnıyım..yesıl gozlu,kumral,179 boyunda yakısıklı sayılacak bı tıpteyım...basımdan gecen olay bu egıtım-ogretım yılında yasandı...her zamn gıbı dersıme gırıyordum sabahleyın....sınıfa gırdıgımde en arkada busra ısmınde bı kız bana her zamnkınden degısık bakmaya konumu anlattım ve arkadslara testlerını dagıttım...arkadaslar testlerını cozerken busra bana acayıp acayıp bakmaya basladı ben bı anlam veremedım ama kısa etegını de yavas yavas kımseye caktırmadan sıyırmaya basladı ben ne olduguna anlam veremedım o an. ve zıl calmasına 10 san
Seyahat Denetleyicisi
Özel bir seyahat acentesinde denetleyici olarak görev yapıyorum.Otobüs seferlerinin kontrol edilmesi,yolcuların seyahat esnasında ki rahatlığı benden soruluyor,yani müşteriye verilen hizmetin en iyi olması için çalışıyorum.Yolculuk sırasında yolcularımızın karşılaştıkları sorunları gidermek,otobüs şoförlerinin en rahat biçimde çalışmaları ;güvenli bir yolculuk için gerekli şartlar.Bunun yanında,zaman zaman ilginç olaylarla karşılaştığım oluyor.Yolcularımızla çok kaynaşmakta bazen umulmadık olaylara sebep oluyor.Bunlardan birini size en ince ayrıntısına kadar anlatacağım.Bu mesleği yapmak görün
Ülker Teyze 4
Selam Ülker teyzeyle aramızdaki ilişkiyi biliyorsunuz artık.cuma günü annemle bankaya gidecektik. Ülker aniden bize çıkageldi.annem hosgeldin,buyur diyerek Ülker`i karşıladı ve beraber salona geçtiler.tabi Ülker`le ben gayet resmi bir durumdaydık.ama yine de Ülker`e sarılıp onu sikmemek için kendimi zor tutuyordum.Ülker gri,pantolon beyaz kazak giymişti.kazağı biraz dardı ve memeleri fırlayacakmış gibi duruyordu.ayaklarında da siyah naylon çorap vardı. Ülker beni azdırmak için koltukta bacaklarını toplayıp ayaklarını okşamaya başladı.ben kendimi frenlemek için hemen kendi odama geçtim.beş daki
Inanin Guzeldi 2
İnanın Güzeldi -2- Yeniden merhabalar.Ankara dan mesaj gonderen fazla olmazsa da gonderen herkese tesekkurler.Gecen de tanıttıgım gıbı ben 18 yasında ankara da ıkamet eden bi gencim.Bu arada ılgılenen tum bayanlar yazabılırler yas onemlı degıl.. gelelım hıkayemın devamına.Kapı caldıgında dogal olarak ucumuzde telaslanmıstık. Ben eda nın ıcınden cıktım ve edayla beraber yatak odasına kostuk. hasan sa boxerını ve uzerıne uzun tshırtunu gıyınıp kapıyı acmaya gıttı. ıcerıde sessız sessız beklerken kapı acıldı ve karsımızda esra duruyordu. edaların alt komsusuymus ve dulmus!!o da geldı ve sı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/f2421768399879ddcd97138541f1b129.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32