Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
GAMZE ABLA BUNU ISTEDi
GAMZE ABLA BUNU İSTEDİ... Ben daha önce kuzenimi ve yengemi nasıl siktimi anlatmıştım. Şimdide annemin arkadaşını nasıl düzdüğümü anlatıcam. Annemin arkadaşı var adı gamze. Kendisi duldur,kocasından 5 yıl önce ayrıldı ve kocaman götü ve memesi vardır. Bende daha yeni adam olmuşum 17 yaşındayım. Bu kocasından ayrıldıktan sonra 2 sene bizimle yaşadı. Bu olayda bu 2 sene içinde oldu. Birgün okuldan gelmiştim.Herzamanki gibi gamze evdeydi. Üstümü çıkarmak için odaya gittim. O sırada o odaya girdi.Üstümde hiçbişey yoktu ve vücudumda biraz kaslı,şekilli olduğu için hemen yavşadı ve ellerini vüc
Köpeğimin Kulübesi
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesinin dışında değil içerideydi.. Bir kaç defa seslendim çıkmadı.. Kulube bir insanın içeriye rahat girebileceği kadar büyüktü..Bende içeri girdim köpek sikini çıkarmış yalıyordu ilk defa böyle bişi görüyodum.Elim amıma gitmiş kendimi okşamaya başlamıştım.Amım iyice sulanmış vıcık vıcık olmuştu Dayanamadım köpeğe daha yaklaştım başını tuttum ve amıma doğru çektim. Köpek zaten bana alışıktı hiç yadırgamadı ve amımı yalamaya başladı.Müthiş bir zevk veri
Şerefsiz Duygu
Mrb ank da lise 2 de okuyorum..uzun süren uğraşlar sonunda okulda karşı subedeki Duygu yu ayarttım ve benle çıkmaya ikna ettim..bir gün iki gün derken duyguyla muhabbeti iiiiğğğiice koyulaştırdık.. iki hafta geçti geçmedi kız beni evine davet etti.. ilk anda çok bi heyacan yapmadım..hiç öyle abaza bi kıza benzemiyordu..iki gün geçti günlerden cumartesi; kızın apartmanın kapısının önündeyim zile bastım..duygu : `kimo??!` benim dedim..; otomata basıp kapıyı açtı .bende yukarı çıktım ve zile bastım.. duygu kapıyı açtı.. üstünde siyah bi gecelik!!..hani şu sex shoplarda satılan cinsler
Ahırdaki Hayvanlar
Ben 33 eşimse 30 yaşların da 184 boyunda iri yapılı bir kadındır. 10 Yıllık evliyiz ve iki tanede çocuğumuz var. Karım son derece seksi ve ateşli bir kadındır. Geçen sene tatil için köye babamlara gittik. Ahırdaki hayvanları yemleme işide bana kaldı tabii. Bir gün hayvanları yemlerken birden gözüm bizim dişi eşege takıldı ve birden benimki kazık gibi oldu. Eski günlerde olduğu gibi eşeğin arkasına geçtim ve sikimi amına soktum. Bu sırada eşeğin 2 yaşındaki erkek yavrusu da olanları izliyordu. Birden "Levent ne yapıyorsun" sesiyle irkildim. Eyvah karıma yakalanmıştım. Toparlanırken karıma ne ya
Amcaogluyla
Amcaoğluyla... Amcamlara gittiğimde benden iki yaş küçük olan kuzenin X’le beraber masturbasyon yapardık. Birgün haftasonu onlarda kalmaya gitmiştim. Onlarda kaldığım zaman hep aynı odada yatardık. Yatağın içinde de masturbasyon yapmaya devam ederdik. Ben hep onla olmak isterdim; ama onun isteyip istemediğini bilmiyordum. O gün yatağın içinde sikimi şaka yollu ağzına doğru uzattım. İlk başta biraz çekingen davrandı sonra da ”ilk sen yap” dedi. Ben belki daha sonra benimkini yalamaz diye düşündüm. “Yalarsın dimi” falan dedim, o da evet deyince onunkini yalad
Annemin Ve Benim Ayaklarimi Emdi
Kuzenim, Annemin ve Benim Ayaklarımı Emdi Selam adım berke 16 yaşındayım. Annem ise 38, kuzenim 20. Annem bodrumda 5 yıldızlı otelin müdüresi ve bodrumun sosyetesidir. Babamdan ben küçükken ayrılmışlar, neyse olay annemin otelinde kuzenimle ikimiz güneşlenirken oluyor. Durup duruken kuzenim diyorki kadın gibi ayakalrın var muhteşemler. Gerçekten oje sürsen nasıl olur acaba diyor. Bana ilginç geliyor ve kabul ediyorum. Benim süitime çıkıyoruz ve kapıyı kilitliyoruz. Annemin ojelerinden çalıyoruz ve pembe olanı bana sürüyor. Gerçekten çok yakıştı diyor kuzenim ve topuklarımı emmeye başlıy
AH NURTENİM AAAHHH
|merhabalar gecen seneki olayı anlatacagım telekomda staj yapıyordum ve internet elimin altındaydı chat yapıyordum ankarada oldugum için cok fazla kızla tanısıyor görüşüyordum bunlardan biride nurtendi..nurten hasköyde oturuyor ve lisede okuyordu yaşı henuz 17ydi.. arkadas olarak basladıgımız ilişki aşka dönüşmüştü ama benim tek amacım vardı bu liseliyide sikmek :) kısa sürede görüşmeler sıklaşmış samimiyet artmıstı nurtendeki karpuz göt beni delirtiyordu bir an önce sikmeliydim.. gercekten manav gibi bi kızdı.. buluşmlara artık sevişmelere dönüşmüştü altınparkta gölde buluşur sevişirdik am
Selam Okumanızı Tavsiye Edrim
Benim başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum internete okey oynarken evli bi bayanla tanıştım bayan izmirde oturuyordu okeyde başlayan muhabet msn devam ettik 15 gün boyunca her şey konuştuk msnden bir kadın eşiyle çok mutlu bi hayatı vardı ama eşinde sexs konusunda memnun değildi 15 senelik evliymiş bayan msnde bir gün seni göerebilirmiyim veb camda dedi bende kendimi gösterdim biraz sexs konulradan konuştuk beni çok fena tahrik etti orda beraber soyunduk benimkini gördü ağzı açık kaldı hemen kapat dedi yarın sabah sendeyim beni gardan alırmısın dedi bende alırım dedim hiç beklemiyordum
Ablam Uyuyormuydu?
Selam ben 27 yaşındayım biz istanbulda yaşayan geniş bir aileyiz ben ailenin en küçük ferdiyim bundan 1 yıl önce başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle yaşamaya başlamıştı bu ayrılık sebebiyle pisikolojisi bozulmuş ve tedavi görüyordu özellikle uyuma zorluğu çekiyor her gece 2 uyku ilacı alıyordu evdeki herkez ablamın ayrılığına üzülürken ben onu hep sikmek istediğim için bunu yeni bir fırsat olarak görüyor ve bu duruma seviniyordum onu düşünerek kaç kez otuzbir çektiğimi saymam mümkün deil neyse bir
yılbaşı akşamı
yılbaşı akşamı çok içmiştik kız arkadaşım sorhoş oldu ben ise kafam dönüor ama kendimdeydim kız arkadaşım sürekli banyo yapalım die tutturdu ama sonra uyudu sabah uyandı ama utandı hiç bişey hatrlamıodu ama bana hatrlıorum die diretiordu neyse bunu ewine bırakırken bana teşekkür etti senn yerinde başkası olsa beni sikerdi bana o halde dokunmadın tşkr dedi. aradan 5 gün falan geçti gece ben onlara gittim babasıda gece işe gitmişti beni aldı yatak odasına getrdi üzerine kırmızı askılı babydoll giydi bende eşofmanlarımla yatmıştım sonra başladı beni soymaya boxer kalmıştı bitek yattık öpüştük okş
Arzunun Kölesiyim
Selam ben tolga bir bayanın emirlerine uymak onun her istediğini yapmak hoşuma gidiyor bir gün memleketten istanbula geldim iş icabı gelmiştim yaşım 20 arzu diye bir kızla tanıştım onun yaşıda 18 di ve onla gezmeye dolaşmaya başlamıştık genelde dar giyinen bir kızdı ve bazen beni azarlardı gereksiz ve suçsuz yere bir gün yene buluşmaya karar verdik ve ben bilerek geç gittim ve bana nerdesin sen aptal şey beni bekletmeye ne hakkın var dedi haklısın özür dilerim dedim ve bana kabul değil dedi yalvarmaya başladım lütfen dedim yalvar yalvar ayaklarımı öptürcem dedi bana içimden keşke dedim ve sonr
karımın amı çok tatlı
slm . ben ali 34 karım arzu 31 yaşındadır ,size karımı anlatayım ,arzu beyaz tenli 170 boyunda75 kiloda bal gibi yalamalık amı olan büyük götlü amının yalanmasından çok zevk alan bir kadındır.yedi yıldır evliyiz sex hayatımız gayet mükemmel.ilk 2 yılda arzum bana amını hiç yalatmazdı utanırdı,sikimi bile ağzına alamazdı.tabi ilerde arzuya çok sayıda porno cd izlettim ,ben arzumun amını yalamak için ölüyordum oysa.2 gün önce ona yeni aldığım bi cd izlettim karım cdye bakarken benim yarrağımı eline aldı başladı sıvazlamaya, bende hem izliyor hem karımın kilotunun içinden amını parmaklıyo
Kuzenim merveyi götünden siktim
Merhaba arkadaşlar ben murat (gerçek degil) benimde basimdan geçen bir olayi anlatmak istiyorum 20 yasindayim 1.75 boyunda esmer dolgun dudakli bir gencim bayanlar dudagimi çok severler neyse kuzenimden bahsedeyim oda meryem 21 yasinda senelerdir bana aşık bende artık bunu değerlendirmek istedim cikma teklifi ettim felan filan derken iyice sevgili olduk ben bunla ilişkiye girmek istedim kabul etmedi tabi fazla ısrar edince yola geldi neyse bunun evine gittim kimse evde yokmuş basladik öpüşme ye biraz utangaç tabi dilimi agzinda gezdiriyorum 10 dk felan opustukten sonra göğüslerine gittim yavaş
Sevgili Arkadaşım Hümeyra
Kızarkadaşımla yaklaşık bir senedir çıkıyorduk. Ailem başka şehirdeolduğundan iki arkadaş ev tutmuştuk. Kızarkadaşım da sık sık ailesinden kaçakbende kalırdı. Oldukça iyi bir seks hayatımız vardı. Üniversitede aynıbölümdeydik, hemen herşeyimiz ortaktı. Çevremiz de ortaktı. Genelde kalabalıkbir arkadaş grubumuz vardı ve sık sık birlikte dışarı çıkardık. O gece de yineeğlenmeye biryerlere gitmiştik ve eve döndüğümüzde feci sarhoştuk. O ara evarkadaşım memleketine gitmişti yalnızdım. Kızarkadaşımın en iyi arkadaşı Hümeyrave biz o gece bizde kalacaktık. Hümeyra benim de çok iyi bir arkadaşımdı. Gü
Atom Bombasi
Atom Bombası Selam... Bendeniz İstanbul yıldız üniversitesinde bir öğrenciyim. Başıma gelen bu olayı sizinle paylaşayım dedim... Okuluma başladığım günden beri karşı sınıftaki daş gibin hatun beni kesmeye başlamıştı (harbi daşş gibiydi göğüs kavun, göt karpuz) neyse bende çükü kalkan bir delikanlı olaraktan kıza iyice yapışmıştım. Bir gün, akşam yediğim bolca turşu ve acının etkisi birde sıçalak olmamdan dolayı okula geç kalmıştım. O gün okula gittiğimde kızın abazalığımı tuttu ve bu akşam bize gidecez parti var mutlaka geleceksin dedi. E bizde yanıyoduk tabi kızsızlıktan, akşama doğr
Kusura Bakma Kardeşim
Ben 22 yaşın üniversite okuyan bir gencim. Hikayeme şöyle başlamak istiyorum bundan 4 yıl önce evde rahatsız olduduğum için evden dışarı çıkamıyordum annem pazara gitmişti. Zil çaldı ve kız kardeşim okuldan gelmişti. Lise1 e gidiyordu eve geldiğnde kimsenin olup olmadını sordu. Unutmadan kardeşim 16 yasında fakat yaşıtlarından daha olgun ve fizikliydi ve cok güzel. 31 Cekerken onu hayal ettimde daha fazla fıkırtıyordum neyse yorgun olduğunu ve yatacağını söyleyip odasına çekildi. Odasına girdiğimde okul formasıyla uyuya kalmış. Bacakları müthişti. Yüzükoyun yatıyordu eteği götüne kadar cıkmı
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kucağında zor yer buldum yolda ilerledikçe kardeşim kıpraşmaya başlayınca baya bozuldum arkaya dönerek sert sert bakınca ya abla ayaklarım ağırdı arasıra kalk otur dedi benimde ayaklarım nefes alsın deyince kendisine hak verdim ve arasıra kalkıp oturmaya başladım ama her oturuşta siki götümü dahada zorluyordu bunu normal görmeye başladım nede olsa o bir erkekti ve istemedende olsa benden etkilenmesi normaldi anormal olan benim onun kucağında olmam di
Guzel Bir Ruya
Güzel bir rüya o gece kocamla sevişemedik ocamın penisi bir türlü kalkmıyordu ve ben hep 3 atdan beri fantezi ile yasıyordum o gece yattıgımda kocamın arkadasını rüyamda gördüm beraber oturup çay içiyorduk ailecek bir ara mutfaga geldi su istedi bende kendisine verirken ayagım kaydı tam düsecektim beni belimden tuttu ben bir an heyecanlandım ve dudaklarını karsımda buldum büyük bir azgınlıkla dudaklarına yasıptım oda benim kalçalarımdan kavraryarak kendine çekti ve elleriyle bütün vucudumu elledi ben büyük bir hızla gömlegin düğmelerini açtım ve çıplak gögsünü öpmeye basladım oda boş durm
Iste Seks Bu
Yakışıklılığa sahip 17 yaşlarında bir erkeğim ve şu anda iskenderun da yaşıyorum. bundan 1 sene öncesinde yaşanan bir olayı anlatmak istiyorum sizlere... bir kız wardı geçen sene duygu diye, kızla hem aynı okulda hem de aynı dersanedeydikk... bu kızla çıkmaya başlamıştık ve kızın muhteşem göğüs ölçüleri beni çıldırtıyordu.. bir gün bunu ayarlayıp şehir merkezi nde kullanmadığımız ama mobilyaları olan ikikatlı ewimize dawet ettim.. we dershane çıkışı onu ewde beklemeye başladımm.. saBIRSIZLANIYORDUMM.. WE YARIM SAAT KADAR sonra ewime geldi.. kapıyı açar açmaz üzerime saldırdı deli gibi öpüşüyor
Kankam Sagolsun Yardimci Oldu
Kankam Sağolsun yardımcı oldu :) Ben 19 yaşında istanbulda yaşayan bir tikkboy`um :) benim kankamda öyle ozamanlar okuldan yeni mezun olmuş bir şirkete girip çalışmaya başlamıştım eeeee iş bunalımını herkez bilir bende napim iş bittikten sonra benim kankalarla akmerkezde buluşup otururdum çay falan içerdik muhabbet ederdik fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum? Benim bu hıyar kankalar gelmemiş sadece gökhan diye bi kankam vardı yanımda otururken ben bi kıza takıldım kaldım bizim karşı masada oturuyordu ( sinemanin karşisindaki masalardayiz piyasa yapanlar bilir :)..... ) Kızı bi gör
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c1962e90a545c29f6f9ba06f15080c95.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32