Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
halami cok fena siktim
mrb arkdaslar ben hakan size başımdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum ben 23 yasnda bir gencim halam vardir bnm cok sexsi mankenlere tas cikartir birgün halamla alişverişe cıktık ve işlerimizi hallettk geri eve donmek uzeri minubuse bindik acayip kalabalikti ve ayakta kaldk neyse bir sure sonra halamin arkasina gectm halamin gotune resmen dayadim buda bunu fark etti yuzunu dondu bana neyse eve geldik yorgunluktan kendimi kanapeye hemen attim halam ben ustumu deiştirem gelem dedi tamam dedim 5dk sonra odaya bi girdi sort giymiş ve askilı badi giymişti ben cok tahrk olmustum cunki anlatamam o
dayak
İnsan başından geçen bazı konuları en yakınındaki insana dahi anlatamaz. İnternet bu yönden iyi bir şey. Sırların paylaşılabildiği bir ortam. Ben çok varlıklı olmayan bir ailenin üç çocuğundan ortancasıyım. Benden bir yaş büyük bir ablam ve 4 yaş küçük bir kardeşim var. Evimiz iki odalı ve sobalı olduğundan yazın 2-3 ay hariç yer yatağında aynı odada tüm aile yatardık. 10-11 yaşlarındaydım bir gece uyandığımda annemle babamı sevişirken gördüm. Annem domalmış babamda arkadan amına girip çıkıyordu. Çok tuhaf olmuştum. Ev dar olduğu için evdeki herkesin banyo sırasında yada giyinirken amını sik
Ah Ne Gundu Be
Ah Ne Gündü Be Bir gün evde ablamla oturuyordum..Evde bizden baska kimse yoktu..beni cagirdi bende hemen yanina gittim bana yanimda dur dedi bende benim isim var dedim ya olsun yanimda kal dedi!!!sonra abla gel bir kere öpeyim dedim sonra öptüm... sonra ben banyoya giriyorum dedi bende tamam gir dedim ama kapiyi kilitlemiyecegim dedi bende tamam dedim o banyoya girdi bende acayip bir sekilde azmistim ogün...onu banyonun anahtar deliginden gözetliyordum...Siyah bir tane String-Tangasi vardi sonra tangasi ni cikartti ondan sonra südyeninide cikarmisti bende daha cok aziyordum ve son
Oktay Ile Tanışma Ve Hüzünlü Son
ben Avusturyada yasayan bir gayim, anlatacagim hikaye 30Aralik 2002 de ankaragecmistir.ogün canim sikildigindan vede vakit gecirecek kimse olmadigindan Ankaradakizilayda dolasirken bir seks sinemasina gitmeye karar verdi. sinemalardaeglenci seyler oldugunu biliyordum belkide biri ile tanisirim diye düsümndüm.Sinema girdim vede oturdum ama etrafda cilgin kimse yoktu birsaat beklememeragmen kimse yoktu vede oynayan filmde yi bir film degilde canim sikildi vedecikmaya karar verdim.cikmak icin sinemanin merdivenlerine geldigimde bilet gisesinde cok bir gencimbilet almak icin bekledigini gördüm ved
DİKİZCİLERİM VE NURAY
| Sevgili dikizcilerim karımı seviyorum ilk günkü gibi aşığım ona ama buda her gün baklava yemeyi gerektirmez dimi karım ateşli sayılır ama kaç senedir her gün aynı amdan bıktım tabi oda her gün sucuk her gün sucuk bıkmıştır tabi.ikimizde bir türlü birbirimize bir şey belli edemiyorduk.yaz vaktiydi pencereler açık ama perdesi örtülüydü.tamda yatak odamızın başucunda elektrik direği olduğundan lamba kullanmaya gerek yoktu.karım karyolaya yüzüstü uzanmış sere serpe idi.ben içerde televizyon seyrettikten sonra yatak odasına geldiğimde karımın sere serpe açık vaziyetinden nefi
Chatte Tanıştık
Herkese merhaba Bu anlatacağım hikaye baştan sona gerçektir,en ufak hayal gücü yada fantezi yer almamaktadır.Şimdi arkanıza yaslanın ve okuyun. Başımdan bir sürü macera geçti bunlardan ve en yenisini sizinle paylaşmak istiyorum. Bu olay 15 gün önce başımdan geçti. İnternetle aram fena sayılmaz,ben 32 yaşında yakışıklı atletik yapılı bir gencim,iş çıkışı eve geldim ve yakışıklı adlı nicki olan ıcq mu açtım bu arada yemek yemekle meşgulken biri slm diye mesaj yolladı,bende slm diyerek sohbete başladık,yarım saat sonununda nicki alev olan kadınla baya samimi olmuştuk.sohbetimizin tek konusu grup
Otelde..!
Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kimse yoktu benle gelebilecek. Bende yapacak birsey olmadığı için bavulumu hazırlayıp Kemerdeki lüks tatilköylerinden birine tatile gittim. Tek başıma gittiğim için biraz tedirgindim ama olsun 1 hafta kafama göre yaşar, dinlenir ve rahatlarım diye düşünüyordum. Otale yerleştim, Nerdeyse koca otelin tamamı yabancı turistlerle dolu idi. Bu benim çok hoşuma gitmişti. Aksam otelden Kemer merkeze inip dar slip mayolardan aldım ve artık içimdeki orospuluk tek başı
SexiiGün
Mrb arkadaŞLar ben 16 Yasında bi Genc Erkegim Koca YaraqLıyım Bi gün gene İnt. cafede taqıLıyoruz bi Gün gitti ecvitlerin okuLa bi Kız warki BomBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kıza ayar oLdum malafatı süperdi göz kırpdığımda tokat yedim ama 10 numara kızdı günLer geödi deli olDum Kıza Ve çıkmaya Basladık bi gün sporcular parkına gittik . erkekler kıza laf atıyodu ben küfr ediyodum . sOnra Kızın ewvi Bosmus gittik baya cinseliikden knusduk . Sonra Ben ona sikişelimmi Lafını sölediğimde yarım saat dondu kaLdı . Liselifdi amındai kıllara sokmak en mütişiydi sonra ertesi gün gene gittim babası e
üçüncü dediler birinci oldum
öncelikle boyle guzel bir site hazırladıkları için tum site yonetimine saygı ve sevgilerimi sunarak hikayeme gecmek istiyorum. gercekten yasadigim çok güzel ama su ana kadar kimseyle paylaşmadığım bir olayı anlatmak istiyorum ben mert antalyada yasiyorum.İnternette evli çiftle tanıştığını ve sex yaptıgını anlatanlar oluyordu ama açıkçası hiç inanmazdım,taaki ben gerçekten yaşayana kadar gerçek hayatta kimseye anlatmadım anlatmamda. Chat yapmayı cok severim ve günlerden birgün aksam yalnızdım evde chate takıldım sohbet edecek kimse bulamadım açıkçası ve evli çift olduğunu düşündüğüm bir is
Gamzeyle Arka Koltukta
Ben 18 yaşında kzlrla içli dışlı bir erkeğim. neyse lafı daha uzatmadan sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. 2002 model bir passatım var. arabamın güzel olması sebebiyle bi kaç arkadaş edinmiştim. bu arkadaşlarla hergün içmeye gider eğlenirdik. birgün arkadaşımın evinin karşı dairesinde oturan gamze adındaki kızı gördüm. o da bana o kız motor oğlum sen bırak bunun peşini dedi. ama ben bırakır mıyım? bırakmam. sonra birgün pikniğe gitmeye karar verdik. arkadaşıma gamzeyide getirmesini söyledim. o da tmm ayarlarız o sorun deil dedi. sonra benim arabaya atladık. gamze yanında bi kı
Yengemi Seviyorum
Yengem benim için çok değerlidir..Hayalimden hiç çıkmaz. Başkalarıyla sikisirken bile hep onu düşünürüm..Bazen onlara gittiğimde banyolarına girip çamaşırlarını koklarım..Çünkü yengemi çok seviyorum..Onu nasıl sikerim diye her gün düşünüyorum. Ve sonunda siktim..Simdi onu anlatacağım size.. Yaşım 24, Ben evde çok önemli bir sınava çalışırken, zil çaldı..Aslında açmayacaktım..Rahatsız edilmek istemiyordum. Kapıyı açtım, karşımda az önce resmine bakarak 31 çektiğim yengem duruyordu. 35 yaşında, çok güzel bir kadın.. Ben bu kadına tapıyorum. Ama onun haberi yoktu..İçeri girdi.Bizimkilerin evde o
3 Bıldırcın Ve Haydar
Askımla bugüne kadar devamlı kafede buluşurduk. Ve müsait olduğumuz her durumda onu emmeye, önüme alır ve sikmeye çalışırdım. HerAskımla bugüne kadar devamlı kafede buluşurduk. Ve müsait olduğumuz her durumda onu emmeye, önüme alır ve sikmeye çalışırdım. Her görüşmeye geldiğimizde ben kumaş pantolon giyerdim, ve ona da ince giyinmesi ve bol etekler giyinmesini söylerdim, oda bunu uygulardı. Kafede genelde kimsenin olmadığı saatler bizim görüşme saatlerimizdi. Kafe iki katlıydı.Üst katta bizim yerimiz belliydi. Birinin geldiğini merdivenlerdeki ayak sesinden hemen anlıyorduk. Neyse sanırım sizl
Muhteşem Manzara
MERHABA adım ferhat yaş 30 özel bir şirkette çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelimyine herzamanki gibi sabah erken saatlede işime gitmek için kalmış evin balkonundan servis aracı gelmişmi bakmaktaydım ki karşı binada biri gözüme ilişti çok hoş bir kızdı 24-25 yaşlarında zun boylu esmer bu kişi sonraki günlerede benim ona baktıgımın farkına vardı ne istedigimi oda çok iii bilmekteydi ve bunu bildigi için bir gece saat 24:00 civarlarında balkona geçmiş domalmış bana götünü kıvırtıyordu o ne ydı aklıma geldikçe 31 çekesim geliyordu neyse bende artık dayanacak güç kalmamış bi
Pınar Çaktırmadan Bakıyordu
Ben 22 yasında genç ve güzel sayılan bir bayanım ve son zamanlarda erkekler yerine bayanların vücutları dikkatimi çekmeye başlamıştır. Bundan bir ay önce en samimi arkadasim Jale ve kardesi Pinar bize geldiler o gece ben yanlizdim yani sadece üçümüzdük. Jale benim yasimdaydi Pinar ise 18 yasinda gece muhabbettimizi ederken benim altimda etek vardi yabanci yok diye ben çok rahat oturuyordum ve Pinar arada bir kayan etegimin arasindan çaktırmadan bakıyordu şaşkınlıkla o sirada jalenin üzerine kola döküldü ve banyo yapmasi gerektigini söyledi ona banyoyu gösterdikten sonra içeri girdim.Ve Pinarin
Daha Dün Arkadaştık
merhaba ben 20 yaşında 1,85 boyunda siyah saçlı bir bayım şimdi size 1 sene önce başımdan geçen bir anımı anlatacağımbenim başıma gelenler işallah sizlerinde başına gelir.Birgün denize gitmek için aile dostumuz olan sevim aplalarıma gittik benim herzaman arkadaşdan öte görmediğim canevde ogün bizimle birlikte gelmek istedi.canev 19 yaşında 1,75 boyunda limon büyüklüğünde göğüsleri olan ve saf tavırlarıyla bize kendini sevdiren kızıydı.Birer kahve içtikten sonra kalktık ve arabalarımıza bindik.Yolda giderken benzincide durduk ablam siz bir arabada biz gençler bir arabada gidelim dedi ve arabala
Dul Annem
|slm arkadaşlar sizlere başımdan geçen anımı anlatmak istiyorum babam çok içki içiyodu ve devamlı kadınlara gidiyordu ben bu arada 16 yaşındaydım yıllarca babamı kadınların evinden topluyorduk babam kızdıgına devamlı annemi dövüyordu tabiki bu arda üstünü başını yırtıyordu çırıl çıplak bırakıyordu karşımda bende utandıgıma annem diye bakamıyordum yıllar geçti ve sonunda köyümüze geri gitmeye karar verdik köyden bir çiftlik aldık ve hayvan beslemeye başladık inekler danalarfalan vardı ben devamlı şehre iner gelirdim annem devanlı köyde hayvanlara bakardıbabamsa meyhaned
Bir Fahişenin İtirafları
Bir Fahişenin İtirafları 1 Merhaba sevgili seks-hikaye.com okuyucuları. Bundan 3 sene önce bir dönem fahişelik yaptığım esnada yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Üç sene önce, 2003 bahar aylarında ben 21 yaşında bir Üniversite öğrencisiydim ve Ankara da Emel isminde ki ev arkadaşımla, birlikte okuduğumuz fakültemize yakın bir dairede yaşıyordum. Anlatacaklarıma devam etmeden önce belirtmekte fayda var sanırım; buradaki bütün isimler tarafımdan değiştirilmiştir. Kendimi tarif ederken hiç de alçakgönüllü olmaya gerek duymadan söylüyorum, ben güzel bir kızımdır. Boyum 1.78, kilom
KOCAMDAN İNTİKAM ALDIM
kocamla birbirimizi severek evlendik ve bir çocuğumuz var. zaten yıllardır çocuk var diye katlandım beni aldatmasına. bunları biliyordum beni kimlerle aldattığını her seferinde öğrendim. onun içinde vardı çapkınlık yıllardır onun başka kadınlarla ilişkisi olduğunu bilerek yaşamaya çalışıyorum. ama artık canıma tak etti ve onu aldattım. bir gün çocuğumuzu okula bıraktım ve markete gittim markette alışveriş yaptıktan sonra bayağı ağır olan poşetlerimi alıp çıktım. arkamdan bir beyin seslendiğini duydum isterseniz evinize bırakabilirim dedi. önce hayır dedim biraz ısrar etti poşetler ağır galiba
Volkan Gibi Patladım
Geçen Yaz tatilinde Babamlara gitmiştim ve orda bi 3 ay geçirecektim babam annemden bosanmıstı.babam başka bir kadınla evli idi.Neyse fazla uzatmayalım.Uvey annemin bir kızı vardı 23 yaşında cok cıtır bır kıztı ama gusel deildi sadece mal vardı.bı gun ben yatarken bana korktugunu söledi ve yanında yatabilirmiyim dedi bende bu fırsat kaçarmı içinden moruldanıyodum ve dusundukten sonra yatabilirsin dedim.o yastıgını alarak benım yanıma geldi.ben dayanamadan soru sormaya basladım.O bana bi soru sordu i.Sen hiç hayatında bi kızla ilişkiye girdinmi dedi.Bende Senin yaşın kadar diye cevap verdim.
Komşunun Kızı
Slm herkese ben ist den hasan 16 yaşındayım boyum 1.80 o gün okuldan geldiğimde annem güne gitmiş babam ise işteydi ikiside 6 gibi dönecekti.çok zamanım vardı.Bİraz ders baktım yemek yedim,tam bilgisayarda porno film izlerken o geldi çiğdem.26 yaşında esmer süper seksi giyinen süper bi kızdı.Bazen onu arzulayı 31 çekiodum.zil çaldı kapıyı açtımda aa one laan üstünde uzun bir ti short yani amının hemen altında külotu gözükecek şekilde.nese ekmek var mı die sordum kalmadı dedim ben onu öyle görünce sikip birden dimdik oldu bunu farketti.oo dedi büyümüşte neler yapıosun sen dedi güldüm.içeri g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6529a1e143d49c824469394ab8f704bf.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32