Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Funda Ve Arkadaşı Sevda
Herkese istanbuldan merhabalar.ben seralp.bu siteyi daha önce buraya bir iki anısını anlatan arkadaşım burç tavsiye etti.bu site benim çok ilgimi çektiği için bende bir anımı yazmak istedim.arkadaşım burç birgün evde otururken bana gel biraz çıkıp dolaşalım dedi.bende hadi çıkalım dedim.çıktık arabayla giderken funda diye bir arkadaşı varmış onu aradı.arkadaşım var yanımda dolaşıyoruz dedi.gel birlikte dolaşlım dedi.oda benimde yanımda bir kız arkadşım var onunla gelirim dedi ve biz buluştuk sonra birşeyler içmek için bi cafeye gittik.biraz sohbet ettikten sonra burç hadi benim eve gidelim ded
Komşunun Karısı
Slm ben musti sizlere komşumun karısını nasıl siktigimi anlatacagım üs katta oyuran komşumuz sık sık bize gelirdi yine birgün bize geldi muahabbet ederken bi ara bana baktıgını gördüm ama bu bakış başkaydı nreyse biras sohbetten sonra gec oldu diyerek kalktı ertesi gün pazardı ben evdeydim işe gitmemiştim bi ara sesler duydum dışardan geliyordu kapıya yaklaştım birde ne göreyim bizim komşu kapının önünde domalmış yerleri süpürüyo ben bunu görünce bende şarteller attı ve kapıyı acıp ona arkadan sarıldım ince bir ses tonuyla ayyyyyyyyyyyyyyyyy diye hafif hafif bagırdı arkasını dönünce benim oldu
seks 304 baldizimla m 304 n uuml b uuml ste
ARKADAŞ LAR HERKEZE SELAM.GEÇ EN HAFTA BALDIZIMLA BAŞ IMDAN GEÇ EN Hİ KAYEYİ Sİ ZLERE ANLATAYIM.BALDIZIM 40 YAŞ LARINDA TESETTÜ RLÜ Bİ R BAYAN.2 TANE Ç OCUĞ U VAR.1 KIZ Dİ Ğ ERİ ERKEK.Ç ARŞ IYA Gİ DECEKTİ K BACANAK TELEFONAÇ TI EŞ İ MLE Ç ARŞ IYA GELİ RMİ Sİ N DEDİ BEN DE GELİ Rİ M DEDİ M.AKŞ AM Ü STÜ OLDUĞ U İ Ç İ N ARABA Bİ RAZ KALABALIKTI.Ü SKÜ DARDAN KADIKÖ Y ARABALARINA Bİ NDİ K.BALDIZ DA ARABA KALABALIK OLDUĞ U İ Ç İ N Ö NÜ ME GELDİ .BEN DE CAM KENARINDA OLDUĞ UM İ Ç İ N CAMA ARKAMI DÖ NDÜ M.BALDIZ Bİ R ARA BANA BAKTI Bİ Ş EY YAPAR MI Gİ Bİ LERİ NDEN. AKLIMDA DA YOKTU.AMA Ş EYTAN BU YA H
Olmaz Böyleşey
selam.ben 32 eşim 30 yaşında.5 yıllık evli çiftiz.Hani şu laf vardırya :ilk başlarda evliliğimiz iyiydi fakat gittikçe monotonlaştı diye..gerçektende öyle.Sex yaşantımız son zamanlarda monotonlaşmıştı..bu anlatacığım olay 20 gün önce yaşanmıştır. ben çalıştığım için izin alamamıştım ve eşimi kız kardeşinin yanına didim e tatile yollamıştım..tabi hergün telefonlaşıyorduk..5-6 gün sonra bana telefonda bir erkeğin onu plajda yatarken kestiğini söyledi.bunu duymak beni çok etkiledi birden.sikimin kalkmaya başladığını hissettim.Neler yaptı diye sordum.hiç dedi gülümsedi..ama bakışlarından bell
Kocamın Katiliyle
| KOCAMIN KATİLİYLE Evlendiğimde daha 16 yaşındaydım. 5 dönüm tarla karşılığı hiç bilmediğim biriyle evlendirildim. Küçük bir düğün ardından kayınpederimin samanlığında gerdeğe girdik. Çok korkuyordum. Birde kocamın sarhoşluğu eklenince gerdeğim tam kabusa dönüştü. Ben gelinliğimle otururken birden içeri daldı. Bağrışmalar naralar eşliğinde. Hemen soyunmuya başladı; - Çabuk soyun lan - Ama - Amanın amına korum - Namaz - Sırasımı lan yarın hatim indiririm - Peki Hemen soyunmaya başladım. Bir yandan da titriyorum.atletimle kaldım.Yanıma geldi.
Yengem - 2
Merhaba daha önce amcamın karısı yengemi nasıl siktiğimi anlatmıştım ve şikişirken kızlarını siktiricegine söz vermişti. Şimdiye kadar 2 kızını sikebildim 3 evli zaten benim anlatcağım 19luk çıtır en ufakları. Yengemlerin bi yazlıgı var çınarcıkta. Kış aylarında kontrol için arada bi giderler. Bundan 3-4 ay önce gideceklerdi ama amcam çalıştığı için gidemedi ve ben yengem 19luk çıtır baş başa gitmiştik. Yolda gengeme verdiği sözü hatırlattım. Bana tamam sabret dedi. Ve yazlıga vardık kış oldugundan hava soguktu 2 gece kalacaktık. Birinci gece yengemle sikiştik. Sabah uyandıgıızda kuzenim yatağ
Çılgın Kasiyer Kız
Çılgın Kasiyer Kız merhaba ben poyraz ankarada büyük bir zincir markette çalışıyordum.hala ankaradayım.marketimizin kasiyerlerinden nazife beni öyle etkiliyordiki... anlatmak mümkün deil. kendisi 1,70 boylarında sarışın müthiş bir hatundu.bir gören kişinin dönüp birdaha bakmaması mümkün değildi.müthiş kalçaları,sempatik hareketleri beni adeta baştan çıkarıyordu.onu kafama öyle bir takmıştım ki,mutlaka onunla beraber olmalıydım.çok sexi giyinip beni baştan çıkarıyordu.aramızdaki sohbette son derece güzeldi.onunla her türlü şeyleri konuşabiliyordum.konu bazen cinselliğe kadar geliyordiki işt
KOMUTANIMIN KARISI
Merhaba Arkadaslar bu olay bır sene once oldu ben askerlık gorevimi yapmaya ğittin dogu illerınden bırıne  nobetcı cavustum  ilkkarakola geldıgım gun daha mehmet uzmanınkarısını ğördum hercekten dehset bırsey dı cokğüzel alımlı bırısıydı onu ilk ğördugumden berı arzuluyordum ve kıs tı mehmet uzman ğöreve ğitmişti 3 gunlugune hanımı komur ıstedı ve ben goturdum kapının zılıne bastım kapıyı actıgında ustunde sadece ip incecik bır gecelık vardı onu bır kac kez daha ole ğördum ve dayanacak halım kalmamıstı ıcerı ğir dedı sobanın yanına bıraka bılırsın dedı bana ben de tabı dedım bıraktık
60 Lıkbayan
Birgün annemin maaşını almak için ssk ya gitmiştim orada işm bitmişti tam dişarı çıkıyordum yaşlı bayan bakarmısın dededi bende onunla ilgilendim bana elimdentutarmısın aşağıya inmemzor dedi bende yardım olsundiye elinituttum biraz aşağıya inmiştik tenha biryerdi bana sanabirşey söyleyebilirmiyim dedi bende tabi söyleyin dedim oellerini vücudumda hissedebilirmiyim dedi tahrik olmuşyum hemen birtaksiye binip evine gittik o 60 lık takivucut 18 liklerde yoktu bakımlı biriydi hemen yatağa attım amını yalamamı istiyordu bende onun amını götünün deliğini yalamaya başladım yaladıkça zevk alıyordu son
Genç Erkekle Harika Bir Sex Yaşadım..
Merhaba adım asuman 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadınlar bir araya geldikleri zaman açık saçık muhabbetleri çok severler bizde bir gün bir arkadaşta toplanmıştık, dedi kodu, şamata, gırgır derken konu erkeklere geldi orada herkes bir şeyler anlatıyordu yaşadıkları yada hep arzuladıkları şeyleri derken, bir arkadaş 40 yaşlarında falan o da biz kadınlar olgun yaşlara geldikçe sekse doyamıyoruz. Artık en ateşli dönemlerimiz başlıyor, bir nevi dedi. o yüzden bizim yaşıtlarımız erkeklerde artık bu iş
Bu Am Başka Am
SLm ßen CémalaTtin bir gece internet cafemde ece kalıyordum önümden 2 tane genc bayan gecti gecenin saat 2:00 ı ßunların ikisini içeri aldım ve ßunLarLa konuşmaya ßaşLadım ve dönüp dolaştık ve konu sexsten açıldı internet cafenin arksında yatacak yer vardı bunları oraya götürdüm ve sikimi ııkardım birinin ağzına verdim ve diğeri ile deliler gibi öpüşüyoduk ve birden boşaldım bunların Kızların birini yatrdım önüme domalttım ve götten sikmeye başladım ilk sokuşumda ah yapma acıyo die sesler cıkrmayı başladı ama ben hala yapıyodum bi kere azmıştım ve birden aniden eiçine girdim ve diğerinin göğü
mugla yoluu
merhaba arkadaşlar uzatmadan bi hatıramı paylaşmak istiyorum sizinle. tıp fakültesi öğrencisiyim ve sık sık türkiyenin dört bi köşesindeki arkadaşlarımı ziyaret ederim. geçen sene kış mevsiminde izmitten muğlaya otosbusle gidiyordum yanımda da kız arkadaşım vardı adı aslı. ilk defa beraber yolculuk yapıyorduk otobuse gece bindik içerisi karanlık herkes uyukluyor bizde acıkırız diye meyve falan almıştık. herkes uyurken muhabbet ettik tabi sarmaş dolaş.. poşetten muz çıkardı adlı ve yemeye başladı manalı gözlerle bakıyordu bana.. uyanmıştı benim ufaklık ve o gece otobuste sevişecektim ne olursa
Yengem Ve Amcamla
Ben 19 yaşında liseyi bitirmiş dershaneye giden üniversiteye hazırlanan güzel neşeli bir kızım, Kaldığım şehirde evimiz amcamlarla yakın olduğu için ara sıra onlara giderdim, yengemle aram çok iyidir. Arkadaş gibiyiz, bana giyisiler alırdı. Hemen hemen her konuyu konuşurduk. Seksten, sevişmeden, aşktan, zaman zaman yengem amcamla olan sikişmelerinden bahsederdi, bu beni utandırırdı ama bende çok tahrik olurdum, vücudum kor gibi yanardı, yengemde bana amcığın sulandı değilmi, seninde canın sikiş istedi derdi, zamanla normal bir hale geldi bunları anlatırken tabi ben çok acayip duygulara bürünüy
Orta Yasli Dolgun Popo
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada istemesin ona sürtünmek arkasına önüne dayanmak ellemek harika bir duygu ve bunu günün her saati her yerde yaşayabilirsiniz.. İş yerinde, sokakta, semt pazarında, otobüste, minibüste... İllaki yatağa girmeniz ya da sizi isteyen bir partner bulmanızgerekmez... Semt pazarının kalabalık bir saatinde pazara gidip yüzlerce popoya kalçaya göğüse dokunabiliyorum... Elleyebiliyorum ya da aniden duran bir kadının yada kızın arkasına dayanabiliyorum...
Sikmeye Doyamadım
Adım berke size yaşadığım hayatımın en güzel seksini anlatıcam.Henüz 17 yaşındayım ve yaşadığım şehirde kızların ilgisini çok çekerim gerek giyim tarzımla gerek yakışıklılığımla ve ayrıca futbolcu olduğumdan kızlarla aram çok iyidir ayrıca rapciyimde.neyse hikayemize geçelim bi bahar günü saat 18.00 sularında okuların dağılma vaktinde idmana gidiyorum ben ve hoşlandığım sarışın seksi ve güzel bi kız ismi demet okuldan çıkmış evine doğru gitmekte üstünde kısa süper mini eteği gömleğinin 1 kaç düğmesi açılmış vaziyette karşımda yürüyo bense tabi onu görünce azmış şeytanlık peşindeyim aslında çek
Kocam Iş Seyahatine Çıktı
Kocam sık sık iş seyahatlerine çıktığından evde yalnız kalır, korkardım. Evimiz Levent`te bahçe içinde, büyük bir ev. Bir hırsız girse evin içinden sesimi duyurabilmeme imkan yoktu. Kocam benim bu korkularıma hak verip bir köpek almayı önerdi. Köpeklere bakarken biri Danua beğendik. İri yarı, aslan gibi bir köpekti. artık evde rahatça kalabiliyordum. Yine bir gece evde köpeğimle yalnızken, beraber briç oynadığım arkadaşlarımdan biri canının sıkıldığını ve gelmek istediğini söyledi. İlk defa evime gelecekti çünkü onunla hep klüplerde oynardık. Eve gelince köpeğimi görüp hayran oldu. Beraber bir
Karıştık
Selamlar. Adım Özkan ve şu an 21 yaşındayım.Anlatacağım olay İstanbul da ağabeyimin evinde geçti. Askerden yeni gelmiştim ve 1 aylığına ağabeyimde kalacaktım. Ağabeyim 38 yaşında (Hüseyin) yengem Reyhan ise 35 yaşlarında 1.70 boyunda 105 göğüs ölçülerine sahip kumral bir hatundur. Abimlere geldiğimden yaklaşık bir kaç gün sonra ağabeyimin baldızı olan dul 37 yaşlarındaki Hicran da ağabeylerime geldi. O gece okey oynayarak zaman geçiriyorduk. Ben agbimle yengemde ablası ile ortaktı. Bir ara yere düşen okey taşını almak için yere eğildiğimde yengemin sütün gibi bacaklarının baldırına kadar açık
Aytenle
Selam herkese merhaba. Sevgili ev sahibim Ayten tatile gitmişti. İnanın İstanbula döneli yarım saat olmamıştı beni aradı buldu ve evde buluştuk. İçeri giripte soyunduğunda gözlerime inanamamıştım. Ayten bronzlaşmış vücudu çikolata gibi olmuştu. Defalarca siktiğim kadını sanki ilk defa çıplak görüyordum. Bu beni daha da azdırmıştı. Aytende en az benim kadar azmıştı ki üzerime panter gibi atlamış vücudumu yalıyor emiyordu. Dimdik olmuş yarağımı ağzına alıyor başını son gücüyle çekiyordu. Bense Aytenin amını parmaklıyor amında ıslattığım parmağımı götüne sokup sokup çıkarıyordum. Ayten beni yere
Buroda  Yasadiklarim
Büroda Yaşadıklarım SLM ben eyüp 43 yaşında esmer orta boylu biriyim size adanadan yazıyorum. Sıcak bir yaz günüydü herzamanki gibi şirkette çalışırken 29 yaşlarında sarışın uzun boylu bir bayan geldi onu görürgörmez ilk düşündüğüm şey onu sikmek oldu. kız tahsilata gelmişti ama ben onu tahsil etmeyi kafama koydum.akşam saatleri olduğu için şirkette kimse yoktu yanlız ben vardım. kız sarışın uzun boylu biriydi altında mini bir etek üzerinde ince bir badi vardı.Tangası bariz belli oluyordu siyahtı. BEN büroda kimse olmadığını söyleyince nedendir bilinmez gizligizli sevindi.birden y
Müthiş Gece
Merhabalar. 25-30 yaşlarında yaklaşık iki yıldır birlikteliği olan bir çiftiz. Sevgiliyiz yatakta harika saatler geçiriyoruz.Ben Aslı sevgilim ise aslında ismi başka ama onu Kerem olarak sizlere tanıtmak istiyorum. Sevişmelerimiz esnasında keremin kulağıma anlattığı seks fantasileri beni delirtirdi her zaman. İlk önceleri başka birisiyle yaşadığı sevişmeleri anlatmaya başlamıştı bundan pek hoşlanmıyordum ama zamanla bundan zevk almaya başladığımı hissettim.Kulağıma öylesine şeyler anlatmaya başladı ve fısıldayarak içimde hareket etmeye başladı ki deliler gibi boşalmamı engelleyemedim. Beni baş
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/4bca81a7e4d1d17f5e25c0f8890e37ef.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32