Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Cahide Çok Tatlısın
Merhaba, ben bilal şu an 29 yaşındayım bundan 13 yıl önce yani 16 yaşındayken başımdan geçen bir anımı sizinle paylaşacam. babamın küçük kardeşi ramazan amcam ilkokul 1. sınıfa giderken köyden traktör kazası yaptı traktörün altından kaldı hastaneye kaldırıldı ama kurtulamadı vefat etti.amcamın iki çocuğu birde eşi cahide yengemin bütün bütün sorumlulukları babam ve amcamlara kaldı.babam amcamın kızı ve oğlunu bizden ayırmaz hatta bazı konularda bizden daha iyi tutar onlara yardım ederlerdi amcamın oğlu kemal abi benden 5 yaş büyüktü kızı ayşe ise yine benden 2 yaş büyüktü.babam bizim gibi kem
Seksi Prensesim
Merhaba arkadaşlar.ben Ahmet.Ben bir kamu kurulusunda güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum yasım 27.bu anlatacağım olayıda orda yasadım..her zamanki gibi bir iş günü idi.saat 11.30 civarlarında bir kız girdi içeriye.160 boylarında kumral yeşil gözlü saclarını topuz yapmış boydan bir elbise giymişti.aman allahım tam bir afetti. hayatımda böyle bir kız gördüğümü hatırlamıyordum..adeta aklımı basımdan almıştı. O bu sırada veznelerin olduğu bölüme doğru gitti..ben diğer müşterilerle ilgilenirken öğle tatili olmuştu.ama o kız hala içerde idi.ve çıkmamıştı.aradan beş dakika sonra onun benim olduğum
Çıtır
İki hafta önce can sıkıntısından kendimi yollara vurmuş, yeni aldığım arabayla geziyordum; daha sonra aklıma geçen yıl ders verdiğim kız aklıma geldi, lise 1e gidiyordu şimdi ve epeydir görmüyordum onu, cep numarasını silmediğime şükredip aradım onu,cep telefonunu değiştirmemişti ve onu buldum. İşyerlerini değiştirmişlerdi, yeni adreslerini alıp oraya gittim. Annesi ve kardeşleri de vardı. Özlem giderdikten sonra dışarıdaki arabanın kimin olduğunu sordu; araba aldığımı bilmiyordu; benim olduğunu söyleyince gezmek istedi; gelemeyeceklerini bildiğim halde annesi ve kardeşlerine gelmeleri için in
13 Yaşındaki Kız Kardeşim
Mrb benim başımdan 1 hafta önce bir olay geçti ben 22 yaşında esmer uzun boylubir gencim kardeşim 13 yaşında uzun boylu zayıf gögüsleri yeni çıkmış bir kız amcamın dügünüvardı evdekiler 2 günlügüne dügüne gidecekti kız kardeşim ve ben evde yalınız kaldık akşam olunca abi açmısın yemek hazırlyım mı dedi bende olur dedim ne yersin dedi ben de seni dedim nasıl dedi sen bilirsin dedi neyse şakalştık yemek hazırlamay gitti bu arada üzerinde atlet biçiminde tişört var altta kısa etek var bende sadece şort var ben kaslı bir erkegim kızlar hasta olurlar bana kardeşim yemek hazırlarken ben cd ye bak
Kardeşim Enis
Liseye giden oldukca yakışıklı, fizigi düzgün bir kardeşim var. Aramızda 9 yaş fark var. Arkadaşlarımın erkek arkadaşlarıyla parklarda, okulun arka bahcesinde tatmin olduğunu duydukca bende kuduruyordum. Ama bir erkeğin ilgileneceği kadar güzel olmadığım için yapacak bir şeyim yoktu. Ne yapaydım yani cocuklardan birine gidip benimle ilgillenmesini mi söyleyesydim. Böyle bir şey olmazdı tabi.Bir erkeğin tenine dokunmak için çıldırdığım günlerin birinde birden kardeşim geldi aklıma. Evet daha cok genç ve aramızda bir hayli yaş farkı vardı ama Enis te artık bir delikanlı olmuştu.. lise bire başl
Mecburiyetten
Adım Derya. Başımdan geçen olay tüm genç kızlara ibret olsun diye yazdım. 18 yaşında sevgilimden hamile kalmıştım. Ve beni bu yüzden terk etti. Sonra ben bu olayı nasıl atlatırım diye düşünürken kürtaj yaptırmak aklıma geldi ve para bulmak için uğraşmaya başladım ama nafile kimseye söyleyemezdim. Ve bir gün internette sohbet ettiğim hakan diye birine bu olayı anlattım ve para istedim karşılığın da ne isterse yapacağımı söyledim. Buluşmadan iki gün önce telefonla görüştük ve bana saçlarımı toplamamı ve arkadan bağlamamı söyledi sonrada temizlik yap dedi. Beşiktaş ta 5-10 dakika bekledikten sonr
Ayşen Teyzecim
|selam ben izmirden zafer.21 yaşında kumralım.Uzun zamandan beri olgun bayanlara hastayım.onlar işi çok iyi biliyorlar.neyse,,,aile dostumuz olan ismail amcanın karısı ayşen teyze 45 yaşlarında sarışın ama oldukça iyi bir fiziğe sahip hoş bir bayandı.biz bunlarla ailece tatile giderdik.bir gün yine tatile gittiğimizde ismail amcanın başı ağrımış ve odasına gitmişti.ayşen teyze de animasyonlara katılmamış sahilde kendi başına oturuyordu.ona hasta olduğum için bu fırsatı kaçırmayıp yanına gittim.muhabbet etmeye başladık sürekli bana nasihat ediyordu.sinir olmuştum ben konuyu cinselliğe getirene
Romantika
Mrb ben 17 yasında bir gençim adım eray . ilkogretim icin cocuklara ders vermeye baslamistim. Tavsiye ile akrabamizin bir tanidigi cocuguna ders vermemi istiyordu. Bir gun evlerine gittim 40 yasinda kocasindan bosanmis ama mukemmel fizigi olan Ayse hanim karsiladi beni. İlk gordugum anda bu evde zor gunler gecirecegimi anlamistim cunku inanılmaz bir vucudu vardı. Ayse hanımın oglu Berk ile de iyi anlasiyorduk ve ders saati dısında zaman geciriyorduk oyun oynuyorduk. Birgun eve gittigimde Ayse hanım beni iceri aldı Berk`in arkadasına ugradıgını birazdan gelecegini soyledi. Üzerinde dar bir b
Beni Yengem Alıştırdı
Ben yengem Nadide çok iyi anlaşıyordum,abim olmadığı zamanlar onunla koyun koyuna yatar ve çok büyük heyecanlar yaşardık, hatta onun sevgililerinle bile grup yaptık bir kaç kez ,gene böyle bir gece yatakta tuhaf tuhaf bakarak seni ben sikmek istiyorum dedi,ben şaşkın bir vaziyette gülerek nasıl yani beni sen nasıl sikersinki?dedim. Evet dedi yengem seni ben sikmek istiyorum.Zaten 3 parmağı götüme girmiş durumda idi.Bana sevgilisi tarafından sikilirken baktığını ve benim nasıl zevk aldığımı görünce şaşırdığını anlattı.Ben de ona daha dün geceye kadar onu sikmenin hayaliyle mastürbasyon yaptığım
Otobüste Tanıdım
Ben esra 30 yaşında 155 boyunda 50 kilo bayanım ben bi gün iş dönüşü metroya binmiş tim metro cok kalabalıktı ve birden arkamda kaba saba bi adam beni sıkıştırmaya başlamıştı adama ters ters bakarak söylenmeye bailadım.çünkü cok iğrenç b, adamdı.sonra yanımdaki adam gel burda dur gibi baktuı bende onun önüne geçtim cok güzel kokuyodu yeni traş olmuş kel ama yakışıklıydı hemen onun önüne geçtim adama yaklaşmaya calışıyordum ama o sanki benden kaçmaya çalışıyodu sonra baktım oda bana yaklaşmaya başladı ve temas oldu cok güzel sürtünüyoduk tam zevke geliyodum ki bana cok tatlısın dedi kulağıma e
FestivaLde YediLer Beni
Ben Alper, arkadaşlarım alpoş diyorlar. Ankara’da yaşayan, 19 yaşında, kadınımsı, çok tatlı, tecrübeli, pasif bir gayim. Şimdiye kadar çok güzel deneyimlerim oldu, fakat hep gizledim. Artık bu hikayelerimi zaman içinde sizlerle paylaşmaya karar verdim. Geçen yaz edremit/zeytinlideki rock festivaline gittim. Orada selim, cüneyt ve ben müzik dinliyor, kız muhabbetleri yapıyor, içki içiyorduk . Daha sonralar baktimki artik bunlar bensiz hic vakit gecirmemeye basladilar. Egleniyorduk anlayacaginiz. Bir aksam hep beraber kimsenin olmadığı bir sahilde turlamaya başladıkO gece ben pantalonumun alt
Minik Baldizim
Minik baldızım Merhaba ben baran, ankarada yaşıyorum ve burada büyük bir hastanede beyin cerrahı olarak görev yapıyorum. 26 Yaşındayım. Eşimde benim gibi doktor. Eşim oldukça güzel, üstelik sevişmeyi ve erkeğini mutlu etmeyi çok iyi bilen bir kadındın. Eşimin kız kardeşi 21 yaşında ve üniversite öğrencisiydi. Eşimden daha çirkidi ama onu çok seksi kılan bir yönü vardı. Başlarda hiç dikkatimi çekmeyen bu kız son zamanlarda benimle davranışlarında çok rahat olması hatta eşim yokken benimle sekse dair konuşmasıyla oldukça dikkatimi çekmeye başlamış, hatta beni azdırmaya bile başlamıştı.
Anal Senfonisi
|ANAL SENFONİSİ ÖN SÖZÜM; 4 AYDIR BİRLİKTE OLDUĞUM VE GÜNGÖREN’DE OTURAN, İLİŞKİMİZİN ÖPÜŞME VE ORAL SEXİN ÖTESİNE GEÇEMEDİĞİ C’YE; “İLERLEYELİM Mİ?” DEDİĞİMDE, C BANA; “ KIZLIĞIM HARİÇ OLABİLİR” DEDİ... 10 GÜN ÖNCE; C’Yİ ARAYARAK; “MÜSAİTSEN BULUŞALIM” DEDİĞİMDE C BANA; “3 GÜN DAHA BEKLE, YARIN KESİN KESİLİCEM, ERTESİ 2 GÜN DE İŞİM VAR” DEDİ. SANIRIM; “YARIN KESİN KESİLECEĞİM” KISMINI ANLADINIZ.. BULUŞUYORUZ; YER VE ZAMANINI, GEÇEN SÜREDE BİLDİRDİĞİM C’Yİ ALARAK, YALNIZ YAŞAYAN KANKAM E’NİN EVİNE
Stajda Patronumla - 1
Henüz 18 yaşındayım, Adım Sumru Ticaret lisesinde okuduğum için bir muhasebe firmasında staj yapıyorum. size anlatmak istediğim olay yaklaşık 1 ay önce başımdan geçti. çevremde oldukça güzel olduğum söylenir. 1.70 boyundayım sarışın ve yeşil gözlüyüm. bu iş yerinde eylül ayı gibi çalışmaya başladım. bütün stajyerlerin yaptığı gibi fotokopi filan çekiyor ve patronun telefonlarına filan bakıyordum. Bizim patron biraz bitirim bir adam genç sayılır herhalde 36-37 yaşlarında filan ama yapılı vücutlu ve oldukça esprili bir adam. adı erkan. haftanın üç günü işyerine 2 günü de okula gidiyorum. O hafta
Bakireliğim Gitti
Mrb ben 18 yaşında yeni ergenliğime girmiştim adım aslı babamın işi dolayısıyla sürekli ev değişiyoduk yani tayin işi. neyse konuya gireyim bu seferki duragımız izmirdi ve okul başlamak üzereydi aradan kısa bi süre gecti ve okullar başladı ben ailemden aldıgım rahatlık nedeniyle cok rahat ve acık giyinirim. okula baladıgım ilk gün etegim zaten kısaydı ve ben bunu katlıyarak daha kısaltım sütyende giymemiştim gögüslerim oratdaydı erkeklerin ilgisini cekmek istiyodum yeni ergenliğe girdiğim için sikişmek istiyordum okulda cok yakışıklı biri vardı adı murat bu hemen ilk gün bana teklif etti bende
Karanlik Dunyalar 2
Karanlık dünyalar 2 çocukluğumdaki bakıcı şimdiki efendim benim hayatımda değişmez bir unsur oldu önce ona köle oluyor sonra eşimle daha rahat sex yapıyorum. çocukluğumdan beri ona sex köleliği yapıyorum.onun ayakları altında dünyalarımı kaybediyorum.ne derse yapıyorum.beni alçalttıkça benim tahrik olmam o kadar çok oluyor. kraliçem bunu iyi bildiği için bu oyunları üzerimde iyi oynar ve beni kullanıp kendi zevklerinide ihmal etmez. kölesi olduğum efendim de evli.benim izmirde kiraladığım başka bir evde haftada bir kere mutlaka ona tapar ve köle olurum.sonra her ikimizde manisaya döneriz.
Eyvahhh Ki Ne
Slm ben kayseriden kato burada kızlar cıldırmış canın dedigin bile arkandan vurmuş tipte ben 2 yıldır bi kızla cıkıyodum ve birgün bana farklı bi şey yapalım dedi ve ben olur dedim fakat böle bi şey olacanı tahmın etmemiştim bi samanlıga gitdik fakat samanlara yatırdı beni ve şok oldum şeyim oturdu veeee.sonra ben yatırdım açtım ve soktum innırmısınız böle zevk olmaz ve kan geldi bende samanları amına basım sonra bi da ha bi daha ve sonra o kız okulun orospusu oldu ve birgün bana gelip sen başkasın dedi ve hamıle birakım onuşimdi 2 cocugu var biri benden biri elalemin ve 1 hafta önce keraneye
HALA ŞOKTAYIM
 Merhaba ankarada oturan ve bilgisayarla uğraşan bir insanım. Evim işyerine uzak olduğu için dayımlarda kalıyorum.dayım ve yengem çalışan insanlar onlarda benim gibi evde pek duramıyolar. Ben birgün işten geldikten sonra evde kimsenin olmadığı biran banyoya girdim. banyoda kirlilerin arasında yengemin incecik tangası duruyodu alıp onu koklayarak otuzbir çektim. Sonrada külotun üstüne boşaldım .daha sonra külotunüstüne boşaldığımı unutup tekrar kirlilerin içine attım. Olaydan 5 gün sonra yengem evde yalnızken bende gündüz uyumaya gittim gece şirketin birinin kurulumunu yapmıştık o yüzden g
Okul Öğretmenim
Ben emrah. buradaki yazıları oukyunca anlatma isteği doğdu bendeyaşadığım olayları ben şuan lise sona gidiyorum ilçeden şehire geldiğimdeoluyor.Neyse bigün yine ilçeden gelirken arabada yer kalmadığından orta 3öğretmenimin yanında sıkışık oturuyordum hocanın adıda ayşe idi çok güzeldianlatamam neyse sıkışık olduğundan dolayı onun bacakları benim bacaklarımınüstünde idi ve acaib olmuştum hocaya bakarak onu okşuyordum hocamda bana sevimlibir şekilde kızacakmış gibi bakıyordu il merkezine geldiğimizde beni cağırdı venasihatlere başladı bende onu zevkle dinliyordum göğüsleri ve kalçası çok büyükol
Askerde Yat Izni Maceram Ve Nuray
| Bundan sekiz on sene önceydi Tokatta askerdim. Kurban bayramında ev izni alamamıştım ama on gün yat izni almıştım. O zaman bir öğretmen sendikasına üye idim o nedenle on gün yat izni için ağustos ayında yıllık izne çıkmış iki bekar öğretmenin evine kalmam için bana anahtar vermişlerdi. Orada sendikadakiler de dahil herkes benim için yabancı idi. Eşimle yeniden balayı yaşayabilirdim. O nedenle eşimi yat izni için tokata çağırırken ona mümkün olduğunca dekolte olmasını ve izin boyunca oradaki tüm sikleri kaldırmasını ama sadece benimkini indirmesini istemiştim. Oda kabul etmişti. Ee karım Nu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/15e7f82100b1a8c2bada716aae34b41c.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32