Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ofiste Neler Oldu Neler
Ofiste Neler Oldu Neler mrb değerli dostlarım bu olayı sizinle paylaşmak istedim harbiden aklımdan çıkmıyo geçen yıl yazın temmuz ayıydı sanırım ben bi şirketin muhasebe işlerini yapıyorum 25 yaşındayım şirkette iş titizliğimle kendime olan bakımımla özel hayatımla hep dikkat çekmişimdir aynı katta çalışan sekiz kişiyz ve gün boyu herkez kendi odasında çalışır benim odamda eren ve ben çalışıyorum erende28 yaşında cidden hoş ve düzgün bi arkadaşım dediğm gibi yaz ayıydı hava güzel akşam mesayi bitmişsi hafta sonu idi hesaplarımızı toplıyoduk saat 20:00 a yaklaşmıştı eren yemek söyl
Ben Yaprak - Bakireydim
Ben yaprak ben 17 yaşımda 92-63-90 ölçülerıne sahıbım... Size tatildekı 3 senedir çıktığım cocukla olan ılk ilişkimi yazıyorum... Sevgılımın adı Tayfun. Annemler villalarda ben ise tayfunun yan evınde yeğeninde kalıyordum.... Neyse; bir gün havuzdan çıktık duşlarımızı aldık. Tayfun beni bekliyordu kapıda. Eve beraber gidiyoduk çünkü... Tayfunun ailesı ve yeğenin ailesi bizim villlada, biz de evde yalnızdık. 3ümüz kaldık.. Ben, Tayfun ve yeğeni Tuğba... Tuğba devamlı bizi kolluyordu ki annemler geldiğinde biz hemen yan tarafa geçiyorduk... Neyse benim üzerimde askılı mini bildiğimiz havuz k
Komşu Kızı Karım Oldu
merhaba sevgili dostlar.ben hep okuyorum bu kezde bir anımı yazayımistedim.karşı komşumuzun 21 yaşında çok tatlı bir kızı var.birgün karımve çocuklarmemlekete gitmişlerdi yani evde yalnızdım.annesi bana yemek göndermiş.yemeğiyedik ve sohbete başladık.konu bir süre sonra sekse geldi.meger onun yatak odasıve bizimki sırt sırtaymış ve gece biz ne yaparsak duyarmış.bana eşimin sesindendolayı ya çok iyi seviştiğimi yada sikimin çok büyük olduğunu söyledi.bendedenemek istermisin deyince çılgınlar gibi sikişmeye başladık.ama bakire olduğunuve sadece götünü siktireceğini söyledi.69 yaptık.ben amını ve
Aşkımı Götünden Acımasızca
AŞKIMI GÖTÜNDEN ACIMASIZCA  MErhaba Herkese Ben Cenk 22 yasinda istanbulda yasiyorum daha öncede komsu kizini acimasizca adli basimdan gecen gercek hikayeyi yazmistim geçen yaz başımdan geçen bir anımı anlatıcam.O zamanlar aşkımla cıkmaya başlayalı birkaç ay olmuştu aramızda herşeyi çok rahat konuşuyorduk yai sex ile ilgili herşeyi ama birlikte cinsel ilişkiye girememiştik ve birbirimizi çok arzuluyorduk hemen hemen her yerde sevişiyordukkimseyi önemsemeden.O benim kızlarına hayran olduğum bir liseden mezundu. neyse artık onunla ilişkiye girmek istiyordum onun o güzel götünde olmak istiy
Arkadaşımla Yatarken
|merhaba arkadaslar ben izmitten kenan 25 yaşındayım size bi gün hiç aklıma bile gelmeyen bi olayı anlatacagım bi gün arkadasımın evine gittim orda birlikte kalacaktık tek basına bi evde kalıyordu kendisine ait evi vardı.çay yaptı içtik içerkende bir yandan porno filmi izlemeye başladık ben soyundum sıcaktı hava kilodumla ve atletimle oturuyordum.neyse baya zaman geçti benim uykum geldi dedim nerde yatacagız dedim yatagı gösterdi ben yattım 10-15 dakika sonra oda yanıma geldi.aradan 10 dk geçti birden arkadasımın elini popomda hissettim yavaşça okşuyordu bende uyuyor numarası yaptım hoşlanmışt
GÖTTEN İLK SİKİLİŞİM
Henüz 16 yaşında liseye gidiyordum. Uzun boylu, atletik, tüysüz, çok yakışıklı bir gençtim. Erkek arkadaşlarım vucudumun seksi olduğunu söylerdi. Beni gören erkekler bir daha dönüp bakmadan edemez, adeta götleri geçerdi.. o zamanlar haftada biri hendi yaşıtlarınla diğeri bendne 2 sınıf üstteki arkadaşlarla halı sahaya giderdim. soyunma odasında herkes bana sulanır, bacağımı okşamak, seksi götümü parmaklamak, iri gögüz uçlarımı öpmek için şakayla karışık davranışlarda bulunurlardı. Kızların dışında erkeklerinde ilgisini çekmek hoşumada gitmiyor değildi. Büyüklerle halı sahaya gittiğim bi
Benim Çin Bir Ilkti:)
|Slm:) Ben şu anda bursada yaşıyorum, size anlatacağım bu hikaye tamamen gerçek ve benim istemedende olsa ilk deneyimimdi, neyse hikayeye geçelim; Ben 14-15 yaşlarındaydım sikim kalkıyordu ve sık sık değişik kadınları hayal edip otuzbir çekiyordum, bir gün okuldan eve geldim annemler evde yoklar çıktım komşulara baktım, bir iki derken Gülseren ablalarada baktım onlara oturmaya gitmişler diğer komşularla birlikte, içeri çağırdılar girmedim, annem kalkayım oğlum açtır dedi eve gittik, annem bana yemek hazırladı yedim....... Ya oğlum elişimi Gülseren ablanlarda unutmuşum bi koşu git alda gel de
Köpeğim Ben Ve Annem
Ben 18 yasinda yakisikli 1.84 boy 67 kilo agriliginda kumral yesil gozlu bi erkegim.Bu gune kadar tek bi kiz arkadasim bile olmadi cok teklif aldim ama bu bi tercih meselesi. Kucuklugumden beri benim erkeklerin ilgi duydugu seylere olan ilgim azdir.Araba,futbol,kizlar hepsinden nefret ederim.Bilirsiniz kiz kizi sevmez oyle bi sey buda.Neyse bi gun beden dersinde nobetciyken bi erkek arkadasin sirasinin altinda bi dergi buldum.Dergide gay iliskilerinden bahsediyordu. Bu beni o kadar etkilediki dergiyi yuruttum.Dergiyi defalarca okudum,o kadar tahrik oluyordumki.Ama hic bir erkek arkadasimdan be
Delicesine Seks
|adım serkan üniversite maceralarımdan birtanesini anlatıcam hergün okulda konuşup muhabbet ettiğim bir kız wardı gerçekten çok yakındık birbirimize evine gidip geliyodum çok güzel yemekler yapardı ev arkadaşlarıda çok iyiydi hafta sonu ev arkdaşları evinin yakın olması üzerine ailelerine kalıyordu yine bi hafta sonu serkan bu akşam bize gelebilirmisin dedi bende hayırdır felan dedim kesin gel dedi ssana ihtiyacım war bende herhalde yine ewde bişey bozuldu yada ne biliyim bişeye ihtiyacı war falan sandım ne biliyim niyeti bozuk kızın neyse ben evine gittim sat akşam 10gibi kapıyı bi aç aman al
Sırtımı Keselerken
Slm.Ben her zaman kardeşler arasında gizli bir şey olmamasını savunan biriyim.Bu her konu için geçerli.6 kardeşin en küçüğüyüm.4 ablam ve bir abim var.En büyük ablamda benim gibi düşünür.O yüzden sex dahil her konuda konuşabilir ve anlaşırız.Birbirimizin yanında soyunmakta hiç bir mahsur yoktur.2 çocuk annesi 40 yaşında.Gene bize geldiği bir gün,banyoya girmeye hazırlanıyordum. O sırada ablam: istersen sırtını keseleyebilirim, dedi.Ben de: valla çok iyi olur, seni birazdan çağırırım ablacığım dedim.Derken banyoya başladım.Her zaman oldugu gibi masturbasyonumu yaptım.Koltuk altı kıllarımı temiz
Telefondan Gelen Numarayla Başlayan İlişkimiz..
Selam ben murat boludan 26 yaşındayım size başımdan geçen hikayemi anlatmak istiyorum. Bir gün yolda giderken telefonum çaldı.Ve hemen sustu aldırış etmedim neyse bu bi Değil iki değil gecenin 2,00 de çalıyor.Artık dayanamadım ve o numarayı aradım telefona bakan sesi çok güzel ve etkileyici hemen o an tahrik oldum.Tabi konuşmalar başladı artık neredeyse birbirimizle günde 6-7 saat konuşurduk.Artık konu sex e gelince kız benden erken davrandı.Adı da ceyda (takma ad tabi) hiç kimse ile birlikte olmamış porno film ve dergiler eline geçtini ve bunlar ile kendini tatmin etini bu yüzden amının kanad
Ablam Ve Annemle
Önceki hikayemde teyzem elifle bursadan dönen annemi aramıza alarak nasıl siktigimizi anlatmıştım simdide teyzem İstanbul döndükten epey sonra eniştemle kavga eden ablamın bursadan bize gelmişti ilk günler hep ablamı teselli ediyorduk ve ablamdan çekindiğimizden dolayı annemle sevişemiyorduk ablamsa bana aglıyarak eniştemin yanlış yaparak onu aldattığını asla onunla barışmayacağını söylüyordu bende bunun büyütecek bir şey olmadığını her erkeğin arada bir kaçamak yapmasının normal olduğunu eniştemi affederek evine yuvana dön diyordum oda asla diyor başka bir şey demiyordu fakat ablamın bizde ka
Olurmu Demeyin
Merhabalar bundan altı ay önceydi. Ben Anadolu yakasın da ikamet ediyorum iş yerim ise Avrupa yakasın da doğal alarak otobüsle işe gidip geliyorum. Yine iş çıkışı bir akşam otobüs durağında şoförün gelmesini bekliyordum. Nihayet şoför geldi herkes birer birer otobüse binmeye başladı. Ben ayakta kalmıştım en arkada bir yere gittim. İğne atsan yere düşmez bir kalabalık vardı. 10 Dakika sonra araç bir durakta durdu. Ön taraf dolu olduğun dan arka kapıdan yolcular bindi. 25 30 Yaşlarında baş örtülü bakımlı makyajlı bir bayan yer olmadığından tam önüme sıkıştı. Önce bu konum onu rahatsız etmişti. K
patronumun paspasıyım
bir gün mesaiye kalmıştım saat 10 civarı idi .patronuma bir şey sormak için girdiğimd kanepenin üzerinde çoraplarını çıkarmış yatıyordu bendezaten gizli bir erkek ayak fetiştiyim firsatı kaçırmayıp o mis gibi erkek ayağı kokan çorapları kokalmaya başladım.yerde köpeği gibi çorapları ile oynuyordum.daha sonra ayaklarının altını usulca yakalşıp koklamaya başladımilk önce parmak aralarını koladım çünkü asıl kokan yer orasıdır.parmak araları hava alamadığından terler.işte kokladım kokaladım sıra yalamaya geldi.başparmağını dikkatlice ağızıma alıp emmeye başladım.daha sonra bütün pamaklarını derke
Cdcinin Kızı
|slm ben konyada yazıyorum bu hikayeyı tamamen gerçekdir.. ben 18 yasında 178 boyunda bir erkegim. neyse hikayeye gelelim. ben bir gün cd çektirmek için bizim evin yakınında cd çeken bir abla vardı. ben ona gidip cd çekdirecekdim dukkanına vardım dukkanda bir tek o kız vardı bana buyrun dedi bende cdlere bakdım ve su cdden bana çekermısın dedim oda tamam dedi sonra ertesi gün almak için gittım kız benim çekdirdigim cd açmış bakıyordu cdde porno cd idi kız elini amına koymuş oksuyordu beni gorence irkildi biraz bende cd hazır mı diye sordum oda bu cd çok guselmiş dedi ve oturduk onunla berba
Sikicim Kardeşim Xxxxx
|ben 22 yaşnda iri yapılı balık eti çok büyük memeleri olan götüm ve beyaz tenli güzel bir kızım olay 2yıl yani 20 yaşında benden 2 yaş küçük erkek kardeşim yani şimdi kocam muratla yaşadım muratın bana ilgisi vardı bazen benim bacağıma memelerime ve banyo yaparken kapıdan dikizler 31 çekerdi ama ben ona bunu fark etirmez yaşar giderdik bir gün annem babam ev sahibimizin annesi ölmüş ona baş sağlığı dilemeye gitiler ben murat evdeydik murat abla senin erkek arkadaşın varmı dedi ben evet dedim bana evlenicekmisiniz dedi ben hayır şimdilik düşünmüyoruz dedim senin varmı dedim bana yok dedi ve a
%100 Gerçek
Anlatacagım olay gercektir ve birebir yasanmistir.Yaklasik iki yil onceavrupanin bir sehrine calismak maksadiyla gitmistim gunlerim hep calismaklageciyordu gece gündüz demeden calisiyordum ne sexe nede baska seye zamanımvardi.Bu arada bekarimda.Beni bir kiz ile tanistirmak istediler evlenmeyidusunmuyordum ama yinede yok demedim.neyse kızla bir kafede tanistim tam birturk kiziydi iste esmer alimli cana yakin hossohbet biriydi.butun ayarlamariyakinlarim yapiyordu.kizla ilk defa yuz yuze gorusmustum telefon nolarimizialmistik birbirimizin o kadar ayrildik daha sonra.Gece telefonum caldi arayanoy
Olgun Tezgahtar
Ben Ankarada gezerken bir mağazaya girdim tezgahtar 40 yaşlarında güzelvücutlu bir bayandı.Yanındaki bayanla konuşurken dul olduğunu öğrendim ve onuelde etmeyi kafama koydum . Akşam iş çıkışında takip ettim .Takip edildini anladı ve yanıma gelip kendisininiçin takip ettiğimi sordu Ben açık açık herşeyi söyledim .Ondan hoşlandığımı ve arkadaş olmak istediğimibir bir anlattım .Güldü ve aramızdaki yaş farkını hatırlattı Olgun bayan yinede benimle yürümeyi kabul etti .Evine gittiğimizde beni hemenyatak odasına götürdü Yatakta uzun süre öpüştük ve hemen soyundu benimkini ağzına aldı.Daha sonra el
Babama Verdim
Selam ben selcan.şu anda 35 yaşındayım.10 sene önce başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bir bayram günü ailece akraba ziyaretine gidiyorduk.O zamanlar otobüsler bedava olduğu için durak oldukça kalabalıktı.Otobüs geldiğinde herkes binmeye çalışırken biz ezilmemek için kenarda kalmıştık.herkes binip biz dışarda kalınca şoför orta kapıyı açıp sizde oradan binin dedi.önce annem ve ben bindik. arkadan kardeşim hakan ve babam bindi.O kadar sıkışıktıki kapı zorlukla kapandı.Otobüs hareket ettikten bir süre sonra sıkışıklıktan kendimi babamın kucağına doğru bıraktım.Bir müddet sonra ark
Komşunun Kızı
Slm herkese ben ist den hasan 16 yaşındayım boyum 1.80 o gün okuldan geldiğimde annem güne gitmiş babam ise işteydi ikiside 6 gibi dönecekti.çok zamanım vardı.Bİraz ders baktım yemek yedim,tam bilgisayarda porno film izlerken o geldi çiğdem.26 yaşında esmer süper seksi giyinen süper bi kızdı.Bazen onu arzulayı 31 çekiodum.zil çaldı kapıyı açtımda aa one laan üstünde uzun bir ti short yani amının hemen altında külotu gözükecek şekilde.nese ekmek var mı die sordum kalmadı dedim ben onu öyle görünce sikip birden dimdik oldu bunu farketti.oo dedi büyümüşte neler yapıosun sen dedi güldüm.içeri g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b66aa58fb35cc15a7291e40b049425b6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32