Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sarisin Afet 2
Sarısın Afet 2 sarışın afeti anlatmadan gecemiyecegim en son sikmemden 3 gun sora tekrar telefonlaştık biraz sohbetten sonra isin yoksa gelsene dedi isim olmazmı gelirim dedim ve evine gittim yakalanma korkusu tabi cabası hemen sikip gidecektim kapı zilini caldım karsımda gene duzulmeyi bekleyen kadın gulerek hosgeldin dedi beni salona davet edip nes cafe yapmaya mutfaga giti tabi bende pesinden gittim minik bir sort gyinmisti kalcaları muhtesemdi ona arkadan yaklaştım ve boynuna ozel bir opucuk kondurdum cafe yaptıktan sora salona gectik oda heyecanlıydı evlendikten sonra ilk benmisim bi
4 Kişi Siktik
Selam arkadaşlar adım manken anlatacağım hikaye tamammen gerçektir. arkadaşlarla geziyoduk hava çok sıcaktı ve baki arkadaşım annnemler yok bize gidelim içeriz yemek yeriz dedi. bizde kabul edip gittik. Civciv ve topi bakilerin evine gittik. içkinin verdiği etkiyle muhabbet ederken kapı çaldı ve oktay içeri girdi porno film izliyorduk. oktay filmi izlerken beni sikin dedi bizde güldük bize ciddi olduğunu söyledi. ve pantolonunu çıkarıp götünü bize dönerek hadi sikin dedi. Biz ne olduğunu anlamadık ama oktay götünün deliğini parmaklıyordu. Hepimizin sikini kaldırmıştı. oktayın parlak götü karşı
Dayı Kızı Burçin
San 23 yasında iş gücü sahibiyim ve aynı zamanda yaksıklı sexi bi insanm. Bu olay benim yasım 17 iken olmustu. Baslığımda dediğim gibi dayı kızı ile yani burcinle skişimizi anlatıcam. Ben 17 yasındayken bir persembe aksamı telefon caldı ve telefon yunanistandan gelmişti ve dayımdı. Dayım 2 gün sonra yani cumartesi günü istanbula geliceini belirtti. Telefonu kapattıktan sonra annemlere dayımların geliceğini söyledim ve annem ev hazırlıkları yaptı. Tabii doğal bi şey kardesi geliyodu. Bu benide coook ilgilendiryodu. Neden dersniz dayımın kızı burcin geliyodu. Onun o götüne resmen hastaydım. On
Delicesine Siktik
Biz 16 yaşında iki gençiz.Bizim sınıfta Beyza diye çok güzel bi kız var.Bir gün labaratuvarda ders yapıyorduk.Labaratuvarda da masalar karşılıklı.Tabi beyzanın bacaklar meydanda ve o gün ayağında çorapta yoktu.Onun bacaklarına bakmaktan kendimizi alamadık.ona baktığımızı gördü ve gülümsedi.Ertesi gün bazı arkadaslarımız konferansa gitmişti.Sınıfta 7-8 kişi sikiskalmıştık diğer arkadaslar da kantine indi.Bixede sınıfta üçümüz kaldık.Biz aramızda onu hakkında sapık sapık konuşurken bizi gördü ve yanımıza geldi.Berkenin Kucağına oturdu ve bizi öpmeye başladı.sonra pantolonun üstünden sikimizi okş
Ne Istediğini Bilen Kadın
merhaba sex sever okuyucularYaşadığım gerçek olayları size yazmaya devam ediyorum. Kendimden kısacabahsedeyim, 30 yaşında evliyim 176 boyunda 65 kg atletik ve yakışıklı sayılanbiriyim. Sexe düşkün olmam nedeniyle sadece sex için beraber oluyorum. Şimdi buhaziran ayında yaşadığım olayı anlatayım sizlere.İşlerin yogunluğundan başımı kaşıyamıyordum ve bayada bunalmıştım. Maillerimiherzamanki gibi kontrol ediyordum. Yeni bir mail gelmişti okumaya başladım. "Merhaba internette hikayelerinizi okudum ve çok beğendim. sizle görüşmek isterimsevgi"Bende hemen cevap yazdım. " merhaba ben hakan, izmirde y
Büyük Seksi götüm
Ben zerrin adım gibi zerrin egelilerdekinden daha büyük götüm var.çarşıya hep kot pantolonla çıkardım.götüm çok büyüktü bazan aynada götüme bakarken erkek olsamda bu götü kimselere yedirmezdim diye düşünürdüm.neyse çarşıda cogu erkekler usulca kulagıma sokulur abla bu götü nasıl büyüttün anam diye sulu şakalar yaparlardı.ben pantolona sıgmayan götümü daha iyi sallardım.bir gün apartmana zeki diye ögretmen taşınmıştı.25 yaşında tam sikici biriydi.bense 30 yaşında götüyaraksız duldum.zekiye hoş geldine gittim.akşam 7 de ona baklava götürmüştüm.o beni içeri davet etti.ben dar pantolondan götüm ta
Didi Ne Pregnant Banaya
Hello everyone sex ni vaato and garo bane gujarati maaj maja ave so for all my gujju bros and my darlingbhabhis I m here for all of you....You can contact me on patelmann133@yahoo.com maro lodo 6.8 inches no che mare loko ni jem 9 inch no nathi lol So ave story par auu Hun baroda ma rahu chu mari ek cousin s*s pan tainj reh che ena mrg thaii gaya che ....Ena mrg ne 5 yrs thaii gaya hata pan e pregnant j nati thai....Toh badha test karaya toh khabar padi k jiju impotent che...And emna sperm count maa locho che... Di ane jiju bane bauu upset rehva lagya and jhagda pan thava lagya pachi
Utanıyorum
Merhaba ben utangaç cüneyt ve şu an sakaryada askerim yaşım 21 size başımdan geçen gerçek bir hikaye anlatıcam bundan 2 yıl önce samsuna yaz tatiline gitmiştim bir gün köyden telefon geldi beni köye fındık toplamaya çagırıyordu oradakı akrabalarım bu arada beni akrabalarım cok sever galıba dürüst oldugum ıcındır herneyse tel geldı bende tamam yarın gelırım dedım ve kapadım. Sabah arabaya binip köye gittim beni dayımın kızı karsıladı tabıkı ailenin diger birimleri bahcede fındık topluyorlardı.Ve Ben dayımın kızını hep hayal ederdim onu becermenin yollarınıda arıyordum.Biraz sohbet ettiktten so
bilge bakire değil
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti kabul etmedi ama aramız bozulmadı bana sırlarını anlatırdı bi erkekle öpüştüm çok zevk aldım felan dedi ben sessiz sakin biri olduğumdan bana güvenirdi çok güzeldi benm boyumda azcık zayıftı. ailesini tanıyodum bana bilge evde çalışalım ddi tamam dedim normal çalıştık sıkıldım ddi yine sevgilisinden ayrılmıştı ağladı anıları anlattı ben hiç sevişmedim dedim bi kere öpüşelim dedi tamam dedim öpüşürken zevke geldim bırakmadım noluyo dedi götüne elle
Dayanamayacagini Biliyordum
Dayanamayacağını Biliyordum Aslinda eve geldigimizden beri aklimin bir kosesinde Metin veya Ali`yle sevismek vardi. Fakat harekete gecmekte zorlaniyordum. Metin dus almak icin banyoya gidince cesaretimi topladim ve havlu vermek icin bir sure sonra arkasindan gittim. Elimde havlu banyo kapisina geldigimde seytana uydum ve anahtar deliginden iceri baktim. Bir de ne goreyim, Metin kuvetin kenarina oturmus otuzbir cekiyor. Bir yandan da "Ayca yavrum, em biraz daha em" diye kendi kendine mirildaniyor. Hem sasirdim, hem de bu durum hosuma gitti. Selen`le uyguladigimiz sadistce oyun hedefine
SPOR HOCAM
merhaba ben murat şu an 25 yaşındayım ama sizlere lise de yaşadıgım bir hikayemi anlatayım.baden egitimi derslerini çok severdim çünkü öyle bir ögretmenim vardı ki anlatamam.o eşofmanın altından tüm hatları belli olurdu.çok güzel ve taş gibi bir kalçası vardı.yürürken öyle güzel sallardıki her görüşümde kendimi 31 çekerken buludum.bu orada hocam 180 cm boyunda tam bir afet.sarısın uzun saçlı göğüsleri ise dimdik.       19 mayıs çalışmaları vardı,bir gün hocam gönüllü bir yardımcı istedigini söyledi.ben hemen öne çıktım sıradan.bana odasına gidip oaradaki topları ş
Sema 40 Yaşlarına Gelmişti
Biz Sinanla çocukluktan beri arkadaşız aynı okula gidip beraber aynı kızları sikerek günlerimizi geçirdik.Annesi sema teyze kırklı yaşlara gelmiş ev hanımıydı. Bir gün Sinanla mahallede maç yaptıktan sonra evlerine yıkanmaya gittik, Sinan banyo yapıp dışarı çıktı ve kızları arayacağını ve geç kalmamamı söyledi. Bende hemen banyoya girdim banyo duşa kabinliydi Sinanlarda banyo yaparken hep kabinin camlarına spermimi fışkırttırdım yıkandıktan sonra son bir kez otuzbir çekerken kapının açıldığı sesini duydum ama ama önemsemedim ve devam ettim birazdan cam sikimden fışkıran menilerle dolmuştu ve a
Birlikte 6
Birlikte (6) Erkek: o kadar yorgunsunki uyuyakalıyorsun biz çıkar çıkmaz. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorsun yine kapı sesine uyanıyorsun. İçeri giriyorum ve yanına geliyorum. Elimde bir polis jopu var. Seni şaşırtacak birşey yapıyorum ve uyanman için dudaklarından öpüyorum. Mırıldanarak uyanıyorsun, benimse yüzümde hınzır bir gülümseme var. Ellerinin üzerinde doğrulup şaşkın bir ifadeyle bana bakıyorsun. Senin vücudunu okşuyorum ben bir yandan "gerçekten güzel bir vücudun var... Daha önce kimler üzerinden geldi geçti kimbilir... Ama artık benim, biliyorsun değil mi?" diyorum. Başını
OLDU BİR KERE
BU SİTENİN MÜDAVİMLERİNE MERHABA ... ŞU AN 36 YAŞINDAYIM . BUNDAN ON YIL ÖNCE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM . İZMİR,İN ŞİRİN Mİ ŞİRİN TURİSTİK BİR İLÇESİDİR FOÇA. OLAY ORADA GEÇTİ . O YILLARDA İŞİM DOLAYISIYLA FOÇA  DA BULUNUYORDUM. DENİZ KENARINDA KAMPİNG VE RESTAURANT İŞLETEN BİR ARKADAŞIMIN MEKANINDA MAYIS AYI BAŞLARINDA AKŞAM YEMEĞİ YİYORUZ ARKADAŞLARLA ... KIZLI ERKEKLİ BİR GURUBUZ.. İÇKİLER GIRLA GİDİYOR MUHABBET KOYULAŞIYOR DU GİTGİDE.. GURUBUMUZUN İÇİNDE ÇOK HOŞ 1.65 BOYLARIN DA ÇITI PITI VEDE SEXY EMEL ADINDA BİR HATUN VAR.BU MUHABBET ESNASINDA SEX KONULU ŞA
Sevgilimi ve annesini beraber siktim
Merhaba ben emre, 16 yaşındayım. Kız arkadaşım çok güzel biri annesine çekmiş olsa gerek annesine hastayım sevgilimin lez olduğunu biliyorum neyse bi gün kız arkadaşımla evlerine gittik anneside ordaydı neyse biz geçtik odaya ders bahanesiyle kapadık kapıyı başladık öpüşmeye sonra aşağılara doğru indi ve yarrağımı açtı yalamaya başladı çok ateşliydi sonra soyundu soyundum 69 pozisyonunda yattık sonra ben bunu domalttım götten sikmeye başladım poposu o kadar yumuşaktı ki sokarken şap şap sesler çıkıyodu sevgilimin ağzını kapıyodum annesi duymasın diye neyse sonra annesi birden kapıyı açtı anide
Kardeşim Ve Annem
merhaba sevgili mynetsex dostları ben sizin hikayalerinizi okudum vebende başımdan annemle ve kardeşimle geçen ilişkiyi yazmak istedim ben 160boyunda 23 yaşında bir gencim annem de 40 yaşalarında etine dolgun götü ve amıbaya ğı düzgün bir kadındır kardeşimde ondan kalır yanı yoktur yani hikayemegeçeyim ben aslında çalışışan biriyim ve gece 12 ye kadar çalışırım bir birazrahatsızlandım ve erken döndüm eve geldiğimde sadece annem ve kardeşim vardı beneve geldim ve annem güle ben rahatsızı biraz uyucam dedim ve odama geçtim ve birsaat falan yattım ve bir ara bir inleme sesleriyle uyandım ve yavaş
Uğursuz 13
|adım can. 21 yaşındayım. bundan 8 yıl önce yaşadığım hikayeyi süze gönderiyorum. yazları okul tatil olunca köyümüze gideriz hep. akrabalarla arkadaşlarla kaynaşırız. 13 yaşında iken köyden ayrı kalmaya dayanamazdım hep köye gitmek isterdim. yazları zevkli olurdu. o yaz 13 ün uğursuzluğu beni buldu. ben halamlarda kalmayı çok severim. eşi almancıdır. oyuncak , şeker çok olur , çikolata falan. hep halamlara gitmeyi isterdim. ve giderdimde.halamın bir oglu var benden dört yaş büyük. adı akın. hep onunla birlikte oynar eğlenirdik.geceleride hep halamla yatardım. halamın kucağında uymaya bayılırdı
Ateşli Dakikalar
Adım jale 33 yaşında sexi bir kadınım 8 yıllık evliyim kocamla ilişkimiz rutin sayılacak kadar. bir akşam kocam iş arkadaşıyla beraber geldi adı oktay dı tanıştık salona buyur ettim hemen masaya icki koydum sohbet icki derken kocam kafayı bulmaya başlamıştı oktayla ben yalnız kalmıştık onun nezaman gidecegini beklerken kocan sızdı derken kocamı yatak odasına götürdü ve yatırdı beni cagırdı odaya oktay cırıl cıplak karşımda duruyordu ne oluyor dememe fırsat kalmadan benitutup yere fırlattı seni orospu sikmeden gidecegimimi zannetin deyip suratıma şiddetli bir tokat atı sersemlemiştim kork maya
Kocamı Ilk Aldatışım
Ismim nesrin.ben 1.70 boy balık etli bembeyaz teni olan iri göğüslü yumuşacık ve düzgün popoya sahip olan bi bayanım.10 yıllık evliyim ve 32 yaşındayım.1 de çocuğum var.birgün oğlumla alışveriş yapmak için bakırköye gitmiştik.orada bir mağazaya girdik.bayan reyonu üst kattaydı ve haftaiçi olduğu için çok sakindi.üst katta oğlumla biz elbiselere bakarken yanımıza bi genç geldi..orada çalışıyormuş.gayet yakışıklıydı fakat onun yakışıklı olması beni hiç ilgilendirmemesi gerekirdi.çünkü ben evliydim.ve çocuğum yanımdaydı.neyse sonra ben etek bakarken çocuk bana bi etek gösterdi.etek gerçektende ço
Annemi Spor Salonunda 2
Selam annem mertle olan ilişkisinden 4 gün sonra. Spor salonuna gittik. sabahtı mert vardı içerde annemle dudaktan öpüştüler. Sonra annemle oturduk muhabbet falan. 3 tane adam geldi yeni yazılmışlar onlarda sabahçı. Annem “neyse ben artık giyineyim” dedi. Mert anneme “Nurtencim bayanlar kabini temizlenmedi erkekler kabinini kullanırmısın”dedi. Annemde benimle erkeklerin soyunma odasına geldi. Giyindik çıkarken yeni gelen 3 eleman girioydu. Anneme pis pis baktılar. 30 yaşlarındaydı 3üde mertin abisinin arkadaşlarıymış. Annem altına pembe kısa bir tayt giymiş. Üzeri
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/62b540ab59b48cf7dff44c3bd6d5055f.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32