Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ilk Defa Köpekle
SELAM BEN ESKİŞEHİRDEN EROL 19 YASINDAYIM. Bundan dort sene once basımdan gecen olayı sız lerle paylas mak istedim. O donemler koyde cobanlık yapıyordum. Bir gün sex kıtabı buldum ve hayvanlı idi okudum ve bir anda isteklendim. Coban kopegımı yanıma cagırdım ve oksamaya basladım . yavas yavas aletıne dogru oksayarak ındım aletıyle oynamaya bas ladım . Kopek bır anda gıt gel yap maya basladı hemen hayvan ları yerıne kapadım . Kopegı yanıma alarak kaldıgım odaya gırdım. Hemen vakıt kaybetmeden soyundum ve kopegın aletıy le oynamaya bas ladım. Kopek ıyıce azgınlasmıstı ve kopegın onune
Sonunda Ablam Yola Geldi

SEVGİLİM VE ANNESİ
HERKESE MERHABA,BEN AKIN 24 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI VE ÇOK ÇEKİCİYİM. İZNİNİZLE BENDE HİKAYEMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM SEVGİLİM MELTEMLERE HER HAFTA GİDERDİM ORDA GÖRÜŞÜRDÜK.YİNE HAFTALARDAN BİRGÜN MELTEMCİĞİME GİTTİM ANNESİ GÜNÜNDEN BERİ BENİ ÇOK ETKİLEMİŞTİ VE BU GİDİŞİMDEDE ÇOK SEXİ KIYAFETLER VARDI ÜSTÜNDE. ALTTA Bİ SIKI TAYT VE ÜSTEDE ASKILI BİR BADİ GİYİNMİŞTİ ADETA BENİ BÜYÜLEDİ NEYSE BİZ MELTEM İLE BİRLİKTE ODAYA GEÇTİK BİRŞEYLER İÇTİKTEN SONRA ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK O ANDA TELEFON ÇALDI MELTEM HEYECANLI BİR SES TONUYLA TAMAM GELİYORUM BABA DEDİ. TELEFONU KAPATTIKTAN SONRA NOOLDU Dİ
KOMŞU KIZINI ÇATIDA
merhaba ben 26 yaşında bir gencim size 2 ay önce yaşadıgımm bir olayı anlatmak isterim,komşumuz leyla ablanın bir kızı var 18 yaşında,ben ise 26 yaşındayımmm.birgün bizim eve geldi  bizim evde kimseyoktu kızın ismi cigdemdi ne oldu cigdem dedim ahmet abi fatma abla yokmu evde dediii bende yok dedimm ne oldu cigdem dedim sizde boya fırcası varmı dedii bende catıya bir bakim dedim,sende gel dedimm aslında aklımdan ooo kadar cok şey geciyorkiii cigdem cok sexsi bir kızdıı catıya cıktıgımızda sen şuaraya bak dedim cigdemm tamamm abi olur dedii kot pantur giymiş cok güzel karçası vardı dayanam
Alinin Ilk Pasif Deneyimi
Alinin ilk pasif deneyimi Aliyle düzenli olarak düzüşüyorduk artık. Hangimizin evi boşsa fırsatı kaçırmıyorduk. Benimde aklımdan Aliyi düzmek geçiyordu bazen ama o buna hiç yanaşmıyordu. Sevişirken sikimi emiyor, götünü parmaklamama ses çıkarmıyordu ama iş sikmeye gelince siken hep o oluyordu. Eh bunada hiç itirazım yoktuZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında. Gene bir gün Alilerin evi müsaitti. Beni arayınca hemen onlara gittim. Biraz sohbet ettik. Tabi mevzu hemen sekse geldi. Sikilmenin nasıl olduğunu mera
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle başlandığı için adettendir zannettim). Lezbiyenim her bulduğum kızla veya kadınla (tabi onlarda isterlerse) sevişiyorum. Zaten lise arkadaşlarımla baya bi sevişiyoruz. Onları yapay sikle de sikince tam kıvamına geliyo lezboluk. Bizim resim hocasının adı güliz. kadın tam bi afet. Sarışın uzun saçları, yemyeşil gözleri, dimdik ve 100 lük göğüsleriyle beni yakıyordu. Zaten bizim okul kız lisesi olduğundan hoca baya rahat davranıyordu. Bizden 5-6 ya
PARIS'TE SEKS BASKADIR. BOLUM 6
KLUPTE; LEZZOLAR VE EROTIK BALE Bizim hanimlar, geceye baslarken yaptigimiz sikislerin ardindan, kucaklarindaki butun taslari doktukten sonra Paris’te neredeyse gun agiriyordu ki, uykuya dalmisiz. Sabah alarmin sesiyle uyandik. Bunlar sirayla duslarini alip suslenmeye basladilar. “Aciyorum size, ben aynen uyumaya devam edicem simdi” dedim. Neyse, bugun konferansin son gunu oldugu icin erken bitiyormus. “O zaman cikinca disarilarda oyalanmayin, hemen gelin, sizde biraz dinlenin, aksam icin size super bir surprizim var” dedim. Bunlar yine rahat hareketlerle, şık kiyafetlerini ceki
Zuhal
Bugün Zuhal geliyordu. Onunla neler yaşayacağımızı düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor, kalp atışlarım hızlanıyordu. Zuhal’ın geleceği saatten biraz önce onu almaya gittik. Zuhal otobüsten inmiş etrafa bakınıyordu. Bizi gördü, çığlık çığlığa “Buket, Buket” diye adımı söylüyor ve el sallıyordu. Babam ile onun yanına birbirimizi süzüyor hem de anlamaya çalışıyorduk diyebilirim. Zuhal babamın yanağına bir öpücük kondurup “ne haber enişte?” deyince birden rahatladım. Anlaşılan Zuhal ile iyi anlaşacaktım. Babam Zulah’in bavullarını alıp arabaya taşırken ben de ona hızla sorular soruyordum. Nas
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
Tiyatro Bahane Liseli Şahane slm bu siteye yeni girdim ve benim de bişiyler yazmam gerektiğini düşündüm:)öncelikle ben 17 yaşında genç bi delikanlıyım.ela gözlü 180 boyunda lise son sınıf öğrencisiyim.zaten bu hikaye de okulda geçiyo. bizim okul çok büyük bi okul. bölümler ve bir sürü öğrenci var. ben lise bir den beri gözümü bi kız a takmıştım zaten. sarışın mavi gözlü hoş bi tipti.ama farklı bölümlerdeydik. tanışmak biraz mucize gibi bişiy di.birazda burnu havada bi tip. neyse. bi gün tiyatro seçmeleri vardı.bizim bölüm ve onların bölüm ortaklaşa yapılacaktı(fazla uzattım farkındayım)
Kocamın Sex İstekleri Bitmiyor
benim adım sakine 30 yaşındayın. ……şehirde oturuyorum 10 yıllık evliyim kocamla sex hayatımız ilk yıllarda cok güzeldi haftada 3 -4 defa sikişiyorduk fakat kocamın istekleri bitmiyordu sadece amımı sikmek kocama yetmiyordu önceleri yarağını yalattırmak için baskı yapıyordu istemeye istemeyeyarağını yalamaya alıştım sonra götümü sikmek istemeye başladı ben kesinlikle karşı cıktım bıkmadan usanmadan istiyordu hiç tavi son birkaçyıldır biraz öpüştükten sonra yarağını sokuyor kendisi boşalıp sırtını dönüp yatıyor.bende bu duruma alışmıştım yaklaşık 1.5 yıl önce belimde ağrılar başladı
Sekreter Olarak Çalışıyorum
Adımı vermek ıstemıyorum. ozel bır sırkette sekreter olarak calısıyorum, patronum ve ıs arkadaslarımla aram cok ıyı. yalnız yasıyorum ve bır erkek arkadasım var. esmer 1.70 boyundayım, fızıgım oldukca duzgun... erkek arkadasımla ılıskım uzun suredır devam edıyordu. ta kı onun benı bır sarısınla aldattıgını ogrenene kadar. dunyam basıma yıkılmıstı, evlenmeden bekaretımı kaybetmek ıstemedıgımden erkek arkadasımla hıc ılıskıye gırmemıstım. bazı geceler bırlıkte yatar uyurduk ama hıc cınsel bırlıktelıgımız olmamıstı, ılıskımıze ve benım bekarete verdıgım oneme saygı duydugunu soyluyordu ve ben onu
Fantezi Üretenler
Terasta :Bir evin teras katı.Tam karşıdaki evin aynı kat hizasında çatı var. Evde karı-koca sevişiyorlar. kadın kocasına sırtını döndürmüş, kocası ise arkadan kadına fişi takmış bir taraftanda elleriyle kadının göğüslerini bacak aralarını okşuyordu. İnlemeler uzamış kadın kocasına “hadi gel artık gel” diyordu. Kocası ter içinde kalmıştı. -gelmiyor yaa,gelmiyor işte, diye söylendi. kadında -gelmez tabi. Gözün hep dışarlardaki açık saçık kıyafetleri giyen kadınlarda, bende o dekolteliği bulamayınca zevk alamıyorsun, dedi. Kocasıda: -sen de ol o zaman deyince kadın da -yaa. Babanlar alt k
Yengem Koca Popolu Bir Kadın
Bundan 2 yıl önce yengemlerde kaldığım bir gün amcamın da evde olmamasını fırsat bilerek yengemi sikmeye karar verdim.Ben o zamanlar 18 yaşındaydım. Yengem ise 50 yaşlarında hafif şişman koca götlü bir kadındı. Aklımdan yengeme benimle birlikte olmasını söylemek geçiyordu. Tüm cesaretimi toplayıp yengeme çok güzel olduğunu ve seksi bir kadın olduğunu söyledim. Yengem önce “şimdi olmaz” dedi ve ekledi “gülerek haylaz belki gece olabilir” Akşam yengemle geç bir saatte yattık. Onların çocukları yoktu. Yattık ve yengem bana bu yaptığımızın doğru olmadığını söyledi. Ben ısrar ettim. Sonra tamam d
Kuzenimi Siktim
Selam ben ece.yaklaşık 4 yıldır lezbiyeni.birçok ilşkim oldu ama kuzenim denizden başka kimse beni çıldırtamıyor.ona aşığım.ama onun bundan haberi yok.lezbiyen olduğumu da bilmiyor.bir gün onlara gitmek üzere yola koyuldum.teyzem bzdeydi.deniz evde yalnız.beni beklediğini söyledi teyzem.ben de hiç vakit kaybetmeden yola koyuldm.evlerine vardığımda deniz daha yeni duştan çıkmış.üzerinde küçük bir havlu.bütün bacakları meydanda.hatta göğüslerinin yarısı da dışarda.o an amın feci derecede ıslanmıştı.çünkü muhteşem bir vucudu var.tüysüz bir tene sahip oldukça düzgün hatları var.inanılmaz göğüsler.
ANA KIZ
ANA KIZ merhaba ben esmerdelikanli..size anlatacagım anım tamamen gercektır ve basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasındı.ahmet abi,karısı melahat teyze ve kızları ceren.ceren 19 yasında mavi gözlü,siyah saçlı,super vucutlu bir kızdı. liseden sonra okumamıstı.sanırım guzelliğini melahat teyzeden almıstı.melahat teyze 40 yasında olmasına ragmen taş gibi bir hatundu. tasındıkları ilk gun ahmet abiyi gormustum.ama o gunden sonra bi daha gormedim.Komsulardan öğrendigime gore ahmet abi gemi kaptanıymış.bu yuzden 3 ayda bir eve gelirmiş. bi gun işten geldig
Kardeşimin Orospusuyum Artık
merabalar, öncelikle kendimi tanıtayım. adım masal 18 yaşındayım. -anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. - bizim aile durumumuz oldukça iyidir. kardeşimle ben okul durumumuz olduğunuzdan annemlerden ayrı yaşıyoruz. kardeşimle be aynı evdeyiz. kardeşim 17 yaşında. adı burak. ben gerçekten çok sexi bir kızım. birazda özgürümdür. okul eteğim oldukça kısadır bu yüzden. neyse, başlayim anlatmaya; birçok kızın hoşuna gider backlarına bakılması.benim de hoşa gidiyor. kardeşimde ergenliğe girdikten beri sürekli beni keser. bende buna izin veririrm. ben mutlu oluyorum oda mutlu oluyor.
Kapıcı
Slm,banyodan çıkmış güzelce temizlediğim,vücudumu kremliyor bir yandanda aynada kendimi seyrediyordum,kırmızı tangamı giydim üzerinede siyah dar bir min elbise makyajımı da yaptıktan sonra hazırdım artık vücudum ateş gibi yanıyordu,hemen kapıcı ziline bastım kapıcımız ali 30 yaşlarında tam bir sex delisiydi,boşta kaldığımda onu aradım yeterki sen iste abla senin gibi ibneyi ben 24 saat sikerim derdi,kapıyı çaldı açtığımda zevklendiğini gördüm,ablacım bu giysiler yeni galiba dedi evet aşkım senin için dedim,hemen sarılıp beni öpmeye başladıbir yandanda beni soyuyordu,bir anda çırılçıplak kaldık
Otobuste Zevk
Otobüste Zevk Ben 16 yaşındayım. Hemen hikayemi anlatayım. Tamamen gerçektir. Bir gün otobüse bindim ve şöforun yanındaki koltuğa oturdum. İki durak sonra bizim okuldan bir kız arabaya bindi mallar saglam. kız süper. Parayı uzatmak için egildi. Ben de oara arkadasa bisiy solicektim arkama döndüm. Malları görünce bi hamleyle dirsegimi kızın amıcığına soktum. Kız zevk almıs olsa gerek amını dirsegime sürtüyordu. Benim osmancık agaca çıktı. Tepesi kıpkırmızı. Aynı eiffel tower gibin dimdik oldu. Neyse okula geldik. Okul duragında indik. kız bana gülümsedi. kızı ayarlıcaktım. kız lise 2 o
Vermeyenin Anasını,,,
Iki arkadasım vardı hülya ile arzu. bi bayram günü arkadaşla bunlara gittik arzu ve annesi evde idi güzel kızdı ama arkadaşımla çıkıyodu. bense hülyaya bitiyodum tek kelimeyle muhteşem ince bir bel kocaman göğüsler ve kalça bembeyaz bir ten . ama bir türlü yakınlaşamadık. neyse ogün arzu ben annesi ve diğer arkadaşım bir tavernade eğlendik anneleri de değme mankenlere taş çıkaran bir dul du ben nolur molmaz güzel kadın gördümmü iltifat ederim bigün faydası olur hesabı .ogünde dansta muhabbette baya ilgilenmişim dönüşte onlara gittik arzu ve annesi ve ben üçümüz muhabbet ediyorduk annesinin yat
Ah Yasemin Ah
Selam Ben 20 Yaşında Urfa`da Oturan Bir Gencim.Üniversite Sınavlarınahazırlanırken Ablamın Arkdaşından bir kitap Almaya gittim.evleri bizim eveyakındı ve ben Yasemini çok arzuluyordum...tam bir afetti yasemin.175 boylarındaesmer,ela gözlü,kalçaları dolgun bir kızdı...Evlerine gittiğimde sadece yaseminvardı ve bana oturmamı sikissöyledi.tabi ben kaçırır mıyım?...hemen geçtim içeri vebir kola getirdi içmeye başladık..evdekler nerde diye sorduğumda bana köyegittiklerini bugün gelmeyeceklerini söyledi.ben de yalnız başına evde kalmanuygun olmaz mı diye sordum.Bana Verdiği cevap hayli şaşırtıcıydı.
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c0c61ec3af57e6e89d02b0baf83b3dd3.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32