Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Çok Sıcaktı Amı :)
Hikayeme başlamadan önce bu siteyi hazırlayana çok tşkler ben 1.70 boylarında esmer bir gencim anlatacagım olay bundan 4 ay önce gerçeklesti isyerinde çalısırken internette geziniyordum we bu siteye rastladım çok dikkatimi çekmişti we hikayeleri okumaya başladım tahrik olmustum we yerimde duramıyordum artık birini sikmeliydim hemen aklıma tel. geldi we 30 yaşlarında nurgül isimli bayanı çagırdım nurgülde dünden razıydı zaten :) 1 saate yakın geldi dükkana sonra dükkanı kapattım yan odaya geçtik we biraz porno izledikten sonra bir birimizi öpmeye başladık we benim elim bir anda onun gögüslerine

8

8
Merhabalar anlatacağım hikaye değil gerçektir.uzun yıllar önceydi ilk defa açıklıyorum eşim ve çocuklar kaynıma kız istemeye gittikmerhabalar anlatacağım hikaye değil gerçektir.uzun yıllar önceydi ilk defa açıklıyorum eşim ve çocuklar kaynıma kız istemeye gittik ve oldu 6 ay sonra düğün hazırlıkları başladı kız 18 veya 19 yaşındaydı annesinin izni ve imzası alındı nikah yapıldı kaynım askerliğini yeni yapmıştı aralarında 6 veya 7 yaş vardı düğün oldu ve yaz günü olduğu için çocukları bırakıp onları yazlığa götürdüm ben kendi ivime izmire gidecektim 10 gün sonra çocuklar gelip hep beraber tatil
Ormanda Sex Fantazisi
Ormanda Sex Fantazisi slm herkese ben 17 yaşında oldukça yakışıklı çevremde sevilen biriyim.sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim neyse uzatmayalım. benim bi kız arkadaşım vardı ve onunla 1 sene kadar beraber olduk ama ilişkiye falan girmedik çünkü benim içimden ona larşı öyle bi kötülük yoktu neyse baz anlaşmazlıklar nedeniyle ayrıldık ve bu eski manitamın bi kuzeni var kendisi çok yakından arkadaşım olur ben orta okulda iken o bana çıkma teklifi etti ama ben kabul etmedim ama şimdi daha güzel oldunu görünce hemen teklifi etti.. ama bana benim kızlıgım bozuk dedi nasıl olcak
Haberler Ve Hava Durumu
Haberler ve Hava Durumu İyi akşamlar sayın seyirciler. Günün siyasi ve aktüel gelişmelerini izleyeceğiniz bir haber programı yapmaktan bıktık usandık. Bu gün sizlerin karşısına değişik bir formatla çıkmayı düşündük. Bakalım beğenecek misiniz ? Öyle siyasetti , ekonomiydi , maçtı , anasının amıydı gibi şeyler yok. Halkın içinden gündemimize düşen haberlerle karşınızdayız. - Sayın seyirciler güne damgasını vuran olay hiç şüphesiz Brüksel’de eşek sikerken yakalanan gencin dramıydı. Şimdi Brüksel muhabirimiz Zeynel Kaynak’a bağlanıyoruz. İyi akşamlar Zeynel - İyi akşamlar Abid
türbanlı karımı ardaşıma siktirdim
Merhabalar, önce bunun bir fantazi ile başladığını belirteyim. karım modern türbanlı güzel bir bayandır. ben 33 karım elif 30 yaşındadır. karım ile sevişirken sürekli karımın başka biriyle sevişmesini hayal ediyordum. zamanla bunu eşime de anlattım ancak eşim bunun ancak bir fantazi olabileceğini, gerçekte böyle bir şeyin olmasının mümkün olmadığını söylüyordu. yalnız sevişirken tanıdık başka erkekler ile sevişir gibi fantazi kuruyor ve eşim müthiş zevk alıyor ve boşalıyordu. bunun devamını getirmeliydim. iş yerimde beraber çalıştığım bir bekar arkadaşım vardı onunla bu işi yapabilirdim. planı
Kaynanam Sikimi Emiyordu
Ben 30 yaşında 180 boyunda 80 kiloluk evli beyim kaynanam bodrumda yaşar geçen yaz bodruma ona bir iş için gitim yalnız. kaynanam 65 yaşında 160 boyunda 95 kiloluk sütbeyaz tenli 120lik memeleri olanyaşını hiç göstermeyen bir kadın zaten karımlada sikişirken onun memelerini hayal edip öyle boşalıyordum.akşam yemeğini yedirdi bana almanyadan getirdiği viskilerden ikram etti izmire geri dönecektim içkilisin gitme burda kal sabah gidersin dedi yorgundum içkide uykumu getirmişti sızdım kaldım divanda yaz sıcağıda var şortla.gece uyku sersemi sikimde bir sıcaklık hissettim bide ne görüm kaynanam si
Amcamın Kızı
SeLam ben cem 20 yaşında yakışıklı denilecek bi tipteyim bundan 3 ay önce iş için gittigim izmirde 2 hafta kalacaktım bi otele yerleştim aradan bi gün geçtikten sonra amcamın olu gelip beni otelden alıp kızkardeşenin evine götürdü aradan 10 yıl geçtikten sonra sunayı yani 24 yaşın 7 senelik evli amcamın kızını görecektim kapıdan içeriye girecen göz kamaştırıcı bi güzelliklen karşılaştım öpüşüp koklaştıktan sonra sohbete koyulduk suna 7 senelik evli ve kocası cezaevindeydi çoçukları yok akşam üstü bana yemek hazırladı ve onlan muhabbete koyulduk dayanamadım ve ona şu soruyu sordum eyer evli olm
Halamın Kızı Hilal
Ben Antalyadan H. Üniversite mezunu. uzun boylu etinedolgun dul bir bayan. Aynı binada oturduğumuz için gidip gelmelede sorunolmuyordu. Onu çok beğeniyordum. Hemde 5 senedir dul.Sik yüzügörmemiş.Azgınlaşmış.Bir gün evlerine gittim. Kimse yoktu Hilal den başka.Şort ve askılı t-shortgiymiş yani mal meydanda. Biraz sohbetten sonra yanlızlığın nasıl olduğunusorunca "salatalık ve patlıcanla idare ediyorum"demez mi.Dilim tutuldu. Ozaman çok istekli ieen gerçeği ile yapsana dedim. Ah bir bulabilsem onudedi.bende İşte ben dedim.Ve hemen dudaklarına yumuldum.Biryandan da okşamayabaşlıyorum.Sikim Hilal
Otobüsteki Olgun
Merhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşamayı çok isterim böle bir fırsat geçse elime hiç kaçırmam ben sadece hoşlandığım için istiyorum benim düşüncelerimin böle olması esasen beni bu hikayenin ortasına itti ben hayatımda 2 kez cinsel illişki yaşadım yaşım gereği ama daha çok yaşarım yakışıklı bi çocuğum :) konak tan akşam eve gitmek için otobüse bindim neyse arkalara doğru ilerledim onumde o vardı 30-35 yaşlarında bir kadın bir parfum sürünmüş kokusundan içim gitti zaten dikkatimi önce o çekmişti otobüste akşam saati ço
Annemin Arkadaşı
|ben 18 yaşındayım.anlatacağım hikaye geçen yaz oldu annemin arkadaşı filiz benim çok hoşuma gidiyordu.her sakso çekişimde onu düşünerek çekiyordum birgün filiz teyze bize geldi onun götü ve göğüsleri çok hoşuma gidiyordu.herneyse bize gelmişti annem ben beş dakikaya kadar geliyorum dedi bende tamam dedim beş dakika bana yeterde artardı bile mutfakta otururken konu açıldı serkan kız arkadaşın varmı?dedi filiz teyze bende nerde dedim oda hayret senin gibi yakışıklı bir delikanlının kız arkadaşı yok dedi.bende bir şey demedim ro sırada onun göğüslerini sğzğyordum artık dayanamıyacaktım ve hemen
yaşli ev sahibemle grup
ben aslen doguluyum gurbetciyim dekorasyon isiyapiyorum isim geregi giresunda kaliyorum kirada benim ev sahibem kocasi coktn ölmus 55 yaslarinda var bir kizi birde oglu var arada bir bana gelir yemek getirirdi bende cok mahcup kaliyorumdm bir gun ona marketten bir suru erzak getirdim cok sevindi bende senin bende cok hakin var anca buyle hakini oderim dedim indim asagi kendi evime hemen arkamdan o geldi ben hakimi buyle istemiyorum beni becer dedi sok oldum dedim teyze dalga gecme baktim elini sikime atti İsim : sametMail : kaderimsensin_118@hotmail.com
Harika Bir Donus
Harika Bir Dönüş Sizlere bir süre önce gönderdiğim anımdan sonra bir daha anı göndermeyi düşünmüyordum. Fakat geçenlerde seraplarla ankara’da yaşadığımız olayı serap’ın yazmasından sonra beni bilenlerin “daha sonra ne oldu”, “neler yaptın gibi” sorulara maruz kalınca sizlere hayatımdaki en güzel yaşadığım olayı anlatmak istedim. İnsan başlangıçta lezbiyenliği heves yada merak için başlıyor fakat ilerleyen zamanlarda (buna olgunluk zamanı diyebiliriz) bir tutku, bir yaşam biçimi olarak algılamaya başlıyor. İşte bu yaşadığım olay da heves zamanından olgun
Komşu Hatun
Geçen yazdı... Benim çocuklar yazlıkta olduklarından ben evde yalnızdım. İşten çıkıp eve gelirken yine asansörde karşılaştım komşu hatunla hep bana bakıyordu 1 dakika kadar beraber kaldık ve o kendi katında iyi akşamlar dileyip gitti, bende eve çıktım. Soyunup dökünüp soğuk bir duş aldım ev çok sıcaktı, üzerimde sadece bir şortla bir şişe bira açıp TV seyretmeye başladım. Bir süre sonra kapı çalındı..Allah Allah bu saatte bana kim gelir diyerek kapının göz deliğinden baktığımda aşağıda ki hatun olduğunu gördüm. Kapıyı açtım. Komşu hatun "Kusura bakmayın sizi rahatsız ettim ama mutfak ampulüm g
O Kısa Eteginin Altında Yatan Cevher
Selam ben daha oncede size anılarımı anlatmıstım neyse bu anımı size hızlıca anlatayım ben liseliy ken bir kız arkadsım vardı o kulun en sexsi kızıydı onun icin az erkle dovusmedim neyse bilir bilirsiniz liseli kzıları genelde renkli sex si coraplar ve kısa etekler giyerler bu da erkleri etkilemek icin yeterlidir neyse benim kız arkadasım melek te bunlardan biriydi okulumuz cok buyuktu ust sınıflar boştu ben de bedem dersinde melegi aldım ytukarı sınıfa gittik kapıyı kıtledim biraz konustuk melek te anladı harelde maksadımı bana zorluk cıkarmadı yaklaştım dudagın dan optum elimi bacagına koy
Mahzendeki Işkence
İçerdeki rutubetli hava sigara dumanıyla karışmış, bıçakla kesilecek kadar yoğun bir hale gelmişti. Tavandaki lamba lambanın ışığı tahta masanın bir kısmını aydınlatıyordu ve kurumuş kan lekeleri belli belirsiz seçilebiliyordu. Sigarasından derin bir nefes daha çekip saatine baktı. Sabahın beşine geliyordu. Daha 3 saat vardı nöbetinin bitmesine. Bir an önce evine gidip yatmak istiyordu. Gözleri uykusuzlukta şişmiş, bedeni ruhunu zor taşıyordu. Bıktım artık bu işten diye geçirdi aklından. “Hadi getirin şunu artık” diye seslendi kapıyı açıp. Bir kişi kalmıştı konuşturması gereken. Listesine bakt
Bu Kadar Olmaz
Selam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günüSelam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günü tarladayım.Tarlamızın karşısında 10 haneli gecekondu mahallesi var.Osene tarlada mahsul olarak patlıcan vardı.Geceleri tarlamızdan patlıcan çalındığının farkındaydım.Bir gün tarlada beklemeye karar verdim.Gecenin geç bi vaktinde patlıcanların oynadığını farkettim.Elimde sopayla olay maaline yaklaştım.İki tane kadın eğilmiş elindeki çuvalla
Komsumun Kızı
Slm ben gecenyil askerden yeni geldiyim siralar yasadıgım anımı sizlerle paylasmak istedim.abazalıktan düz duvarlara tirmandıgım sıralarda yeni komsumuz olan baharla tanıstım.kadın bir icim su gibiydi evlenmış ama mutlu olamamısti.birgün evinde su arzası oldogunu yardımımı istedi gittyimde banyoda arza varmıs.iceri girdim bahar daracık bir badi giymisti.amı götü göyüsleri dısarı cıkacak gibiydi.ben banyoya girdim bahar yanıma geldi benim sikim cadır acmistı baktı gülümsedi.kendimi tutamadım kalcalarını avucladım hosuna gitmistiki dudaklarıma yapistı atesli öpüsüyorduk.ben bacaklarını amını ok
bilge bakire değil
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti kabul etmedi ama aramız bozulmadı bana sırlarını anlatırdı bi erkekle öpüştüm çok zevk aldım felan dedi ben sessiz sakin biri olduğumdan bana güvenirdi çok güzeldi benm boyumda azcık zayıftı. ailesini tanıyodum bana bilge evde çalışalım ddi tamam dedim normal çalıştık sıkıldım ddi yine sevgilisinden ayrılmıştı ağladı anıları anlattı ben hiç sevişmedim dedim bi kere öpüşelim dedi tamam dedim öpüşürken zevke geldim bırakmadım noluyo dedi götüne elle
Hayal Mi Gerçek Mi
Bir gün yaz mevsiminde ormanlik bir alanda,bir kac aile grill yapiyorlar idi.Bende temiz havayi tenefüz edip,can sikintisi gezinip dururken,biranda gözlerim öyle bir yere takildiki,sanki Tas kesildim.Bir anda oda beni fark ederek,benden gözlerini ayiramaz oldu.Esmer orta boylu ,ince belli narin tatli kalcali,saclari sari ile kahverengine bakiyor idi.Yaninda sanirim ailesi vardi. Biraz cekindigim icin,görmemezlikten gelerek,yoluma koyulup ilerlemiye basladim.Besyüz ile bin metre ileride,biranda tekrar karsima cikmasi, beni hayli korkutmustu.Hareketlerimi fark etirmeden ,yolum ona dogru ilerliyo
Halamın Kızı Hilal
Daha önce de den bahsetmiştim. Yine biraz daha bahsetmekistiyorum. Artık iyice samimiyeti artırdık.Hilal üniversite anılarını anlatmayabaşladı. O anlatıyor ben dinliyorum.Sikimde kazık biçiminde.Hilalin anlattığınagöre okulda tam bir orospu imiş. Sınıflarında götünü siktirmediği erkekkalmamış.Sınıfın bütün erkekleri götünü sikmiş. Bende ilk zamanlar ne kadarnamuslu bir kız diye düşünüyordum. Hatta Okulda bazı asistanlarladasikişmiş.neyse birazda neden boşandıklarından bahsedeyim. Hilalin anlattığınagöre kendi tam bir sik delisi. Okulda alışmış her gün sikilmeye.yarraksızduramıyormuş. Onun için
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/61aaf72cb9e893e73da4fe970b9da9dc.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32