Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
TEYZEMİ BAĞIRTA BAĞIRTA
 dokuz yıllık evliyim bir çocuk babasıyım. yengem yani kaynımın karısı etine dolgun ve köylü karısı öteden beri bana frikik verir amakayınçoya ayıp olmasın diye hep pas geçiyordum . tarladaki işlerde beraberr çalışır beraber yemek yeriz. akşam evde yatıyordum telefon çaldı arayan kızıydı.hanım yattığımı söyledi.sonra tamam dedi . hanım geldi ve annemgile gitsen iyi olur dedi seni çağırdılar dedi.gittim yengem bana ağa filan meyhanede dedi .ağa diye kocasına diyordu gittim evet orada içiyordu .hosssgeldindedi bayağı alkollüydü eve gidelim dedim tamam dedi arabaya bindik . eve geldik ben ha
Asansorde Basladim
Asansörde Başladım Size ben 17 yaşımdayken başımdan geçen bi olayı anlatacağım. O gün okuldan geldim ve apartmana girdim. Tam asansöre binecekken birden biri kapıyı kapatma diye bağırdı. Bu benim aynı apartmanda oturduğum kuzenim edaydı. Daha 16 yaşındaydı ama tam bir lolitaydı. Birkaç defa fantazilerime malzeme olmuştu. O gün bütün apartman bi komşumuzun düğünündeydi ve buda tam benim abazalık zamanıma denk gelmişti. Edayla aynı asansöre bincektim ve bu fırsatı kaçıramazdım. Asansöre bindik. Ben daha ilk katta asansörü durdurdum. Eda "ne yapıyorsun dedi". Bende "zorluk çıkarma" dedim ve
Götümden Sikildim
Ben 1.80 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı biriyim.yaşadığım yer küçük bir ilçeydi.istediğim gibi kız bulamıyordum bu da beni çok kötü yapıyordu.neredeyse konuştuğum kız bir vardır bi yoktur.böyle olunca benim sikmeye olan ihtiyacım çok feci bi şekilde arttı.yani çok kötü bi abazaydım.herzaman porno fşlm alıp izlemeuye başladım ve defalarcada 31 çekerdim.artık başka şey düşünemiyordum.seks seks seks. bi ara yine porno film almıştım aldığım film hem gay hem de hayvanla sex le alakalıydı.bu beni çok tahrik ediyordu.acaba ben de götümü siktirsem mi diye düşünüyordum.böyle şeyler ilk defa d
Komşumuz Tülay Teyze
Selam ben Engin.19 yaşındayım.Anlatacağım hikaye 2 ay önce başımdan geçti.Ailem yaz tatiline gittiği için evde yiyecek bir lokma bir şey yoktu.Markete gidip yiyecek almaya karar verdim.Markete gittiğimde yan komşumuz Tülay teyzeyi et reyonundan alış veriş yaparken gördüm oda beni görünce istersem bu akşam yemeğini onlarda yiyebileceğini söyledi bende bu fikre sıcak baktım.Nede olsa günlerdir ev yemeği yememiştim.Tülay teyze ile birlikte akşam yemeği için et ve sebze turu bir kaç şey aldık ve eve geldik.Tülay teyze sadece kocası ile yasıyordu.Kocasının kısırlığı yüzünden çocuklarının olmadığını
NE GuZEL GoTu VARMIs 2
NE GÜZEL GÖTÜ VARMIŞ 2 Selam arkadaşlar. Hikayem yayınlandıktan sonra sizleri fazla bekletmek istemedim. İşte yİne karşinizdayim. Daha önce kendimi tanıtmadım. Ben 1, 70boy 80kg topluca vucutlu biriyim evliyim. Ve samsun`luyum. Hikayeme geçeyim. Arkadaşla ilişkim devam ederken bir yandanda kadınlarla olan kaçamaklarımda tüm hızıyla devam ediyordu. Herkesi bir şekilde idare ediyordum. Kimsenin kimseden haberi olmuyordu. Taki ayarladığım bayan arkadaşın eşi çıkana kadar. Bir gün bir telefon geldi. Arayan oydu. Buluşmayı kabul ettim. Farklılık olsun diye beraber şikiştiğim arkadaşıda çağırdı
mafettiler
slm canlarım bende pasif gayım buradada cok hikaye okudum cogu fantezi olsada gercek olanlarıda var gelelim benim hikayeme cok cok kücüktük ilk okula gidiyoruk yaşım 11.12 falandı bi arkadaşım vardı ahmet en cok onlan oynardık ama o hem benimlen güreşiyordu ve beni yüz üstü yatırdında üzerimden inmiyor üzerimde sürtünürken arkama sert sert bi şey deyiyor kızsamda hoşumadan gidiyordu bu böyle bagı bi zaman devam etti artık öteki arkadaşlarımızlan pek oynamıyor evimize yakın bi bay&
ARTIK SEXS HAYATI BAŞLADI!...
|Selam kızlar Ben Serdar Bu hikayeyi okurken delirecek hatta kendinizi tatmin edeceksiniz Ben 20 yaşında bir kamu memuruyum Sevgilim ise 18 yaşında Çok tatlı deniz gözlü insanı delirten bir vücuda sahiptir Çıldırtıcı bir cumartesi günü idi sevgilimi çok özlemiştim evde sanki buluşlacamız saati bekleyemiyor deliriyordum her dakika onun hayalini kuruyor kupkuru dudaklarını ıslatışımı hatırlıyor deliriyordum elimde değil durduramıyordum kendimi O saat geldi kapı çaldı hemen koştum kapıya sanki o gün daha bi sexiydi kırmızı açık kollu tişörtü beni çıldırtıyordu Hemen sarıldım içeri biraz muhatbet
Evliçifte Aktifim
Merhabalar arkadaslar ben bunu ankdan yazıyorum birgün mynet cinsellikte bi çiftle tanıstım olgundu ama güzel gece ve gün geçirdim bu olgun çiftlerle cinsellikte tanısıp konustuktan sonra msn adresimi verdim ve msn de konusmaya basladık günler geçti neyse birbün camları actık konusmaya birbirimize alısmaya basladık herşey açıktı sonra ben ciftlere karsımda soyunmalarını söyledim soyundular ve birbirlerini sevişmelerini söyledim sevişmeye basladılar bende onlara bakıp 31 çekmeye basladım ve karı koca 69 posüsyonu almıs birbirlerinin amını götünü sikini tasagını yalıyoduçok hostu onları öyle g
Muhteşem Baldızım
uzatmadan konuya girecegim baldızm 18yaşında ve kocası 15günlük evliyken kocası içeriye düştü baldız bizde kalıyordu ve çalışıyordu olay 1aysonra gelişti baldızımı 1gece eşimle sevişirken kapının aralıgından bizi seyrettigini farkettim ogünden sonra baldızımı sikmeye karar verdim 1hata sonra eşimi annesine gönderdim oakşam evegeldihimde kapıyı baldızım açtı gülümsüyordu baldıza çok güzel oldugunu söyledim fark ettiğime sevindigini söylediginde kolundan tuttugum gibi kendime çektim dudagına ypıştım şok olmuştu itiraz etsede devam ediyordum yapmamamı söylüyordu bende kendisinin aylardır erkeksi
Sekreterim
Nedense oldum olalı isterik kadınlara hayranım ömrüm isterik kadın bulmakla geçti desem dorudur nihayet yeni işyerime tayin oldugum gün sekreterimin aradıgın kadın olacagını bilemezdim kumral balık etli dolgunça kalçaları olan sekreterim gözlerinini içi gülüyordu.arada haftakar geçti sanırım oda beni gözüne kestirmi şti arada bir kaçamak bakışları sanırım aşka davet ediyordu bunu nasıl elde edebilirdimdüşündüm düşündüm sonunda onu yemege davet etmege karar verdim oda sanırım benimle çıkmayı ço karzuladıgından teklifimi geri çevirmedi birlikte yemek yedikten sonra arabamla gezmeye çıkt
Soyunma Odası
Günlerden çarşambaydı ve o gün bizim beden eğitimi dersimiz vardı benden hoşlanan sınıfımızda ikbal diye bir kız oğlan kız vardı ben spor başkanı olduğum için arkdaşlardan sorumluydum ve onlar bazen soyunma odalarına giderrek sıraya çağırıyordum sadece sırada ikbal yoktu hemen spor odasına gittim bana nasipmiş ne göreyim kilodunu indirmiş bacaklarını açmış amını parmaklıyordu beni gördüğünde hemen telaşla toparlanmaya başladı bende otomatikmen azı verdim yanına yaklaştım bana kapıyı kapatırmısın dedi kapıyı kapatır kapatmaz yarrağıma yapıştı ben artık iyice coşmuştum du
TATiLDE  GuZEL DAKiKALAR
TATİLDE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen hafta başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Otel e 30 yaşlarında 2 bayan geldi.İlk geldikleri andan itibaren dikkatimi çekmişlerdi.Onlarla ne yapıp yapıp arayı bulmam gerekiyordu. Akşam üzeri yemeklerini yiyip terasta tavla oynamaya başladılar.Bende yanlarına gelerek kolay gelsin çetin bir maça benziyor gibi laf attım.Tabi onlarda boş durmadılar ve lafıma lafla karşılık verip oturmamı istediler.Yenenle benim oynamamı teklif ettiler bende
ankaradan çiftle gelen sex gunlerı
slm ben ankaradan deniz ben kendımı bıldım bılelı sex duskun bırıyım ve ınanılmaz derecede sınırsız bır sex gucune sahıbım. sex hayatımı renklendırmek ve cevremdekı sex partnerlerımı artırmak icin nette arkadas sıelerınde takılmaya basladım bırcok net arkadası bulmustum ve bi kacıylada tel alıp vermıs telden konusmustuk ama içlerinden biride cenk adında bir evli biriydi . bunlarla uzun bi sure netten ve telden gorustuk bana eşiyle berabaer olabilecegimi soylüyordu .birgun reelde gorusme kararı aldık ve onlarla genclik parkının bır kenarında bulustuk benım arabaya gectık ve tanısma faslından
Ah Kızlar
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni bekliyorum..... odaya girmenle beraber üstündekileri cekip odanın öbür ucuna atıyorum ve dudaklarına yapışıyorum yavaş yaşap ellerimle amına masaj yaparken dudaklarım önce boynuna sonrada gögüslerine iniyor morartırcasına ısırıp emiyorum..... sonra burnumu göbegine sürterek daha aşagılara indiriyorum burnumla biraz bastırdıktan sonra dilimlle masaj yapmaya başlıyorum önce yavaş ve nazik ama gittikce hızlanıyor ve sertleşiyor. siz hiç vajinanınızı
Eşarp Fetişi
Karşı dairemize 25 yaşlarında başı türbanlı modern tesettürlü yeni evli kapalı bir bayan taşınmıştı. Eşi sık sık iş seyahatine çıkıyordu. Çoçukları henüz yoktu. Bir gün bize gelip yarından itibaren XXX bankası müdüresinin çocuğunu evinde bakacağım dedi. Ertesi sabah ben ekmek alıp merdivenlerden çıkarken o da aşağı iniyordu. Aman bu da ne Türbanlı kıracımın dudakları rujlu, tırnakları öjeli, gözleri boyalıydı. Yanlızca başını açmayıp, ipek eşarbını da sexi bir şekilde başına örtmüştü. Benim bir anda kalp atışım hızlandı. O an içimden "seni er geç bir gün mutlaka sikecem. Hemde başını açmayıp,
Özlem
Bizim bir karşı komşumuz var adı .Aynı zamanda aynı okula gidiyoruz.Ama öyle böyle değil.Amını görmemişken bile orasının bal çanağı olduğunu biliyordum sanki.Bir gün serviste bana rica etti ve dedi ki "Benim beden kıyafetlerimi eve bırakırmısın" diye.Bende evet dedim.Ama aklımdan bir kurnazlık geçmişti. Önce direk eve gittim.Poşetin ağzını açtımve içine boşaldım.Kıyafetlerini evine götürdüm eve gidince ve ona annemin bir şey istediğini bu yüzden geç getirdiğimi söylemiştim.Oda inandı.Ertesi gün bana "kıyafetlerimin üzerine bişey damlamış" bende eee dedim.Sen mi yaptın dedi.Ben ne kadar hayır
AYLİNİ SINIFTA SİKTİM.
|BEN HATAY İSKENDERUNDAN C.... BEN İSKENDERUN LISESINDE OKUYORUM.BIZIM SINIFTA AYLIN DIYE BIR KIZ VARDI.OYLE GUZELDIKI BUTUN OKULUN ERKEKLERI PESINDEYDI.BIR GUN BEDEN DERSSIMIZ BOSTO HERKEZ EVE GITMISTI AMA O SINIFTA TEK BASINA OTURUYORDU.BENDE YANINA GIDIP OTURDUM.BANA OYLE BAKIYORDU KI İNANAMASSINIS.BENDE DAYANAMADIM DUDAKLARINA YAPISTIM.TABIKI BIZ CIKIYORUZ.O AZGIN BIR SEKILDE GOMLEGIMIN UST DUGMESINI ACTI.BENDE ONUN GOMLEGINI DÜGMELERINI ACTIM.GOGUSLERI UFAK AMA SİVRİ İDİ YALAMAKTAN BIR HAL OLMUSTUM.KISACIK ETEGINI CYUKARIYA KALDIRDIM VE AMMINI OKSAMAYA BASLADIM AYLIN ZEVKTEN DISINI SIKIYO
Hastayim Coraplarina

Ablamla grup yaptım
Sevgilimle çıkalı 1 sene kadar olmuştu. Bu 1 sene içerisinde öpüşmelerimiz oluyordu ama hiç cinsel ilişkiye girme muhabbeti olmamıştı. Bir gün konu cinsel ilişkiye geldi. Daha önce hiç denememiştim. Pornolarda görüyordum ama yakından bir peniste görmemiştim. Bu konu hakkında konuşurken sevgilim cinsel ilişki teklif etti. Bende merak ettiğim için kabul ettim ama hala düşünceliydim. Kızlığımı vermeyecektim. Daha önce cinsel ilişkiye giren arkadaşlarımın dediklerine görede arkadan yapınca çok acıyormuş. Onun için pornodaki gibi aklımda sadece yalamak vardı. Sevgilimle cinsel ilişkiye girmek iç
Edebiyat Öğretmenim Ruhan
|selam.ben 18 yaşındayım.istanbulda bir liseye gidiyorum.size başımdan geçmiş mükemmel bir hikaye anlatıcağım. bundan 2 ay önceydi tam.genç,bekar,dolgun ve seksi bir edebiyat öğretmenim var.. ders edebiyattı ve ben ruhan hocamın eşsiz götü ve göğüslerinden dolayı bu derse büyük katkı gösteriyordum.hocamdan çok etkileniyordum.onun da bana karşı boş olmadığını biliyordum,yani anlamıştım.hep benimle ilgileniyordu... ertesi gün edebiyat yazılımız vardı.ve ruhan hocam benden edebiyat kitabımı kendisine getirmemi istedi.ve tabi doğal olarak bende bu fırsatı kaçırmadım... akşam oldugunda kitabı g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/483e900fbb18054cc6f7a7e5e518e00e.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32