Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sabah Sabah
Sabah sabah Meraba murat benim adım 24 yaşındayım size başımdan geçen ard arda yaşanmış 3 minubuste taciz olayını anlatacam. Bundan 15 gün önce soğanlı dan topkapı minübüslerine bindim herzamanki gibi işe gidiyordum önümde 40 yaşlarında siyah diz hizasında etek giymiş esmer kalçası dışarı doğru çıkmış hatun vardı ben yavaş yavaş önce bacağımı kıçına doğru nsürtmeye başladım bir müddet sonra dimdik olan küçüğü kıçına yapıştırdım minübüsün sarsılmaları ile kalçasına vurmaya başladım artık tam kalçasını ortalamış sikimin önünde sıcaklık hissetiyordum bir yandan da eteğinin üzerinden baca
arkadaşımın karısı ile iş seyahatinde
selam arkadaşlar bende sürekli hikayelerinizi büyük bi zevkle takip ediyorum hepsi birbirinden güzel hepinize çok teşekkurler. bu kadar hikayeden sonra bende başımdan geçen bir anımı anlatmaya karar verdim umarım beğenirsiniz ben yaşarken çok beğendim.. uzun bir işsizlik döneminden sonra bir arkadaşımın karısı kendi çalıştığı şirkette bana iş ayarlamıştı saolsun. işe beraber gidip geliyorduk. bende onun yüzünü kara çıkarmamak için çok daha fazla çalışıyordum. bir gün seminer için istanbula gitmemiz gerekiyordu bizim ofisten 5 kişi seçilmişti ben arkadaşımın karısı eda ve diğer 3 kişi.. biz b
3 Sene Önce Paris`e Gittim
Fransızcamı geliştirmek ve staj dolayısıyla 3 sene önce Paris’e gittim. Birkaç aylık dil eğitiminden sonra bir organizasyon şirketinde çalışmaya başladım, şirket benim gibi yurtdışından gelen çalışanlar için küçük bir otelle anlaşmış, böylelikle biz 10-12 kadar yabancı kişi bu otelde kalmaya başlamıştık. 2’şer kişilik odalar olduğu için kızlar ve erkekler olarak ayrılıp mümkün olduğunca aynı cinsiyetten kişilerin aynı odalarda kalmasına dikkat etmiştik. Ben de böylece Yunanli bir kızla kalmaya başladım ve pek fazla yakınlaşmamak iyi olur diye düşündüm ! İşler başlamadan eğitim süresince otelde
Kaynanam Ile Yazlıkta
kaynanam 56 yaşında fakat diri ve çok güzeldir göğüsleri hala genç kız gibi dimdiktir oldum olası ona hayranımdır.bunlar yurdışında kalıyorlar yazları gelince 3 aylığına ev kiralarız orada kalırız yine bir yaz günü hava çok sıcak bunaltıcı vaziyette kocasıyla sikiş işleri iyi değildir aklına gelince zorla ilişkiye girer akşam oldu yemek masası hazırlandı mangalı yaktık kayınpederle birlikte içmeye başladık ben bir bardak rakıyı 1 saate içiyorum kayınpeder 4 duble içiyor kaynanam kızdı yavaş yeter artık diye ben hemen masanın altından ayağına bastım karışma dercisinme kaynanam şaşırdı sustu her
AFET YEĞENİM
 merhaba ben adana da yaşayan 21 yaşında am manyağı biriyim benim 19 yaşında sex tanrıçası bir yeğenim var adı seçil ablamın kızı olan bu yeğenimle aramız çok iyidir biz adana da oturuyoruz ablamlarda izmir de ama her yaz ya onlar bizde olur yada biz onlarda   neyse biraz şu sex tanrıçası yeğenimin vücudunu anlatayım seçil yuvarlak orta boy kalçalara sahip göğüs uçları dik ve portakal büyüklüğünde uzun boylu sütun bacaklı bir afet  yine bizim izmire gittiğimiz bir yaz ayıydı ablamlara gideli 1 hafta olmuştu eniştem bizimkileri ve ablamı alıp fuara götürecekti seçil arkadaşının d
Kardeşim Gamze’yi Düğünden Bir Hafta Önce Siktim
Guclusikici@hotmail.com Kardeşim Gamze’yi Düğünden bir hafta önce siktim Merhaba ben Recep size kardeşim Gamzeyi nasol siktiğimi anlatacağım. Daha konuya başlarken bile sikimin sızladığını hissediyorum. Kardeşi Gamze evde çok rahat kıyafetlerle dolaşırdı. Onun göüslerini bazende bacaklarını gördüğümde bir yandan kardeşim diye bakmak istemez, diğer yandanda rahar duramaz izlerdim. Annem ve babamın dayımlara gittiği bir gündü. Annem beni kaldırdı. “Kalk biz gidiyoruz, kapıyı arkasından kilitle” dedi. Yarı uyanık kaltım ve onlar gittikten sonra kapıyı kilitledim. Tam o
Rus Güzelini Ağlattım
Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerken bı kız gordum onu ılk gordugumde onu sıkmek ıstedım oda benı kesınce konustuk onla bı kac gun takıldıktan sonra eve gıttık bana senı ıstıorum dedı tabı ben dayanır mym hmn yapıstım dudaklarına o sırada sıkımı yalamaya basladı 69 pozısyonuna gırdık sonra yatırdım bunu bana bakıreyım dedı ama dınleyen kım sokmaya calıstım ama dardı gırmıodu krem surdum vede bır anda kokledım aglamaya basladı kollarımı sıkıyordu ama o sıkısı bıle bana zevk verıod
TürbanLımı Her Şekle Soktum.
Merhaba sex hikaye okurları. Ben Tolga ve boluda Oturuyorum..1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... İnternette kadın ismi içeren tahmini bütün bayanlara mesaj gondermiştim..ama hiç biri beni sarmıyordu..Ama bir tanesinin mesajı ilgimi çekmişti...Israrcı oldum durumumu anlattım... Bana dini tavsiyelerde bulunuyordu :)) Çok ilgimi çekmişti... Türbanlı oldgunu ögrendim..Oldukça okumuş oldugu belliydi...Israr edince aslında yazışmak istemedigini ama kocasının kabul etmeyecegini söyledi.. Tam iki gün uğraşıp ikn
Emir Veriyordu
İnsan hayatta her zaman istediklerine ulaşamıyor. Bazen yarısına bile ulaşmak yetiyor. Benim hıyar babam beni hayata hazırlarken bu gibi benzer laflar etti. Sonra da yeterince para kazanamadığından dem vurup, beni okuldan aldı. Ben de onun dolduruşundayım ya, okumayıp birden hayata atılacağım, ilerde bir Koç, bir Sabancı olacağım. Onlar da sıfırdan gelmiş ya... Yarısını elde etsem bile bana yetecek.17 yaşında orta ikiden terk olmanın hayatta bir bok etmediğini açıkça anladığım zaman artık geri dönecek vaktim yoktu. Bir sürü işe girip çıktım. Seyyar satıcılık, tezgahtarlık, tornacılık, araba ta
Hülyanın Çorapları
Bir gün iş yerindeyken karşı masada oturan iş arkadaşım Hülya hanım beni yanına çağırdı, topuklu ayakkabısının topuğunun kırıldığını yolun karşısındaki ayakkabıcıya götürmemi söyledi. Ayakkabısını almak için yanına gittiğimde eğildim Hülya Hanımın ince siyah naylon çoraplı ayağının biri birden burnuma değdi. Sanki bilerek yapmış gibiydi. Ayakkabıyı alıp çıktım, daha sonra yanına geldiğimde ayakkabıyı giymesine yardımcı olup olamayacağımı sordu. Hemen kabul ettim. Yanında diz çöktüm, siyah naylon çoraplı ayağını kucağıma dayadı. Ayağını hafifçe oynatıyordu. Birkaç defa yüzüme getirip çektikten
Citir Yegenim
Çıtır Yeğenim Zaman değişti. kız milleti çok akıllandı diye düşünüyorum. 32 yaşındayım. Hiç evlenmedim. Çeşitli kızlarla ve kadınlarla düştüm kalktım. Eskiden biz kadınların peşine düşüyorduk, şimdi kızlar bizim peşimizde. Hele maddi durumumda iyi olunca, amsız kalmıyorum. Benim dünya tatlısı bir yeğenim var, ismi Selin. Büyük ablamın kızı ve henüz 16 yaşında Ama inanın şeytan gibi bir kız. Son yıllarda çok güzel oldu. Sarı dalgalı saçları, masmavi gözleri, 1.70 boyunda, bakanı bir daha baktıracak fiziği ile tam bir bomba. Yeğenim beni çok sever, ben de onu. Ancak son yıllarda ki bu a
Kadın Istersee
Selamlar ben jigolo1977..anımsamışınızdır belkide.neyse konuya gelim.yaşım o zamanlar 21 tam toy zamanım bundan 9 yıl önce.şişhanede bir muhasebecide staj yapıyorum.şişhaneden de 69/e otobüse binip mecideyköy ordan da tekrar otobüs ve eve.her gün bu mköy otobüsünde bir kadın 25-30 arası muhtemelen temizlikçi yada çaycı bir görünümü olan ama ilginç de bir cazibesi olan 165 boylarında harika poposu olan dolgun dudaklı ve güzel kokulu bir kadın.ne zaman binsem arabaya ayakta.yer boş olsa bile.bir gün bu eski körüklü man otobüslerden am ortasında 3lü demirden tutmuş ayakta zor duruyo.hemen arkasın
AÖF Li ELİF
Sizlerle yaklaşık iki ay önce yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum, Birgün işim gereği nöbeten çıktım arabamla eve giderken kaldırımda giden bir bayan gördüm harika kalçaları ve diri bir vücudu vardı, birden etkilenmiştim, içimden bu kadınla olmak negüzel olurdu hele o kalcalarını sikmek müthiş bir şey diye geçirdim, sonra neden olmasın dedim ve arabamla onu takip ettim pencereyi açtım gözgöze geldik, biraz daha takip ettim onu takip ettiğimin farkına vardı ve bakarmısınız diye onu çağırdım buyrun dedi gideceğiniz yer uzaksa sizi götüreyim isterseniz dedim oda benden hoşlanmıştı ve arabay
Arkadasım Gaymiş
Slm arkadaslar ben 17 yaşında bir erkeğim halamın oğlu 20 yaşında bi gün evine gittiğimde halam çalıştığı için ev boştu bana benim odama gidelimmi dedi bende zaten bilgisayarda çet yaparız diye tamam dedim evde onun baba sı yani eniştem vardı fakat eniştem yaşlı olduğu için odasıda kapanmış herşeyden habersiz yatıyordu içeri girdik ve bigisayarla oğraşırken bu birden bilgisayarda porno film açtı ve birbirinden güzel porno filmlerle beni iyicene etkilemişti benim sap baya sertleşmişti bu birden yatağa yattı bilgisayarı izleyerek bana dediki yanıma gelsene zaten havada kapalıydı biraz karanık so
Işte Benim Ailem
Selam ben selin.kısaca baımdan geçen bi olayı sizle paylaşmak istiyorum.benim çok garip bi ailem var.herşey çok yüzeysel yaşanır bizim ilede.ben 17 yaşımda abim ise 20 yaşındadır.babam ve annem herzaman çok rahat davranırlar bize.annem abimi sikinden tutarak canım oğlum bitanecik ekeğim diye sever,babam ise beni sikinin üstüne oturtarak sever,memelerimi sıkar.ben zamanla bu durumdan oldukça rahatsız olmaya başladım.birgün abim ve annemi mutfakta şakalaşırlarken gördüm.abim anneme sikini ellettiriyor annemse yine aynı sözler ve tavırlarla abime cilveler yapıyordu.benim izlediğimi farketmediler.
Fantezitorler
Güzel Komşumuz Merhaba sexhikayeleri.net dostları. Size anlatacağım olaya kadar hiç bi kadın veya kızla sikişmemiştim. Bundan sonrada sikişemedim. Biz iki arkadaş bir evde kalıyoruz. Üniversite örğencisiyiz. Bizim apartmanda bir afeti derya dul bir kdın var. Ama ne afet ne afet. Müthiş kalçalar (ben bir götçüyüm) müthiş göğüsler ve bacaklar. Çok seksi bir afet bu seksiliğini hiç kimseden gizlemiyor. Her sokağa çıkışında kalçalarını ortaya çıkaracak bir pantolon göğüslerini ortaya çıkaracak bir badi giyerdi. Arkadaşımla hep onu düşünür 31 çekerdik. Müthiş zevke gelirdik. Onunla tanışma onu
Tatilde Abimle
AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDEDİ.BENDE KABUL ETİM İYİYKİDE KOBUL ETMİŞİM.ABİM SORT MAYO GİYİRDU BENDEBİKİNİİ.NEYSE KİRALDIK ABİM ÖNDE BEN ARKADA DENİZDE DOLŞMAYA BAŞLADIK BİR ARAABİM BİZİ DÜŞÜRDÜ JETSKİ TEKRAR CIKNCA E BİÇİM KULANIYOSUN BE DEDİM ŞAKASINA COKBİLİYOSAN SEN SÜR DEDİ BENDE KABUL ETİM ÖNE GEÇTİM VE ABİM BENİM ARKAM GEÇTİSÜRREKEN ABİM BAN GİTTİKCE DAYANIYORDU.VE GİDİKCE ALETİ BÜYÜYORDU BEN DOGALOLRAK KARSILADIM AM ABİM HİÇDE DOGAL DEGİLDİ BENİ AYA KALDIRDI NEDEN OLD
Çiş Beni Tahrik Eder
Kendimi bildim bileli çiş beni tahrik eden bir olgudur. Küçüklüğümde banyoda yere yatar üzerime işerdim. Sonra ellerimle vücudumda yayar, sıcaklığını, kokusunu iyice hissederdim. Daha sonraları ellerimi yalayıp tadından da hoşlandığımı hissettim. Okul yıllarında sık sık tuvalete gider, işerken diğer arkadaşlarımı gözlerdim. Bir diğer zevkim de sokaklarda umumi tuvaletlere girip hem işeyenleri izlemek, hem de tuvalete sinen o ağır sidik kokusunu uzun uzun koklamaktı. Bir çok kez, özellikle çok kokan umumi tuvaletlerde, kabine girip o kokuyu ve dışarıdan gelen çiş seslerini izleyip 31 çektim. Çi
Annem Harikaydi Dinleseniz Sizde Istersiniz
Annem Harıkaydı Dınlesenız Sızde İstersınız ben 19 yasında bır gencım babam yurt dısında calıstıgından annemle ben kalıyoruz bırgun evde oturuyorduk ve ben anne ben dısarıya cd almaya gıdıyorum dedım cıktım geldıgımde annemın uzerınde gecelık vardı ve memelerı ve amı gozukuyordu aldıgım cd pornoydu annem aldıgın fılmı takta ızleyelım dedı bende bos ver dedım ve taktıgımda annem yanıma geldı ve benım yaragı yalamaya basladı bende goguslerını oksuyordum ve kendımızı bırden cırıl cıplak bulduk ben annemın amını yaladıkca annem zevkten cıldırıyordu onu delırtıyordum oda bana kısık ses
Seks Adamı 2
Evet ilk icq çapkınlığım neti ilk kullanmaya başladığım 1999 yılında oldu. Etrafta bir icq çılgınlığının dolaştığı dönemdi. Bende hemen bir pc satın aldım ve ofisime kurdum. İcq yu yanımda çalışan bilgi işlemci çocuğa kurdurdum ve bana pratik bilgiler aktardıktan sonra başladım beyaz sayfalardan bayan aramaya. ilk birkaç günüm boş geçmişti. Derken İstanbul dan Selma isminde bir bayandan mesaj aldım ve sohbet etmeye başladık. O dönemde Bursa da çalışıyordum. Selma ile aynı yaşlardaydık. Yani her ikimizde 28 yaşındaydık. O bir kez evlenmiş ayrılmış ve oğlu ile beraber yaşıyordu. Bir iki ay sohbe
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/68f6cdae715d8c9b5bfc25593e0eedfb.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32