Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Esimle Hayallerimize Ulastik
Eşimle hayallerimize ulaştık Selam. 6 Senelik evliyiz seks hayatımız artık monotonlaşmaya başlamıştı. Bunun için eşimle seks yaparken fantaziler kurmaya başlamıştık hep onu yabancı bir erkeğin sikmesini istiyordum. Eşim 26 yaşında dolgun kalçalı muhteşem götüyle herkesi tahrik eden kumral güzeli bir kadın. Umarım sizlerede böyle seksi bir kadınla beraber olmak düşer. Neyse yine bir gün eşimle sevişirken ona kiminle seks yapmak istediğini sordum oda nazlanarak komşumuza amını siktirmeyi cokZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return
Dusunun....
Slmlar...ben ankarada ozel bı dersanede calısan bı tarıh ogrtmnıyım..yesıl gozlu,kumral,179 boyunda yakısıklı sayılacak bı tıpteyım...basımdan gecen olay bu egıtım-ogretım yılında yasandı...her zamn gıbı dersıme gırıyordum sabahleyın....sınıfa gırdıgımde en arkada busra ısmınde bı kız bana her zamnkınden degısık bakmaya konumu anlattım ve arkadslara testlerını dagıttım...arkadaslar testlerını cozerken busra bana acayıp acayıp bakmaya basladı ben bı anlam veremedım ama kısa etegını de yavas yavas kımseye caktırmadan sıyırmaya basladı ben ne olduguna anlam veremedım o an. ve zıl calmasına 10 san
Komik Guya
Komik güya Benim adım Osman bir gün izmirde şehiriçi otobüsüne arkadaşım Bahtiyarla bindik. Otobüs doluydu ayakta gidiyorduk. Birden bir baktım çok güzel bir hatun bindi. Aha dedim bunu kapaklıyayım. Baktım Bahtiyar benden hızlı çıktı. Bahtiyar çoktan hatunun arkasına yanaşmış değirmeye çalışıyo. Vay dedim amına kodumun ipnesi. Bizim hatuna kapak attı. Bende çaktırmadan Bahtiyarın arkasına yanaştım. Bende hatuna değirmek istiyordum ama Bahtiyar kaplamış heryeri izin vermiyo. Senmin onu yapan bende aklıma şeytanlık geldi bende Bahtiyara değireyim dedim. Başladım bizim arkadaşa değirmey
Msn Ve Msnde Sex
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde etmek istedıgım kızı yine bir gün sohbet odalarının bırınde isminin banu oldugunu söyleyen bir kızla tanışttım kızla bıraz sohbet ettıkten sonra buranın sıkıcı oldugunu mse gelmesını soledım ondanda onay aldıktan sonra bu kız tamam demıştım:) gec saat lere kadar sohbet ettık havadan sudan ve en sonunda konuyu sexe getırdım onun da istedıgı buymus ka
Muhteşem Ablam
Slm ensest severler ben size ablamla yasadığım ilşkiyi anlatacam ben 26 o 33 yasına evli ve 3 çocuğu varküçükkken onu ruyamda görmüştüm ondan sonra ona olan ilgim başladı bazen onu hayal ederek otuz bir çekerdim ama sonunda pişman olurdumyas geldi 26 ya daha ablama karsı bi icraatım yoktu onu deli gibi sikmek istiyordum ne yapmalıdım ve beklediğim an geldi eniştem siyasi işleri nedeniyle aankaraya gidicekti bende abla ben sizde kalabilirim dedim ablam taam canım aksama gel dedi aksamın olmasını sabırsızlıkla bekliyodum aksam giderken bide azdırıcı aldım yemek çay felan derken çocuklar
Erkek Arkadaşım Beni Fena Düzdü
Erkek Arkadaşım Beni Fena Düzdü Bir gün erkek arkadaşımla buluşmaya ve piknik yapmaya karar verdik.onun adı ahmet`ti bu arada.ahmet çok sexi bir erkektir.onunla olmak bana herzaman zefk vermiştir.her zaman nedense siki kalkık olur.orasından gözlerimi alamam birtürlü.ogünde bütün kadınlık cazibelerimi kullanarak yapıştım dudaklarına.ilk önce seviştik sonra yavaş yavaş soyunmaya başladık.hımmm bu arada biz arabadayız.arka koltuktayız.hemen soydu bene 2 snyede valla billah.... ondan sonra onun siki fena kalkti artık geri dönsemde faydasız kesin olcak o iş.... ben bakire olduğum için korkuy
Kaka Sevmek
Slm kendimi bildim bileli kaka yemek ve kadınlardan emir almaktan mutlu olduğumu biliyorum aslında muzdarip olduğum ancak kurtulamadığım bir durum yıllarca bunu yenmeye çalışsamda başaramadım internette tanışıpta buluştuğum üniversiteli ayla ve ev arkadaşı fatmayla yaşadığım kölliği anlatmak istiyorum ikisininde böyle bir eğilimleri olmamasına rağmen onlardaki emir verme merakını ben ortaya çıkardım desem doğrudur internette onların kölesi oldum uymam gereken disiplin kuralları koydular ve her dediklerini yaptım çokta mutluydum emirlerini savsaklama yada yerine getiremediğim zamanlardada tel k
Yan Komşumuzu Sert Şekilde Zorla Siktim
Merhaba hikayemi hiç uzatmak istemiyorum direk girmek istiyorum. Ben Anıl 19 yaşındayım yan komşumuz serap la aramızdan geçenleri anlamak istiyorum neyse.Serap 35-40 yaşları arasında balık etli 3 çocuk annesi onu her gördüğümde 31 çekiyorum neyse bi gün evde televizyon izliyordum evde kimse yokdu canım sıkıldı aşa inim gezim diyip evden çıktım kapılarından geçerken dış kapıları açıkdı girdim içeri kimse görmeden sonra onların katına kadar çıktım baktım ev kapısı açık üst katdan konuşma sesi geliyo merdivenden kimse görmen baktım orda bende duymadan içeri girdim evde kimse yoksa sikim diye son
Kayınpederim 61 Yaşında
Selamlar sizlere bu başımdan geçen olayı yazıp yazmamak arasında çok düşündüm ve sonra dedim ki bunu birileriyle paylaşmam lazım. Ben 19 yaşındayım eşimse 21 Kayınpederim 61 üçümüz aynı evde yaşıyoruz. Erken evlendik 4 aylık hamile iken eşim askere gitti. Kayınpederimle beraber oturuyoruz. Günler geçiyor seks ihtiyaçlarımı kendimi tatmin ederek karşılıyordum. Akşamları yatağa girdikten sonra bir elimle göğüslerimi okşar bir elimle de amımı okşayarak kendimi tatmin ediyordum. Eşimin bir an önce izine gelip o sert ve sıcak sikini amıma sokmasını hayal ediyordum.Hamile olduğum için çok azmış bir
Sevgili Arkadaşım Hümeyra
Kızarkadaşımla yaklaşık bir senedir çıkıyorduk. Ailem başka şehirdeolduğundan iki arkadaş ev tutmuştuk. Kızarkadaşım da sık sık ailesinden kaçakbende kalırdı. Oldukça iyi bir seks hayatımız vardı. Üniversitede aynıbölümdeydik, hemen herşeyimiz ortaktı. Çevremiz de ortaktı. Genelde kalabalıkbir arkadaş grubumuz vardı ve sık sık birlikte dışarı çıkardık. O gece de yineeğlenmeye biryerlere gitmiştik ve eve döndüğümüzde feci sarhoştuk. O ara evarkadaşım memleketine gitmişti yalnızdım. Kızarkadaşımın en iyi arkadaşı Hümeyrave biz o gece bizde kalacaktık. Hümeyra benim de çok iyi bir arkadaşımdı. Gü
Baldızım Harikaymış
Bende bir itirafta bulunacağım ben şu anda 40 yaşındayım benimde 32 –33 yaşlarında bir baldızım var şu anda o da evli aslında bizim ilişkimiz daha baldız bekarken başladı.O zaman 20 yaşlarındaydı Birgün hanım doğum için hastaneye yattı o zaman baldız da bizde kalıyordu gece ben yatak odamızda baldızda salonda yatıyordu bir gece geç saatlerde tuvalete kalkmıştım normalde zaten yatamıyordum çünkü aylardan beri sekse susamıştım yatakta kıvranıp duruyordum.Neyse gerçekten bende baldızımı çok severdim niyetimi bozmuştum artık baldızımı sikmenin zamanı gelmişti bu fırsat bir daha ele geçermi dedi
Taksime Dikkat
Istanbulda unide ogrenciyim.22 yas, 175 boy, omuzlarimda sac sakal uzun tam bi metalci tipi:) bir arkadasimin istanulba son gecesiydi ve eglenmek istedigini soyledi. beraber taksime gittik ve daha once de gittigim barlardan birine girdik. yan masada 3 tane afet hatun bize bakıp duruyodu, genelde affetmem bu sefer oldugu gibi. yanlarina bir bahane bulup gectim ve konusmaya basladik. biri kisa biri orta biri de uzun boylu idi kizlarin yaslari benden ve arkadasimdan buyuktu. 25-28 yas civari idiler. ben uzun boylu olani kendim icin istiyordum zaten muhabet de o yonde gelisti.bar kapanirken ge
Arkadasimin Annesi
Arkadaşımın annesi (bu anlatacağım olayda inanın abartı yok) Şuanda ordu da yaşamakta olan eren candere adlı yakın arkadaşım birakşam üstü beni yemeğe davet etti annesi kendisinden 23 yaş büyük olup yani 46 yaşında ama inanın bukadar seksi bukadar tatlı bukadar güzel bir kadın görme şansınız yok arkadaşlar erenin babası 6 yıl önce vefaat etti ve o akşam koyu bir sohbetle geceyi bitirdik ve yine ertesi akşam erenlere ereni sormaya gittiğimde annesi evde olmadığını ama birazdan gelir diyip beni içeri davet etti bende haliyle girdim sana ne ikram edeyim dediğinde bira istedim kendisi rakı iç
fatih expresi
selamlar... ankaradan yazıyorum 21 yaşında üniversite 2. sınıf öğrencisiyim. yazacaklarım fantazi ürünü değildir kısa süre önce keşfettim bu siteyi bi süre sadece okudum fakat başımdan geçen bu olayı sonunda yazmaya karar verdim. öğrenciliğimin yanı sıra hem çok sevdiğim yapmaktan zevk aldığım hem de bi gelir kaynağım olan dövmecilikle uğraşıyorum.. ankarada haftada bir maximum iki müşterim olur fakat ayda bir iki kez istanbula giderim. ordaki arkadaş çevrem sayesinde yine onların yapmış olduğu organizasyonlarla bazı hafta sonları bir arkadaşın evinde toplanır dövme yaparım. hem eğleniriz hem
Önceleri Kızımdı Şimdi Ise
|merhabalar tüm okurlar aslında bu konu benle kalmalıydı ama vaz geçtim anlatacagım bende sizlergibi sirrimi paylaşacagım sizlerle ben 39 yaşında maddi durumu iyi olan biriyim ben 17 yaşında evlendim ama hiç çocugum olmadı bundansonrada olmayacak çocukken geçirdigim bi kaza sonucu yanlış amaliyat benim babalık beklentimi ta ozaman bitirmiş anladıgımızda çok geçti biz çocuk olayınca gittik yurttan bi evlat edindik bu bi kızdı 5 yaşında olan nazlı artık bizle yaşıyacaktı aradan yıllar geçtı nazlı 15 yaşına geldi bende bu arada eşimi kaybetmiştim biryıldır yalnız yaşıyodum nazlıyla bi akşam eve g
Kuzenimin Karisi
Merhabalar ben serdar 24 yasindayim yasadigim olay yazdigim yasanmis hikayeden tam 1 gun once oldu.benim kuzenimin karisi guzel ve cekici bir bayandir, onlar nisanliyken bile karisini dusunurek 31 cekerdim.nihayet onlar evlendiler ve 1 cocuk sahibi oldular.kuzenimin adi murat 23 yasinda karisi tuba 22 yasinda.birgun muratlar yeni eve tasinmisti sadece ben yardim ediyordum onlara.ev kurmak ve yerlestirmek benim alanimdi.murat bana bugun yardim et dedi.evi beraber kurariz dedi ama aksama dogru yani saat 07.30 da iste olacam dedi bende 21.00 da is de olmam gerekirdi ona aynen soylemistim.oda bana
Ateşli Sex - İz Bırakanlar
Ateşli Sex - İz Bırakanlar slm tanışınca anlattı. O beni tanıyor ben tanımıyorum ama müthiş tanıştık hemde ne tanışma evli bir cocoğu var eski sevgilimin arkadaşı. kocası yurt dışında tam sik hastası.bana küçükse sana vermem dedi ben büyük ve içimi dolduran yarrak isterim demezmi bende ne karadar büyük dedim türk standartları belli 12 15 arası sen ne kardar istersin dedim 20 cm olsa iyi olur bende 18.5 x 6 kafasıda bayağı büyük dedim uyarasa seni düzmek ve her deliğini doldurmak isterim dedim güldü ama ne gülüş aklım gitti. kaltak tam bir afet ilk kocası sikmiş ve ikinci olacağım yala
Ablamı Siktim
Ensest_aileler@hotmail.com merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın neyse baslıym anlatmaya ben bu sıteden bı arkdasla tanıstım oda ablasını sıkıyomus ve msnını ladım ve ekledım bana taktıkler verdı ve bende denedım bı gun arkasına gecıp canım ablam deyıp sarıldım ve optum aynı zamandada sıkımı o harıka poposuna hafıfce bastırdım ılkten cekılmek ıstedı ama sonra ben cekınce dur sımdı dedı bende durdum baktım odada yatıyo napıyon canım ablam dedım oda hıc napım ıste gordugun gıbı dedı ve ustunde mını etegı vardı d
Inşaatta Tecavüz
Merhaba ben Ankaradan Serkan. Anlatacağım olay ben 17 yaşındayken başıma geldi. Arkadaşlarımla oyun oynuyordum çişim geldi yapacak bir yer bulamadım ve mahallede yapımı süren bir inşaata girdim. Neyse işte işedim çıkarken 4 tane amele beni kesiyordu. İşin garibi hepsinin de pantolonu aşağıda elleriyle siklerini sıvazlıyorlardı. Biri yanıma geldi bıçak çıkardı ve onlarla gelmemi yoksa oradan tek parça çıkamayacağımı söylediler. Koşup yanından kaçmaya başlarken diğer üçü beni tuttu. Biri tişörtümü yırttı. "Bu götü siken oldu mu hiç?" dedi "ne saçmalıyorsunuz ya ben çocuğum bırakın beni" dedim. i
Tombul Bakkal
21 yaşında yakışıklı genç aktif jigoloyum.Bundan 1.5 ay önce akşam 10 civarında küçük bir bakkala bira almaya gitmiştim.Bakkal`da benden başka kimse yoktu.Bakkal sahibi hüseyin dışında.İsmini sonradan öğrendiğim hüseyin 49 yaşında, kısa, tombul, bıyıklı, beyaz tenli bir adamdı.Alışverişimi bitirdim ve kasaya gittiğimde kimse yoktu.Seslendim gelen olmadı.Bakkal`ın arka köşesinde küçük bir odası vardı, oraya yöneldim.Buruşuk bir perdeyle kapanmış kapıdan içeri baktım. Çok ufak dar bir yerdi.Olgun bakkal bilgisayar başına oturmuş, dalmış gitmiş chatleşiyordu.Sesimi çıkarmadan ekranına gizlice b
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/5acc16c3fbc7b3a386de16c9953dd889.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32