Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kotu Ruh
Kötü Ruh Bi gün ofiste oturmuş çalışıyordum. Genelde de en son ben çıkardım işyerinden. O gün de aynen öyle olacaktı. Birazda nette takılayım demiştim. Tabi günlerin getirdiği dolulukla porno sayfalara bakıyordum. Bi süre sonra elim sikime gitmişti normal olarak. Bayağı azmıştım. Sonra pantolonu çözüp kilodumu indirdim. Ve olduğum yerde 31 çekmeye başladım. Ve o anda arkamdan bir ses geldi, -Oooo tahsin bey kolay gelsin... Aman tanrııımmm, sekreter firdevs hanım beni o halde gördü, inanmıyorum ya, ben şirkette saygın olan beni ohalde yakaladı. Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemedim. He
Komşum Ayten Ile
Çok sıcak bir öğleden sonra idi . Ben de komşum Ayten` i çay içmeye çağırdım . Can sıkıntım biraz lafla geçer düşüncesindeydim .Geldiğinde yüzünde gülücükler uçuşuyordu . Askılı , beli dar , geniş etekli , bahar renklerinden oluşan çok güzel bir elbise giymişti . Karşılıklı oturmuştuk hoş geldin faslından sonra . Televizyona yeni aldığım azda olsa erotik sayılabilecek bir aşk filmi koymuştum.Çay içerken seyrederiz diye.Filmin ilk anlarında başroldeki kız çıkınca sahneye Ayten Ne kadar güzel bir kız nereden buluyorlar bunları gibi laflar sarf etmişti .Bende senin ondan neyin eksik kızım diyere
Hayvan Çok Geçmeden Boşaldı
Slm ben özden sizlere 2 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben okul kapandığı için arkadaşımda kalıyordum onun yazlığı çok güzeldi üstelik ikimizde kız olduğumuz için çok rahattık evde çıplak gezip birbirimizin vücudunu eleştiriyor tavsiyelerde bulunuyorduk arkadaşımın adı gülbendi onun birde köpeği vardı cinsi dobermandı ve çok güçlüydü yanlız kaldığımız için bizi o koruyordu.Gülben köpeği çok seviyordu bazen televizyon izlerken onun karnını okşuyordum ve siki kalkıyordu birgün gülbende bunun farkına vardı ve bana naıl olsa bakire diiliz farklı bir deneyim yasayalımmı diye s
İlk Kez Bodrum Katında
Merhabalar, ben Hilal. 17 yaşında, 1.60 boylarında lise 3'te okuyan bir kızım. Olay yaklaşık 2 ay önce kadar gerçekleşti. O güne kadar kimseyle ilişkiye girmemiştim. Her zamanki gibi eve gitmek için otobüse bindim. Otobüste yanıma 18-19 yaşlarında bir çocuk yaklaştı. Yavaşça arkama sokuldu ve eliyle kalçamı okşamaya başladı. Demir gibi sertleşmiş sikini kalçama değdirip duruyordu. Her ne kadar rahatsız gibi görünsem de uzun zamandır bu zevki arzuluyordum. Yüzümü çocuğa döndüm ve bir süre amımı ellemeye başladı. Çocukla hemen beraber otobüsten indik ve bir binaya girdik. Binanın bodrum katına i
TEMİZLİKÇİ
Ewde temizlik wardı. canım çok sıkılıyodu. bende porno film izlemeye we mastürbasyon yapmaya başladım. tam o sırada temizlikçi odaya girdi pornoyu gördü sırıttı we geri çıktı. ben çok korkmuştum bu kadın kesin anama babama söyler dedim. ama tam o sırada kadın içeri girdi we hep bu anı bekledim dedi. ne diosun dememe kalmadan bana gerçek boyutlarda bir zenci yarrağı gösterdi. dana gibi bi vibratör. kadın soyundu vibratörü bacağına geçirdiwe gel orospu deedi bende korkmuş olmama rağmen ço merak ediyodum sikilmeyi. beni soydu we beni yere yatırıp amımı yalamaya başladı. benim zevk sularım akmıştı
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı
Sevdadan  Sonra  YENGEMBEsSON
Sevda`dan sonra YENGEM....BEŞ--SON Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum...Yengem...Sevda ile sikiştiğinizi biliyorum...Onu kıskanıyorum..dedi.Bende yanıt olarak...peki bu durumda ne yapmam lazım yenge ??diye sordum...cevabı gayet kısa ve NET OLDU...BENDE İSTİYORUM dedi... Ben ne yapacağımı şaşırmıştım...Ama dedim...ama dayım..Dayınmı dedi.....Üç ay evden uzak..geliyor bir hafta..onun da üçgünü kafa çekiyor...sonra gidiyor bir üç ay daha....eeee ne yapalım...yemiyenin malını yerler...Bu işi yabancı ile yapamamDışarılara çıkıp...yarrak mı arayayım oğlum..dedi....ve oturduğusandalyede
Küçük Kızımın Götünü Siktim.
Ben delik buldummu acımadan siken son derece abaza biriyim.Siktiklerim arasında 8-42 yaş arası kadın ya da kızlar,gay,travesti,eşşek ve at var.Yani azdığım zaman mutlaka sikecek birini bulurum.Ama kendi öz kızımı sikeceğim hiç aklıma gelmemişti.Aslında pek istemiyordum.Daha doğrusu böyle bir şeyi aklıma bile gelmemişti.Aklıma getiren şey karımdı.Karımla sık sık anal seks yapardık.Ama ilk porno izleyaptığımızdan bu yana 12 yıl geçince göt deliği genişlemişti. Karım ve 9 yaşındaki kızım hastahaneye gitmişlerdi.Kızım basur olmuştu.Bir yığın ilaç yazmıştı ama bizim alacak paramızda yoktu.Karım a
Annem Ben Kardeşim
selam başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim.annemle her türlü fantaziyi deniyorduk evi onla beraber paylaşıyorduk ben eşimden ayrıldıktan sonra annemle birlikte yaşamaya başladım.ve karımda olmuyan şeyleri hep annemde buldum beni öyle çok mutlu ediyorduki 30 yaşında boşalmama ragmen evlilik kavramını aklıma bile getirmiyordum.iki kardeşiz ben ve benden iki yaş ufak kardeşim.oda evli eşi memlekete gitti oda yalnızneyse konuya gelelim annemle evde sevişiyorduk annemim amındaydı sikim megerse kapıyı açık bırakmışız kardeşim eve girmiş bulundugumuz kapıda açıktı ve bizi sevişirken görm
Erotik Taciz
Erotik taciz Yazın amcamlar bize geldi ve iki kızı vardı birisi çok güzel. Amcamlar annemlerle ve ve diger kızlarıyla bir yere gittiler ben ve kuzenim evde kalmak istedik. Bu arada ben 15 kuzenim ise 17 yasındadır. Her neyse bizimkiler gittikten sonra kuzenimle oturmaya basladık tv izliyorduk yaz oldugu için kuzenimde şort vardı ve bacakları kalın va çok güzeldi. Ben tv izlerken onun bacaklarını izlerdim. Daha sonra karnımız acıktı mutfaga gittik o dolaptan yiyecek cıkarmak için egildi ve ben onun arkasındaydım. Kalcası çok güzeldi. Arkasından çok az sürttüm ve buna yanlıslıkla olmus gibi
Kahpece Bir Gülüş
|ben adanadan bu olaya iki ay önce başıma geldi bizim işyerimizin karşı tarafında benden 2 yaş büyük bir arkadaşım var ben bununla önceleri fazla samimi olmasamda daha sonra kendi yakınlaşmasıyla samimileştik taki iki ay öncesine kadar işte iki ay önce bir akşam bana beraber gezmeye gitmemizi teklif etti bende kabul ederek gün aldım ve bir salı akşamı beraber adanada eski çamlık dilberler sekisi diye tabir edilen bir yere gittik saatınde geç olması ve yerinde tenha olmasından kimseler görünmüyordu bir ağacaın altında oturduk sanki beni yeni tanıyormuş gibi yaşımı falan sorup tam bana yak
O Ve Ben
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve çogunlukla ödevlerini bana yaptılıyo yine böyle bigün bize geldi evde kimse yokdu ve ben azmışdım kapçaldı açdım ve oydu aldım onu içeli ödevimi yaparmısın dedi bende tamam ama şartım var dedim ne dedi dedim tamam sonna söylelim dedim ödevi yaptım benim odada idik üstümde picona vardı kapıyı kitledim ve sikimi çıkartdım ne oldugunu şaşıldı ne yapıyosun dedi ben de hiç acımıcak dedim kaçmaya çalışdı ama yakaladım sikimi agzına verdim ısılmaya çalışd
Komsuda Üclü
2 sene onceydı alt komsumuzuz 2 tane cıtır kızı vardı 17-18 yasında bızım yedek anahtar onlarda dururdu.eve ıttıgımde kımse yoktu yedegı almak ıcın onlara gıttım emıne kapıyı actıgında bornozuyla actı.gogus ayrımı ve bacagı harıka gorunuyo du.anahtarı almak ıcın egıldıgınde amına kadar acıldı nerdeyse.sıkım anında dıkıldı.anahtarı verdı ve saskın saskın baktı.eve cıktım hemen bosaldım.sonra kamerayı sopayla alt kata uzattım.kardesı hatıceyle cırıl cıplak bırbırını yıyıyolardı.5 dakka sonra aralarına bırı daha geldı.uc tane afet alt kattım da bırbrrını yalıyolardı.bıraz daha ızledıkten sonra te
Ona Yalattım
|Bizim mahallede hoşuma giden cok yakışıklı bir yakışıklı vardı .İşe her gidişimde onu hayal ederdim ne yaptıysam onu kendimw aşık edemedim. Bazı akşamlar onu duşunerek kendimi beceriyordum ama bana bunun sonu olmadığını birgun anladım ve onunla olacaktım ama nasıl derken ona salaklar gibi ilk once gulumseyim anlamsızanlamsız gozlerini dalmaklar veve derken anladımkı bunun sonu yok guzel diyinmeye başladım once sonra dar ensonunda kısa gilimlere aş vurdum her fırsat buluşumda ona firikik veriyordum bir iki derken onunda aklını aldıom ve bir gun cok guzel olduğumu soyleyip benle yatmak i
Unutulmaz Bir Mesaiydi
selam ben arzu iş yrinde gece mesaisine kalmıştık bütün arkadaşlarişleri bir an evvel bitirme çabasındaydık saat 10:30 olmuştu bile artık işlerazalmaya başlamıştı patron semih bey odasına çağırmıştı beni ben biraz sonraolacakların farkında bile değildim semih bey elindeki dosyayı bana uzattı dosyayı 1 saat içinde bitirmemi istiyordutabiki bu mümkün değildi semih beyin niyetini az sonra anlıyacaktım yarım saatsonra herkes evlerinin yolunu tutmuş semih beyle baş başa kalmıştık ben dosyaylauğraşırken semih bey beni izliyormuş başımı kaldırdığımda masanın ucundaoturuyordu daha ne duruyoruz bu vakt
Pınarın Çilesi
Merhaba ben pınar,Sizlerle 20 yaşındayken başımdan geçen ve bedelini çok ağır ödediğim bir hikayeyi paylaşmak isterim. Ben sarısın mavi gözlü 175 cm boyunda 90-60-90 tabir edilecek bir kızdım. Üniversiteyi kazanamayınca hem evde koca beklememek hem de aileme maddi katkıda bulunmak amacı ile özel bir hastanede hasta danışmanı olarak çalışmaya başladım. Sonun başlangıcı maaşımın yatırıldığı bankanın bana kredi kartı vermesi ile başladı. Ben sanki bedava alıyormuş gibi iki ayda aylık kazancımın beş katını harcamıştım. Kartın faizi neredeyse maaşım kadardı. Aileme katkıda bulunamadığım gibi yol pa
Halamin Kizi
Halamın kızı... slm. sevgili sexhikayeleri okuyucuları. ben hemen yaşadığım olaya geçmek istiyorum. Ama ilk önce kendimi ve halamın kızını size tanıtayım. ben gokhan 20 yaşında 1.72 boy 73 kilo kumral birisiyim. halamın kızı isözlem 23 yaşında 1.68 boy 61 kilo kumral cok hos biri. neyse bu kadar laf yeter. yaşadığım anıma geceyim. bundan 2 sene önceydi. biz yazları fındık toplamak için memlekete gidiyorduk ve bu sene bizimle halamın kızıda gelecekti. ilk başlarda boyle bir dusuncem yoktu. fakat bana karşı yaptıgı hareketler beni iyice azdırıyordu. bir de bunlara ek olarak daha hiç ilişk
Msn Ile Başladı
Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim,bende hikayemi göndermek istedim.Burdaki hikayeler ve msnden chat yaptığım bayanlarla yaşadıklarım beni öyle azdırıyordu ki,bi gün msnden chat yaptığım Esra isimli arkadaşla gece yarısına kadar sanal sex yaptık,o kadar zevkliydi ki anlatamam.Derken esrayla çok sık yaşamaya başladık bunları.Nerdeyse her gün benim karım olmaya başladı adeta.Aradan bi süre geçince esra bana bi sürprizi olcağını haftasonu 2 gün beni zevkten kudurtacağını söyledi.Esra adanada oturuyodu,bense gaziantepte. Cumartesi erkenden işlerimi bi
İlk Defa Itle
SELAM BEN ESKİŞEHİRDEN EROL 19 YASINDAYIM. Bundan dort sene once basımdan gecen olayı sız lerle paylas mak istedim.O donemler koyde cobanlık yapıyordum.Bir gün sex kıtabı buldum ve hayvanlı idi okudum ve bir anda isteklendim.Coban kopegımı yanıma cagırdım ve oksamaya basladım .yavas yavas aletıne dogru oksayarak ındım aletıyle oynamaya bas ladım .Kopek bır anda gıt gel yap maya basladı hemen hayvan ları yerıne kapadım .Kopegı yanıma alarak kaldıgım odaya gırdım.Hemen vakıt kaybetmeden soyundum ve kopegın aletıy le oynamaya bas ladım.Kopek ıyıce azgınlasmıstı ve kopegın onune domaldım kopek bı
Yengemin Amını Götünü Dağıttım
Ben emre 15 yaşında 1.73 boyunda 70 kiloda yapılı vücüdum olan biriyim neyse anımı anlatayım size bu olay geçen hafta başımdan geçti ben yengemgile yemek yemeye gittim yengemin üzerinde asgılı badi vardı altında ise tayıt vardı götü tayıta yapışmış amı belli oluyordu ben isi televizyon izliyordum çaktırmadan odayı süpüren yengemin götüne bakıyordum yengem bir an farketti ben ise çok utandım ama hiç bişey demedi sonra bana ben bir bonyoya girip duş alcam dedi bende tamam dedim fırsattan istibare yengemi izledim yengem 1.70 boylarında 80 76 kilo civarlarında sexsi bir kadındır ben yengemi izlerk
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/86a5538439190b68e3137b9973e68ba7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32