Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Hayrettin Koca Götü
Ben aslında erkeklere ilgi duymam.Ancak mahallemizde Hayrettin Kabaca adlı bi çocuk vardı.Yaşı 15 veya 16 idi.Birgün annem evde yok gel porno film izleyelim diye beni evlerine çağırdı.Hemen gittim tabiki.Filmde koca götlü bi karıyı büyük yarraklı bi adam götünden bağırta bağırta sikerken bi anda olanlar oldu yan yana otuzbir çekerken hayrettinin koca götü gözüme çarptı.Parlak etli büyük bi götü vardı.Hayrettine götün çok güzel dedim harika sikilir diye takıldım espriye vurdum ama hayrettin bi anda ayağa kalktı domalıp eliyle götünün dilimlerini ayırdı hadi gel sende o adam gibi sik beni dedi.İ
Annem Erkekliğimi Denedi
Başımdan geçen bir olayı anlatacam ben küçükken bir hastalık nedeniyle taşşağımın birisi kasıklarımda aşşağı inmedi beni doktora götürdüler doktor bunun çoçuğu olmaz ihtimali çok az deyişine annem çok üzülmüştü her banyo yapışımda annen taşaklarımı yokluyordu tabi gün geçtikçe büyüdükçe utanmaya başlamıştım köydeyiz şikiş ne 31 ne bunlarıda bilmiyorum aplamla kavga ediyoruz bana tek tşşak diyor bende karşılık vererek yırtık am diye çekişiyoruz annem beni banyo yaptırırken benim sikime bakıp aplam gülüyor bende ne bakıyon ben senin amına bakıyommu diyom neyse annem yine taşşaklarımı yokluyor ar
hasan hocam ve mir
İsim : bakiiii... :DMail :
Teyzem De Istiyordu
selam ben 18 yaşında ve yıllarca teyzemin o güzel amcığını düşünerek 31çekerek büyüyen genç bir delikanlıyım. teyzem ise 1.75 boylarında ,65-70kilolarında ,38 yaşlarında dul bir bayandır neyse hikayeye geçelim. yaz sıcaklarının hakim olduğu bir günde teyzem annemi arayıp benden annemingece kıyafetini ona getirmemi istedi annem benden bunu istediğinde ben ne kadarhüfleyip püflediysemde kabul etmek zorunda kalmıştım neyse teyzeme gittimelbiseyi verdim beni içeri davet etti önce kabul etmesemde sonra kabul ettim.içeri geçtim bana kola getirmek için mutfağa geçti. geldiğinde gömleğinin 2düğmes
Kardeşim Gamze’yi Düğünden Bir Hafta Önce Siktim
Guclusikici@hotmail.com Kardeşim Gamze’yi Düğünden bir hafta önce siktim Merhaba ben Recep size kardeşim Gamzeyi nasol siktiğimi anlatacağım. Daha konuya başlarken bile sikimin sızladığını hissediyorum. Kardeşi Gamze evde çok rahat kıyafetlerle dolaşırdı. Onun göüslerini bazende bacaklarını gördüğümde bir yandan kardeşim diye bakmak istemez, diğer yandanda rahar duramaz izlerdim. Annem ve babamın dayımlara gittiği bir gündü. Annem beni kaldırdı. “Kalk biz gidiyoruz, kapıyı arkasından kilitle” dedi. Yarı uyanık kaltım ve onlar gittikten sonra kapıyı kilitledim. Tam o
çılgın komşum...
bir animi paylasmak istedim arkadaslar ben 23 yasinda istanbulda oturan yakisikli bir erkegim bir kaç sene önce mahallemde geçen komsu kizi macerami anlatmak istedim mahallemde sevinç isimli alimli endamli bir kiz vardi onduz yirmi yaslarinda tam çitirindaydi beni görünce gülümseyip o kisacik minisini sallaya sallaya geçerdi beni çildirtiyordu sanki gel beni becer diyordu aradan fazla zaman geçmeden bir gün mahallenin marketinde gördüm hala bana bakip gülümsüyordu dayanamadim marketin çikisinda yakaladim sizden çok hoslandim dedim oda bana karsi bos olmadigini söyleyip kabul etti bir kaç gün
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM slm arkadaşlar ben HOYRAT bu size 2 ci hikayem olacak... size komşum selini nasıl siktiğimi anlatmıştım.. Yine bir pazar sabahı balkonda kahvaltı yapıyordum ve aniden bir ses geldi , seslenen selinin kocası hakandı.. Hoyrat biz denize gidiyoruz gel sende bizimle istersen dedi. Ben inanılmaz yorgun olmama rağmen ok deyip şortumu giydim ve aşağıya indim.. hakanın babası falan da gidecekti yani arabada toplam 5 kişi artı 2 ufaklık oldu. ben hemen selinin yanına kuruldum tabi. selin mayosu ve üzerinde sadece bir kısa etek giymişti onu görür görmez benim a
Kardeşim Özlem Yıldız`a Benzer
İsmim Okan, 29 yaşında istanbulda oturuyorum. 5 senelik evliyim. Eşimle çok parlak bir cinsel hayatımız yok, ben ne kadar fazla istekli olsam da o bana karşı pek fazla istekli değil ne yazık ki. Halbuki kendisi çok güzel bir kadın. Geçen yaz eşim yazlığa annesinin yanına kalmaya gitmişti, ben de bekar hayatı yaşıyordum. Bir akşam iş yerime kızkardeşim geldi (kardeşim 26 yaşında ve oldukça fazla Özlem Yıldız`a benzer) ve o akşam beraber içkili müzikli boğazda bir restauranta gittik. Gecenin geç saatlerine kadar içip dans ettik. Eve geldiğimizde ikimiz de epey sarhoştuk. Havanın epey sıcak olmas
Sapık babamı azdırıp sikiştim
mereba adım dilek 23 yaşındayım 14 yaşında cinsel konuları öğrenmeye başlamıştım ve hergün amımı ve götmü parmaklıyordum annem günlük işde çalışıyordu sabahlama yni geceleri yoktu o zamanlarda memelerim yeni yeni tomurcuklanıyordu yaz akşamıydı annem yine işe gittiben de üstüme sadece ipli ince bir t-shirt altımada kısa bir şort giymiştim baldırlarım gözükyodu annem olmadığı için babamın yanına yatıyodum babam maç izliyodu ben baba ben yatıyorum dedim babam bacaklarıma çok garip bakmıştı ve bende tahrik olmuştum ben yattım ve t-shitmü katladım memelerimin bitti yere kadar alttan bakıldığında m
Karımın Kardeşi
Slm.ben erkan.30 yaşinda 1.75 boy-90 kiloyum esmerim ve evliyim.karımla seks hayatımız yok desem olur. neyse hemen anlatayım.karımın ailesi ile konuşmadıgımızdan baldızım eve gelir karımla konusur bana slm vermez ve benden çekinirdi.ama ben onu bakdıkca ve o mithiş vucudunu gördukce azar kendimi onunla yatıyomuş,onu sikiyomuş gibi hissederdim.yine bir akşam eve ablasını görmeye gelmiş bende işten gelmiştim.üzerinde sadece boydan etek vardı ve bütün vücut hatları görüküyo ve benide azdırmıştı.o gece bizde kalacagını,annesi ve babasının izmire gitiğini ögrendim ama nedendir bilmem mutlu olmuş
Rehber 2
Rehber 2 Tekrar merhaba. Geçen sefer rehberlik yaptığım Bodrum’daki otelde başıma gelenleri anlatmaya başlamıştım. Yorucu geçen otobüs yolculuğunun ardından aynı odada kalan iki kızdan sadece birini sikebilmiş diğeri için gücüm kalmamıştı. Ama tatilin ikinci günü yol yorgunluğunu atmış vaziyette rehberlik görevime (!!!) hazırdım. Bu sefer kafaya koymuştum. O gece ikisini de üst üste koyup aynı anda sikicektim. Birinin evli, diğerinin nişanlı olması beni daha da heyecanlandırıyor, ayrı bir zevk veriyordu. Fakat onları sabah kahvaltıda görememiştim. Ancak öğleden sonra havuz kenar
Ne Guzeldi
Ne Güzeldi... Sohbet etmeye başladığımızda otele geldikleri günden beri dışarıya hiç çıkmamışlar hatta sahile bile inmeden sadece havuz başında vakit geçiriyorlardı. Bunun sebebini her soruşumda aynı cevabı veriyorlardı Bir gün yine ayak üstü sohbet ederken şaka yollu “bugün beraber takılalım mı?” diye sordum. Sanki bu teklifi beklermiş gibi hiç düşünmeden “evet” dediler. O gün saat 16 civarında işten çıktım. Üzerimi değiştiripkızların yanına indim. kızların baya hoşuna gitmişti söyledikleri kadarıyla. 17 gibi Antalya merkeze geldik. Bir süre tophane çay bahçe
Sadik Dostum Lessi
Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış, evde geçirdiğim tüm zamanımı ona ayırır olmuştum. Çevresi tarafından soğuk diye hitap edilen bir insanım. Pekte arkadaşım yoktu. Doğal olarak kız arkadaşımda bulunmuyor. Aslında 1,75 boylarında, sarışın, beyaz tenli, yakışıklı bir erkeğim. Ama ben kendimi erkekten çok kadına benzetiyorum. Yüzümde ve vücudumda pek kıl bulunmuyor. Yaşım ilerledikçe Lessi de, ben de büyüdük. Artık aletim kalkıyor, cinselliğe ilgi duyuyor, mastürbasyon filan yapıyordum.
Süper Sikiştik
|o gün işyerinden erken cıkmıştım. biraz yürüyüş yapayım sonra giderim eve dedim kendi kendime. yürürken telefon caldı. işyerinden arkadaş(bayan) aradı. sesi gayet hoş geliyordu. ne yapıyosun diye sordu. bende eve dogru gittiğimi söyledim. yalnız yaşadıgımı biliyor. espri yaptı erken cıktın ince işin var heralde dedi.bende yok öyle planım olsa koşa koşa giderim dedim. benimde tadım yok sana geleyimmi diye aradım dedi. ben önce anlayamadım. sonra gel dedim olur ben direk geceyim sende cıkışta gelirsin dedim.neyse zil caldı actım ve karsımda.davet ettim içeriye.girdi.oturduk sohbet ettik biraz.
Sinana Uydum
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahilleri olamsina ragmen Babamin baskisiyla yola çiktik.Ilk gün bol bol uyudum. Aksam ise köydeki çocukluk arkadasim Sinan beni disari çagirdi. çocukken hep köye gittigimde oyun oyandigim arkadasimdi Sinan. Geçen zamanda epey gelimis ve karayagiz bi delikanli olmustu.bakkaldan bira alip sinanlarinn evin çatisina çiktik içip konusmaya basladik. onsekiz yasinda üretken her gencim konusucagi tek sey wardi sex tabi ki.Sinan bana essek siktigini ve bunun çok
Annem Mutlu Ediyor
Merhaba. Anlatacağım hikaye tamamen gerçektir ve yaklaşık 2 ay önce yani, 2003 Ocak ayında yaşandı.. Ben İstanbuldan, 19 yaşında bir gencim. Adım Gökhan. Annem Sibel ise 37 yaşında, sarışın, uzun boylu, zayıf, bütün erkeklerin sikmek için can atacağı güzellikte, genç kızlara taş çıkartacak fizikli bir kadın.. Bunu en iyi şekilde anlamama yol açan olay, amcamın oğlunun benden annemin mini etekli bir fotoğrafını istemesi oldu. Yani annem amcamın oğlunun bile hayallerini süslüyor. Annemi fizik olarak daha iyi anlayabilmeniz için benzediği birini söyleyeyim: Hülya Avşar olabilir mesela fizik olara
Delicesine
Delicesine.. selam ben başımdan geçen ve beni çok etkileyen bi layı anlatağım... önceleri çok utangaç biri idim bi kızın karşısında donupkalırdım bi gün derslerim düzelsin diye komşunun kızı ile ders çalışmaya başladık.Zaman geçtikçe onun karşısında utangaçlığımgan sıyrılıyordum. Yine birgün evlerine gittim annesi ve babası evde yoktu ben o an heycanlandım bir kızla evde tek başımaydım bu bile beni heycanlandırıyordu ders çalışmaya başladık ama kendimi veremiyordum sürekli göğüslerine bakıyordum penisimin kalkmasına engel olamıyordum daha sonra dersi bırakıp televizyon izlemeye başlad
SİKİCİ
BEN 33 YAŞINDAYIM 179 BOY 75 KİLO SPOR YAPMAYI SEVEN BİRİYİM AYRICA SİKMEYİ HER ŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM BİR GÜN KARŞI KOMŞUM NALAN HANIMLA TANIŞMA FIRSATI BULDUM VE SIK SIK GÖRÜŞMEYE BAŞLADIK BİR GÜN ARABAYLA GİDERKEN ORMANLIK BİR YERDE DURDUM VE BU ARADA NALAN SAKSO ÇEKİYORDU BENİM 19 CM LİK YARAĞI YALIYORDU ORMANA GİRDİK VE BAŞLADIM BUNU AYAKTA YALAMAYA ARKASINA GEÇTİM SAÇLARINDAN TUTTUM DOMALTTIM GÖTTEN VE AM DAN SİKEMEYE BAŞLADIM OGÜN ORADA DEFALARCA SİKİŞTİK VE ÇOK MEMNUN KALDI ARTIK SÜREKLİ SİKMEMİ İSTİYOR BENDE HER FIRSATTA SİKİYORUM MSN ADRESİM murratyaldir@hotmail.com isteyen ekl
Selinim
MERHABA BEN BARIŞ. İSTANBULDA İNTERNETTE CHAT YAPIYORDUM SELIN ADLI 29 YASINDA BIR KADINLA KONUSUYORDUK SOHBET SEXE KAYIYORDU TEKLIFMERHABA BEN BARIŞ. İSTANBULDA İNTERNETTE CHAT YAPIYORDUM SELIN ADLI 29 YASINDA BIR KADINLA KONUSUYORDUK SOHBET SEXE KAYIYORDU TEKLIF ETTIM BERABER OLALIM DIYE. OLUR AMA KOCAMLA BERABER GELIRIZ KOCAMLA BERABER SIKERMISINIZ DEDI. DAHA GÜZEL OLUR HADİ DURMAYIN DEDIM. TAKSIYE ATLAYIP YARIM SAAT SONRA EVIME GELDILER KADIN BEYAZLAR ICINDEYDI KOLTUGA OTURDUK İCECEK BİRŞEYLER GETİRDİM. SELIN AYRI BIR KOLTUKDA KOCASI MEHMET AYRI BIR KOLTUKDAYDI. BEN SELININ YANINA OTURUP S
Röntgeni Çok Seviyorum
Ben Çalıştığım otelde müşteri listesinden rontgenlemeye uygun odalarda kimlerin kaldığını öğrendikten sonra ,bir tanesinde bay bayan olduğunu tespit edip tezgahımı kurdum, saat yaklaşık 02.00 suları idi ve ışık yanıyordu, hadi bakalım neler olacak diyerek ,rontgenlemeye başladım.röntgenimin en büyük zevki sesleri de duyabilmemdi .sesli çok daha etkili ve zevkli oluyordu, adam kadına tekdüze seksten sıkıldım artık, bu akşam değişiklik yaşayalım ne olur, diye yalvarıyordu kadında ,tamam nasıl istersen dedi, adam çantayı açarak içinden ipler çıkardı ve kadını yatağa yatırarak ellerini kalorifere
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/7d7fa1fff3485fe1e94a02a9213d6caa.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32