Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bu Yaştada Olurmuş
15 gün evvel yan dairemize taşınan aynı yaşta arkadaş ailesi ve benim ailemle birlikte onların ricası ile gonca-ulaşlı arası sahile ağaçların arasına pikniğe geldik.Bayanlar yemek işleri ile gençler,çocuklar denize girerek bizde tavla oynayarak vakit öldürüyoruz.Benim büyük tuvaletim geldi çevreme bakınıyorum müsait yer görünmüyor.Arkadaşa benim ihtiyaç gidermek, yer aramak için ayrılacağımı söyledim.Ayağa kalktım.Eşimede söyledim.Tam gidecekken arkadaş bende geliyorum dedi.Yürümeye başladık.Çevre dik ve yamaç.Zar- zor yürürken yol altına yağmur giderleri için açılmış insan boyunda oyuk gördük
Yarim Kaldi
Yarım Kaldı Ben 16 yaşında ankara`dan bi gencim... Ayak fetişisti olduğumu 10yaşında farkettim. Size geçen sene başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. Geçen senenin sonlarına doğru bi cuma günü 6-7 kişilik arkadaş grubuyla dersane sınavına gircektik ve okul çıkışından sonraki 2 saati okulda geçirmeye karar vermiştik. Aylak aylak okulda dolaşırken yakın arkadaşlarımdan biri yukardaki sınıflardan birinde bi kızın ayakkabılarını çıkarmış bir şekilde sıranın üstünde oturduğunu söyledi. (Çoğu arkadaşım ayak fetişisti olduğumu bilir). İsmini hatırlamıyorum da o kızın ayaklarından tahrik ol
Üçgen Vücutlu Inşaat Işçisi
Selamlar.Benim hikayem bir inşaatta çalışırken kaslarına ve yakışıklılığına dayanamayıp domaldığım bir yakışıklıyla ilgili.Önceleri onu her zaman oturmaya gittiğim parkın karşısındaki inşaatta çalışmasına rağmen farketmemiştim.Taki oturduğum banktan kollarında pet şişelerle geçip su almaya gidene kadar.. Biraz ilerideki lavabodan su almaya gidiyordu.Bu ne karizma bu ne kaslı bi vücut bune yakışıklılık.Gerçekten adam yarışmaya girse iyi bi derece alırdı.David Beckham halt etmiş yanında..Mutlaka onun dikkatini çekip kendimi ona vermenin bi yolunu bulmalıydım.Bu da inşaata girmekten geçiyordu...B
Gaziantepten Antepe Enteresan Yolculuk
Gaziantepten Antepe Enteresan Yolculuk Bazı olaylar vardır insan hayatında önemli dönüm noktalarıdır. Ben de 1 ay önce yaşadığım olayı bu şekilde yorumluyorum. 1 ay öncesine kadar bana yanlış gelen, yapanları aşırı eleştirdiğim bir konu benim başıma geldi. 16 yaşındaki bir kızla 13 saat süren müthiş bir macera yaşadım. Kendimden fazla bahsetmeyeceğim, sadece adımın zafer olduğunu ve 35 yaşımda olduğumu söylemem olayın şekli açısından gerekli. Bir iş için G.antep’te bulunuyordum, bir arkadaşın evinde 2 gün misafir oldum. İşlerimi bitirdiğim için İstanbul’a geçmem gerekiyord
Abim Ablamı Götten Sikti
Merhabalar ben şu anda 23 yaşındayım. Abim 33 ablam ise 25 yaşında..O gün annem diğer mahallede oturan akrabalarımıza gitmiş ve evde ablam abim ve ben yanlız kalmıştık...Mevsim kıştı ve hep beraber sobalı olan odada televizyon seyrediyorduk. Bir ara ablam kalktı ve odanın dışarısına çıktı..Bir süre sonra da abim ablamın peşinden dışarıya çıktı. Ben biraz daha televizyon seyrettim ve abimle ablamın gecikmesinden dolayı dışarıya çıktım.. Kimse yok görünüyordu..Diğer odadan ablamın sesi geliyordu..Yaklaştım... Ablam : ---Abi olurmu ben kızım.diyordu.Abimse : ---Kızlığına birşey yapmayacağım..mer
Seninle
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum ve kalbim yerinden çıkacak gibi. Tatlı kavislerine öpücükler kondura kondura beline kadar geliyorum. Ve dilimi gezdirerek ensene kadar zig zaklar çizdim. Sonra dayanamadım ve vücudumun tüm ağırlığını üstüne yayarak ensene küçük bir ısırık attım. sex_oui@msn.com İşte o ısırıktan sonra, kendini yatağa salıp bırakmış ıslak güzel, biraz canlanıyor, dö
Biricik Kizimı Sikişim
merhaba ben almanyadan atakan size yasadigim gercek hikayemi anlatmak istiyorum ben evlendigimde 18 esim mihri 16 yasinda idi 12 yildir evliyiz bu evlilikten dunya tatlisi bir kizimiz oldu kizim simdi 12 yasinda esim mihri minyon tipli dolgun gögüslü harika kalcaya sahip bir kadin onunla sekse doyamiyorum bir gece sevisirken hafiften arka deligini yokladim parmagimla kendini kasti bende serbest birak askim dedim gayet normal canin yanarsa yapmayiz dedim olmaz dedi yattik ertesi gun anal seks olan cd ler aldim izlerken kendinden gecdi deniyelimmi bitanem dedim hayir dedi üstelemedim hadi bi
CANIM ANNEM
|Henüz 15 yaşındaydım ve çalışıyordum. Sexle ilgili hiç bir tecrübem yoktu,ancak otuz bir çekmeyi yeni öğrenmiştim ve her gün en az ikidefa otuzbir çekerdim ve çok hoşuma giderdi,bir gün çok yorulmuştum ve belim ağrıyordu,işe gitmek için annem beni çağırdığında anne birazcık sırtıma basar mısın çok ağrıyor dedim.Annem bir ayağıyla sırtıma sırtıma basmaya başladı o kadar çok zevk aldım ki anne iki ayağınla çık dedim o çok küçüksün dayanamazsın dedi,çünkü annem biraz şişman ve uzun boylu,ben çok ısrar edince annem iki ayağıyla sırtıma çıktı,canım yanıyordu ama çok da hoşuma gittiği için inmesini
Tuğbayı Siktim
Ben 19 yaşında bir gencim. hikayem benim bi arkadaş var onun kaldığı yurtta geçti. neyse ben liseden tanıdığım tuğbayı çok sikmek istiyodum hep ınunla ilgili fanteziler kuruyodum tuğba 175 boyunda iri göğüslü dolgun kalçalı birisi bi şekilde onu yurda getirmeyi başarmıştım ders çalışmak amacıyla neyse bu kız okulda gördüğüm kadarıyla çok azgın birisi ama bu işlerde biraz çekingen neyse baş başa kalmıştık yavaş yavaş sokuldum bacaklarını okşamaya başladım farkettim oda zevk almaya başlıyodu o da benim oğlanı okşamaya başladı bundan büyük zevk almıştım ve benimkini dışarıya çıkardım yalamaya baş
Annem
Selam ben size başımdan istemeyerkte olsa ilişkimi anlatmak isti yorum herşey kardeşimin evlenmesiyle başladı yani düğüne iki gün kala başladı kardeşimin evini düzdük kardeşim annemle yaşı yordu annemde bir hafta bende kalacaktı o gece bizim ev bayahı kalabalık tı sahdan soldan gelenler vardı neyşe her keze bir yer bul duk ben balkonda kalacaktı anemde yanıma geldi ben de burda kalayım dedi olur dedim he babamı 5 sene evel kaybetmiştik sahat bayahı gec olmuştu yattık annem le benim başım uc uca deyi yordu dalmış tımki birden annem yanıma geldi ne oldu dedim üşüdüğünü söyledi içeri gir dedim
Annemin Eski Sevgilisi
slm ben osman.ben 21 yasında bir gencim.anlatacağım olay gecen yaz basıma geldi.annem 39 yasında tas gib bi kadın.her erkeğin sikmek isteceği 31 cekerken(ben dahil)hayal edeceği bir kadındır.167 boyunda orta buyuklukte gogusleri olan sut tenli bir kadın.bir seks objeside diyebiliriz.yazın malum insanlar tatile gider bizde ole yaptık ben ve annem tatile cıktık.tatille 39 yasında bi adamla kanki oldum rastantı bu yaa adam annemin onceden arkadası imiş.Daha dogrusu eski sevgilisiymiş evlenmeden onceki.bunu ogrendiğimde adam annemi yine sikiyodu yeniden diyorum oncede sikmis birakmıs.ben hakanla b
Herkese Yeterim
merhabalar ben kusadsında yengemle yasadıgım olayı anlatacam yengemler 35 bense 25 yaslarındayım yengem tattil amaçlı adaya gelmişlerdiben otogara gidip karşıladım onları ve o ana kadar hiç ark niyet yoktu aklımda nede olsa yengem derdim ve beraber evin yolunu tuttuk dayımlarla beraber eve vardıgımızda çok yorgunuz dediler ve dayım ile yengem odaya çekildilerarada 30 dakika kadar geçmiştiki ben bişeye ihtiyaçları varmı diye sorup dışarı çıkacaktım kapı yarım açıktı ve uzanıp içeri baktım yengem ve dayım uyuyorlardı çıkacagım esneda yengemin uyurken dönmesiyle dogum pozisyonu alması aynı anda o
Bisexsuelizm
Bisexsuelizm merhaba ben de bu sitenin müddavimlerindenim. ve bir fantazimi sizinle paylaşmak istedim. ben bir bisexsüüellim. hem kadınlara hemde erkeklere müthüiş ilgi duyuyorum. fantazim hep bir bayan ve erkekle birlikte grup yapmak. ilk önce kısa bir muhabbet daha sonra bayanla ben bir odaya geçiyoruz ve bayan arkadaşım bana kendi iç çamaşırlarından ve çoraplarındamn uygun bir kompozisyon oluşturuyor ve beni o halimle kendi kocasına sunuyor. ben önce kocasınnın 20 lik aletini bir güzel yalıyorum. bu esnadan bayan arkadaş beline bağladığı titreşimli vibratörle benim kara deliğimi fe
Cazibeli Oturuş...
Yıllardan 1999 aylardan temmuzdu... Liseye gidiyordum.Eve geldiğimde misafirler vardı hoşgeldiniz deyip odama çekildim kapıyı kapatır kapatmaz sevincimden çıldırmıştım sebebine gelince salon tam odamın karşısındadır ve kapı karşısına oturan kişinin tüm oturuşunu görebiliyordum. Bu durumu ayarlamak biraz zor olsada başarmıştım çünkü annem o koltuğun orada olmasını istemezdi koltuğun yerini ayarlamakta bayağı ciddi tartışmalarımız olmuştur herneyse.Odama girer girmez hemen üstümü değiştirdim ve direk bir sigara yakıp kapı deliğinden dikizlemeye başladım karşımda pek seksi olmasada 30 yaşlarında
kendime hakim olamadım
Selam hikaye okuyucuları ben cinnet(gerçek adım değil tabi) ben 22 yaşında bakımlı ve giyim kuşamına ve tabi bide genç ve güzel kızlara düşkün bir gencim size yaklaşık bir ay önce başlayan ve halen devam etmekte olan bir hikayemi anlatacam uzatmadan hikayeme geçiyorum. Yaklaşık bir ay önceydi saat bir gibi ev telefonumuz çaldı o gün tesadüf okula gitmemiştik telefona cevap verdim telefondaki dayımın ortanca kızı olan gültendi akşam bize yemeğe geleceklerini söyleyip kapattı. Bunu duyunca içimde ani bir kıpırdanma oldu çünkü çocukluğumdan beri dayımın büyük kızı elife ilgi duymuşumdur gençlik d
BIRDE BENDEN PENCERE OLAYI
BIRDE BENDEN PENCERE OLAYI Slm yeniden alin size unutulmayacak bir gercek daha.. Lisedeyken okul resim ve bilgisayar dersi vardi.. Butun siniz bilgisayar ogrenmek icin o kursa gidiyor. Bendede tabi 2 tane diploma var basari belgesi.. Bende siniftayim kankayla bizim sinifin 6 kasari var arkadaslar cok iyi.. Bunlar seksden konusurken bende atladim mevzuya. Bunlar birbirleriyle yatmislar sözde nekadar dogru bilmiyorum.. Bizim resimcide gelmemis raporluymus.. Bizim bu kasarlarda bebek gibi esmeri sarisini kumrali biarada.. Bunlardan 3 u cama domalimis disardaki gelen gecene laf atiyorlar
Banyo Günü
Evdeki çocukların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdeki bütün işlerde anneme yardım eder kardeşlerime ben bakarım. Yani evin kölesiyim. Bugün kardeşlerimi yıkama günüm. Hiç biri de yıkanmaktan hoşlanmıyorlar. Onlarla boğuşmaktan canım çıkıyor ve ıslanmadık yerim kalmıyor. Üç tanesini yıkadıktan sonra sıra 14 yaşındaki oğlan kardeşime gelmişti. O ben kendim yıkanırım dedi. Ben olsun ablacığım sırtını keselerim. Bir yandan da bende yıkanırım dedim. O soyunup küvetin içine girince üstümdeki ıslak elbis
Haydi Yapalım .)
içimdeki sklme arzusunu bir türlü atamıyordum. Karar verdim bunu biriyle yapmalıydım ama kim ? 26 yaşındayım en iyisi genç birini bulmak deyip girdim nete, liseli_a nickiyle biriyle başladık muhabbete yaşının 18 olduğunu adının da ahmet olduğunu söyledi, belirli bir süre yazıştıktan sonra buluşmaya karar verdik ben sakaryadaydım o ise izmit yakındık ortak bi noktada buluşmak daha iyi olacaktı gizlilik açısından, haberleşip onu arabamla aldım ve ormanlık bi araziye gittik, kalbim küt küt çarpıyordu yaşının benden küçük olması beni memnun ediyordu çünkü kontrol bende olacaktı. Derken muhabbete
Bayan Amirim Ile Sex
Bayan Amirim ile Sex Benim hikayem ayni departmanda çaliştiğimiz bayan polis amirimle ile geçen gerçek bir olaydir. Once biraz kendimden bahsedeyim ben atletik yapili 1. 89 Cm boyunda bugday tenli 90 kg. Ağirliğinda seksi seven evli bir erkeğim. Yaşadiğim olayda 1 senedir ayni ortamda çaliştiğimiz kumral 1. 68 Boylarinda iri basenleri olan balik etinde adi aygül olan (isim sahte) güzel bir kadinlaydi. Aygül`le sürekli güler şakalaşirdik ancak seviyeli bir muhabbetide ben korurdum çünki nede olsa o benim amirim pozisyonundaydi. Bulunduğumuz birimin denetlemesi olduğundan sürekli akşaml
Türbanlının Kölesiyim
Merhaba... ben 28 yaşındayım... tesettürlü bayanlara karşı dayanılmaz bir zaafım var. Eğer onlarla iletişim kuramıyorsam ben tesettürlü kılığına girip kendime bakıyorum aynada. saplantı dercesinde yani. Bu nerden çıktı onuda söyliyim. Birkaç sene önce tesettürlü bir kız arkadaşım oldu. nette tanıştık. tesettürlü olduğunu bilmiyordum nette söylemedi. Buluşunca şaşırdım. Çünkü tesettürlü bir kız arkadaşım olmasını hiç planlamamıştım. ama bu kız, adı esma benim bu önyargımı daha işin başında kırıverdi. tesettürlü olmasına rağmen rahat davranıyordu. kıyafetide başındaki türbanı dışında pek tesettü
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/2510b87ee4fff109dce072b8e6c763a2.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32