Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tugbis 4
Tuğbiş 4 Selma`nın ailemi ikna etmesi gerçekten de sandığımızdan daha kolay oldu. Eşyalarımı topladım vedalaştım ve içimde gerdeğin heyecanıyla müstakbel kocamla yaşayacağım eve doğru yola çıktık. Hayatımda ilk defa evimden başka bir yerde kalacaktım. Ama gittiğim eve aslında gelin olarak gidiyordum. Bunun heyecanı Selma`ya olan aşkımla pekişince kalp atışlarım hızlandı, arabada elini tuttum onu çok sevdiğimi ve onu hep mutlu edeceğimi söyledim. Bana ihtiras dolu bir öpücük vererek lolitam aşkım seni zevkle ve mutlulukla örülülü bir hayatımız olacak, hele bu akşam sana zevklerin en gü
Guvenlikle
Ben Cenk, 19 yasindaiim...yasadigim olay oturdugum sitedeki guvenlikle aramda gecen bir olaydir ve hepsi gercektir...Gecenlerde annemlerle beraber alisveristen dondugumuzde taksiden iner inmez taksiyle karsi kariya gelen guvenlik arabasi bas bas bir korna caldi ve ben noluyo bakisi attim iceri dogru... Sonra icerden 1,83 85 civari kapkara yagiz kasli ve benim korkunc hislerim kuwetlidir ki o da dogru inanilmaz bir alete sahip olan biri indiki bunu tabi o an gormedim. Sonra yana cekermisiniz lutfen acelem vardi dedi... Biz annemle hic umursamadan yavas yavas istifimizi bozmadan esyalarimizi a
Komşumuzun Kızı Ile Sex
Komşumuzun Kızı ile Sex ben size basımdan gecen bır olayı anlatmak istiyorum bızım karsı komsumuz var leyle abla ben onu cok beyenıyordum 1.75 sarısın bı afet onun babası da alman yada calısıyordur annesınle yasıyor bır gun annesının kardesı rahatsızlanmıs memlekete gıttı leyla ablanın okulu oldugu icin burda kaldı annesı anneme emanet etti ben onu nasıl sıkecegımı dusunuyordum leyla abla okula gıdıp gelıyordu aksamları korktuhu icin bizim evde yatıyordu bende fırsat bu fırsat dedım bır gun evde hep beraber yemek yedık leyle abla dedıkı ben bu gun evde yatabilirmıyım annem dedıkı kızım kork
Inanmiyordum Ama Basima Geldi
İnanmıyordum Ama Başıma Geldi Burdaki anlatılanların çoğunun doğru olmadığına inanan biriydim! Özel bir sigorta firmasında çalışan bayanım, mesleğim gereği ofis ziyaretleri yapmaktaydım. Bazı arkadaşlarımın anlattıklara gülüp geçiyordum düne kadar... Levent teki bir firmanın sahibi ile poliçe anlaşması yapmak için 14:00 gibi randevulaşmıştık. Beni biraz beklettikten sonra ofisine davet etti. Içeri girdiğimde orta yaşın üstü olan bu beyle ilk defa yüz yüze tanıştık ve yuvarlak toplantı masasına oturduk. Yan yana oturmuş poliçeleri açıklarken onun parfümü ve ses tonu beni nedense fazlaca et
Guzel Bir Ruya
Güzel bir rüya o gece kocamla sevişemedik ocamın penisi bir türlü kalkmıyordu ve ben hep 3 atdan beri fantezi ile yasıyordum o gece yattıgımda kocamın arkadasını rüyamda gördüm beraber oturup çay içiyorduk ailecek bir ara mutfaga geldi su istedi bende kendisine verirken ayagım kaydı tam düsecektim beni belimden tuttu ben bir an heyecanlandım ve dudaklarını karsımda buldum büyük bir azgınlıkla dudaklarına yasıptım oda benim kalçalarımdan kavraryarak kendine çekti ve elleriyle bütün vucudumu elledi ben büyük bir hızla gömlegin düğmelerini açtım ve çıplak gögsünü öpmeye basladım oda boş durm
kızkardeşim ve sabirem
selam arkadaşlar ben seks yapmasını seven biriyim işten erken çıkıp eve geldim ve kardeşim şeyma banyoda yıkanıyordu ben ise bilgisayarın başına geçtim kardeşim banyodan çıktı bende banyo yapacam dedim ve banyoya girdim kardeşimin donunuaradım buldum ve öpüp koklamaya başladım okadar güzel kokuyoduki şeymayı sikmek istiyordum banyonun kapısını açtım ve kilodu koklayarak 31 çekmeye başladım kardeşim odadan çıktı biranda beni karşısında gördü abi ne yapıyorsun dedi senin donunu koklayarak seni sikiyorum dedim ama abi terbiyesizlik yapma dedi nolacak kız dedim gelsene dedim abi dedi gene hala i
Ondan  Beklemiyodum
Slm ben yücel başıma ilk defa gelen olayı size yazıyorum ben istanbulda oturuyorum 17 yaşındayım günlerden pazar evde kimse yoktu babam çalışıyodu annemle abim de üniverste işleriyle ilgilenmek üzere şehir dışına çıktılar o gün bir akrabam eve gelip yemek filan yaptı sonra evi düzenleyip gitti bende onu yolcu edicektim tam giderken esma ile karşılaştım akrabamı minübüse bindirdikten sonra onu tekrar gördüm slm vermediğim için kızdın mı dedim o da hayır dedi aslında o beni bende onu fazla sevmeyiz kıza okulda çıkma teklifi etmiştim o kabul etmemişti ondan sonra konuşmuyoduk neyse o
Amca  Kizi
Amca kızı ben kendini tanıtayım 1 65 boyundayım amcamın kızı iriyapılı alımlı şuh bir kadın hemde sexs kocası onu çinsel yonden hiç memnun edem,yordu eniştem sehir dışına cıkardı iş icabı . iş başa kaldı dedim amcamın kızının yanına gittim sabahın 07,30 da kapıyı actı benı iceri aldı kahvaltı yaptınmı dedi bana yokdedim , yedik iştik sıra sexs ten konuşma acıldı bana sordu hiç kız arkadaşın varmı dedi bende yokdedim bende sifdahım bile yok dedim durumuma acıdı benin penisim neredeyse pantolonumu yırtacak gibiydi tabi amca kızı anladı . Bana dediki sende ter kokuyor önce banyo yap
Aslı Ve Lezbiyen Ilişki
Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım.İsmim Aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiyen eşcinselim.Tabii bunu taa o günlerden anlamış değilim ama özellikle lise çağlarında kendimi tanımaya başladım. Okulda tüm kız arkadaşlarım erkeklerle ilgileniyor, birbirlerine ilginç hikayeler anlatıyorlarken, ben onlara ilgi duyuyor ve her fırsatta onları heyecanla seyrediyordum. Özellikle Türkiyedeki ataerkil erkek toplumu ise hiç ilgimi çekmiyordu ve onları çok kaba buluylordum.Neyse sadede gelelim.İlk ensest ilişkim yengemle oldu. Tatile Bursaya gitmiştim. Orada yeng
YAsADIM VE YAsATTIM 1
YAŞADIM VE YAŞATTIM 1 sizlere daha yeni başımdan geçen bir anımı yazmak istedim...... Beni bilenler bilir. Bilmeyen için kısaca bi tarif edeyim. Ben sex si çok seven prensibi yaşamak ve yaşatmak olan 1. 69 Boy, 80 kilo, 39 yaş, topluca vucuda sahip ve samsunda oturan biriyim...... Hikayeme geleyim.... Ihtiyacı olduğu zaman beni arayan evli bir bayan arkadaşım var... Adını atmam lazım, diyelim dilek olsun.... Beni bir gün aradı.. Onunla buluşmamı istiyordu... Ertesi günü buluşma yerine gittim.. Benden önce gelmiş, bekliyordu... Uzaktan gördüğüm kadarıyla yalnız değildi... Yanlarına yan
Yengemin Azgınlığı
|slm ben dayımın karısı yani yengem çok hoşuma gidiyordu, onu ne zaman görsem taş gibi oluyor. bide bana arada bir frikik (farkında olmadan)vermesi beni delirtiyordu artık onu sikmek için zaman kolluyordum. yani planlar yapmaya başladım.acaba yengemi nasıl sikerdim onun yollarını arıyordum hep ama en sonunda bir yolunu buldum. ben çalışmıyordum gündüzleri boştum dayımsa gündüzleri yoktu anca akşama gelirdi bir gün yengemlere gittim içeri girdim yengem ben banyoya gidicem dedi ben hemen peşinden banyonun kapısına baktım içerden sesler geliyor yengem kendini tatmin ediyordu bir ara beni farketti
Koydeki Hayat
| koylerde genellikle aileler hepsi bir arada ayni odada yatarlar cunki nedeni kis aylarda soguktan korunmak ve odun tasarrufu yapmak icin tabiki bu arada anne ve babamizin ne yaptiginida ya isitir yada gorurduk ama sessizce goz altindan bakar seyrederdik cunki bizleri uyudu zannederek ise baslarlardi ama zevkin verdigi doruktanmi olsa gerek bazen sesli olarak devam ettikleri icin duyar ve uyanirdik yine gunlerden bir gun annemle babam ise koyulmus seslerine uyandim gece karanlik oldugu icin birsey gorunmuyordu ama yinede seslerini duydugumda is yaptiklarini biliyordum cunki yavas yavas aklim
Oooofffffffffff
Slm size başımdan geçen bir olayıanlatacam geçen gece ve gec geldm ve yendemi duş aldığını gördüm. ve beni tuttu bir zevk.sikmeden olmayacak .15 20 dk sonra çıktı duştan ben nasıl açılacağımı düşünüyordum.o gece onu düşünerek 31 çekiyodum.sabah oldu ve kahvaltı yaptık.babam işe annem işe abim zaten antreman gidiyoordu.yengemle tek başınaydı vede ben bu fırsatı kaçrımıyım.yendem benim odayı silerken o kocaman göğüsleri hemen önümdeydi.elimi sikime attım.tabi yendem bunu farketti.oooooooo çapkın bey dedi ve ellemeye koyuldu oda zaten dünden razıymış yarrak yemeye neyse sadede gelelim yengem yal
Yaşlı Dilenci Kadın
Ben istanbulla ilişkileri halinde olan adanalı bir ıs adamıyım. yaptığım ıs ıstanbuldan toptan alıp bunu Adanada perakendecilere satmaktır. bunun ıcın ayda 1 yada iki kere İstanbul gitmem gerekir. bu arda yasım 34 ve 180 cm 88 kiloyum. saclarım hafiften dökülmüş ama yasımdan büyük gosterdıgımı söylerler genelde 40 falan derler. neyse ben ıstanbulda kalmalarımın masraflarını hesaplarken ben artık bunun yerine neden bir ev tutmuyorum dedim kendi kendime ve ve toplu konutları olan bı muhitten iki oda bı ev satın aldım. Fiyatları çok uygundu ve evi aldım sonra onu donatmak ıcın mağazalara gittim v
Hacerle Sex
bende sızın gıbı bır okucuyum dıyeceklerıme ben şaşırdım sızdeşaşıırcaksınız neyse ben teyzemın kızı hacer yanı buna hastayım onda öyle bırmal varkı akrabadakı herkez hasta ona tabıkı bende ben bırgün bunlara avcılaragıtmıştım evde teyzem hacer vardı ben gelınce cok seındı hele ben acayıp neyseıcerı gırdım gece oldu herkez yattı ben hacerle balkonda ordan burdankonuşuyoruz sonra işi sexse getırmeye calısıyorum ama hıc fırsat olmadı geceyattık aklıma geldı 31 cekıyordum ve yatagınıcıne akıttımkendıme zor geldım 5dakka sonra kapının önünde bır golge gordum ve hemen toparlandım uyumuş gıbıyaptım
Kucağa Ilk Oturuşum
Merhaaba ben sitenizi sık sık ziyeret ediyorum. Yayınlanan hikayeleri okumak ve 31 çekmek çok zevkli oluyor. Ben de size ilk deneyimimi anlatmaya karar verdim. Sizde okuyup 31 çekersiniz.Ben 29 yaşında 1.69 boyunda açık tenli seksin her türlüsünden hoşlanan birisiyim. İstanbulda yaşıyorum. Size üç yıl önce yaşadığım ilk gay ilişkimi anlatacağım. Günlerden cumartesiydi.Yaz olduğu için hava oldukça sıcaktı. Hem canım sıkılıyor hem de oldukça azmıştım. Kız arkadaşımla da aramız bozuk olduğu için arayamıyordum. Ben de en yakın arkadaşım Ş. ye gitmeye karar verdim. Aradım evdeydi. "Ne yapıyorsun!"
Hayvan Çok Geçmeden Boşaldı
Slm ben özden sizlere 2 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben okul kapandığı için arkadaşımda kalıyordum onun yazlığı çok güzeldi üstelik ikimizde kız olduğumuz için çok rahattık evde çıplak gezip birbirimizin vücudunu eleştiriyor tavsiyelerde bulunuyorduk arkadaşımın adı gülben`di onun birde köpeği vardı cinsi dobermandı ve çok güçlüydü yanlız kaldığımız için bizi o koruyordu.Gülben köpeği çok seviyordu bazen televizyon izlerken onun karnını okşuyordum ve siki kalkıyordu birgün gülben`de bunun farkına vardı ve bana naıl olsa bakire diiliz farklı bir deneyim yasayalımmı diye
TEYZEMİN İSTEĞİ
 selam arkadaslar  yada okurlar har neyse ıste ben 22 yasın da kadınlarla konusmasını ıyı bılen bırıyım ve seytan tuyu dedıklerı seyın ben de bolca oldugunu soylerlerneyse konuya gıreyım : ben kucuklugumden berı teyzeme karsı buyuk bır ılgı duyuyorum ama o daha 18 yasındayken evlendı ve kaldıgı yer  baskabır sehırdeydı bayramdan bayrama goruyordum ve onu cok ozluyordum kocasıyla cok tartısırdı ve her zaman kalmak ıcın bıze gelırdıtabıkı bende buyuk bır sevıncle hep onunla vakıt gecırırdım bır gun yıne bıze geldı ve yıne beraber vakıt gecırıyorduk bızımkıler onugoturmek ıcın
Olgun Lezbiyen
Selam ben 30 yaşında bir kadınım parfümeride çalışıyorum 1.71 boyunda kumral ela gözlü balık etli bakımlı ve çekici bi kadınım. kısaca olaya girmek istiyorum.. işe yeni başladığımda Zeynep isminde bi kızla tanıştım 21 yaşında oldukça güzel bi kızdı. bana çok yardımcı oluyordu aramız baya iyiydi. sık sık bana geliyordu oturup sohbet ediyorduk günler ilerledikçe aramızdaki samimiyet hat safhaya ulaşmıştı bir gün bana mesaj çekti benim çok güzel olduğumu ve benden etkilendiğini yazıyordu bundan çekinmiştim ama açıkçası hoşuma da gitmişti bende ona benden senden hoşlanıyorum diye yazdım.. bundan
Astsubay In Liseli Kizi
Astsubay ın Liseli Kızı Merhaba ben 17yaşındayım ben bir sene önce basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben diyarbakırda lise öğrencisiyim ben lisedeyken okulda assubayın onbeş yaşında bir kız vardı adı aylin sürekli onu eve götürürdüm her seferinde uzun uzun sohbet ederdik birgün yine böyle sohbet ederken bana sordu kızarkadaşın varmı dedi bende kızarkadaşımın olduğunu söyledim onunla sevişip sevişmediğimi sordu bende onunla hergünseviştiğimizi anlattım benimlede sevişebilirmisin diye sordu bende böyle bir teklif bekliyordum hemen kabul ettim ve biryere çektim ve sevişmeye baş
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/2bdb3a6ef1967657e1266fed6da4ec90.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32