Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yok
|merhaba size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bir gün babamla köye gitmiştik köyden geldiğimde çok yorulmuştum hemen yattım gözlerimi kapatmıştım annenmilde uyudum sandılar teyzemin kızı cansu abla ise odayı süpürüyordu annem aşağı indi babamda dışarı çıktı cansuyla ikimiz kaldık daha zaten daha önceleri cansunun arkasından kerkiniyordum öpüyor okşuyordum bir şey demiyordu geldi tam elimin üstüne oturdu bende elimi çektim ve kalktım öpmeye başladım o da soyunmaya başladı o güzel amını yalıyordum sonra penisimi yalatmaya başladım hadi ver ver demeye başladı o güzel amına gidip gidip geldim
Mügenin Devasa Yarrağı!
23 yaşındayım.Şimdiye kadar hiç kız arkadaşım olmadığı için cinselliğimde olmamıştı.Derken abazalığım sonucunda travestileri sikmeye başladım.Öyleki bağımlısı olmuş her 3-4 günde bir giderdim.Bir koyu tenli,mavi gözlü,sarışın,minyon tipli bir travesti görmüştüm.Bunu sikmeye kafayı koydum.Yanına gittim ve anlaştık.Evine çıktığımda kimse yoktu.Elini sikime attı ve okşamaya başladı.Sikim kalkınca ağzına aldı ve sakso çekmeye başladı.Bende eteğini indirdiğimde şok olmuştum.24-25 cm uzunluğunda,7-8 cm kalınlığında,damarlı ve traşlanmış devasa bir yarrak gördüm.Bunu görünce doğal olarak benimki indi
Siyah Sivri Burun Botlar
Bizim üst yerindeki çalışan kızlar bu seferki eşya getirdiklerinde her türlü abiye ayakkabılar ve botlarda getirmişler patronlar öbür dükkana gittiklerinde bende çalışan kıza biraz gaz verip boyun kısa felan dalga geçtim şu yüksek topuklu botlardan giysen ne kadar güzel olur felan dedim oda neden olmasın diyerek benim en beğendiğim hangisi olduğunu sordu bende sivri burunlu parlak desenli bi bot beğendim ve buna giydirdim giydiriken elime felan bastırdım çaktırmadan topuğuyla acaip ağrıdı ama ses çıkartamadım neyse masaya oturdu bilgisayarla uğraşmaya başladı bende aşağıda bilgisayarın kasası
14 E Koyma
14 e koyma herkese merhaba.bizim oturdugumuz eviz ust katinda iren adli bir kiz var.kiza nezamdir ilgim var ama sapikca ben 17 yasindayim.bir gün okul cıkısında annem evde yoktu bende onlara gitmekten baska care dusunemedim ve zillerini caldım kiz evde geceligi ile oturuyor benden en basta utandıi bende sorun değil dedim ben senin abin sayilirim diyerek abi ayaklarina yattim eve girdim annesi evdeydi haliyle kiza bi sey yapamadimben okumadigim icin her saat evdeyim bunun okulu yarim günmüs eve geldigini duydum ve onu bize cagirdim sazanlama geldi. bana esya toplamamda yardim etmesini
Abim
Hayatımın en güzel yazını yaşadım, beklemediğim bir sürü olay oldu ve öyle güzel zevkler tattım ki anlatamam. Ben 19 yaşında, esmer, kıvırcık siyah saçlı, minyon tipli bir kızım. Çok güzel sayılmasam da yüzüne bakılmayacak gibi de değilim. Yani normal bir kızım. Vucudum hiç fena degildir, incecik bir bel, yuvarlak kalcalar ve orta boy, yada ortadan biraz daha kucuk gögüsler işte buyum. Lisede arkadaşlarım hep birseyler yapıyor, erkek arkadaşları oluyor, öpüşüyorlar, bazıları vucudunu okşatıyor sonra gelip anlatıyorlar. Gıcık oluyorum bunlara, bari anlatmayın diyorum. Yok dururlar mı
Namus Bekçilerim
Bu siteyi gördükten sonra bende basıma gelenleri anlatayım dedim. aslında kısa boyluyum. Ama alımlıyımda. 19 Yasındayım. Babam ve iki kardesimle yasıyorum. Liseyi bitirdikten sonra okumadım. Ev işlerine bakıyorum. Kardeslerim beni hep dikizlerler ama ben pek aldırıs etmem. Aynı zamanda azmaları için rahat giyinirim. Onlar bana bakıp 31 çekerlerdi ve bu benim hoşuma giderdi. Biraksam yine onları azdırayımda güleyim diye mavi bi body ve daracık bi tayt giydim. Tabiiki iç çamaşırı giymemiştim. Bizimkileri azdırdıktan sonra mutfaga gidip masada yemek yapmaya başladım. Kardesim tuncer kalçama haf
Profesyonel Jigolo
Profesyonel Jigolo Geçen yaz e-mail adresimde maillerimi kontrol ederken tanımadığım bir kadının bana mail yolladığını fark ettim. Biraz da virüs çekincesiyle açıp açmamakta karar veremedim ama sonunda açtım ve okuduğum mesaj hayatımı değiştirecekti. Mesajda benim adresimi eski kız arkadaşımdan aldığını ve benimle sevişmeyi çok istediğini hatta para dahi vereceğini yazmıştı. cevap yollamadım. 2 saat sonra gece yarısı telefonum çalmaya başladı tanımadığım bir numaraydı açtığımda mesaj yazan kadının olduğunu anladım ismini söyledi ve inanılmaz sexi sesiyle beni sexe ikna etti. Ertesi gün
Komşum fazilet
slm ben yavuz 180 boylarında 75 klo mavi gözlu 25 yaşidayım hemen konuya giriyorum bızım apartmanın alt katında yaşayan fazilet adında bır bayan yaşiyor kocası işı nedenıyle gecelerı eve gelmıyor bır fabrikada vardıyalı olarak calısan bekçilerden saat 22:00 olmustu ben balkona cıktım malum sıkcaklardan hava alıyım dıye bır baktm fazlilet kendısının yaşi 37 uzun gece’lık giymıs bası kapalı yengesı aslı hanımın kocası yaklasık 3 yıl önce refat etmıs yanı kadın kadına kalıyorlardı bu benı ıyıce sistem dısı azdırmıstı bır an benım baktımı görerek tebessum eder gıbı oldu bende kafamı salladım
PATRONUM
PATRONUM merhaba selam nasılsınız bu hikayeden siz de keyif alacağınız. Ben güzel ve bakımlı bir kadınım . Bir gün gazatede iş arıyordum biede baktım sekreterlik hemen telefon ettim ve benimle görüşmek istediler dakika kaybetmeden fabrikaya gittim . Patronla tanıştım ve beni işe aldılar . 1 veye 2 ay geçtikten sonra batronun iş görüşmesi ne gittim . İş görüş mesinden geri dönerken Patronum Ahmet beyin yarasğının kaltığını gördüm ve yanıma yaklaştı ; "Dijle hanım siz ne sexsi seşsiniz diye kulama fısıldadı " ve ben de siz ne yapıyorsunuz Ahmet bey ben evliyim biliyorsunuz dedim ama o b
Arkadaşımı Bozdum
|slm ben cemal size yeni olmış bi anımı anlatıcam kendimi anlatmıcam direk konuya giriyorum............ benim sinem adında bi arkadaşım vardı yaşı 19 üni ye gidiyor ben ise 18 yaşındayım bunula sık görüşüyoruz ve arkadaşız hatta ondan hoşlanıyorum bile ama bunu ona sölemedim neyse bir akşam bizim evde kimse yoktu biz o ve arkadaşlarıyla devamlı okey oynarız yine aklıma geldi ve aradım gelin okry oynarız dedim oda ben gelirim dedi arkadaşlar sonra gelicek dedi ben ok dedim neyse 10 dakka sonra geldi(gelene kadar porno izledim uydu da) evde ikimizdik onu istiyordum bu akşam benim olmalıydı soh
KILA ÖVGÜ
Evlenmeden önce öyle bilinen manada arkadaşlıklarım, ufak tefek tecrübelerim filan olmadı. Bütün bilgi birikimim ve tecrübem, etrafımda tabiiolarak yer alan erkekleri, tabii olarak görebildiğim kadarıyla görmemle ve oldukça geniş olan okumalarımla sınırlıydı. Etrafımı dikkatle inceler, ne bulursam okurdum. Bu arada bol bol da düşünürdüm; hayal kurardım mı demeliydim acaba. Erkeklerle yakın ve mahrem ilişkim yoktu ama, hayallerimde erkek olarak sıcak ve istenir olarak yer alıyorlardı. Okuyor, gözlem yapıyor sonra da hayalimde istediğim erkeğe can veriyor, onu dramatize ediyordum. İstediğim şeki
Kordon Boyunda
SELAM ARKADAŞLAR BU OLAYI YAKLAŞIK BİR HAFTA ÖNCE İZMİR ALSANCAKTA SERDAR ORTAÇ KONSERİNDEN SONRA GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE YAŞADIM.KONSER BİTMİŞTİ BENDE BU GECE DENİZDE BALIK TUTANLARI İZLEYEYİM DEDİM VE EVE GİTMEDİM.GECENİN İLERİ SAATLERİNDE BANKTA OTURUYOR VE DENİZİ SEYREDİYORDUM.O ARA BANA DOĞRU GELEN BİR BAYANI GÖRDÜM VE KENDİ KENDİME DÜŞÜNÜYORDUM BU SAATTE NE GEZİYO BURADA DİYE. BİR BAKTIM YANIMA GELDİ OTURDU VE NE HABER YAKIŞIKLI ÇOCUK SENDEMİ BU GECE SABAHÇISIN DEDİ BENDE EVET DEDİM.AMA KAFASININ İYİ OLDUĞU ÜZERİNDEN GELEN KOKUDAN BELLİYDİ BİR ARA BAKTIM BAŞINI OMUZA KOYMUŞ EL HAR
Tuğba 4
Aradan epeyce bir zaman geçmişti ve tubanın okulu bitmişti.iyi bir işte bulmuştu.ben hala haftada 2 gün onlara gidiyor ve tuba ile nur yengenin önce ayakkabılarını yalıyarak temizliyor ardındanda pisliklerini yiyip sidiklerini içiyordum.bunun için genellikle gece onlarda kalmam gerekiyordu.birgün tuba bu iş böyle olmayacak dedi. tam beni bırakacak diye umutlanırken bize yakında bir yere taşınman lazım dedi. Ardındanda ağzındaki baklayı çıkardı.alt katları boşalmıştı ve kiralıktı.tuba oraya sen taşın dedi.bir sürü mazeret buldum fakat o kararını bir kere vermişti.üstelik bu apartman sakinlerini
Ümitle3
Bir gün ümitin halası banyodaydı bizde onu izlemenin yolunu aramaya başladık. Delikten bir o bir ben bakıyordukki hala fark etmiş kapıyı açtI BİZE BİR KIZDI sonra kapının arkasından konuşmaya başladı ne arıyorsunuz orada bende kızarsın ama dedim kızmam söyle dedi bende izliyorduk dedim çabuk yanıma gelin dedi içeri girdik havluya sarılmıtı akşama kadar burada kalacaksınız bu size ceza dedi ve bizi kilitleyip çıktı.BİZ biraz yalvardık falan duymadı bile ümite baktım soyunuyor ne oluyor dedim soyun dedi nedenki olmaz burada dedim sen soyun dedi soyundum önüne diz çöktürdü sikini ağzıma verdi ola
Iş Arkadaşım
|ben devlet memuruyum.yaşım26. geçiçi bir görevle daireden bir arkadaşla anadulunun küçük bir ilçesine görevlendirildik. görev yerine geldik. bize misafirhaneden bir oda verdiler. aynı odada kalıyorduk. akşamları bir türlü vakit geçmiyordu yapcak pek bişi yoktu buralarda. arkadaşım sexe çok düşkündü. her akşam 31 çekiyordu. bir akşam 31 çekmekten bıktım bana bir kere götünü versene dedi.bende çok kızmış gibi yaptım. ama bende istiyordum. aynı yerde çalışıyorduk ilerde ağzından kaçırırsa rezil olmak vardı.bana ne kızıyorsun ne var bunda herkez yapıyor. bende bir şartla olur dedim. oda nedir ded
YENGEM Ve KARIM SİKTİM
|Gündüz genelde eve gelmeyen biriyim birgün öğle vakti eve gelmem gerektiğiiçin evin yolunu tuttum eve geldiğimde anahtarım olduğu için kapıyı kendim açtım ve içeri girdim evde sanki kimse yok gibiydi fakat banyodan bi anda sesler gelmeye başladı bir anda adrenalinim fırladı kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı ki yavaşça seslerin geldiği banyoya doğru ilerlemeye başladım banyonun kapısı hafif bir şekilde aralıklı idiiçeirsi görünüyordu kafamı uzatım içeriye baktığımda şok oldum eşim ve abisinin hanımı banyoda çırıl çıplak birbirlerini okşuyorlardı önce çok öfkelendim saniyeler ilerledikçe müthi
Sexi Girl
|slm ben yusuf lise 3 teyim taabii biraz rotarlı size lise 3 teki tek aşkım olan duyguy la yaptığımız sexxi anlatcam ama bu hikaye degıl gercek duygu bizim mahallede oturuyor ve çok sexi bir kız tam sikilecek bir gün ben evde tektim ve porno film izliyordum tabi cekiyordum birden kapı calındı ve ben korktum hemen ustu gıyınıp kiimo dedım megerse gelen duyguymuş hemen iceri aldım gec dedım ama bırsey ı unutmusum porno filmi acık unutmusum duygu odaya girdi ve filmi gordu ben kapatıyım dedım ama izin vermedi ve yanına oturmamı soyledı benım sıkım tabı havadaydı ve az bı sey yaslık vardı duygu b
Otobusteki Sarisin Afet
Otobüsteki sarışın afet merhaba arkadaşlar ben kendi halinde yaşayan bir gencim.yaşım 23.özel bir şirkette çalışıyorum.bir sabah yine işe giderken otobüse bindim.otobüs çok kalabalık olduğundan millet göt göte gidiyordu.benimde önüme sarışın bir afet geçti. önceleri aklımdan kötü bişey geçmedi ama benim küçük oğlan rahat durmadı ve kazık gibi oluverdi.önümde sarışın afetin göt deliğine doğru uzamanya başladı.ellerimde bu arada boş durmuyordu tabiki.bir elimle götünü mıncıklıyor sikimlede götüne sürttürüyordum.kadın bir ara farkeder gibi oldu ama ses çıkartmadı. sonra döndü ve gülümsed
Tecavüzün İntikamı Kötü Oldu
Tecavüzün İntikamı Kötü Oldu Selam arkadaşlar size iki önce yaşanmış gerçek ve ibret dolu bir olayı anlatacağım. Annem ve Babam bundan onyıl önce tarfik kazasında hayatlarını kaybedince bana benden beş yaş büyük ablam bakmıştı. Onun aramızda abla kardeşten çok daha yakın bir bağ vardır. Bir gün ablam bana alışverişe çıkmam lazım benimle gelirmisin değince onu kıramamış ve onunla gitmiştim. Kadın milleti işte onların bir şeyi beğenmeleri adamı çileden çıkartır ablamda zar zor elbise beğendikten sonra alışverişten çıkmış ve eve gitmek için yola koyulmuştuk hava iyice kararmış ve saat iyice il
Gerçek Sarışın
Genç ve yakışıklı bir erkek olmama rağmen, hiç sarışın sevgilim olmamıştı. Nedreti gördüğüm gün, içimin cız ettiğini hissettim. Gerçek sarışın bir kadındı. Yaşı yirminin üstündeydi. Vücudu son derece ahenkliydi. Onunla nasıl arkadaşlık kurabileceğimi bile düşünmedim. Direkt üstüne gittim. Bulunduğumuz ortam tanışmaya müsait bir kokteyldi. "Merhaba!" dedim gözbebeklerinin içine en ateşli bakışlarımı dikerek. Gülümsedi. "Merhaba" dedi. "Tanışıyor muyuz?" Başımı salladım. "Nerede, ne zaman?" diye merakla sordu. "Rüyalarımda..." dediğim zaman şen şakrak bir kahkaha attı. Etraftakiler dönüp bak
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/02471dce508c7aea208088d5d73e122e.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32