Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kanepeo Ve Ben
Kanepe.o ve ben selam dostlar ben bu olayıo gerçekten yaşadım..... MAHALLEDEN DÖNMÜŞTÜM halamın kızı geldi tam yanıma oturdu ve konuşmaya başladık oo bana hiç milli oldunmu diıye soruverdi ben elbette dedim onun azdığını anladım nasıl dedi ben tabi onun azdığını anladım falan filan anlattım ben anlattıktan sonra banyoya gittim ve sonra geldigimde oo amını parmaklıyordu ban gittim ve dudakalarınada n öptüm oo sonra geldi ve fermaurı mı indirdi yarağımı çıkararak yalamaya başladı ve daha sonra da ben onu domaltarak yarağımı ona soktum bu ahhhh!diiiye bağırıyodu ooo bacak arası po
Ikisini Birden
İkisini birden Çok sıcaktı ve ben otobüsüme bindikten sonra serinlemek için arka taraflara doğru ilerledim fakat öle bir kalabalıktı ki en arkalara ulaşmam bayağı zamanımı almıştı. Ulaştıktan sonra iki tane süper kızın bana bakıp bakıp güldüklerini fark ettim ikisinde de dar pantolon vardı ve bir tanesinin üstünde siyah body öbürünün üstünde yeşil siyah body vardı. kızların her ikisi de dolgun göğüslüydü fakat yeşil-siyahlı daha iyiydi. İkisinin de ön tarafı çok dardı hissetmiştim bunu. Ben de pantolonumu giymiştim ve yarrağım büyük olduğundan kalkınca kızlardan biri yanlışlıkla camı a
36 Yaşındaki Halam
Size başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum bundan iki yıl önce istanbulda halamlarda yatıya kaldığım gece her şey başladı. Halamlarla beraber yemek yedikten sonra (halam 36 yaşında etine dolgun koca memeli bir avrat) ben TV izlemeye koyulmuştum eniştemde bir isinin olduğunu söyleyip dışarı çıkmıştı yani evde ikimiz tek basına kalmıştık tam bu sırada halamın cay yapıp odaya gelirken ayağı takılıp yere çaydanlığı düşürdü ve sıcak suyun bir bolumu ayağına döküldü bende mutfaktan soğuk suya tutulmuş havlu almak için mutfağa gittim mutfaktan gelirken halamın üstünde sadece gömlek ve bembeyaz k
Kar?m?n istedi?i oldu
Temmuz ay?nda kom?umuz, Erdek'teki yazl???na e?imle beni davet etmi?ti. Kar?m Necla ile kom?umuz Mine han?m?n aras? çok iyiydi. Ben rahats?zl?k verece?imizi dü?ünerek gitmek istemiyordum. Ancak Mine sürekli e?imi ar?yordu. Sonuçta Necla'n?n iste?ini yerine getirerek Cuma ak?am?ndan Erdek'e do?ru yola ç?kt?k. Gece 23:00 gibi kom?umuzun yazl???ndayd?k. Yazl?k iki katl? deniz kenar?nda ve oldukça da ?irindi. Bize üst katta bulunan bir oday? ay?rm??lard?. Biraz sohbet ettikten sonra yorgun oldu?umuz için özür dileyerek, yatt?k. Sabahleyin kalkt???m?zda, mayolar?m?z? giyerek d
Jigolo Ve Evli Çift
Jigolo ve Evli Çift ben msn de bir çifle tanıştım onlar beni jigola olarak tanıdılar ve buluştuk adam 55 kadın 45 47 yaşlarındaydı buluşup evlerine gittik biraz konuşmadan sonra işe başlayalımmı diyerek kocası kalktı ve karısı zaten yanmış amını açıt elleriyle amıyla oynamaya başladı amam kadın ama inanamayacagım kadar büyüktü kocası bana dönerek ne oldu büyükmü gördün dedi bende evet daha önce hiç görmediyim kadar dedim adam sana süprüz oldu ama merak etme daha neler göreceksin dedi ve ben soyunmaya başladım kadının yanına giderek büyük memeleriyle oynamaya başladım kadında bana dönere
Sarisin Erkegim
Sarışın Erkeğim Bir gün Çalıştığım yerin yanındaki ennaflarda 18 yaşların bir genc vardı bunla arkadaş olmak istedim ve oldum sonrada arkadaşlığımız baya genişledi akşamları gezemey gider yazları yüzmeye gideridik sonra kamp yapmaya gittik beraber muhabbet genişledi sonra sikimi elledi bende gerildim ama ne olursun seni seviorum deyince bende zaten istiordum çünki sarışındı neyse çadıra girdik soyunduk ve sikişmeye başladık deliler gibi sikişiyorduk doyamamıştık devam etmeyeeğimi söyledim ne olur bırakma dedi ve bu söyle 2 saat sürdü sonra giyinip uyuduk Sabah kalktık dudaklarımda
sikildim ama pişman değilim :)
slm ben vedat size başımdan geçen muthiş mi muthiş bir olayı anlatcam bir gun her zman qi gibi dershaneye giderken yine minibuse bindim her zman qi gibi dershaneye gidiyordum neise bindiğim minibusun şofuru 35 40 yaş aralığında kıllı az kilolu birisiydi sabah erken olduğu için arabada pek muşteri yoktu benim dershane ise baya bi uzaktı neise araba ilerlerken sabah erken olduğundan dershanede uzak oldundan biraz kestirim dedim minibuste uyumadan önce gorduğum en sın şey şofurun tlf konuşurken bana bakıp gulmeseydi ben pek takmamıştım bunu neise uykusuz oldum için baya derin derin uyuyodum kendi
DOKUNMAK
izmirde yasıyorum.cansu 29 yasındayım.172 boy ve cok guzel kalcalarım var.Evlıyım yenı ama sıze basımdan gecen bu olayı anlatmak ıstıyorum.Esımın aıle yakınları esımın annesı fatos hanımı  gormeye gelmıslerdı bu yaz bızde cesmede tatıldeydık esım onlarıda davet ettı.daha once tanısmamıstım.Onlarda  bırkac gunlugune yanımaza geldıler yazlıgımız 2 katlı.Annem fatosa gelmıslerdı selda ve esı fevzı oglu can ve ablaları nuran ve nese onlarla tanısmıs kaynasmıstım nuran yenı 19 yasında nese bu yıl nısanlanmıs ve kucuk bey 16 yasında lıse ıkıncı sınıfa gıdıyor.tatlı bır cocuk ama onun benı
Ercan Amca
Merhaba ben fulya 17 yaşındayım ve lise 2 ye gidiyorum.biraz kendimden bahsedeyim başta 1.70 boyunda esmer yeşil gözlü dolgun kalça ve göğüslere sahip bir kızım.hikayem bu yaz meydana geldi.bir sabah saat 9 gibi uyandım annemler evde yoktu babam annemle ablamı şehre götürmüştü akşam saat 8 gibi gelirken getirecekti.yazlığımız bir sitenin içinde en ön sırada deniz yani. Sabah kalkınca canım hiçbir şey yemek istemedi bari kalabalıklaşmadan denize gireyim dedim. Üzerime siyah bikinimi giydim aynada kendime baktım gerçekten çok güzel duruyordu üzerimde. Göğüslerim dışarı taşacak gibiydi.neyse gitt
Trende Çılgınlık
İstanbulda öğretmenim.Okullar yarı yıl tatiline girmişti (2001). Ablamla birlikte memleketim Çankırıya gittik. Orada birkaç gün kaldıktan sonra tek başıma yedek subay olarak askerliğimi yaptığım Ankaraya geçtim. Birliğimi ziyaret ettim daha sonra yatmak için üniversiteden arkadaşımın yanına gittim geceyi muhabbet ederek uykusuz geçirdik. Akşam trenle istanbula yolculuk vardı. Beraber Anadolu ekspresi için bilet almaya gittik, sadece sigara içilen vagonda bilet kaldığı için bende oradan bilet aldım. Bana verilen bilet 1. kompartıman 1 nolu koltuktu. Arkadaş yolcu ettikten sonra koltuğuma ilerle
Almanyalı Halam
ben şuanda 37 yaşındayım ismim M.dir halamınki A.dır halam şu anda 60 küsur yaşında almanyada yaşıyor izine gelirler 1 sene kalıp tekrar giderler benim halamla sikişmem 18 yaşında başladı halam o zamanlar 30 veya 33 yaşında idi halamla çok şakalaşırdık güreşirdik benim yarak yeni yeni keşfedilmeye hazırdı normal boyda yanlız çok kalındı bu bizde irsi galiba bir gün halamla güreşirken sikim kalktı saklamaya çalışıyordum üzerimde şort vardı halamdada ince bir etek ben halamı yüzü koyun yere yatırdım o çok güzel olan götünün üzerine oturdum yani halamı güreşte yenmiştim benim yarak halamın götüne
MİSAFİRİM İSTANBULDAYIM
SLM EVLİ ÇİFTLER VE TEK BAYANLAR BEN MURAT 27 YAŞINDA BEKAR ASLEN MUŞLUYUM İSTANBULA 1 AYLIĞINA MİSAFİRLİĞ GELDİM SIFIR BEŞ BEŞ ÜÇ İKİ DÖRT YEDİ SIFIR BEŞ DOKUZ ALTI EVLİ ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM TEK BAYANLAR YANLIZ BAYANLAR YAŞ SINIR YOK Bİ ÇAĞRI KADAR YAKINIM SİZE ÖZEL AÇIK YAŞ SINIRI YOK 0553 247 05 96Hikayeyi Gönderenin Adı : MİSAFİRİM İSTANBULDAYIMHikayeyi Gönderenin Mail : dj_emrah_3434@hotmail.com
Komşu Kızı Esra
Merhaba ben 18 yaşanda bı gencım bın kamşunun kızı aslın da abla dedgım era abla kı cok guzel ama 2ay once boşanmış tı neyse konuya gırelım bı gun annem borek yapmıştı onlara da gonderdı goturdum karşıma esra abla cıktı banyo dan cıkmış bornoz herhalde onu gorunce yarak kalktı hayırdır dedı annem borek gonderdı dedım gel beraber yıyelım deddı bu fırsat kacar mı hemen tamam deddım oturduk cay ıcerken bacaklarına bakıyodum cok guzellerdı bırden fak ettı backlarımam bakıyosun dıyp bana kızdı bu esra abla 34 yaşında evet dedım cok guzel bacakların var deddım guzel olsaydı kocam benı boşamaz d
Mersindeyiz 2
Mersindeyiz 2 Sigaralar yakıldı, şaraplar açıldı. Jale, 1:70 boyu, uzun sarı saçları ve 90-60-90 ölçüleriyle tam bir seksi yaratıktı. O kadar güzeldi ki onunla evlenene kadar bekleyemeyip beyaz çarşafın üstünde nasıl durduğunu hayal etmeye başlamıştım. Jehni o gece de çok sevdiği jartiyerini ve çoraplarını giymişti.Çok içmiştim ama en son bir porno film izlemeye başladığımızı hatırlıyorum. Üçümüzde gülüyor, en sevdiğimiz pozisyonları, en iyi oyuncuları seçiyor, her şeyi eleştiriyorduk. İlk film iki siyah adam tarafından sikilen bir fahişeyi gösteriyordu. Kadın sandviç gibi ezilmişti v
Seks Yapinca Cinsiyetim Degisti  2
Seks Yapınca Cinsiyetim Değişti - 2 Ben bir erkektim. Annem babam ölmüştü. Annemin babamın mağaşı bana veriliyordu. Ben seks yapmayı çok sevsrdim. Inter net arkadaşları hep beni sikerdi. Ben büyümeye başladıkça para yetmiyordu. Sonra ben kız olmaya karar verdim. Okulu bıraktım ama sonra devam edecektim. Ev gecekonduydu. Ama çok büyüktü. Içinde hayvan beslerdim. (Evcil). Sonra internette gezerken biriyle tanıştım. Sordum tanıdık doktor varmı diye. Evet dedi. Sonra bununla o doktora gidip bedavadan ameliyat oldum. kız olmuştum. O çoçuğu eve getirdim. Kolasına ilaç koyup bayılttım. Her yerin
Yengeme Gotten Tecavuz
Yengeme Götten Tecavüz Olay geçen yaz oldu. Yengem 30 yaşında fakat görünüş olarak 25-26 gösteriyor.Çok güzel bi fiziği var özelliklede kalçası ve gögüsleri beni deli ediyor.Ve onu tanıdım tanı yalı beni hep onuZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzular oldum onlara gidince her fırsatda firikiklerini kollar banyo deliğinden onu gözekler iççamaşırlarıyla 31 çekerim. Yine birgün yengem gile gitdim temizlik yapıyordu, perdeleri takmak için benden yardım istedi. Ben merdivene çıktım oda aşağıdan merdiveni tutuyordu
DUMA DUMA DUM BEN BiR HiKAYE UYDURDUM
DUMA DUMA DUM BEN BİR HİKAYE UYDURDUM Merhaba size her zaman yaşadığım olayları mı anlatacağım? Tabiki hayır... Şimdi anlatacağım olay benim hayal ürünüm bir olaydır yani tamamen “hikayedir”. O sene ben ve kuzenim Zeliha üniversite sınavına girecektik. Sınavlara iki haftayı geçik bir süre vardı. Dershanede dersler bitmişti iyi bir kampa ihtiyacımız vardı ve bunu şehirde evde yapamayacağımıza karar veren ailelerimiz bizi Ege sahillerinde bir sitede olan yazlığımıza gönderme kararı aldılar. Çünkü site çok güzel ve sanki müstakil diyebileceğimiz bir koyda bulunuyor,şehre dola
Kuzen Murat1
6 yasındaydım parlak bir cocuktum.Dayımın oglu murat abim sarısın yesil gözlü yakısıklıtdı aramızda 3 yas vardıbirgün dükkanın ambarına mal almaya yardıma cagırdı ambarı düzenleyelim aksama gelecek mallara yer acalım dedi porno izleyardımederken birden beni merdivenin basamaklarına cıkardı kısa pantolunumu ve kilotumu indirdi abi ne yapıyorsun dedim dur dedi merak ediyordum ne yapacak diye sikini cıkardı yunarlak götümü tükürükledikten sonra birden daracık götümden iceri girdi canım cok yanmış gözüm kararmıstı ben cıkar diye bagırınca agzımı kapatıp gidip gelmeye basladı bir müddet sonra içime
karım uyurken
karım elif yatağa geldimki uyuyor. büyük kalçasını yan yatırmış hemen geceliğini kaldırdım tanına yaklaştım uyanmadı altında kilot yoktu. bi fantazi yapayım dedim ve başladım amını ve götünü koklamaya yarrağımı elime aldım başladım masturbasyona .karım farettimi bilmem ama bana frikik verir gibi götünün deliğini iyice ortaya çıkardı.dayanamayıp boşaldım . banyoya gidip temizlendim 10 dak sonra geldim.bu sefer benim hatun daha bi değişik yatmış amıda dışarı çıkmıştı. onu bu şekil gören erkek dayanamaz sikerdi.yanına gelip o etli amını yalamaya başladım karım hiç kımıldamıyor hala uyuyuordu
Kız arkadaşım beni sik diye yalvardı
burak istanbulda yaşıyorum yaş 18 neyse konuya geçeyim.Dilara diye bi arkadaşım vardı, ama sadece arkadaş olarak görüyordum bi kardeş gibi.Bize gelirdi öyle kola, cips, film, playstation felan takılırdık söylemesi ayıptır varlıklı bi ailenin çocuğuyum bide abim var askerde o. Yine bi gün geldi sevgilisinden ayrılmış Burak çok kötüyüm dedi ne oldu dedim sevgilimden ayrıldım dedi.İyi geç ozaman içeri dedim anlat bakalım dedim,Cihat’ı başka kızla yatakta bastım dedi nasıl dedim bu arada kız çok terbiyeli ağzından küfür çıkmayan kız birden Cihat’a bastı küfürü o.çocuğu felan işte.Sonra döndü ve de
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/cf1aa7b41b40a2404130e6cdf9efd0d7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32