Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kuzenim
ben tolga daha önce i nasıl sikitimi anlatmıştım.kaldımız yerdenden devam ediyim o gece annemler geldikten sonra akşam yemeyi yedik bana göz kırpıyodu anlaşılan sikimim tadına bir kez daha bakma istiyodu.yemekten sonra ailece muhabet vardı bende odamda takılıyodum kendi kendime annemler yatsanda i siksem diyordum sonra odama geldi ve tolga abi bu akşam herkes yatınca odana gelicem dedi tamam dedim.herkesini yatmasını iple çekiyordum.1 saat kadar konuştuktan sonra annemler yattılar.bundan yarım saat sonra geldi.hemen odanın kapısını kapadım kapının altındaki boşluğa bir yastık koydum ses v
Heyecani Istemek
Heyecanı istemek Merhaba.İlk deneyimimi 20 yaşında,yaşıtım bir arkadaşımla yaşamıştım.Karşılıklı olarak ikimizde hem aktif hem pasif olmak istiyorduk ama,arkadaşım fiziki olarak çok küçük yapılı,minyon tipli idi ve haliyle poposu ve deliğide çok küçük ve dardı. O kadar istemesine rağmen benim aleti bir türlü alamamıştı içine.Ama onun aleti dediğim gibi vücuduna orantılı olarak küçücüktü,kalktığına bile küçük kalıyordu.Yanlız o kadar istememize rağmen o da bir türlü başarılı olamıyor,daha dokunur dokunmaz boşalıveriyordu. Daha sonraki zamanlarda biçok sefer denemelerimizdede içime girm
Eniştemin Yegeni
Ben 20 yaşlarında olayı uzatmadan size olayımı anlatayım daha gecenlerde oldu eniştemin yegenide 17 yaşlarındaydı birgün eniştem güle gittigimde oda ardaydı eniştemin evi köyde oldugundan birde iş zamanıydı eniştem bana dedi bir kaçgün burda kal ban yardım edersin bende kabuletim yegniyde ablama yardım ediyordu ve hayvan sırası bize geldi eniştem beni ve onu hayvanlara gönderdi bizde hayvanları alıp yaylaya gittik o gun geniş bir şeyler giymişti ve öyle oldu hayvanları megel ettik o biryerde uzantı bende biraz suya gırım geldigimde bu yatmıştı ve yanaştım biraz et,egini kenarı vererek okşamay
Teyzemin Kızını Nasıl Siktim II (son)
Artık kuzenimin nefes alışlarını takip ediyordum. Tüm vücudum buna endekslenmiş bir şekilde onun nefesiyle yaşıyordum sanki. Tüm vücudum artık onun karnın nefes ritmiyle titriyordu. Yavaşca yanına yaklaştım ve korka korka parmaklarımı onun kalçasına dokundurdum. Kalbim yerinden fırlayacak gibi çarpıyordu. Onun tepki vermemesi beni iyice güçlendirdi ve yavaşca elimi dayadım bacağına, ince ve ipeksi bir pijaması vardı. Daha sonra onun gerçekten uyuduğunu anlayınca sırt üstü yatarken bir elimle sikimi ve diğeriylede onun karnına elimi koyarak kendimi bu duygu fırtınasının içinde kaybettim. Karnın
FLİGİRANGİ MACERALARI
Ben fligrangri. Daha önceki sinema, cafe ve otopark maceramı paylaştım sizlerle. Bu sefer sizlere asansörde her sabah karşılaştığım liseli kızın akıbetini anlatmak istiyorum. Her sabah işe gitmek için evden çıkarken bir şey fark ettim. Saat 07:20 suları olduğu zaman asansör 6. kata çekiliyor veya o katta duruyor. Bunu yapan ise iyice serpilmiş bir liseli kız. Bende özellikle saat 07:20 sıralarını bekleyerek aynı asansörü denk getirdim.  Böylece aşağı yukarı her sabah karşılaşmaya başladık. Bilerek sabahları elimde elma, muz, mandalina dilimi ile asansöre biniyor yerken dudaklarımı sürte s
Karimi Uyurken Goturden Nasil Siktim
Karımı Uyurken Götürden Nasıl Siktim. Merhaba anlatacaklarım tamamen gerçek. karımla 12 yıllık evliyiz.Seksi değildir ama onunla sikişmekten acayip zevk alırım. Kendine göre kuralları vardır. Örneğin ağzına almayı sevmez,değişik pozisyonlar denemekten hoşlanmaz, benim için de en kötüsü götten vermeyi hiç sevmez.12 senelik evliliğimizde belki en fazla 4 yada 5 defa götten siktirmiştir.Tabii el mahkum karımla idare ediyorum.uykusu çok hafiftir,geceleri arada bir amını götünü okşarım,hemen uyanır. Yine bir gün elimi pijamısının üstünde gezdirirken farkettimki, ortası delik. Ordan yav
Karim Izin Verdi
Karım İzin Verdi Eşim evden çıkarken, "uslu uslu oturun tamam mı?" demiş ve gülmüştü bana ve benle birlike evde bıraktığı kız kardeşini. Ben de, "çok acıttırma içini dışını, ona göre! Geldiğinde bana engel olmayacaksın bu defa da" diye cevaplamıştım karımı kapıdan çıkarken. Geçen hafta sevgilisiyle buluşmaya gittiğinde onun evinde iki erkekle daha birlikte olmuş ve götünün etrafı kızarmış olarak dönmüştü. Bana ancak 22 yıl sonra arkasını veren karım, şimdi yattığı hiçbir erkeğin götünü sikmeZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="re
Teyzem Benim
Ben 29 yaşında teyzem 38 yaşındadır teyzem 20 yaşında evlendi eniştem tam salağın tekidir duyduğuma göre eniştemde erken boşalma varmış onun için fazla sikiş yapamıyorlarmış zaten benimde senelerdir teyzemde gözüm vardır ama birtürlü yolunu bulamadım şikişmenin teyzemin 18 yaşında kızı var iki kerede düşük yapmış onlarda kızmış eniştem oğlan için yanıp tutuşuyormuş bir gün teyzem çağırdı kızı nişanlı düğünleri olacak alış verişe gideceğiz arabayla götürürmüsün dedi tabi dedim eşyaları aldık eve geldik kızı ben gidiyorum dedinişanlısına gidecekmiş kızı gitti yaz günü idi bende gideyim dedi hay
Bodrum Tatili
Merhabalar ben İstanbulda yaşayan bir bayanım adım semra size 3 yıl önce yaşadığım bir anımı anlatmak istedim... 3yıl önce yakın bir arkadaşımla birlikte Bodruma tatile gittik orada yeni arkadaşlar edindik BBC adında bir rock barda eğleniyorduk birgün erkeklerden biri ortaya şişe çevirmece oynayalım lafını attı benimde zaten selçuk diye çok hoşlandığım bir çocuk vardı o da oynayacaksa ben oynamazsam olmazdı... İlk olarak ben çevirdim can adındaki arkadaşıma geldi onunda hoşlandığı bir kız vardı ben onu öpmesini söyledim biraz mırın kırın etselerde çok ateşli bir şekilde öpüştüler Can bana dönd
annem konserde gözlerimin önünde
adım ebru birgün annemle konsere gittik acayipkalabalık bir konserdi karasu sahilde gece olan konseri izlemeye ve oynamaya devam ederken yerimizin soteve karanlık olduğundan geç farkettiğim zaman başıma kaynar sular inen annemin arkasındaki adamı görünce şaşkına döndüm tam dibimdeannemin tam arkasına geçmiş annemi hem eliyle hemde sikiyle taciz ediyordu annem götünü geriye yaslayınca anladımki annem bilerek yapıyor bir tarafımız kapalı diğer tarafımızdada bayanlar var ve adam annemin eteğinin altına elini sokarak annemin kalçalarını okşuyordu yandan yandan seyretmeye ve kızmaya devam ediyordum
ablamın hatası uyku ilacı kullanması
slm ben askerdeken ablam yanıma geldi ben evcil iznine çıkmıştım kendi devremde izine çıkmıştı onunda abisi geldinden aynı otelde yan yana oda tuttuk akşam olunca saat gecce 12.30 tüt kendi devremle armamda su sızmnadı yani bir birimizin sırlarını tutardık neyse ablan ilaç alçam dedi bana bir bardak su vermin dedi verim abla dedim ne ilacı içiyorsun dedim merak ettim sercan gecen gün eniştende hastaneye gitmiştik uyuyamıyorum diye bu ilacı verdi ama çok ağır ilaç uyudun zman kıyamet kopsa farkına varmam deiyince bana bana sölemek istinbişi varmı uyudum zaman duy
Evdeki Cilgin Dakikalar
Evdeki çılgın dakikalar Slm ben lise 2ye giden oldukça güzel fizikli bir kızım.En yakın arkadaşım eda ile birgün okul çıkışı bize geldik o gün annemin evde olmadığını biliyordum.We amacım edayla sevişmektiZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında daha önce hiç sevişmemişdik ama sürekli merak ettiğini orgazmın nası bi duygu olduğunu denemek istediğini söylerdi yani ikna etmek pekde zor diildi. Bişeyler atıştırdıktan sonra ben konuyu sexe getirmeye çalışarak konuşuyodum eda keşke porno olsa izlerdik şimdi dedi. Aklı
Yağmurda Sex Ayrı Oluyo
Yağmurda Sex Ayrı Oluyo selam ben yine cadı kübra ama önce biras size kendimi tanıtayım ben 21 yaşında kumral mavi gözlü vücudum cok güseldir 14 yaşından 19 yaşına kadar belcikada mankenlik yaptım kimse 21 yaşımda olduguma inanmaz bebek gibi bi yüzüm var cıtırım yani etrafımdaki herkez cok güsel oldugumu özelliklede yüzümün güselligi meşurdur her gittigim yerde erkeklerin beni yicekmiş gibi bakması benim kendime güvenimi saglıyo acık giyinmeyi severim cogunlukla etek ve tanga altımdan eksik olmaz aşkım arda bana lolita der cadı demedigi zamanlar cılgın yaşamayı cok severim hayatta kimseyi
MSN DE SEX BAMBAŞKA
Aslında bende hikaye çok ama hikayemi ilk defa nette yayınlıyorum. ben serkan 23 yaşındaöğrenci ve ankarada yaşayan yakışıklı ve sexy bi erkeğim. ilk hikayemde mine ile msnde yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum... mineyle bi arkadaşlık sitesinde tanıştık ve 2-3 ay kadar msn de seviyeli bi sohbet yaptık.. daha sonra konuşacak şeyler sınırlanmaya başladı ve konu yavaş yavaş sexe kayıyordu! mine ailesinin evde olmadıgı bi gün çok sexi bi kıyafetle msnde karşıma geldi (askılı badisi ve şortuyla) sütyen takmamıştı göğüs uçları belli oluyordu. sohbete başlamıştık fakat gözüm hep göğüslerindeydi! dayan
Ingilizce Hocam
İngilizce Hocam Ben bizim okulun internet kütüphanesindeyim. Şu anda benden başka kimse yok ve size bu mesajı yazıyorum. Kendi fiziksel özelliklerimden bahsetmiyorum ama çok büyük bir penisim var. Hocam tam iki sıra yanımdaki bilgisayarda internete giriyor. Yahoodan e-maillerini okuyor ve ben ona bakıyorum. Oda e-maillerini okuyor ve beni görmüyor. Ben onun ekranına uzaktan bakıyorum. Dialer programı ile ilgili bir mail gelmiş ona. Atların penisinin resimi vardı üzerinde.. Bende hocamızın o programı yüklediğini gördüm. Ama boşuna yüklüyor çünkü o program kablonette çalışmaz ve bizim okul
Dilegim Kabul Oldu Sonunda
Dilegim kabul oldu sonunda Ben suat ve esim32 yasinda ve 14 yildir lmanyada yasiyoruz. Esim bir gün telasla eve geldi ve kendisine sözlü tacizde bulunuldugunu söyleyince ilk önce öfkelendim ve o sahisi bana göstermesini söyledim. Tamam, yarin gösteririm dedi. Aksam oldugunda olanlar aklimdan gitmiyordu v esimi baska birileriyle düsündükce cildiriyordum dayanamayip esime:ceydacigim ben olsaydim sözde kalmam seni sikerdim evire cevire dedim esim sok olmustu. Bu arada esimi soymaya basladim öpüsürken beni sana laf atan kisi olarak hayal et dedim ve esiminde ateslendigini farkettim. Esimi
cocukları olmıyormuş bende yardım ettim
merhaba seks hikaye okuyucuları adım mehmet Şu an 38 yaşındayım. 0544 *** ** ** O günlerde evime yeni bir bilgisayar almıştım ve seks hikayeleri okuyordum ve başımdan geçen birkaç hikayeyi yazmıştım o günlerde yine telefonum çaldı arayan bir bayandı. sohbete başladık. Ben kadını tanımaya çalışırken evli olduğunu ve türbanlı bir kadın olduğunu çocuklarının olmadığını, problemin kocasında olduğunu söyledi. Bunlar beni çok heyecanlandırmıştı. Daha sonrada kocasının yanında olduğunu söyledi ve telefonu ona bıraktı. Bir süre de kocası ile sohbet ettik. Kocasının adına Alper, karısının adına da Se
Serdarın Paraya Tapan Karısı
Selam gençler, yaşadığım bu güzel anı pek de uzun zaman önce olmadı. Öncesinde kendimden bahsetmek gerekirse ismim Kenan, ben şuan 44 yaşındayım, 1.90 boyunda, iri yarı, esmer yanık tenli , saçı siyah gözü kara bi adamım. Evliyim, 39 yaşında, 1.60 boylarında esmer, türbanlı, tombul ve bana 2 çocuk veren bir karım var ismi Neriman. Yapım sert, bakışlarım pek sevecen değil, yumruğum küçük bi çocuğun kafatası kadar iri. Ben bursanın dağ yöresinde yetişen biriyim, var
Gay Ve  Ben
Ben 22 yaşındayım size başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum internet yoluyla tanıştığım 18 yaşındaki gen bir çocukla ilgili benle o internette chet yapırordukki o bana ne arıyorsun bende erkek arkadaş yada kız arkadaş dedim ok dedi ve ben erkeğim benimle arkadaş olurmusun dedi bende mantıklı olarak düşündüm neden olmasın diye ve arkadaşlığını kabul etttim ve tanıştık ama öyle bir arkadaşki görmeye değer biri ve buluştuk cafede oturduk çay ve kola içtikten sonra benimle dolaştı ve zaman güzel geçiyordu ve dedi ha
Baldızımla Sex İlişkimiz Nasıl Başladı (1. Bö
Baldızımla sürekli dertleşir, ben ona ablasıyla, o bana eşiyle yaşadığı sıkıntılarımızı anlatır bir birimize terapi yapardık. Evlendiğimiz günden bu yana bu terapiler düzenli olarak devam etti. Tabiki zaman içerisinde bir birimizi yakından tanıma fırsatımızda olmuştu, eş karakterli kişilerdik. İkimizde pozitif duygulara sahipken eşlerimiz ise negatif duygularla yüklü ve sürekli sorun çıkartan tiplerdi. Hal böyle olunca dertleşmek ve birbirimize yardımcı olmak artık kaçınılmaz olmuştu. Evliliğimizin 6. Senesinde yine baldızım işyerime gelmiş
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e6b03c4b8529b6618020dfe34c116fdb.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32