Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kanepeo Ve Ben
Kanepe.o ve ben selam dostlar ben bu olayıo gerçekten yaşadım..... MAHALLEDEN DÖNMÜŞTÜM halamın kızı geldi tam yanıma oturdu ve konuşmaya başladık oo bana hiç milli oldunmu diıye soruverdi ben elbette dedim onun azdığını anladım nasıl dedi ben tabi onun azdığını anladım falan filan anlattım ben anlattıktan sonra banyoya gittim ve sonra geldigimde oo amını parmaklıyordu ban gittim ve dudakalarınada n öptüm oo sonra geldi ve fermaurı mı indirdi yarağımı çıkararak yalamaya başladı ve daha sonra da ben onu domaltarak yarağımı ona soktum bu ahhhh!diiiye bağırıyodu ooo bacak arası po
Yengemin Ateşi
Amcam sürekli içen biridir, zaten işide içkili bir yer işletmekdir.Yengemle aram çok iyi, çok bakımlı bir kadın. bir gün ogle vakti evine ziyarete gitmiştim. biz onunla oturup muhabbet ederken zaten hep onu düşündüğümden sikim kalkmış ve kumaş pantolonumdan belli olmuştu. bir şeyler yermisin dedi, bende evet dedim. sonra mutfağa gitti bana buraya gel dedi. bende mutfak masasına oturdum ve o birşeyler hazırlarken poposunu inceliyor elimi gizlice sikime atıp okşuyordum. birden arkasını dönüp yiyecekleri masaya yerleştirmeye başladı ve elimin sikimin üstünde olduğunu görmüştü. çok cilveli kadınd
OKULUN KÜTÜPHANESİNDE
SLM SEX DOSTLARI...Sizlere başımdan geçen sexi anımı anlatmak istiyorum...ben şuan lise son sınıfta okuyan oldukçasexi ve çekici biriyim...rehber öğretmenim sarışın olduk ça dolgun kalçalarıyla her erkeği baştan çıkaracak kadar sexi birisi...benim adım polat...öğretmenimin adı ise dilek...oldum olası hep onu düşünerek otuz bir çekerim...onu her gördüğümde beni sanki azdırmak için elinden delen herşeyi yapıyor...birgün cumartesi günü okula gelip kendisine odasında ki kitapları okulun kütüphanesine taşımam için yardım etmeye çağıdı...bende dünden razıydım ve hemen kabul ettim...akşam banyo yapıp
Komik Guya
Komik güya Benim adım Osman bir gün izmirde şehiriçi otobüsüne arkadaşım Bahtiyarla bindik. Otobüs doluydu ayakta gidiyorduk. Birden bir baktım çok güzel bir hatun bindi. Aha dedim bunu kapaklıyayım. Baktım Bahtiyar benden hızlı çıktı. Bahtiyar çoktan hatunun arkasına yanaşmış değirmeye çalışıyo. Vay dedim amına kodumun ipnesi. Bizim hatuna kapak attı. Bende çaktırmadan Bahtiyarın arkasına yanaştım. Bende hatuna değirmek istiyordum ama Bahtiyar kaplamış heryeri izin vermiyo. Senmin onu yapan bende aklıma şeytanlık geldi bende Bahtiyara değireyim dedim. Başladım bizim arkadaşa değirmey
Annemle Chat - 2
merhaba başka zaman yazarım demiştim sabah yazdıgımın devamını ama fırsat buldugum için sıcagı sıcagına yazmaya karar verdim.kısaca hatırlatayım annem nette çet yapmayı seviyor ve her gün degişik niçkle giriyordu bende ona öyle her gün degişik niçkle deyil hep aynı niçkle gir dedim sonra oda tamam dedim girdigi gün bende iş yerinden girip onla dertleşmeye başladım ve ona sorular soararak benden hoşlandıgını internette ögrendim ve bana nasıl yaklaşmasını bende onu tanımıyormuşum gibi netten yazdım eve gittigimde aynı dedigim şekilde yaptı ve yeyiştik.devamına şimdi başlıyorum bir gün sonra yine
Dusunurdum Gerceklesi
Düşünürdüm gerçekleşti merhaba ben murat ilk kez yazıyorum burada bu olay 15-20 gün evvel oldu eşimin arkadaşı selmayı çokZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzulardım nerede karşılaşsak gözlerimi kalçalarından alamazdım selma eşi atıf ile bize gediklerinde veya biz onlara gittiğimizde sanki bakacağım zamanı bilir gibi ya önümde bana doğru domalır yada göğüslerini gösterircesine eğilirdi. cuma akşamı idi karımla birlikte selmada gelmişti ama atıf yoktu sorduğumda cevap alamadım şaşırmıştım eşime mutfakta sordum pro
İki Azgın Kadın
İKİ AZGIN KADIN  yalaben internette zaman zaman dolaşır dürüst beraber olabileceğim arkadaş ararım yine böyle bir günde selma ile karşılaştım resmi yoktu mesaj attım her şeyi aklımdan geçtiği gibi dürüstce anlattım ve beraber olmak istediğimi sevişmek istediğimi söyledim . ertesi gün cevabı geldi ve onunda istediğini ancak biraz sohbet edip beni tanıma istediğini güven kazanması gerektiğini söyledi uzatmayalım biz iki gün boyunca sobet ettik ve ben ona telefonumu verdim beni aradı çok tatlı ve ürkek bir ses tonu vardı konuştuk sohbet ettikçe konular hep beraberliği kayıyordu sonra nasıl
Kapici Kizi Ozlem
Kapıcı Kızı Özlem Bizim kapıcının koca göğüslü bir kızı vardı, herkes kızın göğüslerine hasta olurdu. Ben ise ayaklarına bayılıyordum. Bir gün evi temizlemesini rica ettim. Eve geldiğinde ona ayaklarının çok güzel olduğunu söyledim. Zaten onunda gönlü vardı bende, onun için kasmadan muhabbete girdim. Oda benden hoşlandığını, benimle sex yapabileceğini ancak ayaklarıyla oynatamayacağını söyledi. Nedenini sordum, gıdıklanırım dedi. Bende gıdıklandıkça yüzümü tekmelersin dedim. Neyse işi bırakıp benim yatak odama geçtik. Ona ayaklarını yumuşak bir şekilde kremliyeceğimi söyledim. Kabul etmiş
Yavru Katip
2 ay önceydi. akşam olduğu için uyuyordum. heralde saat 3.30 sıralarıydı. yarağımın serleştiğini hissettim. genelde şortla yattığım için şortumun aşağıya indirilmiş oldunu hissetttim. gözlerimi açtığımda ablam benim yarağı yalıyordu. uyandığımı görünce kaçmak istedi kollarından tutup yatağa yatırdım. ilk önce uzuzn uzun seviştik. daha sonra ablamı ayağa kaldırarak soymaya başladım. taytını çıkartığımda o sulanmış amıyla karşılaştım. daha önce biriyle şikiştinmi diye sorduğumda hayır cevabını verdi. daha sonra sadece üstündeki sütyenini çıkarttım. artık gecenin bir yarısı azmış ablamla seks ya
Hiç Aklıma Gelmezdi
merhaba ben izmirde yaşıyorum evimiz müstakil olduğu için hırsızlara karşı korumuak için bir köpeğimiz vardı adı tango ve bir alman kurdu idi ve ben genelde dışarıya dolaşmaya çıktığımda onuda yanıma alırdım ve dolaştırırdım yine öyle bir gün idi ve dolaşırken tango huzursuzluk etmeye başladı ben neler olduğunu anlamaya çalışırken birdeden arkamızdan birisinin yaklaştığını farkettim baktım ve 30 35 yaşlarında birisi o da benim gibi köpeğini gezdiriyordu ve yaklaştılar tango onlara doğru beni sürükleyerek yaklaştık ve hemen o köpeğin arkasını koklamaya başladı o arada benim gözüme takılan şey o
Bayanlara Özel
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşeyıyle bır gercek yaşantımdır.ben evlı 2 cocuk annesı ev kadınıyım,balıketlı kumral guzel bır bayanım.neyse bundan 8 ay once telefonda bırı ıle tanıştım zaten aşada sıze ONUN telefonunuda verıcem.yanlışlıkla aramıştı benı ve sesı okadar guzel ve tatlıydıkı benı cezvedıyordu içten içe onu ıstıyordum o konuştukca içim tıtrıyordu sankı,boşalıyordum.çunkü kocamdan ve hıçbırşeyden zevx almıyordum,uzun zamandırda orgazm olmamıştım ogune kadar hep kendım
Dünsiktim Bradan Tanışmıştım
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve msn bağlandı bi kız görüştük kamerayla izmirden kendisi bende ist buluştuk dün iznirdeydim yeni geldim sizlerle paylaşmak istedim.yanlız oturdu icin eve girmem sorun olmadı girdik oturdum bekle canım dedi rahat bişeyler giyeyim tamam dedim 5 dakika sonra geldi sexi bi gecelikle nasılım yakışıklım sordu sexi ve cok tatlısın deyince ben hemen yanıma geldi ve öpmeye başladı dudaklarımdan dilini vererek elimide gecelin altına attım camaşır yoktu amı
Kızlığım Kuzende Kaldı
Slm ben handan bursada yaşıyorum yaşım 18 1,65 boyum war ve 55 kiloyum sexi bir bayanım her neyse boşwerin bunları benim 17 yaşında repçi bir kuzenim war adı hakan 1,77 boylarında falan yakışıklı bi çocuk.Neyse biz hikayeye geçelim olay 2 yıl evvel gerçekleşti biz kuzenim hakanlarla çook yakındık o zamanlar annemler aret olmuşlardı yani kanki gibibişey her neyse hakanla hep şakalaşır ve beraber takılırdık annemler bi gün bizim eve hakanın annesiyle babasının geliceğini söylediler bende hakanların ewde taklırız dedim sonra hakana gittim evde tektik hakan yine bi şarkı sözleri yazıp o sözleri ba
Kardesimi Sikisim
Kardeşimi Sikisim Merhaba uzun zamandıtr bu siteyi takip ediyorum bende bir anımı anklatmak istedim neyse fazla uzatymadan konuya gelelim aile ilişkilerimiz çok iyidir neyse ben birgün sevgilimle seviştijten sonra duşa girdim ve çıktım üzerimde sadece bornozla salondaki koltuğa otu rdum ve tam ayaklarımın arasına kardeşim buse oturdu ve bana masaj yaparmısın dedi bende tabi deyip omuzlarından masaja başladım ve yavaş yavaş yavaş koltuk altlarından göğüslerine dokunuyordum ve bu sırada kardeşim buse hiç sesini çıkarmıyor sadece çok iyi deyip inliyordu ama bunlar masajdan dolayı idi ben b
Almanya
Avrupadan bir gencim. Kendimi bildim bileli, ayni cinsiyete ilgim vardi. Belki kiz yoktu oyüzden. Kücüklükten beri arkadaslarla aletlerimizle oynadik. Ama bunun gecici bir duygu oldugunu zannediyor, elbet kizlara dönerim diyordum. Aslinda kiz arkadasim hic eksik olmadi büyüyünce. Yakisikli parlak bir cocuk oldugum icin herkizi elde edebiliyordum. Ama yinede aklim baska seylerdeydi.Neyse, birgün bir barda kafayi cektim sonra tanidigim ibne bir cocugu arayip neyaptigini sordum. Evde tv izliyorum dedi. Yalnizmisin dedim oda evet dedi. Gelebilirmiyim birseyler iceriz dedim. Tabi dedi. Cabuk gel.
Ortağımızın Kızı
|ben 20 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir delikanlıyım. bundan 3 yıl önce marmariste eski kaldığımız köye misafirliğe gitmiştik eski aile dostlarımızda kalıyorduk eskiden yaşadığımız için herkes tarafından tanınıyordum birgün babamın eski ortağı beni yardım odun toplamaya yardım etmek için çağırdı bende kızını görebilmek için seve seve dedim evinin arkasında marangozhanesi vardı orda topkayacaktık odunları neyse kızıda geldi odun taplamaya üzerinde gniş bi etek ve dar beyaz bi tişört vardı eskiden beri benden hoşlandığını biliyordum ve onu sikmek için fırsat arıyordum bi süre sonra babası gi
Neresine Boşamamı Istedi
Sevgili arkadaşlar ismim TURAN Ankaralıyım 37 yaşında esmer minyon beyim El ve yüz falına bakmam nedeniyle çok bayanlarla konuşurum ancak Hiç biriyle seks ilişkim olmadi ta ki Leyla hanımla karşılaşıncaya kadar Eşim tarafından tanıştırıldık falına bakmamı söyledi bende Hayır demedim el falına baktım çok etkilenmişti ve teşekkür etti Eşim bayram sebebiyle memlekete gitmişti evde Yalnızdım. kapı çaldı Açtığım da Leyla hanım ve yanında kendisi gibi kapalı bir bayan vardı kusura bakmayın Turan bey arkadaşım Konya dan geldi sizin çok iyi fala baktığınızı söyledim Bana da bakar mı diye israr etti be
Bakkala Borcumuzu Ödedim!
Adım Esmer. 18 yaşındayım ve bir süredir sürekli olarak mahallemizdeki bakkalın neredeyse tüm sülalesiyle sikişiyorum. 100-75-110 vücut olçülerim var. Yani memelerim oldukça büyük, belim kalın ve kalçalarım löpür löpür. Bunun nedeni yemeğe, abur cubura olan düşkünlüğüm. Elime ne geçerse azıma atıyorum. Sürekli olarak bir seyler yeme tutkusu bana pahalıya patladı. Oysa ne hayallerim vardı.. Kendimi gelin oldugum zaman kocama siktirecektim. Göt deliğimi kocamın amcığımdan sıkılmaya başladığı günlere saklıyacaktım. Ama bu hayallerim pis boğazım yüzünden yıkıldı gitti. Evde yediklerim beni kesme
otob uuml steki heyecan
Herkese iyi geceler bol fantaziler diliyorum bu siteyi gerç ekten seviyorum ama son zamanlarda biraz hikayelerde gerç eklik anlamı nda dü ş ü ş var ben daha cok daha gerç ekci doğ al ve etkileyici hikayelerden etkileniyorum mesela direk sokup cı karmak değ ilde yavaş daha heyecanlandı rı cı ... ben 22 yaş ı nda bir gencim ve ö zellikle olgun bayanlardan cok hoş lanı yorum anlatacağ ı m hikayede benim iç in farklı bir deneyim oldu... akş am 6 gibi otobü se binip eve dö nü yordum arkadaş ı mdan yer olmadı ğ ı iç in arka sı ralara gittim ve orda iki bayanı n olduğ unu gö rdü m daha ö nc eotobü
Tesettürlü Bayanla Doya Doya Sex
Merhaba Ben boluda murat 26 yaşındayım anlatacaklarım tamamen gercek olup hiç bir hayal ürünü yoktur.. Hava yaz olduğundan çok sıcaktı üstümde tişört ve kısa kumaş pantolon vardı.Soğuk bir şeyle içmek için nasrullahta ki çay bahçesine oturdum soğuk kola istedim kendime ateşten yanıyordum birden karşı masada 2 bayan 1 çocuk geldi masaya oturdu. Bayanlardan bir tanesi tesettürlüydü diğeride çocuğun annesiydi sanırım oldum olası bir tesettürlü kız arkadaşım olmasını istemişimdir zaten, tesettürlü bayanla bir an gözgöze geldik kendimi ondan alamıyordum zaten hafif bir tebessüm ettiğini gördüm b
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d2dcc6a586b0162e8f71291e8c093e01.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32