Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Askerden yeni gelmistim gotten daldim
Komşumun kızı 26 yaşında dul çıkınca baba evine yolladılar.babası ölünce annesiyle kalmaya başladı.ben 21 yaşında askerden yeni gelmiştim.bır gün yolda karşılaştım onu uzak bır semteki alışveriş merkezindeki bir cafeye götürdüm.kıza geçmiş olsun dedim.kızsa adım orospuya çıktı ben evlenmeden hic bir erkekle yatmadıgını ama gerdekte kan akmayınca beni boşadılar diye bana açilmıştı.ben ona güzelsin mutlaka evlenirsin diye ona verirken o boşver bidaha evlenmeyecem ama bu erkeksizde olmayacagım derken bana alıcı gözüyle bakıp sende bayagı erkek olmuşsun deyip bana iltifat etmişti.sonraları beni he
ASANSÖRDE
|SLM millet size bi hikayemi anlatmak istiyorum kısaca ben 17 yaşında bir gencim otelde gececi olarak çalışıyorum bilişrsiniz artık oteller kalamk için deil sikişmek için çalışıyo yani seyyar kerhane bizimde otelde de tabiki bi kaçtene oruspu wardı ama ben onlarla fazla ilgilenmezdim bi gün böle kat temizligi yaparken bi kız geldi resepsiyona böle benim yaşlarda ama yaşı tutmadıgı ve kimligi olmadıgı için resepsiyon yani bulut abi dedigim şahıs bunu otele almadı aradan bikaç dakka geçti kapının önüne çıktım baktım o kız hala orada duruyo ve sanki aglayacakmış gibi bana bakıyodu yanına gittim
Kimkime Dumduma
MerhabaBen 23 yaşında lise mezunu, bekar bir fayansçıyım. Anlatacağım olay geçen yıl Ankara’da lüks bir semtte, bir evin banyosunun fayanslarını değiştirirken olmuştur. Küçük çaplı bir tadilat olduğundan ben yalnız çalışıyordum. Ev sahipleri evdelerdi ve banyoda işimi yapıyordum. Yeni evliye benzeyen bu çiftin çocukları görünmüyordu ortalıkta. Sanırsam çocukları yoktu. Zaten 1-2 günlük işim vardı. Benimle evin hizmetçisi ilgileniyordu. Ev sahipleri ara sıra çalıştığım banyoya gelip bakıyorlardı. Bir şey demeden gidiyorlardı. Öğle yemeği yerken hizmetçi kıza ev sahiplerini sordum. İyi insanlar
NE GÜNDÜ BEE
BEN TELEFONCUDA ÇALIŞIYODUM YAŞIMDAHA 16-17 SIRALAR ..... ABİM ANTALYAYA GİDECEKBİR TANE BİNA YAPTIRIYORUZ ABİ BENDE GİDECEGİM DEDİM VE YOLA ÇIKTIK NE YOL AMA ÇATPAT VARDIK AKŞAMA GELMİŞTİK ONUN İÇİN YATTIM. SABAH DENİZ GÖRMEMİŞ GİBİ YOLA KOYOLDUM SAHİL YOLLARINA SİDE DE MELİSA İLE TANIŞTIM NASIL TANIŞTIM BEN İNTERNET KAFEDE OYUN OYNAMAK İÇİN GİTTİM. İYİKİDE GİTMİŞSİM BİR İKİ GÖZ ATIŞMALARINDAN SONRA SAHİLDE BİR DONDURMACI VAR. ORAYA GÖTÜR DÜM DONDURMA YEDİK İÇTİK SIÇTITAN SONRA EVE GİDİDELİMMİ DEDİM ODA EWET DEDİ . BUNU ALDIM İŞATA GİRDİK KİMSE YOK ÇIKTIK BEŞİNCİ KATA KİMSELER YOK BUNU SOYM
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle gelmişti bende hocam çok güzel olmuşsunuz demiştim oda daha güzel olan çok yerlerim var demişti bende hocam zümre odasında yalnız başına görünce soru sorma bahanesiyle yanına gitmiştim hocam bana bir göz atmıştıki o anda aletim kalkmaya başladı hocam bunu farkedince hayatında hiç seks yaptınmı dedi bende one hocam ben öyle bişey bilmiyorum siz biliyorsanız bana anlatırmısınız dedim hocamda kabul etti anlatmaya başladı anlatmaya başlayınca
FiGEN ABLA
FİGEN ABLA Ben 18 yaşındayım. 1. kat komşumuz figen abla tam bir afetti. O dudaklar o kalça o göğüsler , bacaklar ve ayakları beni öldürüyodu. Neyse Figen abla 32 yaşında 3 çocuk doğurmasına rağmen 18likler gibiydi. Kocası akşamları kahveye takılırdı çocuklarda okula gittikleri için erkenden yatarlardı. Bende birgün annemler misafirliğe gittiklerinde evde tektim ve telefonla arayıp bize çağırdım beni çok seviyordu ve seni kızıma alacam diyordu. Yarım saat sonra geldi ve odama geçtik üstünde gömlek altta siyah bir diz altı etek ve siyah diz altı baklava dilimli çorabı vardı. Ben çay de
Yurttaki Hocam
merhaba beni başımdan geçen olay lise yıllarımda kaldığım yurttageldi henüz ozamanlar 18 yaşındaydım bir gece hava çok sıcak olduğu için uyandımcam açık olduğundan ay dolunay olduğundan içerisi bayağı aydınlıktı kalktımüstümdeki pijamalarımı çıkardım sadece bir kilotla kaldım kalktım tuvaletegitmeküzereyken karşı ranzada yatan oktay arkadaşım yatağa oturmuş otuzbirçekiyordu ben onu görmemiş gibi davranıp tuvalete gidip hemen geldim gelirgelmezde yatağa yüz üstü uzandım keşke oktay otuzbir çekene kadar beni sikseydidiye içimden geçiriyordum bu aradada kilotumu yavaşca sıyırıp kaşır gibiyapı
Mersinde
Mersin`de.... Akşamüstü Mersin`de kalacağımız otele gelmiştik. Önceki sabah İstanbul`dan yola çıkmış, gece Ankara`da bir arkadaşımızın evinde kalmıştık. otel fazla lüks olmasa da tam düşündüğümüz gibi temiz bir oteldi. Odamıza çıkıp üstümüzü değiştirirken ben Selma`dan daha heyecanlıyıdım. Oysa, eğer bir aksilik veya anlaşmazlık olmazsa, biraz sonra buluşacağımız Taner`le bu gece karım sikişecekti bu odada. Bunun için yıllarca uğraş vermiştim eşimi ikna edebilmek için. Taner de benim gibi evli, olgun bir erkekti. Bizi eşlerimizin başka erkeklerle sevişmesini seyretmek düşüncesi birb
Hayatın Tadı
ABİM BEN VE BENİM İLK ERKEĞİM KÖPEĞİM BERABERDİK ABİM KÖPEĞİN BENİ GÖTTEN SOKTUKTAN SONRA BELİME SARILARAK SİKİŞLERİNİ SEYRETMİŞ ABİM 20 YAŞINDA SENİ BEN SOYACAĞIM DEDİ ATLETİMİ ÇIKARDI VE UFACIK MEMELERİMİ OKŞAMAYA BAŞLADI PARMAKLARINLA MEME UÇLARIMI ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORDU İLK DEFA ERKEK ELİ DEĞİYOR VE OKŞUYORDU DİL DARBELERİYLE TEMAS EDİP BIRAKIYOR VE DAHA SONRA OLMAYAN UÇLARINI ISIRMAYA ÇALIŞIYORDU DAHA SONRA YALAYA YALAYA AYAĞIMDAKİ ŞORTUMU ÇIKARDI YAVRUM BENİM KIL BİLE YOK DEDİ VE ŞAMARLAMAYA BAŞLADI ŞAMARLADIKÇA AMIM SULANIYOR AKSİNE ACI YERİNE ZEVK ALIYORDU DAHA SONRA BENİ SIRT ÜSTÜ YERE
Cilgin Hoca
Çılgın hoca Ben bir ögrenciyim. Herkezin oldugu gibi benimde ögretmenlerim var. Ama bir ögretmenim var dı ki. Işte onu anlatıcam. Olayların başlaması bir gün ders işlerken hacamız cocuklar artık yeter başka şeylerle ugraşalım dedi. Tabi bizim canımıza minnet. Yaşlarınız 18-19 arası dedi bazılarınızın kız arkadaşları vardır. Demi onlarla nasıl vakit geçiriyorsunuz dedi utanmadan anlatın. 1. 2. Derken beni kaldırdı. Anlat oglum utanma utanacak birşey yok dedi iyi ben de başladım sevişmeleri öpüşmeleri hocanın agzı açık kaldı. Bir tenefüs satinde aynı hoca merdivenlerden çıkarken
Yaz Macerammm
Yaz macerammm Merhaba ben Barbaros 38 yasında esmer iriyarılı bakımlı bir beyim daha önceki yaşadığım bir çok olaydan bir kaçını yazmıştım bu steyi takip edenler anımsarlar beni yasadıklarım oldukça hareketli ve doyurucu burada bir tek isimler farklı o kadar diğer yaşananlar bire bir yaşanmış olaylardır gecen yaz yalnız olarak sideye tatile gitdigimde motel sahiplerini ve çalışanları daha önceden tanıyordum tam bir aile ortamı vardı gece havuz basında masaları birleştirip hep beraber oturuyorduk aralarında bir ben yalnızdım diğerleri hep evli çiftlerdi çocukları yatırıp havuz basında sohb
Kızkardeşimin Bacakları
Biz kızkardeşimle 4 aydan beri sevişiyoruz sizlere anlatmak istediğim. onunlasevişmeye nasıl başladığımız. Ve olayların başlangıç noktaları. bir gün evde ensest hikayelerimi okuyordum evde kimse yok tu saat 2 3 gibiydi annem dayımlara oturmay gitti. bbamda almanyada çalışırdı. o gece annemin dayımlarda kalacağı haberi geldi bana. kızkardeşimde hafif balık etli de denmez ama biraz etine dolgun düzgün fizikli ve harika bacaklara sahiptir. saat 3 gibi eve geldi bende bil başından kalkıp banyoya gittim yıkanmak için. fakat dışarı çıktığımda kardeşiimi bilgisayarın başında görmüştüm. hiç o anki ka
Iste Oyle
İşte Öyle Merhaba arkadaşlar önceki yazdıklarımda size Nina adlı bir kızla yaşadıklarımı devamını anlatacağımı vaat etmiştim. Fırsat bulum da yazamamıştım. Baktım arkadaşlardan o olayı soranlar arttı bende yazmaya karar verdim. Ben ve Mizzi Nina ile beraber üçlü yapmaya karar vermiştik. Fakat Nina ikili yapmayı tercih ettiğini belirterek başka bir zaman yapmak üzere bu fikrimizi ertelememizi rica etti ve beni hafta sonu onda kalmak üzere davet etti. Dolu dolu üç gece ve iki gün geçirecektik. Bunun için hazırlıklara ben pazartesiden başladım sıkı bir dinlendim bakımımı yaptım. Artık hafta
ÖĞRETMENİMLE DERS
ben üniversite imtihanına yaklaşık 3 yıldır hazırlanan ama bir türlü kazanamayan bir öğrenciyim dersaneye gittik ten sonra evd özel ders almaya başladım ve matematik dersi almaya başladım ama istemeyerek ve ailemin zoru ile babam öğretmenin bu gün gelecek dediğinde sinirde patlayacak gibi olmuştumki öğretmenimi görünceye dek esmr 175 boyunda 55 kg ağılığında bir affetti ilk ders birbirimizi tanıyarak geçirelim dedi klasik soruların ardından eşinden yeni ayrıldığını söyledi birkaç hafta sonra samimi olmuştuk ve evd ekimse olmadığı bir satte dersi bahane ederek eve gelmesini söyledim oda müsayit
Fazla Iri Bence
Selam ben Ender uzun boylu,iri vücutlu, esmer, yeşil gözlü 28 yaşında bir beyim. Size anlatacağım anı henüz bir hafta önce yaşandı. benim evli 24 yaşında bir kuzenim var, kocasıyla sık sık sorunlar yaşar ama bize kesinlikle anlatmazdı ama bizler bazen şahit olurduk kadının canına tak ettiğinden boşanmaya karar verdi. Boşanırken de beni şahit olarak gösterdi evet yalan değil ben çoğu kez tartışma durumlarının tam üztüne gelirdim. Neyse davayı açtık ve duruşma gününü beklemeye başladık ve bir süre sonra duruşma için tebliğ geldi ve gittik mahkeme salonuna vardığımızda adeta şok olmuştum elim aya
Bankada Başladı
Merhabalar. Adım Mehmet. 22 yaşındayım istanbulda ikamet etmekteyim. Mesleğim bankacılık. Genellikle sexle faxla işim olmaz.. Sexe konsantre olduğum zaman kendimi dağitirim.. İşte böyle kendimi dağittiğim bir geceyi size anlatacağim. Normal yaşantımda olduğu gibi bir Pazartesi sabahı yine işime gittim.. Mesai basladi.. Neyse saat 10:00 gelirken kapidan uzun bacakli üzerini saran kırmızı blüzu ve mini etekli insanın bakipta duduğunu uçuklatan cinsden bir bayan girdi. Onu görünce bir saniyede çarpıldım. Tam bir afetti. O kısacık zaman biriminde onu öylesine süzüvermiştim ki adeta kendimden ge
Sevgilim ayaklarımı yaladı
Öncelikle herkeze meraba.Ben 18 yaşında sarışın bir kızım.Adım pınar.Size 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Sevgilim yengemin çoraplarına hasta olduğunu söyleyince şaşırdım.Bana onları alıp alamayacağımı sordu.Bende kabul ettim.Gizlice yengemin odasına girdim.Küçük kuzenim ağlamaya başladı.Yengemle aramız iyi olmadığı için bebeği susturmam gerekiyordu.Aklıma müthiş bir fikir geldi.Çoraplarımı çıkararak baş parmağımı bebeğin ağzına soktum.Önce yüzünü ekşitti ama ağlamayı kesti.Hemen yengemin çoraplarından birkaçını alarak oradan hızlıca uzaklaştım.Sevgilimin evine girdiği
Abim Gizlice Ablam? Götünden Sikiyor G&a
sex hikayeleri Aç?klama Abim Gizlice Ablam? Götünden Sikiyor Gördüm[/videoyu] Selam Sex?tiraflari.Org arkada?lar. Anlataca??m hikayem benimle ilgili de?il ama yine de sizlerle payla?mak istiyorum. Abimle ve ablamla ya?anan bu hikayem sizin de çok ilginizi çekecek bundan eminim. Hemen size kendimi tan?tarak hikayeme ba?lamak istiyorum. Ben Cenk 23 ya??nda bir gencim. Hikayemin kahraman? abim 33 ablam ise 25 ya??nda. Sadece annem var ve birlikte ya??yoruz. Anlataca??m hikayem de bir hafta sonu annemin akraba ziyareti için evden ayr?lmas? ile ya?and?. O gün hava çok so?uk oldu?u için hiç bi
Hepsini Yutmamı Emretti.
Merhaba eskı calıstıgım bır cafede basıma gelen ve aklımdan bır an olsun cıkmayan bır olayı paylasmak ıstedım.yılbasıydı ve dukkan sekızde kapanıcaktı ve ben tek basıma alt katta calısıyordum dukkanda musterı olmadıgı ıcın orta katta cocuklarla beraber takılıyordum kapı acıldı ve ıcerı askılı elbısesı sıyah kılotlu corabı ve sıyah topukluları olan bır hatun gırdı ve alt kata yoneldı dukkan bosken alt kata kımseyı almazdık tam alt kat kapalı efendım dııcektımkı mudurum bırak gıtsın o cook dengesız bı kadın bı kac defa daha gelmıstı onceden dedı ve bana gıt sen bı ılgılen dedı bende hemen asagıy
18'lik ÇITIRIM ve AÇILIŞ
Öncelikle merhabalar, anlatacağım hikayem gerçektir ve fantazi ürünü değildir. Kullanacağım isimler değiştirilerek yazılmıştır. 34 yaşında, yeşil-mavi karışık gözlerimle, fiziğimle, oldukça beğenilen biriyim. Aslında hikayeme nereden başlayacağımı tam bilemiyorum... Üniversite yıllarında bir kızı bırakıp diğerine geçerken, takılıp kaldığım 22 (o ara 25 yaşındayım) yaşında gerçekten çok güzel, kumral, benden 4-5cm daha uzun (benim boyum 1.74) , alımlı, yumuşak dolgun kalçalı, küçük göğüslü bir kız arkadaşım oldu veya uzun sür
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/091478ba546ec307275f26330fd702f6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32