Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Teknede Karımı Sikti
|ben eşimle 3 yıldır evliyim.Onun başka erkeklerle seks düşüncesi bile benim çok hoşuma giderken geçen yaz bu düşüm gerçekleşti.Tatilde tekne gezintisi vardı tekne 3 katlıydı,en üst kata çıktık karım mini etek giymişti.Tabi rüzgar estiğinde karşımızdaki adam karımın külodunu görüyordu,bunu farkeden karım bol bol adama frikik verirken sürekli adamın çok yakışlıklı olduğundan bahsetmeye başladı ve bana su getirirmisin hayatım dedi.Bende hemen olur dedim aşağıya inerken onları gözetlemeye başladım.Karım 1.70 boyunda sarışın 90 63 92 ölçülerinde tam bir afettir.adamda 1,90 boyunda geniş omuzlu yak
Minyon Tipli Bayanı Kocasının Evinde
Minyon Tipli Bayanı Kocasının Evinde selam ben bundan 1 yıl önce tanıştığım bir bayanla başımdan geçen bir olayayı yazacağım birgün otobüs durağında beklerken küçük minyon tipli bir bayanında durakta beklediğini gördüm küçük ve kaçamak bakışlardan sonra otobüs geldi bende kart olmadığı için şöföre rica edip ilrdeki gişeden alabilirmiyim dedikten sonra otobüse bindim amacım o hatunu kaçırmamak neyse en ön koltuğa oturdu ben arkasında dikiliyorum kaçamak bakışlarla gideceği yere geldik otobüsten indikten sonra yan yana gitmeye başladık tabi o esnada bende telefon numaramı yazmaya başladım ve
Satanist
slm. yaşım 18. sizlere yaşadığım ilk sexi anlatıcam.okuldan eve dönmüşdüm.çok yorgundum.kendime birşeyler hazırladım veyedim.tam masa`yı kaldırıcakken kapı çaldı ve üst komşumuz banu geldi."apoannemler evde yok`da seninle ders çalışabilirmiyim"dedi.bende iyi bir niyetle"olur" dedim.benim odama geştik ve masaya bir tane daha sandalyekoydum.oturduk.ikimizinde üstünde okul elbisesi vardı.banu`nun kısacık eteğisandalyeye oturması ile birlikte iyice açıldı.gözlerimi bacaklarındandakikalarca alamadım. bunu oda anladı ve şakayla karışık"ne o nazardeğdireceksin"dedi. suratım kızarmış bir şekilde güldü
Bir Şişe Şaraba 2
Selam arkadaşlar sizlere ikinci hikayemi anlatacağım bunlar tamamen gerçektirbir gün köyde ailemle kavga ettim evden kaçtım ama aynı köyün içindeydim akşam oldu kimde kalayım derken köyde yalnız yaşayan 50 yaşlarında bir amca vardı gece 11 civarı ona gitim seslendim kapıyı açtı durumumu anlattım tamam içeri gel dedi girdim.ilk sikilişimden ortalama bir sene geçmişti canım istiyordu ama korkuyordum neyse biraz konuşduktan sonra yer yatağına yanyana yattık yaz günü olduğundan sadece kilotla yattım oda öyleydi zaten benim gözüme uyku girmiyordu o bana dönüktü bende srtımı döndüm beş on dakika so
Ilk Defa Kiskandim
İlk Defa Kıskandım ! Daha önce size rehberlik günlerimde yaşadıklarımdan bahsetmiştim. O bayram tatili grup seks olayına ilk defa girmiş ve tadı damağımda kalmıştı. İstanbul’a döndüğümde bu tip partilerin olduğundan bahseden bir arkadaşım sayesinde hayatıma yeni bir anlam gelmişti. Kız arkadaşım Demet’le 2000 yılbaşından beri beraberiz. Onunla da Levent’te değiş-tokuş seks partilerinin yapıldığı bir evde tanışmıştık. Bir ara bu partilerle ilgili önde gelen gazetelerden birinde haber falan da çıkmıştı belki hatırlarsınız. Ama daha sonra o partilere katılan bazı ensesi k
Sikildim
Merhaba ben 26 yaşında hoş bir bayanım.size lisede başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum.Sınıfımızda Taha diye çok yakışıklı biri vardı.Daha sonra onla çıkmaya başladım.Fakat çocuk beni bıçak zoruyla taciz ediyordu.Birgün beni taciz ederken resimlerimi çektirmiş.Eğer istediklerini yapmassam bunları tüm inetrnete yayacağını söyledi.Korkumdan onun tüm arkadaşlarına abilerine ve babasına kendimi siktirdim.Birgün onun spor arabasının arkasında beni sıkıştııp sikmeye başladılar.Amımın ve götümün aynı anda sikilmesi çok güzeldi.Sonra beni çırılçıplak bağlayıp bir eve götürdüler ve oraya hapset
Imam Hatipli Kiz Arkadasimin Ayaklari
Imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari Selam fetis hikayeleri okuyuculari. Benim basimdan gecen olay gecen sene gerceklesti. Ben 20 yasinda bir gencim imam hatipli bir kiz arkadasim vardi. Parduseli, esarpli, tam kapali guzel bir hatundu. Hep pardusenin altina ayaginin ustunu gosteren ayakkabi ve en incelerinden bir parizyen corap giyerdi. Bende tabi ondan sonra oyle ayaklara ilgi duymaya basladim. Gunlerden pazar bulusup sinemeya gidiyez. Bununla bulustuk bindik bi taksiye ve kadikoy sinamalara dogru gidiyoruz bu bizimki basladi ya hayatim ayakkabi ayagima vuruyo napicaz bende dedim cikar
Murat Gay.bir Gay,le Evlilik
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada bir cilt bakımını yaptırıdı murat.hatta çok ince olmamak kaydıyla kaşlarınıda aldırırdı.çeşit çeşi.yüz kremleri kullanırdı.ama ben genede hiç ama çiç aklıma bir şey gelmemişti.ben çalışan bir bayanım bir gün mesayiye kalmıştım ama iş erken bitti bende erkenden eve geldim.dış kapıyı açtığımda bir sesler duydum seslerin yatak odasından geldiğini duyunca yavaşça yatak odasına doğru gittim yatak odasının kapısı aralıktı ordan bakktığımda bir de ne gör
Harika
Merhaba arkadaşlar size anlatacagım hikaye bizim üst kattadi komşumla gecti bu arada ben 20 yaşında 1 75 boy 55 kılo beyaz tenli biriyim komşum 40 yaşında iri yarı karizmatik biri adı osman abiylen aram iyidir karısı beni sever ne zaman onlara gitsem bana iyi davranırlar bir gün niye onlara gittim kapııyı osman abi actı üstünde atlet altında şort vardı yaragı kalkşım şortu delecekti osman abi bana hoş geldin erdem dedi beni iceriye buyur etti salona gectik oturup konuşuyorduk ben onun şotundaki yaragın abakıyordum baktıgımı anladı ne o erdem cokmu hoşuna gitti ben utandım sonra utanmana gerek
Yengem Hocam Oldu
Merhabalar ben 22 yaşında 1.82 boyunda esmer yakışıklı bir gencim Babam ve annemi Trafik kazasında ben 16 yaşındayken kaybettik Bana o günden beli abimle yengem bakıyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26 yengemse 24 yasindalardi. Ben bu gerçekleri size anlatırken ben 18 yaşındaydım .Abim is dolaysı çok sik seyahate çıkar yengemle ben yalnız kalırdık. Onun için yengemle ben çok iyi bir arkadaş gibi anlaşırız. Ama daha seks konusunda hiç bir şey bilmiyorum hiç 31 çekmekten başka bir tecrübem yok. Abimin gene is gezisinde her zamanki gibi ara sıra bulduğum seks kitaplarıyla
Zavallı Yengem
Ben 1972 doğumlu yakışıklı sayılacak bir gencim. Size çok arzuladığım yenngemi nasıl siktiğimi anlatacagım. Bir gün pono sinemada film seyrederken çok azmıştım. Zaten filmlerde şarısınları kız kardeşime esmerleri yengeme benzeterek 31 çekerdim. Neyse çok azdım yengeme bir mesaj çekeyim dedim. Mesajda ona birşey söyleyeceğimi ama kimseye söylemeyeceğine dair yemin ettirdim ve ona onu sikmek istediğimi söyledim. Biraz nazlandı ama sonunda kıvama geldi. O sıralar antalyada yazlıktaydı. 10 Gün sonra gelecekti. O güne kadar hep ona seksi mesajlar gönderdim ve onu azdırdım. 10 Gün sonra bizim eve
Çok Güzeldi
Slm benim adım emre 20 yaşındayım olgun bayanları çok seviyorum. gene birgün otobüsteyim otobüs kalabalık bayana yol werdim bayan gülümseyerek oturdu gittik bayaa sonra bir durak Sonra yaşlı amca geldi tıklım tıklım olduğu için benim yol werdiğim bayan yaşlı amcaya yol werdi bayanda benim arkama geçti baktım geçer geçmez sikimi ellemeye başladı ben boş dururmuyum etek giymişti eteni sıyırdım amını ellemeye başlamıştım külot yoktu ikimizde boşaldık telini verdi evine gidiyom SİKİŞYOZZ eğer olgun bayanlar istersiniz tabi gene istanbuldayım BAKIRKÖYDEYİM oflastdance@hotmail.com beklicem olgun
Ah Bodrum Ah
Ah bodrum ah... 2003 yazı..askerden gelmişim ve en son bir dişiyle 90 gün önce beraber olmuştum...Bodruma bi arkadaşımı ziyarette gittim..oraya böyle senelik gelen çiftler olurdu...tabiri caiz ise ALMANCILAR... İşte hikayemin kahramanları daha yeni evlenmiş bir çift...Neyse, REDLION adlı kulüpte 4 arkadaş oturup etrafta olan biteni kafamız OVERDOSE halde izliyorduk...evet kafamızda ne ararsanız vardı... kulübe girmeden esrar içtik ve kulüpte acid yapıştırdık... etrafı bir halisünasyon şelalesi gibi görüyordum.ayağa kalkıp kafamın tadını çıkarmaya başladım.derken yanıma bir kız geldi v
Komsu kızı burcu
Slm ben ahmt.sze basmdan gecen bi olayı anlatacm.ben 19 yaslarnda yakısklı bi gencm.komsumuzun burcu adında bi kzı var.burcu cok sexy bi kızdr.hep onu hayal edrek 31 cekerdm.bigün burcuya onla bsey konusmam gerektigni söleyen bi msj attm.bunu uygun bi yere cagrdm.geldi tabi.ne var dye sordu.bende ondan hoslandgmı söledm ve drekt dudaklarna yapstm..hayr yapma dmesne ble izin vermedm.bunu hemen yere yatrdm.amını yalamaya bsladm.bu bna drenmeyi braktı ve karslık vermeye bsladı.hadi beni becer demeye bsladı.bende skimi ckarp amına öle bi soktm ki anlatamam.oda artk kendndn gecmsti.ve bna durma ask
25lik Zenci
|18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi kalçama inince güldüm cesaretlendi popomu okşamaya başladı parmağını deliğimin üzernde gezdiriyodu çok hoşlandım ilk defa erkek eli deymişti heyecanlandım işaret etti gel diye odasına götürdü mayosunu indirdi dev gibi bişi çıktı korktum 25cm vardı ağzıma verdi yılan gibi emdim ıstırdım harika bişi beni yatırdı deliğimi kremledi sokmak istiyo girmiyo ucuda kalın parmaklarıyla genişletti ucunu soktu bağırdım çok acıdı kaçtım kalın dudağıyla dudakl
Ilkti Ama
İlkti Ama.... İstanbulda yaşıyorum Çocukluğumdan beri hem kendi cinsime hemde karşı cinse ilgi duymuşumdur.Şimdi yalnızca kendi cinsime ilgi duyuyorum.Çünkü ilk deneyimimi bir erkekle yaşadım ve sikilmenin tadına doyamadım.Şimdi 22 yaşındayım. Evde yalnız kaldığım zamanlarda hemen soyunur aynada kendimi izlerdim.Ve havuç,muz gibi şeyleri götüme sokarak tatmin olurdum.Ama bunlar artık beni doyurmuyordu.Kendime bi erkek ve gerçek bir yarrak bulmalıydım.Ama kimseye güvenemediğimden bi türlü istediğim yarrağa ulaşamıyordum. Birgün bi alışveriş merkezinde kitaplara bakıyordum ve yanı
Yengem Ve Ben
|ben murat çok yakışıklı ve genç biriisyim.yengem çok güzel ve seksi bir bayandır.ban hep kardeş diye hitap ederdi.benim yaşım büyüdükçe yengem ve ben yaklaşmaya başladık.ergenlik çağalrında iyice azmıştım.bir amcamlara gititiğimde yengem dışarı çıkmak üzere üsütünü giyordu ve ben kapı arsında onu gördüm.çıplak vücüdu harikaydı.kimse yoktu benim geldiğimi farkeetti.beni öperek hoşgeldin dedi.bende sizin evde ders çalılşabilirmiyim dedim.ders çalışırken yengemin yatak odasına gitiim.iç çamaşırkarını buldum.yeni çıkarmış olacakki yerdeydi.onları koklayıp yengemi hayal eetti ve 31 çektim.bir gün
TEYZEMİN MARİFETİ
 Kocamdan boşandıktan sonra, babamın yanına döndüm. Tam o sırada 1999/ 17 Ağustos zelzelesi oldu. Ablamın yaralandığı eniştemin ise öldüğü haberi gelince,ablama yardım etme üzere,iki günlük bir yolculuktan sonra, ablamın kapısını çaldım. Kapı açılınca,kereste gibi bir adam,Vesile Teyze geldi diye bağırarak beni kucaklayıp havalandırdı. Bu adam meğer benim ablamın övey oğluymuş. Adı  Rauf idi. İktisadi Ticari İlimler Akademisinde okuyormuş. Bu herif benden iki yaş küçüktü. Dört senedir de görmemiştim. Doğrusu Rauf`dan çok etkilendim. Böyle iri yarı olan erkekleri çok beğenirdim. 
Iş Arkadaşım
Aslıda bu anlatacağım bu hatıram size çok ilginç gelmeye bilir ama yaşanmış ve özeldir çok yakışıklı değilim ve büyük bir aletimde yok amma...bundan birkaç ay evvel çalıştığım şirketin telefonunda bir bayan yardım istemek için aramış fakat kendisine yardımcı olamamıştım bu bayan daha sonra sitem etmek ve uğradığı zararı hesabı sormak için tekrar aradı bir müddet tartıştıktan sonra karşılıklı küfürleşmenin ardından barış yaparak sohbet etmeye başladık bir müddet sonra sohbetimiz sexse geldi ben kendisine çok tatlı sesinin olduğunu beni tahrik etmeye hatta 13 cm i ayağa kaldırdığını söylediğimde
Komsu Kızını Nasıl Sıktım
Ben 18 yasnında bır gencım benım eski kız arkadasım karsı komsumuzdu. ben onunla cıkmaya basladıgımda aklıma hep onu sikmek geliyodu ama bi turlu yapamıyodum. hep bıze gelırdı sureklı opusurduk. bende ellerdım her yerıne ma bı turlu sıkememestım en sonunda bır gun kafaya koydum bu sefer sıkcem dedım kubrada tam benlık guzel bır gotu vardı o nun delıgınden ıcerı gırmeyı oyle bır ıstıyordum kı buna basaracagıma ınanıyodum bır gun kubra benı eve cagırdı gel oturalım dıye bende gıttım once bıraz opustuk annesı gılde dayısı gılde kalcaklardı kubra bana bugun burda kal dedı korkuyomus bende
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/ab0a4e42fcc4e28cd7f33e8f641945ef.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32