Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Eternity&Ebru 1
Selam ben Tolga bu 2inci hikayem. Birincisi bildiğiniz gibi arzunun kölesiyim Bu hikayemde ise arzunun arkadaşına köle oldum... Arzu bu kez bana senden bıktım pis köle seni bir arkadaşıma hediye edeceğim dedi ve ben korkmaya başlamıştım lütfen yalvarırım bunu yapmayın sizden başkasının bilmesini istemiyorum efendim dedimse de ne fayda kafasına koymuş bir kere ve bana hemen bir tokat patlattı ve sus köpek sana ne oluyor sana soran oldumu ki yalanmaya başlıyorsun böyle dediğin için bana son kez kölelik yapıp seni öyle vereceğim dedi ve eve gel bu gece saat 12de dedi ben daha da çok korkmuştum ve
Nisanlim Annesi Ve Burhan
Nisanlım, Annesi ve Burhan Adım emre. Ben ve nisanlım canan, cananların istanbulda yasayan annesiZevce.com da kaç tane hülya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> hülya ve cananın uvey babası burhanı ziyarete gitmistik. Daha evlenmemize iki yıl falan vat. Ankarada yasıyoruz. İki gun kalmıstık ve son gecemizdi. Gecen iki gecede de odalarımız yanyana oldugundan burhanın ve hulyanın sevisme seslerini duyup acayip heyecanlanıyor deli gibi sevismistik. Son oturmus dordumuz de viskilerimizi yudumluyorken burhan bize grup yapıp yapmadığımızı sordu.
Erkekler Okumasın - 2
Selam ben gamze sizlere tanyayla yaşadığım ilişkiyi anlatmıştım bundansonra ben her gece tanyanın evinde kalıyordum her gün birbirimizi yiyipbitiriyorduk gündüzleri ünüversitedeyken bile tanyayı düşünüp onunla oturduğummasada seviştiğimizi hayal ediyordum üniversiteden çıkar çıkmaz koşar adımlarlaarabama binip tanyanın yanına gidiyordum bazen trafik sıkışınca bile deliolyordum neyse her günümüz böyle geçerken artık bizim binada oturan dedikoducukadınların diline düşmüştük kadınlar beni görünce hemen dedikoduya başlıyorlardıgerçekten de çok dikat çekiyorduk ben tanyayla seviştiğimiz bira aydan
Azgın Kaynanam
benim 64 yaşında kaynanam var kayınpederle birllikte oturuyor bunların kiracısı var kiracılarının köpekleri var bir günlüğüne köpeklerini kaynanama bırakmışlar akşama alırız demişler bendede anahtarları olduğundan zile basmadan anahtarla girerim eve bir gün yine eve gittim içeri girdim ses yoktu ha kaynanam gerçekten güzel beyaz vücutlu 90 beden memeleri vardır kayınpederim kaynanamı aklına gelirse iki veya üç ayda bir sikermiş odalar gezdim kimse yoktu yatak odasına gittim kapı aralık idi içeri baktığımda gözlerime inanamadım kaynanam köpeğin sikiyle oynuyordu köpek sikini tam kaldırmamıştı k
Sexin Tadı
Bundan yaklaşık 3 sene önce idi. O zamana kadar hiç cinsel ilişkim olmamıştı. Sadece 31 çekerek kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar kasabaya yakın biir köyde oturuyorduk. Yazın havanını sıcak olduğu günlerden birinde bizim bahçede otlayan küçük dana dikkatimi çekmişti. Dana derli toplu kalcası kalın bir hayvandı. Diğer cinslerine nazaran biraz besiliydi. Birden danayı sikmek geldi aklıma ve akşamı iple çekmeye başladım. Akşam vakti ineklerin ahıra gitmesini bekledim. Akşam yemeğini yedikten sonra hava almak bahanesiyle dışarı çıktım. Evdekiler benim 3 veya 4 saat sonra geleceğimi bildiği için
DAYANAMADI
BEN 30 yaşında bir bayım anlatacağım hikaye başımdan yeni geçti İyerinde sıtejer öğrenci alacaktım okula başvurdum muhasebeye bayan stjer lazımdı okuldan kızlar gelmeye başladı bunların birni işe aldım ilk günler çekingen davranıyodu sonra alıştı oku kıyafetleriyle geliyodu aradan 2 ay geçmişti birgün bilgisayara baktım internett hikaye bölümüne girmiş biraz daha karıştırınca porno sitelerede girdiğini gördüm pazartesi gelince bunlar ne dedim çok korktu merak ettim dedi bende birdaha oolmasın dedim ama orospu ogünden sonra yalakalık yapmaya başladı bende bunun niyetini öğrenmek için yan
Internetten Orgazm Dakikalarına
Merhaba.ben Meltem.21 yasımda,172cm boyunda,85lik gögüslere sahip,uzun bacaklı,sürekli g-string giyen ve gece eğlencelerini seven bir kadınım.1 ay önce Melih adında biriyle bir internet sitesi aracılıgıyla tanıstık.kısa bir yazısma döneminden sonra bulusmaya karar verdik ve randevulaştık. beni o zamandan bir telaş sarmıstı ve ne giyeceğimi nasıl davranacagımı düşünür olmustum. Melihle bulusacagım günün sabahı erken kalktım ve duşa girdim.Vajinamın tüylerini aldım. vucuduma en sevdigim kokuları sürdüm ve odama geçtim.üstümde hiçbirşey yoktu. ne giyeceğime hala karar vermemiştim.önce
Koca Götlü Kız
|merhaba... ben 17 yasında lisede okuyan bir gencim. okulum kadıkoyde neyse hemen konuya gireyim bundan 2 ay önce 3 dersimiz boştu arkadaşla sahile gittik birer sigara yaktık ve bir bankta oturduk kimse yoktu uzaktan bizim okulda olan cok guzel benim cok begendiğim kocaman gotu olan bır kız geliyordu zaten bende azmıstım kızın arkasından laf attım ve donup baktı beni yanına cagırdı ve bebi begeniyormusun dedi bende sana hasta oluyorum seninle iliskiye girmek istiyorum dedim.olur dedi beni sasırtmıstı ama nerede diye sordu bende seni okul tuvaletinde becerebilirim dedim okula gittik tuvalete gi
AİLECE
 slm size anlatacağım olay bir sene önce başımdan geçti.konuyu fazla uzatmadan biz amcamlarla alt alta oturuyoruz.geçen yıl başında hepberaber bizde toplanmış eğleniyorduk.herkesin elinde içki şişesi sürekli içiyorduk.artık herkesin kafası çakır keyif olmuş kahkahalar havada uçuşuyordu.bir ara o kalabalıkta(amcam,yengem,yiğenlerim mürvet ve ahmet,annem babam,kardeşlerim gökay ve koray)bir el hissettim bacaklarımda.baktım ahmetdiz üstü eteğimin içinden bacaklarımı okşuyor.ahmet 17yaşında yakışıklı sayılacak bir tipte ama benim amcamın oğlu olduğu için belli etmeden elini tutup kendi bacağı
Mahallemizdeki Seval
Mahallimizde harika vücudu ve mükemmel füzeleriyle bızı ayak da boşaltan Seval isminde bir kız vardı.her neyse bir gün bunu otobuste gördüm .otobüs tıklım tıklım doluydu ve hemen onun yanına gittim.hemen arkasına doğru yerleşmeye başladım yavaş yavaş harika ve tas gibi olmuş sikimi sürttürmeye başladım.bir anda arkasına dondu.ve bundan zevk almış gıbı bir sesle ne yapıyorsunuz dedi. bende ona seni istiyorum dedim. ben sürtmeye devam ederken oda bir anda elini sikime doğru attı ve yavaş yavaş okşuyordu sikim bır anda daha bır şahlandı.bole yarım saatlik yolu gittik. evleri bızım eve cok yakındı
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle gelmişti bende hocam çok güzel olmuşsunuz demiştim oda daha güzel olan çok yerlerim var demişti bende hocam zümre odasında yalnız başına görünce soru sorma bahanesiyle yanına gitmiştim hocam bana bir göz atmıştıki o anda aletim kalkmaya başladı hocam bunu farkedince hayatında hiç seks yaptınmı dedi bende one hocam ben öyle bişey bilmiyorum siz biliyorsanız bana anlatırmısınız dedim hocamda kabul etti anlatmaya başladı anlatmaya başlayınca
Analı Kızlı
Merhaba okurlar arkadaşım ve ben mahalledeki bir kızdan çok hoşlanıyorduk aslında arkadaşım annesine ilgi duyuyordu bende kıza kızın adı sinem di dip diri göğüsler çekik gözleri ve ufak poposu ile beni çok çıldırtıyordu bir gün arkadaşımı çağırdım ve evde yoktu ben mahallede gezerken inanamayacağım bir şey oldu ve birisi bana seslendi. seslenen sinem di beni eve davet ediyordu kulaklarıma inanamadım ve teklifini kabul ettim eve gittim birde ne göreyim bizim kanki içerde oturuyor sinem bize çay getirdi ve içeri gitti odaya geri geldiğinde ise sıfır kollu bir tişört vardı ama göğüslerinin uçları
Sinemada Başladı
selam,ben 36 yaşında,boş zamanlarımda oldukça nette takılan,nadirende olsa sinemaya giden bir adamım.Yine günlerden birgün canım sıkıldı ve sinemaya gitmeye karar verdim.Filmin başlamasına daha vardı,biletimi almış,dışarda bekliyordum.Dikkatimi benim gibi dışarda bekleyip,yanlız başına sigara içmeye niyetlenen 45-50 yaşlarında bir bayan çekmişti.Yanında kimse yoktu,sağa sola bakınıyordu.Herhalde arkadaşı veya kocasını falan bekliyordur diye düşünürken bana yaklaşarak ateşiniz varmıydı? diye sordu.Daldığım için birden afalladım,biran cevap veremedim çünkü bayan yaşlı olmasına rağmen çok alımlıy
GÖTÇÜ BABAM
Henüz 7-8 yaşlarındayken babam bazen benimle yatardı ve arkam ona dönük olduğu zaman götüme sürtünür bazen beni uyuyor zannederek külodumu çıkarır götümün arasına sürtünerek boşalır sonra onu peçeteyle temizlerdi.Bir gün uyanık olduğumu anladı ve hadi onu eline al dedi.Ne yapacağım dedim masaj yapacaksın deyip 31 çektirerek ya amımın üstüne yada henüz hiç çıkmamış memelerimin üstüne boşalırdı.Bir kaç ay sonra ağzıma vermeye başladı bir kaç kez ağzıma boşaldı ama ben midem bulanıp kustuğum için bundan sonra yüzüme boşalıyordu.Tam geleceği zaman gözlerini kapat deyip yüzüme boşalırdı.2-3 sene bö
Komşumuz Derya
Merhaba, ben coşkun (36) sizlere Eğirdir den yazıyorum.dün başımdan geçenleri birileriyle paylaşmazsam kafayı yiyeceğim.evliyim eşim ve çocuklarım izmire tatie gittiler anlıyacağınız yaz bekarıyım.üst katta derya (24) hanım diye bir komşum var oda evli kocası godoşun teki kendisi ise çok tatlı bir kadın hele ince siyah çerçeveli gözlükleriyle çok seksi oluyor. bizim eve sık sık geliyor aklım hep onda ne yapsam etsem eve atsam diye kendi kendimi yiyordum ki o fırsat dün kendiliğinden doğdu. 4 gündür işim gereği arazideydim elimde çantam apartmandan girerken oda bakkala gitmek için evden çıkıyor
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim okula bu sene geldi, bizim okulda ne kadar sexi varsa topluyo valla, müthiş kalçaları var ve bunu zaten bana gösterdi. Sürekli dekolte şeyler giyiyo ve göğüsleri patlicak gibi ben bi yerden daha önce bi pornoda oynadığını duydum neyse, bu seksi şey her gece okulda sınav felan kontrol ediyo ben sürekli onla yanlız kaldığımı ve onla harika fantezil
annem ve yengem 1.
merhaba benim adım emre ben şu anda 23 yaşındayım annem ve babam bide benden 5 yaş küçük kardeşim seda var eskişehirde oturuyorduk annem öğretmen babamda öğretmen neyse hikayeme dönmek istiyorum benim dayım var dayım da öğretmen ayrıca bir ehliyet kursunda da hocalık yapıyor ehliye alan sürücü adaylarına ders veriyor ben o zaman 18 yaşıma deymiştim anneme ben ehliyet alacam demiştim annemde yaz tatilinde almamı söydi ende tamam dedim yaz tatili gelmişti ben tekrar söyledim anneme ehliyet nezaman yazılıyımdedim annemde dur dayını bi arayım belki onun kurs verdiği yerden ala bilirsin dedi bend
Ilk Lez Iliskim
İlk Lez ilişkim :) Ben 19 yasında yakısıklı bi erkeğim.üniverste öğrencisiyim.yazları istanbulda bi mağzada teknik servis elemanı olarak calışıyorum.bilgisayar ve müzik sistemleri kuruyorum evlere. birgun bir kadının evine sinema sistemi kurmaya gittim.kadın evde beni kısacık bi sort ve askılı badyle karşıladı.kadının cok guzel bi vucudu vardı.neyse ben işimi yabmaya başladım.işimi yaparken sohbet etmeye başladı ve cok guzel bi cocuk olduğumu soyledi.bende teşekkur edip onun cok guzel olduğunu soyledim.işimi bitirdim.cok terlemiş ve yorulmuştum.bi bardak su istedim oda kola koyıyım canı
Tarih Hocamla Sınıfta
Tarih Hocamla Sınıfta Benim adım gökan.istanbul bakırköyde oturuorum ve 1.76 boylarında kumral kendime ve çevremdekilere göre yakışıklı biriyim..herneyse lafı fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum.. Geçen sene lise 1,sınıfta okurken okulda herkesiin bayıldığı afet bi tarih hocamız vardı ve tabii herkes gibi bende ona hastaydım.ama aramızın pek ii olduğu sölenemezdi. derslerime hiç çalışmazdım ve onun derslerinde hep onu izlerdim. tabii oda bunların farkındaydı. sanki hoşuna gidiyordu.her zaman onunla yatmayı düşünürdüüm ve bigün okulda müdürler saç baş kontrolu yapıolardı. benim saçlar
Ateşli Kadın
Yasadigim sehire cok yakin bir yerde oturan bir bayanla internetortamiyla tanistik.Ilk bulusma teklifini o yapti.Ona gönderdigim remimden cokhoslanmis olsa gerekki beni görmek istedigini söyledi.Neyse bir gün yine evdeonunla yazisirken;seninle bugün bulusalim ve cilginca zaman gecirelimdemesinmi.Elim ayagim titredi.Neden mi?Cünkü o da bende evliydik.Benden 9 yaskücüktü ama tek kelimeyle harika bir bayandi.Teklifi kabul ettim ,ne kadar görenolur korkusuyla olsada.Bir bayan arkadasiyla geldi ve bulustuk.O bayanarkadasinin da iliski yasadigi bir arkadasta geldi sonra.Ben sex iliskisiyasamayi düsü
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d2a814f8ff5e1e231643a6a62f601d0a.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32