Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kahvecinin Karısı
Selamlar... anlatacağım olay gerçektir. 18 yaşında ilk evden kaçışımın üzerinden 20 yıl geçti. İstanbul`da evsiz barksız olduğum dönemlerde bir kahvehanede iş bulmuş gündüzleri çalışıyor,geceleri de orda yatıyordum. Kahvenin sahibi suratsız iri yarı itici bir adamdı daha işe başladığımın ilk gecesinde yattığım yere gelip benimle oynamaya başladı ben önce adamın beni sikeceğini düşünerek bağırmaya başladım. O ise hayır dedi sadece senin erkelik organını yalamak istiyorum diyordu. Parlak temiz yüzlü yakışıklı biri olduğumu peşime takılan kızlardan biliyordum. Benim aleti ağzına alıyor emiyor okş
Dj Ile Grup Seks - Kısa Hikaye
Dj ile Grup Seks - Kısa Hikaye selam ben Guven size basimdan gecen bi olayi anlatacagim tamamiyle gercektir.Bilirsiniz yaz aylari dj ler ege tarafina giderler.Sabahlara kadar muzik dans ve eglence ben de gitmistim.Bi arkadasimin clubunde aksam calmaya basladim kapidan 2 tane 22-23 yaslarinda turist sarisin afet iceri girdi.Ben de o sirada muzigin tutkusuyla ne yaptigimi bilmiyodum.Bir an dikkat ettim sarisin olani bana bakiyordu.Bozuntuya vermeden devam ettim.En sonunda dayanamayip yanima geldi ve yuksek bi sesle "seni istiyorum" dedi. Neye ugradigimi sasirmistim ben onlari turist zannet
Bir Sabah Uyandığımda
, komşumu rüyamda becermişim. Komşum, ben evde tekbaşıma iken, bize geldi. Birlikte olduk. Bu rüya benim komşumdan etkilenmemeneden oldu. Mutlaka komşumu sikmeliyim diye planlar yapmaya başladım. ve Komşumbir kamu kuruluşunda çalışıyordu. Benim işe gitme saatimle hemen hemen aynı,zamanda evden çıkıyorduk. Ben güzel komşumu arabama davet ettim. işyerinebırakabileceğimi, eğer isterse. Komşum hemen kabul etti. Ben artık komşumu nezaman sikebileceğimin planlarını yapmaya başladım.Böylece işe gidiş saatleri, komşumu da alıyor. beraber işe giderken. Bir gün,Arabayı müsait bir yerde durdurarak. Rüya
Deneme Isteği
Henüz 10 yaşındaydım teyzemin oğlu Can 18 yaşındaydı.Bir gün yanıma gelerek benim sikimle oynamaya başladı ne yapıyorsun diye sordum cavap vermedi ve pantolonumu ve kilodumu çıkararak sikimi ağzına alıp yalamaya başladı.Benim de hoşuma gidiyordu ses çıkartmadım.Bir müddet yaladıktan sonra soyunarak önmde domaldı ve haydi beni sik dedi ben çekiniyordum ilk defe bir göt önümda ve benim sikim kalkmış durumda beklerken sikimi tükürükledi ve deliğine dayadı ben de bastıraırarak içine girdim çok hşuma gidiyordu sonra benim bir elimi tutup önüne çekti ve kocaman sikini tutturdu haydi hem beni sik hem
Jakuzi
Benim hikayem geçen ay yaşandı hem de doğa harikası en gizemli yerlerdetahmin edemediyseniz Asmalı Konak ip ucu sizi aydınlatır eminim...Netten tanıştığım ve İst.da yaşayan bayan arkadaşım,ziyeretime gelmişti daha ilkkarşılaşmamızdı ve yazışalı 2 hafta bile olmadan biribirmizle olma isteği ağırbastı, çünkü frekans o kadar güzel tutmuştu ki,ikimizde bazı şeyleri aşmışolmanın rahatlığıyla ve fazla yükleme yapmadan,monotonlaşmadan zevkli birberaberlik için bir araya gelmiştik aynı zamanda ikimizde Özgür Kız klibiniberaber çekecektik...Her neyse onu havaalanından aldığımda gerçekten etkilenmiştim,
Pazarlamacı Kız
Hemen konuya geçiyorum. "Bir gün köyde balkonda otururken köpeklere aldırmadan bir bey ve bir kadın evimize çıkıp geldiler. Bunlar işte katalogları filan gösteriyorlar işte fırınımız şöyle böyle falan diye anlatıyorlar ve çok çeşitli malların özelliklerini sayıyorlardı. Tabi bu arada tanıştık adının Nevin olduğunu öğrendim. Tabi onları dinleyen kim ben kızı süzüyordum. Çok güzel bir kızdı. Üzerine mini deri bir etek, askılı göğüsleri yarı dışarıda bir t-sihrt giymiş. Harika kalçaları ve göğüsleri vardı. Derken derin derin süzdüğümü fark etmiş benimle ilgilenmeye başlamıştı. Benim bu halimden f
İÇİMDEKİ ILIKLIĞI HİSSEDİNCE AĞLADIM
MRB ARKADAŞLAR ADIM CEM YAŞIM 17 1.85 BOYUNDA 76KİLODA OLAN BİR PASİFİM VEDE ÇOK AZGINIM BİR GÜN ARKADAŞIMLA OKULUN TİYATROSUNDAN ÇIKTIK VE GEL SENLE BİZİM ÇATIYA Bİ ÇIKALIM DEDİM NE YAPICAZ ORDA DİYE SORUNCA BİRŞEY VAR ONU ALICAM DEDİM KABUL ETTİ VE ÇATIYA ÇIKTIK ÇOK DAR BİR YERDİ VE HEMEN İŞE KOYULUP PANTOLONUMU İNDİRDİM VE MEMETE ARKAMDA BİŞEY VARMI DİYE SORDUM GÜZEL VE SEKSİ DELİĞİNDE BAŞKA BİŞEY YOK DEDİ BEĞENDİYSEN SENİN OLSUN DEDİM ODA NASIL YANİ DEDİ SANA VEREBİLİRİM DEDİM AZGINLIKLA KABUL ETTİ VE YERE ORDAN BİŞEY SEREREK ÇIRILÇIPLAK UZANDIM ODA AYNEN ÇIPLAKTI ÇOK ÜŞÜYORUM DEDİM GELİYO
Melek Yengem
Ben 22 yasinda 1.82 boyunda esmer yakisikli bir gencim Babam veannemi Trafik kazasinda ben 15 yasindayken kaybettik bana ö günden beli abimleyengem bakiyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26yengemse 24 yasindalardi. Ben bu gercekleri size anlatirken ben18 yasindaydim.Abim is dolaysi cok sik seyahate cikar yengem le ben yalniz kalirdik o nun icinyengemle ben cok iyibir arkadas gibi anlasiriz (yengem cok güzel sexi dir)amadaha sex konusunda hic bir sey bilmiyorum hic 31 cekmekten baska bir tecrübemyok abimin gene is gezisinde herzaman ki gibi arasira buldugum sex kitaplari
Aylarca Plan Kurdum
aylarca plan kurdum evet sene 1999 afyon da unıversıtede okurken guzel bır afet ıcımı gorur gormez hoplatmıstı ne yapıp ne yapıp tanısmalıydım 1.80 boylarında 80 90 vucudunda sarısın bır bombaydı neyse konuya donelım aylar gectı sonunda tanısmayı basarmıstım bır gece bır plan kurmustum bu plan onu eve davet edıp ona tecavuz etmektı ertesı gun bu planda basarısız kalmıstım sonra yanıma bır arkadas ayarlayıp onada anlattım oda onun yanında kı kız arkadasına sulanıormus sonra ıkımız bara ıcırdıkten sonrada eve goturmustuk onların ayakta duracak halı yoktu bı artık hedefımıze ulasmıstık v
Sonunda Bende Sahibemi Buldum
Sonunda bende sahibemi buldum Merhabalar ben Selim ,galiba dominant, sahibe ruhlu emri vaki bayanlardan çok hoşlanıyorum.Galiba değil kesinlikle.. Sürekli böyle bir ilişki yaşayabilmek için arayış içindeydim. En sonundada buldum. Çalıştığım firmanın sürekli bağlantılı olduğu bir başka firma vardı ben belkide hergün oraya gidiyordum.Oranın muhasebe müdürü benim çok ilgimi çekiyordu.çünkü aradığım gibi bir bayana benziyordu. Çünkü bir kaç kez yanında çalışan birine emrederken neşelendiğini farketmiştim.Buda ilgimi çekmiş ona karşı ilgi duymaya başlamıştım .Ancak belkide 2 yıldır hiç
Ünlü Biriyle Birlikte Olmak
Hersey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakip "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatunlara hastasin Allahin abazasi, kimmis bakalim bu simdi". Hasan gazeteyi elimden kaptigi gibi Metinin yanina kostu ve resmi gosterdi. "Bu hatuna hasta olunmaz mi yaa" dedi. Metin de resmi gorunce "Abi desene onun oldugunu, ben de hastayim bu hatuna" dedi. Ben araya girdim "Hop beyler, yavas olun, o benim bir kere, kimse sulanmasin ona" dedim. Hasanla Metin gulduler, Metin "Sen boyle bir hatunu ruyanda bile zor bulursun kocum, hadi ise devam, sonra pat
SERHAN VE KARISI
|Ben 32 yaşında 1,90 boyunda ve oldukça yakışıklı bir erkeğim.Karım özlem ile 5 yıl önce evlendik.O günden beri çok güzel bir ilişkimiz var.Karımla her türlü fanteziye açık ve tabuları olmayan seks hayatımız var.Son zamanlarda özellikle grup sekse karşı bir merakımız var.Genelde grup seks filmleri izleyip delice hayaller kurarak sikişiyoruz.Bu fantezimizi gerçekleştirmek için yeni yeni hayaller kurmaya başladığımız bugünlerde karşımıza ilginç bir fırsat çıktı.Benim bir arkadaşım vardı.Bir gün Serhanlara gitmiştik.Serhanda benim gibi uzun boylu sarışın fakat oldukça kilolu biriydi.Karısı Pervin
Masör Ol Ve Sik
Bunlar gerçek hikayelerdir Ben bodrumda masörlük yapan bir erkeğim ama öyle sıradan bir masör değilim.Kendime iyi bakıyorum Kadı diyince aklıma am gelir ve grup olursa en az üç kişiyi rahatlıkla sikerim.İşim gereği hep grup gelir. Yine telefon çaldı ve bi,r otelle müşteriye çağırdılar. Gittim odalarına çıktım.Kpıyı açan bir baydı genç ama güçlü kuvvetli. Ben baylara masaj yapmadığım için yanlış geldim dedim ama yanlış gelmediğimi karısını ve karısının arkadaşını masaj yapacağını söyledi.Hollandalılar ve turistler.Tabi biz işimiz gereği soyunup belimize havlu koyuyoruz. Havluyu sardım belime
Yeğenlerim Ve Ben
merhaba ben sizlere yeni katıldım ve bir hikayeyle katılayım dedim. isterseniz başlayalım. bu yaz başında almanyada yaşayan amcam yengem ve oğulları tatile memleketlerine geldiler. bende bu sıralar yeni askerden gelmiştim kadına ve ama hasret kalmıştım. ve izmirdeki amcam ve yengemde geldiler onlar da tatile gelmişlerdi. zaten almanyadaki yengeme askere gitmeden önce oa karşı olan sex duygularımı belirtmiştim ama hiç başbaşa kalamamıştık. almanyadaki yengemle ilk geldiklerinde onları karşılamaya gittiğimizde onunla öyle birbirimize sarılmıştıkki sanki bir kadın kocasıyla hasret gideriyor birbi
Annem Ve Ablam
selam size başımdan geçen olayı anlatmak istedim nedenide öylesine ilginç olayları burda okuyunca bende benden bir şeyleri okusunlar diye yazıyorum.ablam eşinden 2003 de boşanmıştı babamda vefat etmişti.işten çıkıp eve gitmiştim eve geldigimde ablamın kasıgında bir şişlik oldugunuanneme gösteriyordu annemde orda şişlik varmı bilmiyorumki deyip oda soyunup elleriyle birbir şişliklerine tutmaya çalışıyorlardı kasıklarındaki.yani alt taraflarında hiç bir şey yoktu her ikisininde üslerindede gece oldugu için kısa kol tşort türü bir şeyler vardı.gögüsleride dışarda kalacak olan bir şekildede duruyo
Niyetimizi Bozmustuk
Niyetimizi bozmuştuk Bir ilkbahar günüydü ben ve birkac arkadaşım bir okulun önünde kız avına çıkmıştık benim bir arkadaşım vardı adı mahmutu o zamanımızı okul önlerinde gecmesini hiç istemezdi ben bir ve diyer arkadaşlarım birer kız arkadaş bulduk sonunda mahmut cok sinirlenmişti ve bize durmadan kızardı Ben ve üç arkadaşım kız arkadaşlarımızı eve davet etmeye karar vermiştik niyetimizi bozmuştuk ve karar vermiştik bizim evde parti vere cektim ve arkadaşlarla kız arkadaşlarımızı cağırdık tabi bu arada mahmududa mahmut kabul eti partiye gelmeyi ilk başta fazla gelmek istemedi ama sonunda
Kokulu Jartiyer
Kokulu Jartiyer Slm millet başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. Bendeki bu çorap hastalıgı ergenlik çağına girdigim dönemde vaşladı. Tedavisi olmayan bir hastalık diyiyim ama şikayetçi değilim. Mükemmel bir duygu tabi başkalarına garip gelsede bir nylon çorap giyen birini görsem hemen azıyorum. Özellikle güzel ve düzgün bakımlı ayaklarsa helede o öğrenciler beni en çok azdıran onlar. O pileli eteklerin altına giydikleri renkli renkli çoraplar delirtiyor beni. Neyse uzatmadan anımıza geçelim. Size kız ark yaşadıgım anımı anlatıcam. Tamamen gerçektir. Normal bir beraberligimiz vardı
Sevdadan  Sonra  YENGEMBEsSON
Sevda`dan sonra YENGEM....BEŞ--SON Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum...Yengem...Sevda ile sikiştiğinizi biliyorum...Onu kıskanıyorum..dedi.Bende yanıt olarak...peki bu durumda ne yapmam lazım yenge ??diye sordum...cevabı gayet kısa ve NET OLDU...BENDE İSTİYORUM dedi... Ben ne yapacağımı şaşırmıştım...Ama dedim...ama dayım..Dayınmı dedi.....Üç ay evden uzak..geliyor bir hafta..onun da üçgünü kafa çekiyor...sonra gidiyor bir üç ay daha....eeee ne yapalım...yemiyenin malını yerler...Bu işi yabancı ile yapamamDışarılara çıkıp...yarrak mı arayayım oğlum..dedi....ve oturduğusandalyede
Ablamla Doyumsuz Aşk
selam sizle paylaşacagım anım ablamla oldu2001 temmuzuydu yazlıga gitmiştik ablam 30 ben 25 yaşındayım.annemle babamda yazlıktaydı sonra ankaradan haber verdiler eve hırsız girmiş diye.annemle babamda ankaraya döndüler.biz sonra geliriz diye gittiler bizde yazlıkta kaldık o gün dışardaydı ablam ve bende evdeydim sex dergileriyle kendimi avutuyordum o anda.ablama sapık diye adlandırılan biri takılmış onu lafla taciz etmiş oda çok korktu eve geldi.bende 31 çektim biraz yorgun olarak yataga girdim erkenden.baktım kapı açıldı ablam geldi korkmuştu böyle oldu dedi.gel burda anlat dedim.dur üstümü d
Arkadasim Esra
Arkadasim esra Oncelikle ben bir lezbiyen degilim ama sexin her turlusune acik oldugumu soylemek isterim arkadasim esra ile daha lise yillarinda tanistik. Benim yan sinifta ogrenci idi. Cok tahrik edici bir guzelligi vardi... Zaten beni cezbeden de ve beni ilk kez bir kiz arkadasimla iliski ye iten de o olmustu. Esra benim bu ihtiraslarimi anlamis olacak ki bir gun beni evine davet etti. Eve geldigimizde evde annesi ve kizkardesi vardi... Hep beraber oturup sohbet ettikten sonra, esra ve ben ders calisma bahanesi ile odasina gectik. Daha iceri girer girmez esra beni yataga firlatti ve
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d4130b118cecaf8ee29f158a7222d04b.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32