Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Azgın Kız
|hikaye konyada mahallede geçti. birgün işten gelirken komsunun kızına elim deydi sütyenine. hiç tepki vermedi. bende tepki yok diye elimi ileriye gögüslerine attım. yaklasık30 dakika gögüslerini oynadım. birgün evde kimse yokken tel. caldı baktım ayse hayırdır dedim evde kimse yok gelde yarım kalan işi tamamla dedi. bende bisiklete biner binmez ordayım. ilk defa bir kızla sevişecektim heyecandan hemen girişte öpmeye basladım. yaklasık 5 dk sonra ikimizde anadan dogma olmustuk. heryerini yaladıktan sonra götünden siktim. cünkü daha kızdı. 1 saat kadar seviştik sikiştik.sonra bana ev boşken her
Antalya Yolculugu 2
Antalya Yolculuğu -2 Sonunda Antalyaya varmistik oda kuralari cekildi ve sansimiza odalarimiz sezenlerle yanyana cikti bavullari yerlestirdik kahvaltimizi yaptiktan sonra butun sinif havuza indik siniftaki kizlarin cogunlu bikini giymisti gozlerimiz bayram etmisti kimisi gunesleniyor kimisi havuza giriyordu iclerinde en muhtesemi sezendi sezen sejlonga uzanmisti bende hemen yanindakine uzanmis onun muhtesem vucuduna bakiyordum bugday tenliydi bacaklari sutun gibiydi ayaklarinda pembe oje vardi muhtesemdi ben tam ayaklarina dalmisken ben havuza girecem sen de gelsene dedi havuza girdigim
Parayla Olması Kışkırttı
Yaklaşık dört aydır, internette kamerada çıplak vücudumu gösteriyorum, kalçalarımı sallıyor ve parmaklarımı, sokuyordum bir ke kadın gibi giyinip çıkmış, bir çok kez ise kamera karşısında götüme şişe sokmuştum. Beni izleyip , touz bir çeken erkekler beni çok tahrik ediyordu birde bana kendilerini beğendirmek için siklerinin resimlerini yollayanlara da bayılıyordum. yine biriyle tanışmıştım nette muhabet ve seksi görüntüler derken o farkında olmadan beni kışkırtan soruyu sormuştu. "Sikimi iyicene kazık gibi yapıyorsun, seni sikmek istiyorum kaç paraya veriyorsun" dedi. En büyük fantezim satıl
Zorla Sex Yaptım
Zorla Sex Yaptım MERHABA BU SİTEYİ DEVAMLI TAKİP EDİYORUM. VE BENDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAK İSTEDİM. 2005 İN YAZ AYLARIYDI BEN 1.70 BOYLARIN DA KUMRAL BİR BAYANIM HAZİRAN AYIYDI AİLEMLE BODRUMDAKİ YAZLIĞIMIZA GİTTİK. 18 YAŞINDAYDIM VE BAKİREYDİM. BABAM YAZLIĞA BİR AKŞAM BODRUMDAKİ ÇOCUKLUK ARKADAŞINI AKŞAM YEMEYİNE DAVYET ETMİŞİTİ. AKŞAM GELDİKLERİNDE YANLARIDADA OĞULLARINI GETİRMİŞTİ. BEN İLK BAŞTA ÇOCUĞU SALAKÇA BİRŞEY ZANNETTİM AMA SAAT LER İLERLEDİKÇE BENDE ÇOCUKLA KAYNAŞMAYA BAŞLADIM. BEN ÇOCUKLA SOHBETE DEVAM EDERKEN ANNESİ GELİP HEP BERABER DIŞARI ÇIKACAĞIMIZI SÖYLEDİ.
SexiiGün
Mrb arkadaŞLar ben 16 Yasında bi Genc Erkegim Koca YaraqLıyım Bi gün gene İnt. cafede taqıLıyoruz bi Gün gitti ecvitlerin okuLa bi Kız warki BomBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kıza ayar oLdum malafatı süperdi göz kırpdığımda tokat yedim ama 10 numara kızdı günLer geödi deli olDum Kıza Ve çıkmaya Basladık bi gün sporcular parkına gittik . erkekler kıza laf atıyodu ben küfr ediyodum . sOnra Kızın ewvi Bosmus gittik baya cinseliikden knusduk . Sonra Ben ona sikişelimmi Lafını sölediğimde yarım saat dondu kaLdı . Liselifdi amındai kıllara sokmak en mütişiydi sonra ertesi gün gene gittim babası e
Dayımın Kızı
Merhaba arkadaşlar size bundan 4 ay sonra geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum.ben dayımın kızını çok sıkmek istıyordum ama bı turlu fırsatım olmuyordu bir gun dayımın evındeyken dayımın karısı bana yukarı çıkıp elbiseleri getırmemı soyledı bende ytukarı çıktım odaya gırdım bı de ne goreyım dayımın kızı banyosunu yapmuş gıyınıyordubenı gorunce tabıbirden havluyu uzerıne aldı ve dışarı çıkmamı soyledı ben kusura bakma deyıp dışarı çıkarmış gıbı yapıp dolabın arkasına saklandım oda bırden bıre kendı kendıne konusmaya başladı keşke feridi kovmasaydım içimi rahatlasaydım dediği anda bırden onun u
Patronumun Sevgilisi Oldum
Patron, Ahmet`le ikimizin mesaiye kalmamızı söyledi.Ahmet 2 yıldırçalışıyordu,ben Ahmet aracılığıyla bir kaç ay önce işe girmiştim.Ahmet`le uzunsüreden beri devam eden arkadaşlığımız vardı.Ama onu tam olarak tanımadığımı bumesaide anladım. Ahmet`le sabah gitmesi gereken işleri bir an önce bitirmek içinçalışıyoruz.İşin sonuna yaklaştığımızda Ahmet uykum geldi bir duş alayım kendimegeleyim diyerek alt kattaki duşa gitti.Gecikmişti kalktım aşağı indim Ahmetduşta yoktu.İş nasıl olsa bitti patronun odasında rakı sofrasına oturmuşturdiyerek patronun odasının kapısını açtığımda şok oldum. Patron çırı
Al Yanak
Al Yanak Geçen yaz alkollü bir geç kız bar masasında otururken gelmişti ve aynen "beni sikermisin" die sormuştu. kız 85 li ve baya kiloluydu. Programın başlamasına yarım saat kalmış ve saat akşam 11 civarları. Ben barın üst katına çıkardım kızı ve orda bira stoklarının olduğu yerde pozisyona geçiverdik çünkü zaman kısıtlıydı. Azına vermeden ve onu yalamadan normalde 1 saat süren sexi 20 dakikaya indirdik. Ben sadece amına sokuyodum ve kız zoom olduğu için pek bişide hissetmiyodu (kendine gelince neler oldu en sonunda anlatıcam) artık zaten oda loş olduğu için ben takılırken amcığın içinde
Sevgililer Günü
SEVGİLİLER GÜNÜ  Merhaba ben İstanbullu evli 30 yaşında çevrem tarafından beğenilen biriyim size anlatacağım olay gerçektir yani ister inanın ister inanmayın nde ailem bizi akşam yemeğe çağırdı bizde oraya gittik vardığımızda nermin teyzelerde oradaydı hoş beş muhabbetten sonra yemek için masaya oturduk bu arada nermin teyze 42 yaşında oldukça güzel biri hatta aklıma bu adam bu kadını nasıl memnun ediyor diye bir kaç sefer gelmiştir.o gece üzerinde tek parça mini bir elbise vardı gerçekten çok bakımlı çok narin çok kibar biriydi bekarlık zamanlarımda onu hayal ederken çok 31 çekmiştim ye
İlk Yaptırışım
slm ben cenk ist size basımdan gecen konuyu anlıtıcam ben bir gun evde tek basındaydım ve dustan yenı cıkmıştım vdustan cıktıktan sonra zil caldı kımo dediğim zamn benım en ıyı arkadasım sedat tı kapıyı actım sedat benı bornozlu gorunce gelmıyımdedı su an musaıt değilsin ben geldedım ıkımızde erkegız dedım ve içeri girdi o otururken ben onun karsısında oylece duruyodum ben ve ben aynanın karsısında kurlanırken sedat benı dıkızledıgını gördum ve benımde hoşuma gıtmişti ben bırden bornozumu yere atarak ustumde hiç bir sey kalmamıştı sedat benı böyle görunce aletı dım dık olmuştu bede onu görun
Bi Bira Alabilirmiyim Melek
Bi Bira Alabilirmiyim Melek?? slm ben celal. kısa kesmek ve hikayemi anlatmak istiyorum. bu arada 26 yaşındayım. istanbula üniversite için gelmiştim. geleli 5 ay olmuştu. kaldığım evin karşısında bir dükkan vardı. geldiğim ilk günden beri orda çalışan bi kıza aşıktım. duygularımı ona açıklamış ancak red cevabı almıştım. üstüne üstlük bana arkadaş olmamızı teklif etmişti.güzel bi arkadaşlığımız vardı taki o akşama kadar. o akşam dükkanlarına bira almaya inmiştim.o ana kadar melek için hiç fena düşünceler içine girmemiştim.neyse dükkana girdiğimde meleğin üzerinde kısacık bir etek altın
Bekleme Salonu
Bekleme salonu ben 22 yaşında varlıklı sayıla bilecek bir ailenin büyük oğluyum neyse uzatmayım.bundan bir ay falan önceydi kız arkadaşım hasta oldugunu söyle neyse ben araştırdım iyi bir doktor buldum oradan randevu aldıktan sonra oarya git oturduk kız arkadaşım çok tetirgindi sekreterden rica ettim ve bizi yanlız bir odaya götürdüler bende onu sakinleştirmek istedim baktım olmuyor hiç bir sey söylemeden üstümdeki kotu indirdim ve egzı almasını söyledim bir tetir oluyordum ama bunu yaşamak istiyordu artık yeterince sertleşmişti bendede dayanacak güc kalmamıştı zaten ayağa kalkmasını söyl
Dj Ile Grup Seks - Kısa Hikaye
Dj ile Grup Seks - Kısa Hikaye selam ben Guven size basimdan gecen bi olayi anlatacagim tamamiyle gercektir.Bilirsiniz yaz aylari dj ler ege tarafina giderler.Sabahlara kadar muzik dans ve eglence ben de gitmistim.Bi arkadasimin clubunde aksam calmaya basladim kapidan 2 tane 22-23 yaslarinda turist sarisin afet iceri girdi.Ben de o sirada muzigin tutkusuyla ne yaptigimi bilmiyodum.Bir an dikkat ettim sarisin olani bana bakiyordu.Bozuntuya vermeden devam ettim.En sonunda dayanamayip yanima geldi ve yuksek bi sesle "seni istiyorum" dedi. Neye ugradigimi sasirmistim ben onlari turist zannet
Sexi Kuzenim Istemedi
mrb degerli okuyucular.ben henüz 19 kuzenim ise 18 yasında.18yasında olmasına ragmen 28lik bayanlara tas cıkarır cınsten biridir.bu oly 2 ayönce basımdan geçtı.kuzenimle evlerimiz karsı karsıyadır. bizimkiler bi gün cümbür cemaat cıkmıs evde bı tek kuzenim kalmıstı.bizimkapıyı caldıgımda evde kimsenin olmadıgını istersem onlara gidebilecegimisöledi. bu benim de işime geliyodu ve teklifi hemene kabul ettim.tamam deyiponlara gittim.kapıyı açtıgında üstünde uzunca bi etek ve göğüslerininbüyüklüğünü gösteren dar bi tişört vardı.yukarı kata çıktık.istersen ben bi çayyapıyim dedi ben de kabul ett
Arkadasimla
|selam arkadaslar benim bu hikayemde murat arkadasimla olan iliskimi anlatmak istiyorum benim murata olan askim uzun yalara dayaniyor muratin askindan ne yapacagimi muratla nasil iliskiye girecegimi hep düsünüyordum ama aklima bir türlü bir fikir gelmiyordu ve acikcasi cekiniyordum cünkü cok samimi ve iyi bir arkadasti murat artik dayanamiyordum ne yapip edip muratla iliskiye girmek istiyordum bir gün aksam bana gelmesini söyledim ve ve 1saat sonra murat gelmisti bana ben bu arada hazirliklarimi yapmistim murata sex ilaci icirip götünü sikmekti istegim ve yaptim muratin cola sina ilaci koydu
Fetis Hikayelerim
Fetiş Hikayelerim... Selam... 24 yaşındayım. Erkeğim. İstanbul`da yaşıyorum ve bekarım. Fazla bir gelirim yok ama durumum kötüde değil. Adımı söylemek isterdim ama başıma ilerde dert açar diye es geçeyim. Bayanların giydikleri naylon çorapları hep sevmişimdir. Bence çok güzeller, ve kendilerine de çok yakışıyorlar. Bununla ilgili fantazilerimi yolluyorum. Hiç bu konuda bir tecrübem olmadı. Ama olmasını çok isterdim. Umarım beğenir ve sitenizde yayımlarsınız. İşe giderken yoldaki bayanların, ayaklarına, giydikleri naylon çoraplara rahatsız edercesine değil de, genelde onlara hissettirme
Karimi 2 Arkadasima Siktirdim
Karimi 2 Arkadasima Siktirdim Merhaba sayin hikaye net okuyuculari. Simdi size anlatacagim olay bundan 3 ay once yasanmis bir olaydir. Ben 35 yasinda ticaretle ilgilenen bir beyim. Esimle 5 yilik bir beraberlikten sonra evlendik. 8 Yillik evliyiz ve hayatimizdan cok memnunuz. Simdi size anlatacagim hikayeme gelelim... Bundan 3 ay once ben esim, ve is arkadaslarim esleriyle birlikte piknik e gitmistik. Deniz manzarali guzel bir yerdi. Neyse mangallar yakildi ickiler acildi herkes yemegini yedikten sonra icmeye basladik. Bir muddet sonra kafalarimiz iyice isindiktan sonra denize gitmeye
Deryanin Ayaklari  1
Derya`nın Ayakları - 1 Derya 21 yaşında unutulmaz bir kadındı. Ben de karım da ondan 25 yaş büyük olmamıza rağmen, bize gerçekten yol göstermişti bu olağanüstü kadın. Derya`yla tanıştıktan sonra anlamıştık, ilerlemiş yaşımıza ve yaşadığımız bu kadar deneyime rağmen yine de ne kadar tecrübesiz olduğumuzu. Derya`nın "betterwoman" imzasıyla bu sitede yayınlanan hikayesini karıma okuttuğumda, "ben de biseksüelim ama şimdiye kadar bir kadın ayağını öyle emebileceğimi düşünmemiştim" demişti hemen. aslında ben de bunu bekleyemezdim karımdan. Her zamanki gibi karımın önünde yere çöküp ayağını eli
Cinsel Hayat-13 (Lise)
Önceki hikayeler için ; http://xhamster.com/user/amanbea/blog/1.html Tekrar merhabalar. Bana attıkları o fotoğraftan sonra yarını sabırsızlıkla bekledim. 1 sonra okulda bütün gün aklımda o fotoğrafla geçirdim. Okul biter bitmez de direk pelinlere gittik zaten. Gene harika zamanlar geçirmiştik. Pelin ben ve begüm. Hatta bir ilk gerçekleştirdik. Begüm gene üstümde sürtünürken parmağımı göt deliğine sokmama izin vermişti.Daha fazlasına izin vermese de bu onun için değişik bir duyguydu. Eski rutinimize geri dönmüştük. Gene haftada 2 3 gün pelinle
Uzgunum Arkadasim
Evli Çiftler -------------------------------------------------------------------------------- Üzgünüm Arkadaşım 1999 Yılıydı. Her tanıştığı kıza asılan sevgili dostum emre ile akmerkez`de bir cuma akşamı karşılaştık. Yanında yüzü çok güzel olmamakla birlikte harika bir vücudu olan bir kadın vardı. Dar bir mini etek ve yakası bir iki düğme çözülmüş hoş bir bluz giymişti. Uzun ve güneş yanığı bacakları dikkat çekiciydi. kız emre`den 4-5 yaş büyük görünüyordu. Tanışma faslından sonra yemeğe oturduk. Emre yemek boyunca inanılmaz gevezeliği ile beni de işık`ı da yormuştu. Ben arada bir s
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/215a795e1c4091e9bbb1b1b74f00124c.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32