Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kardeşimle duştaki eğlencemiz
Selam arkadaşlar anlatacağım hikaye 1 ay önce başımdan geçti.Bir gün eve moralsiz geldim.İş yerinde olumsuz şeyler yüzünden sinirlenmiştim.Kardeşim hayırdır abi erken geldin hayırdır ne oldu dedi yok bişey dedim yatacam kafam bozuk zaten dedim.Kendi yatağıma uzandım.Annem ve Babamda şehir dışına hasta ziyareti için gitmişlerdi. Evde kız kardeşimle beraber kalıyordum.Havada aşırı sıcaktı.Duş yapmak istedim. Bir baktım banyodan sesler geliyor kardeşim banyodaydı cabuk cık bende duş alcam dedim tamam deyip odaya döndüm tekrar banyonun kapısı acıldı abi koş yetiş diye bi ses geldi ne oldu kız dedi
Kuzenim merveyi götünden siktim
Merhaba arkadaşlar ben murat (gerçek degil) benimde basimdan geçen bir olayi anlatmak istiyorum 20 yasindayim 1.75 boyunda esmer dolgun dudakli bir gencim bayanlar dudagimi çok severler neyse kuzenimden bahsedeyim oda meryem 21 yasinda senelerdir bana aşık bende artık bunu değerlendirmek istedim cikma teklifi ettim felan filan derken iyice sevgili olduk ben bunla ilişkiye girmek istedim kabul etmedi tabi fazla ısrar edince yola geldi neyse bunun evine gittim kimse evde yokmuş basladik öpüşme ye biraz utangaç tabi dilimi agzinda gezdiriyorum 10 dk felan opustukten sonra göğüslerine gittim yavaş
Telekız Çağırmaya Karar Verdik
Geçen yaz bi arkadaşımın evi boştu arkadaşımla , bi we arkadasımın telefon defterinde hatırı sayılır bi yeri olan bir kızı çağırdık. Bu kızla daa önce defalarca birlikte olmustuk. Yaklaşık bi saat sonra kız geldi önce birer içki içtik . biraz muhabbet ettik. arkadasım kızın we benim yanıma geldi ve kızı öpmeye başladı. ( bu noktadan sonra kızın adını yazıcam: ayşe) bende elimi ipeğin pantolonundan içeri sokup amını okşamaya başladım. ortam hararetlenmişti. ipeği kucağıma alıp odaya geçtim.Seviştik. daa sonra arkadasım kızla odada kaldı ben salonda biramı içiyordum we bir süre sonra onlara kat
Müdür Yardımçısının Kızı
|ben bir lise son sınıf öğrencisiyim.bizim okulda başmüdüryardımcısının kızı okuyo okuyo ki ne okuyo o kalçalarla nası lise son sınıfına gelmiş hayret.neyse ben bu kızın peşinden tam tamına 5 ay koştum ve amacıma ulaşmıştım.3 haftalık bir beraberliğin sonunda amacıma ulaşacağımı düşünmemiştim.beraberliğimizin 3 haftası okulumuza yakın bir yer olan çayırda muhabbet ediyorduk,babasının müdür yardımcısı olmasının kendisine yarattığı zorlukları anlatyordu.ki benim istediğim noktaya değindi sex,hiç ilişkiye girmediğinden bağsediyordu ben sadece onu dinliyordum.sonunda baktı ki benim aslan yavaş yav
Pompacılar
Bi gun yawuz diye bi arkadasımızn ewindedik o gune kadar yawuzun bole biri oldunu bilmiyodum zaten oda gecenın ılerleyen saatlerınde kendını gostermeye basladı o gun ıcın ıckı almıstık yavuz bn ıcmem sagolun dedı!!bız olayı anlamadık.sora bnm kız arkadasım olan sewgı geldı.sora bız odaya konusmaya gıttık.o anda kapı caldı gelen bızım yan komsumuz olan ve pek te guzel olmayan bı dul du.bızden sıgara ıstedı sora ıcerı atladı.ne oldugunu anlamadım ama yarrak pesınde olduunu sandım.memetın kz arkı gelmedı buda onu ewınden almak ıcın 2 sokak asgıdakı ewıne gıttı.bız 4 kısı kaldık bn zaten kz arkıml
Kirmizi Hande
Kırmızı hande Kirmizilihande İşyerimde çalışıyordum. Bir bayan telefon etti. İşveli ve cilveli konuşuyor, ne istediğini söylediği yok, benimle sohbet etmek istiyordu. Sözde beni tanımıyor, birkaç yere tesadüfen telefon etmiş benimle konuşmaya hevesli görünüyordu. Tüm ısrarlarıma rağmen sadece adının hande olduğunu söylüyor başka bilgi vermiyordu. Doğrusu benim de hoşuma gitmişti. Nerden aradığını hiç söylemiyor telefonunu da vermiyordu. Bu şekilde birkaç ay beni aradı, telefonla sexse kadar işi azıttık. Nihayet kimseye çaktırmadan buluşmaya karar verdik. Buluşacağımız yeri kendisi ayarlad
Yabancı Dil Konuşuyordu
YABANCI DİL KONUŞUYORDU  bundan bir hafta önce marmarise teyzemlere gitmiştim askerden geleli 2.5 ay olmuştu ve doyasıya bir ortam kuramamıştım hep kaçamaksevişme v.s   neyse marmarise 1 haftalık bayram tatili için gitmiştimve teyzemlerde kalıyordum dolayısıyla ilk defa gittiğim için hiç bir yeri bilmiyordum  teyzemin oğlu olmadığım için teyzemin kızı olan elif inbeni gezdirmesini istedim ve teyzem hemen izin verdi siz dolaşın rahatınıza bakın dedi ve biz hemen çıktık teyzemin kızı elif 16 yaşında ve tam bir lolitaydı beni bilgisayar kullanabileceğim bir cafe ye götürmesin
Ben,esim ve transexuell 1
Merhaba. Esim 30 yasinda ve ben 35 yasinda,10 yillik evli olan ve almanyada yasiyan bir ciftiz.Ilk seneler sex hayatimiz cok güzel ve zevkli gecti diyebilirim,ama seneler gectikce sex hayatimiz biraz gerilemeye ve sogumaya basladi.Her defasinda sevisirken,kafamda degisik degisik fantaziler olusuyor ve sikisirken düsüncelerimi ve aklima geleni karima söylüyordum.Ya o anki zevkten yada beni daha fazla ateslemek düsüncesiyle,her dedigimi ve her fantazilerimi gerceklestirmeyi kabul edercesine,inleyerek okeyliyordu.Yine bir gece sikisirken aklima karima baska bir yarak tarafindan siktirmek ve izlem
The dildo was in the bag -2
fffffffffff
Hatice`yi Parçaladım
HATİCE`Yİ PARÇALADIM  ben burdurdan harun.basımdan geçen macerayı sizlere anlatmaya karar verdim.ben bu maceramı kurban bayramında yaşadım.bizim mahallede hatice diye komşumuz vardı.kendisi çok güzel bir hatundu.onun için deli oluyordu mahallenin erkekleri.aynen kendisi neze benziyordu.tabi fiziyide.haticenin kocası tır şöförlüğü yapıyordu.2 ayda bir eve gelirdi.yurt dışına mal götürürdü.bir akşam ben çarşıdan eve giderken baktım hatice camdan bana bakıyor.bende iyi akşamlar deyip gidiyordum.bana seslendi.arkamı dönüp bakatım sizinkiler evde yok.misafirliğe gittiler.anahtarı bana bıraktı
Eniştemin Tecavüzü
19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendimle oynuyodum. tüysüz vücudumu, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımıboyayıp ne kadar güzel olduğumu düşünüyodum. ablamda eniştemde evde yoktu.eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi.geceliğin eteklerini sıyırıp arkamı aynaya döndüm.m. kalçalarım dolgun vekalkıktı. ellerimle kalçalarımı ayırıp taze kıçımın arasını ortayaçıkardım.deliğim minicikti. hafif kırmızımsı, yumuk dudaklar gibiydi. okuldaoynaştığım bikaç çocuktan başka kimseye sik
Annesi Herseye Bedeldi
Annesi herşeye bedeldi 23 yasinda üniversitede okuyan bir gencim. Haliyle birçok kiz arkadasim var. Bunlardan birisinin babasi doktor ve genis bir aile. Annesiyle ilk tanistigimda altinda kisa bir sort ve bulüz vardi. 40 yaslarinda müthis bir kadindi. Kizcagiz hep babasinin geç geldigini ve hemen yattigini anlatiyordu. Bir gece evlerine ugradigimda annesi kisa bir mini etek ve askili bir bulüzle açti ve beni içeri davet etti. Kiz ve babasi evde yoktu. İçki içiyordu ve bana da ikram etti. Karsimda bacaklarini açmis oturuyordu. Muhtesem bir görüntüydü. Siyah sütyeni ve külodu belli oluy
SEKRETER ASLI
Selam ben 21 yasında atletık yapılı unıversıte ogrencı bır gencım anlatacagım olay yaklasık 1 sene once basımdan gectı aslı 24 yasında unıversıte sınavlarına hazırlanmak ıcın gıtmıs oldugum dersanede sekreter olarak calısan ve mukemmel bır fızgı olan bekar bı bayandı.zamanımın uzun bır bolumu dersanede gecıyor fırsat buldukca aslıyla muhabbet edıp dertlesıyorduk asktan yana ne benım nede onun sansı gulmustu.onunla her konuyu rahatca konusabılıordum sexde bunlara dahıl bekar olmasına ragmen bakıre olmadıgını soylemıstı bundan yaklasık 3 sene once cıktıgı bır cocukla beraber oldugunu anlatmıstı.
Hikayem
selam..arkadaslar sizlere dayanamayacagınız bir olay anlatacagım.dahaönce j.olarak görev yaptıgım yerle ılgılı.bir gün bir tecevuz vakası geldi.tabiibenım haberım yok..derken kızın birisiannesiyle geldi,bana birseyler sordu..meger kız tecevüze ugramıs..acıdım tabi kikötübir sey sonucta..derken olayı cözmeye komutanla gırıstıkmeger bizim komutan ona kafayı takmış ama kızın gönlu bende bunu bana ilk bakısıylaverdı .derken komutan bana sen gti baska bir yerle ilgilen dedi..tabii malı oyiyecek yaa..tabi el mahkum oradan uzaklaştıkbir gün komutan bana bugun evi bosaltın bırını eve atcam dedi..bende
10 Yaşındaydı
Henüz 10 yaşındaydım okuldan kaçmıştım eve gitmiştim annem evde yoktu girdim içeriye televizyonu açtım kanalları gezerken ne gçreyim o zamanlar tv1000 diye porno yayın yapan kalan vardı birden onu açmayayımmı merakla izlemeye başladım kadın kendini tatmin ediyordu bende merak ettim amıma parmağımı soktum bir anda acıdı kan geldi korktum amımı yıkadım yıllar sonra öğrendim bekaretimi kaybetmişim iyiki o zaman kaybettim şimdi gönlümde sikiliyorum
Fena Degildi
Fena Degildi balkona ciktim. komsu cift yiyisiyordu. bir viski aldim ve sigara yakip izlemeye koyuldum. adam farkina vardi ve karisina beni gosterdi. gulumsedim. kadehi sereflerine kaldirdigimi soyledim. elleriyle gel isareti yaptilar. gittim. fransizlarmis. iceri girdik. onumde sevismeye basladilar.adaminki sertlesmiyordu. kadin yerden kalkarak fermuarimi cozdu. organimi cikardi. adama gosterdi. iste boyle olmali dercesine. adam kadini dudaklarindan opup, sikimi kadinin agzina verdi. kadin emmeye basladi. saksofon yerine emmeyi tercih etti. arkasini donmesini istedim. dondu ve arka
Öğretmenimin Naylon Çorapları
Selam ben Ereğli den Barış size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Lise yıllarında iken Neval adında bir edebiyat öğretmenimiz vardı,dersler çok ağır ve yorucu gittiği için sekse zaman ayıramıyordum Neval hanımın en çok sevdiğim yanı ayakları ve naylon çoraplarıydı,derse her gelişinde ben gözümü onun ayaklarından ayıramazdım. Ayaklarına bakıp zevke gelirken oda hep beni bu halde yakalayıp bana uzun uzun bakıyordu bir gün dersten çıkmıştık,kafama koymuştum onu takip adip evini öğrenecektim.Birden okuldan çıktığını gördüm ve onu yavaş yavaş takip etmeye başladım.evinin önüne gelmiştik.a
Aldatti Email Im Alin
Patronum ve ıs arkadaslarımla aram cok ıyı. yalnız yasıyorum ve bır erkek arkadasım var. esmer 1.70 boyundayım, fızıgım oldukca duzgun... erkek arkadasımla ılıskım uzun suredır devam edıyordu. ta kı onun benı bır sarısınla aldattıgını ogrenene kadar. dunyam basıma yıkılmıstı, evlenmeden bekaretımı kaybetmek ıstemedıgımden erkek arkadasımla hıc ılıskıye gırmemıstım. bazı geceler bırlıkte yatar uyurduk ama hıc cınsel bırlıktelıgımız olmamıstı, ılıskımıze ve benım bekarete verdıgım oneme saygı duydugunu soyluyordu ve ben onu bu yonunden dolayı taparcasına sevıyordum... cınsel ılıskıye olan aclıgı
Mahallenin Orospusu Annem
Mahallenin Orospusu annem Anlatacaklarıma nerden başlayacağıma tamam olarak karar veremediğim gibi böyle şeyleri yaşayacağım dahi aklımın ucundan geçmezdi. Ailenin tek çocuğuyum. Ailem mutaassıp bir yapıya sahiptir ve beni yetiştirirken de böyle yetiştirmişlerdir. Maddi durumumuz babamın işinden dolayı iyi sayılabilebilir. Yani hiç bir şeyin eksikliğini çekmemişizdir.Fakat bundan 5 sene önce babamı bir trafik kazasında kaybettikten sonra her şey tersine dönmeye başladı. Trafik kazasından aldığımız tazminat da belli bir süreden sonra suyunu çekmişti. Buna bağlı olarak elimizdeki tek
Sekreter Teyzem
|slm arkadaslar hıkayemı mersınden yazıyorum.24 yasında evlı bır gencım yaklasık 6-7 ay ıssız gezdıkten sonra mersındekı teyzem sırketlerınde bır elemana ıhtıyac oldugunu soyledı. aslında once uzuldum cunku adanada oturuyorum ve yenı evlıyım. ama gıtmekten baska caremde yoktu ama ıykı gıtmısım her sey buraya geldıkten sonra oldu. aslında hıc bı ıs yapmıyorum aksama kadar aynı ısyerınde sekreter olan teyzemle oturuyoruz. gunler gectıkce ben artık sıkılmaya basladım artık hafta sonunu beklıyorum kı karımın yanına gıdeyım dıye. bunun farkına varan teyzem bana daha bır ılgılı oldmaya basladı. teyz
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/96d05c2f59b233760185c9a0fe7168da.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32