Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tombul Kadın Gibisi  Yok
Tombul Kadın Gibisi Yok Aydın amcam kendisi kamu kurumunda çalışıyor 40 yaşlarında falan birisi aydın amcanın eşi ise nadiye yenge 34 yaşında dışarıda kapalı giyinen bir kadın nadiye yengem 170 boylarında sarışın yeşil gözlü tombulca bir bayan kalçaları çok geniş memeleride oldukça büyük yolda yürürken kalçalarının geniş olmasından ellerini kalçalarının yapısından dolayı vucuduna fazla yaklaştıramıyor ve kenarlara biraz açarak yürüyor beli çok fazla kalın değil, yani kalçalarla göğüsler arasında harika bir beli var mükemmel dolgun dudakları olan bir kadın karşında konuşurken sanki duda
Hulya2
Hulya2 Slm biraz aradan sonra size ikinci yazımı yolluyorum.Sevgilimle o günden sonra sürekli sevişiyorduk .Bu arada sevgilimin adı tanya ikimizde de artık hafif bıkkınlık belirtileri vardı aramıza artık başka kadınları da alacaktık bir gün beni aradı bir lezbiyenler kulübü varmış gece yarısı oraya gitmemi söyledi ok dedim heyecanlanmıştım gece olunca bende hazırlandım bir bluz ve bire mini etek giydim iç çamışırı falan giymedim yarı çıplak çıkmıştım arabaya atladığım gibi ordaydım içerisi çok kalabalık onlarca kadın çılgınlar gibi dans ediyordu çok karanalık olduğundan göz gözü görmüyord
Yaşlı Arıyorum 2
Selam önceki hikayemi beğenmişsiniz teşekkür ederim.Okumayanlar için ben 32 yaşında aktif pasif bir gay im. Yeni bir anımı anlatmak istiyorum; İş hayatıma başladığım ilk yıllardı bir bekar evinde yalnız kalıyordum. Yaşlı erkekleri sevdiğim için zaman zaman onların yoğun olduğu yerlere gider ve gelen geçenin önüne bakardım( sanki görecekmişim gibi) bir ara parkta oturduğum bankın yanından birisi geçti tahminen 65 yaşlarında falandı , ben baştan pek aldırış etmedim ama önüne bilinçaltı baktığımın da farkında değilim ama o beni fark etmiş ve biraz gittikten sonra geri döndü ve pantolon üstünden s
Sekreterim Dilek
Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda gelen gidenle ilgilenmesi ve oyalaması için bir sekreter tutmuştum. Ne var ki sekreterimden pek memnun değildim. Lise mezunu ve koca bekleyen, gudubet bir annesi olan ince, narin, asık suratlı ve sinirli bir tipti ve hiç de pas vermiyordu. Bir gün bir dostumun tavsiyesi ile sekreterime yol verdim ve her yola müsait yani kapısı açık bir kızı sekreter olarak işe aldım. Adı Dilekti. Dilek, kısa boylu, iri gözlü, esmer ve bakışları ile insana ümit ver
Ebruyla Birlikte
Merhaba adım serkan 22 yaşındayım .ben sizlere lise ye giderken başımdan geçen hikayeyi anlatacağım olay bizim altımızda oturan komşumuzun kızıyla geçti. Biz bu aile ile çok samimiyiz bize çok güvenirlerdi özellikle bana Ben o zaman lise 2 gidiyordum. Komşumuzun kızıda bizim liseye yeni kayıt olmuştu adı ebru çok güzel bir kızdı ailesi bana kızlarına okulda göz kulak olmamı söylediler tabiki bende seve seve kabul ettim çünkü ben utangaç biri olduğum hiç kız arkadaşım olmadığı için bu kız bana ilaç gibi gelmişti artık okula yalnız gitmiyordum artık ebruda benimle beraber gidiyordu. Ebrunun aile
Komşum Serap Abla
selam ben 26 yaşında genç bir delikanlıyım ,size ylaaramızda geçen bir olayı anlatayım..serap abla apartmanımızın en güzelkadınlarından biri çok güzel bir vucudu var,bu yüzden benim çok dikkatimiçekiyordu her zaman onu elde etmek istemişimdir ve başladım planlaryapmaya,nezaman görsem ondan gözlerimi alamıyordum ,birgün öyle dalmışşım ki odafarketti bunu,ileryeyen zamanlarda oda bana aynı şekilde bakmaya başladı,birgünişten erken geldim evde kimse yoktu apartman ahalisi kapının önünde oturuyordukapı çaldı açtım serap ablaydı bana lavaboyu kulanabilirmiyim diye sordu evimizapartmanın giriş katı
KANKAM KARISI ve BEN
slm ben istanbuldan serdar...sitenizdeki yazıları okuyunca kankamın karısını nasıl siktigii anlatmak istedim.kankamla 3 sene önce sex partner siteleirnden tanıştık.ikimizinde niyeti grup sex yahut karılarımızı siktirtmekti.gel zaman git zaman aradan 3 sene gecti ve kankamla eşi aslı(tam bir afet)beni arayıp istanbulda olduklaını sööylediler.onları akşam üzeri 7 gibi oldukları yerden aldım o gece evde tek başımaydım eşim yoktu zaten kankamda eşini bana sijktirtmek için getirmişti.yolda giderken kankam bana yolda müsait biyerde durmamı söyledi ben kenarda durdum ve arkaya aslının yanına gectim.
Kardeşim Harikaydı
BEN 20 KARDEŞİM ARZU 13 YAŞINDA 7. SINIFA GİDİYORDU KARDEŞİMLE ÇOK İYİ ANLAŞIRDIK BENİ ANNEMDEN BİLE ÇOK SEVERDİ.ONA KARŞI YANLIŞ ŞEYLER HİSSETMEZDİM TAKİ O GÜNE KADAR BİRGÜN OKULDAN GELDİ BENDE KOLTUĞA UZANMIŞ TV SEYREDİYORDUM ABİ MATEMATİKTEN 80 ALDIM DİYEREK KUCAĞIMA ATLADI AFERİN DİYEREK YANAKLARINI SIKMAYA BAŞLADIM ODA BENİ GIDIKLAMAYA ÇALIŞIYORDU ONUN ÜZERİNDE OKUL ETEĞİ BENDE ŞORT VARDI ÜZERİME ATLARKEN ETEĞİ SAVRULMUŞ KUCAĞIMDA SANKİ KİLOTUYLA OTURMUŞTU İÇİM BİTUHAF OLMUŞTU HEM BENİ GIDIKLIYO HEMDE POPOSUNU OYNATIYORDU YAVAŞ YAVAŞ BENİMKİ KALKMAYA BAŞLAMIŞTI FARKETTİRMEMEYE ÇALIŞIYORDU
Yengem ve Kızkardeşi
Merhaba, beni tanıdınız mı? Daha öncede yengemin kızıyla ilgili bir hikayemi göndermiştim. Şimdi sıra yengemde ve o gün piyangodan çıkan kızkardeşinde. . . Önce yengemi tanıtıyım. Çok güzel ve aynı zamanda bakımlı bir kadındır. Ondaki bacakları ben daha hiç bir kadında görmedim. İnsanın ağzının suyu akar. Muazzam bacakları, tam ayarında göğüsleriyle beni her zaman kudurturdu yengem. Tabii bundan onun haberi yok. Arasıra fırsatını bulursam ince çoraplarını koklar boşalırdım. Elime o kadar fırsat geçti ama bir türlü cesaret edipte yanaşamadım yengeme. Ve bir gün yine fırsat geçti elime veee be
Anemi Ralpi Ralpin Anesini
Anemi Ralpi Ralpin Anesini Ben ist den can 181 90 sarışın yakışıklı biiyim size burda tanıştıgım bir arkadaş annesi ben ve ennemin hikayesini anlatacagı bunlarla tanışdık burdan ve buluşmaya karar verdik ralp yakışıklı bir cucuktu aneside cok güzel neyse eve geldik ben ralpi anesini oda benim enemi öpmeye bşladı derken cırıl cıplak kaldık ve başladık sikişmeye anem ben ralp ralpın anesi hepimiz bir odanın icindeyiz herkes cırıl cıplak ve herkes birbirine bakıyo ralpın anesi bena benim annem ralpa sulanıyodu şahane görünüyolardı ikiside ince dantelli el kadar kilotlar birden ralpin anne
Yengemi Siktim
Yengemin amcını sikmeye karar verdim ve onlara gittim yengeminde 4 5 yaşlarında bir bebesi var eminimde yengemde beni istiordu ve yengem gile gittim ve hoşgeldinde dedi ben h.b dedim ve elinden öptüm ve hiç bişi demedi ve içeri geçti oturdu kanepeye ve bende yanına oturdum gülümdedi yengemi in dudaklarına yapıştım ve oda tepki bile vermedi dudaklarını adeta yalayıp sordum ve hadi dedim ve yengemi soymaya başladım o sütyeni ne güzeldi götündeki bikinisini amının yanaklarına sıyıp sokacaktım ve azına verdim cok guzel yalıyordu ve sikim tam kıvamına geldi amını yanklarına bikinisini sıyırıp bi h
HEDİYELİ SEX,PARDON MAGAZA
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sast
Sarışın Tecavüzü
Ben lise 3e giden kendi halinde istanbulda oturan orta halli bir ailenin kızıyım.okula gittiğim zaman canım sıkılıyordu.o yüzden de okula gitmek hiç mi hiç istemiyordum.herkes üniversiteye hazırlanıyoruz diye parayla torpille rapor alıyordu.ama hiç birini hazırlık filan yaptığı yoktu sağda,solda fink atıyorlardı.okulda ise össye hazırlık diye etüt olurdu.kimse dinlemez ve gelmezdi.ben sıkıldığımı bile bile yine birgün okula gittim.okulda savaş hoca diye bir hocamız vardı.sanki hissediyodum.beni gördüğü zaman gözlerinin içi gülüyordu.bende öğrencisi olduğum için kendimi mutlu bir çocuk olarak g
KOCAMI KUDURTTUgUM GECE
KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE Canım okadar başkalarınla olamak istiyorduki kocamla sex yaptığımızda hep bir başkasıyla yatıyordum tabi kocamda. Eşim yusuf ta aynı şeyleri istiyor ama bir türlü bunu yerine getirmek için çaba göstermiyordu. Sıcak bir yaz günü Murat diye arkadaşı var eşimin onlara yemeğe gittik.Muratın zaten bende gözü vardı işte tam sırası dedim.Mini etek farkedilen makyaj ve dar bir sexsi bluz üstümde yola çıktık. Eşi melekte sarışın sexsi bir bayan yusuf onunla sex yaptığımızda çoğu kez meleği siker gibi hayal kurardı.Ona bugün bana bırak herşeyi ben kıvamına sokupZevce.com
Beni Evimde Sikti
Ben 29 yaşında bi bayanım eşim işleri dolayı karşıda kalıyo beni yazlımıza braktı 1 haftalına b.cekmeceye.orda tanıştım bi cok tatlı bi cocukla ismi erdinc vericem msn sini bayanlar sizi doyurabilir mütüş bi sikici neyse hikyayeme geceym.plajdaydım oda önümde onu süzüyodum düşüniodım nası yapayımda onunla tanışaym nası olsa 1 hafta yanlızım onunla arkadaş olmak istiodum nedeni cok tatlıydı ve sexi neyse o anda yanıma geldi şansa bak tel tuta bilirmisiniz dedi ben suya girecem yanlızdı calmasınlar diye kabul ettim o girdi bende onun tel bana cağrı yaptım numarasını ala bilmek icin neyse aldım n
kalkmis yarrak
Yarragim kalkmisti sokacak yer ariyordum elime almis dolasiyordum disardi yasli bir dilenci gordum iceri cagirdim para verecegim dedim geldi carsaf giymis 65 sinde falandi yarragimi disari cikardim seni sikecegim dedim yalvarmaya basladi yapma son 30 senedir sikilmedim dedi tamam ya dedim istedigin oluyor ellerinden tuttum masini uzerine yatirdim bir gecirdim epeyce siktim amina bosaldim o arada byimis garipHikayeyi Gönderenin Adı : fecisiHikayeyi Gönderenin Mail : fecisikerim@hotmail.co.uk
Dortlu Seks
Dörtlü Seks Ben bir devlet dairesinde üst düzey görevlerden birinde çalisan 29 yasinda bir erkegim. Karim Lale ile 26 yasindayken evlendim ve çok mutlu bir beraberligimiz var. Geçen sene esimle beraber tatilimizi basbasa geçirmek istemistik ama tatilde bu durumdan hiç hoslanmamis, çok canimiz sikilmisti. Bu sene yaz tatilimiz için mutlaka birkaç arkadas ayarlamak için anlastik ve ailecek görüstügümüz Kaan ile hanimini tatile davet ettik. Kaan bana bir çadir aldigini eger istersek bizimde çadir tatiline gelebilecegimizi söyledi. Hiç düsünmeden kabul ettim çünkü bekarligim zamaninda tatile
Sexy Şişman
Kocamla her zaman muhteşem sex hayatımız olmuştur.Fakat ben, hiçbir zaman yabancı bir erkeğin çekiciliğine karşı koyamadım. Size oldukça kilolu bir kadın olduğumu söylemeliyim. Vücut ölçülerim 105-75-100 ve boyum 164`dir. Mavi gözlerim, uzun saçlarım vardır. Kilolu olmama rağmen erkeklerin ilgisini çekmeyi bilirim.Erkeklerin çıplak görmek yerine, kadında erotizim ve Sexi masumiyet aradığını biliyordum. Çeşitli ortamlarda farkında değilmişim gibi frikik verip, erkeklerin içinin gittiğini görmek beni oldukça heyecanlandırıyordu. Kilolu bayanlara tavsiyem, uygun kıyafetle oldukça sexi Olabilirsin
Genç Misafirimiz  Bölüm 5
Ak?am üstü görü?tük. Bozuk bir ?ekilde. "Gelemeyece?in Zaman bana bir mesaj at" dedim. "Bir saat seni bekledim." Ke?ke bir ?ey söylemeseydim diye dü?ündüm. Cümlem biter bitmez. Liseli kapris yapan k?z gibi hissettim kendimi. -Kusura bakma a?bi uyanamad?m. Gece geç yat?m da. Atar?m bi daha uyanamayacak gibi olursam. Yalan söyledi?ine emindim. Herhalde bir k?z atm??t?. Ertesi gün fazla bekletmeden geldi. Sonraki hafta da her sabah geldi. Cuma günü yar?m saat gecikmi?ti. Tam gelmiyecek derken sesini duydum. Arkam k?p?rdanmaya ba?lam??t? ki ?ortunu ç?kartmadan yata?a oturdu. Bir eli popomda
Komsumuz Nalan
Komşumuz nalan ben bir kamu kuruluşunda mühendisim.genellikle mesaim saat 17:00 sularında biter.38 yaşındayım.karım selin ise 35.karşı komşumuz dul nalan hanım ile kerım arası çok iyidir.su sımaz aralarından.nalan hanım 42 yaşında sıkı vücutlu bir hatun. birgün evet erken döndüm.kapıyı açtığımda konuşma sesleri duydum tartışma gibiydi.kapının deliğinden baktığımda,eşimin nalan hanımla tartıştığını duydum.nalan hanım eşime onunla sevişmek istediğini söylüyordu.şok olmuştum,dinlemeye devam ettim: _abla ikimizde kadınız nasıl olur _korkmma be güzelim ben sana öğretirim _abla ya kocam
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6d767ec8e5e2b6f9c54a0041b34fe7f3.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32