Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bakın Nasıl Kızı-1
Ben 16 yaşıunda bi erkeğim benim size bi şey demem lazım bu hikayelerin hepsi yalan eğer inanadıysanız yuhhhh size aama buna inanamassanız da yuhh size..... Birgün dışarı çıktığımda komşunun kızı dışarıda kardeşleriyle oyun oynuyodu (ha bu aradaben 16 yaşında sexin manyağıyım uzun boylu yakışıklıyım) neyse kız kardeşleriyle oynarken bende bahçede çapa yapıyodum. bieden kız bana baktı ve güldü ve evinin arkasına girdi.ben de hiç durur muyum hemen arkasından koştum bana bi kağıt uzattı ve içine bişeyler yazmıştı 2 güğn sonra amcasının düğünü vardı ve ailesi amcası gile gideceklerdi, sabırsı
Amca Kizi
Amca Kizi Merhaba,ben su an 19 yasindayim bu olayi yasadigimda 16 idim.yani bundan 3 sene önce köyümüze gitmistik ve dedem kilde kaliyorduk oraya sonradan amcam kilde geldi bir kizi var oda o zamanlar 18 yasindaydi cok güzel ve cok seksi bir kizdi.kücüken hep evcilik oynardik ben baba oda ane olurda ve bir birimizin özel yerleini elerdik ama simdik böyümüsdük hatirliyacagini sanmiyordum. o zamanlari dedemin evinde tuvalet yokdu vardi ama evin icinde degildi bahcesindeydi bende cisimi yapmak icin o tuvalete gitim tuvaletin kabisi kilitli degildi kabiyi acdigimda amcamin kizi vardi türk tuv
Hayvanlarla Aşkım
Ben İstanbul Avrupa yakasında sekste sınırları olmayan birisiyim.. Yaşım 36...Bundan bir yıl kadar önce netten bir çiftle tanıştım... Silivri tarafında oturuyorlardı.. Onlardan benim gibi değişikliğe açık birilerini arıyorlar fakat tabularının esiri olmanın verdiği gizlilik içinde açılamıyorlardı.. Neyse öncelikle disarda buluştuk... Kocası 44 kadın 42 yaşındaydı. Ben onlara hizmet etmekten ve animal seksten hoşlandığımı maillerimde yazmıştım. Buluşma noktamıza onlar benden az önce gelmişler.. Ikiside gerçekten heyecanlıydı. Ama bendeki heyecan ikisini toplasan yine onlardan fazlaydı. Birer k
Otobüsteki Gay
Selam ben Erol 25yaşındayım size bundan 1.5 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum.. Hafta sonuydu telefonda arkadaşlarla sözleştik buluşup biyerelere gezmeye gidecektik ben evden hazırlandım çıktım durakta otobüsü beklemeye başladım bu arada aynı durakta 20 yaşlarında çok temiz ve parlak görünümlü biri vardı ben onun gay olduğunu anlamıştım bi ara göz göze geldik neyse otobüs geldi ve bindik hafta sonu diye aşırı kalabalıktı zorla bindim kendime bi yer buldum duraktaki çocukta yanımdaydı.Bana arkasını döndü ve yavaşca bana doğru gelmeye başladı sikim poposuna deng gelmişti iyice
Bir Gecelik Zevk
Bir gecelik zevk Merhaba ben 18 yaşında üniversite öğrencisiyim. Istanbulda okuyorum. Malum bilirsiniz okul yıllarını ben arkadaşlarla beraber evde üç kişi kalırdık hepimizin birer tane kız arkadaşı vardı. Arkadaşlarımdan birini doğum günü partisi vardı. Arkadaşımız beraber olduğumuz kızları akşam partiya yani bizim eve davet etmiş. Içkiler mezeler herşey hazırdı benim girdiğimde herkez eğleniyordu. Her zamankib gibi gidip kız arkadaşımın yanına oturmuştum. Konuşuyorduk. Daha sonra dans a kaldık ve dans etmeye başladık. Ben onunla dans ederken ellerimle kızın götünü okşuyordum. Oda bu
Otobüste Başlayan Müthiş Seks
Otobüste Başlayan Müthiş Seks selamun aleyküm arkadaşlar.bu sitedeki hikayeleri okuyunca bende başımdan gecen bir anımı sizlerle paylaşmak ihtiyacını hissettim.cünkü burda herkes anılarını burda paylaşılıyor.bu benim ilk yazım olacak.arkasıda gelecek umarım beğenirsiniz.o zamanlar bulunduğum ilcede meslek lisesi yoktu onu bahane ederekten aileme meslek sahibi olmak istedimi söyleyerek mersin 1,ci end meslek lisesine kaydımı yaptırdım.okuldan bir arkadaşla birlikte bir bekar evi tutduk.ilk zamanlar ilcede yetişmenin bazı sıkıntılarını yaşadık.özellikle kızlarla arkadaş olma konularında bayağ
Sexy Stajyer Kız
Sexy Stajyer Kız Ben Erdinç. Turizm ile ilgili bir işte çalışıyorum. Bizim çalıştığımız iş yazın daha yoğun olurdu. Bu nedenle çalıştığımız işyerine hersene turizm meslek lisesinden stajyer öğrenciler alınırdı.Yine stajyer öğrencilerin alınacağını duydum. Her sene stajyer öğrencilerin geldiği zaman her çalışan bir tane stajyer öğrenci yanına alır staj bitesiye kadar o kişiyle çalışır. Bu anlattığım olay geçen sene mayıs ayında başımdan geçti. Benim kulaklarım biraz daha delik olduğu için çalıştığım arkadaşlara bir teklifim oldu. Bu sene Dört tane stajyer öğrenci gelecekmiş gelecek olan s
Kendi Elleriyle
Kendi elleriyle Üniversite öğrencisiyim ve Ankarada yalnız başıma yaşıyorum. Size anlatacağım olayı bu dönemde başımdan geçti. Yan komşum olan gamze hanımla sık, sık otobüste karşılaşıyorduk. Bana bir şey sordu ve tanıştık. 28 yaşlarında esmer uzun saçlı balık etli çok seksi bir kadındı. Evli olduğunu öğrenince üzülmüştüm. Sonra ki günlerde muhabbetimiz daha da ilerledi. Onu bizim okulun etkinliğine davet ettim. Kocasıyla birlikte gelmişti. O gün kocasıyla da tanıştım. İyi bir insandı. Gamze yine o akşam çok güzeldi. Giydiği mini etekle gecenin en sexi kadınıydı. Gamze’ yi dansa k
Güzel Annem
selam bu yazdıgım yeni yaşanmış bir anım annem oglum canım çok deniz çekti denize gidelimmi dedi bende neden olmasın anne dedim günübirlik gider döneriz dedi peki yarın gidelim dedim.sonra şileye gitmek için sabah kalktık arabaya bindim annemle birelikte şileye vardık kalabalık yer olmasın utanırım denize girmeye dedi tenha olsun dedi bende peki dedim tenha bvir yere gittik kimseler yoktu az ilerlerimizde vardı ama bize uzaktı.neyse arabada ben mayomu giydim onunda bikinisi altındaydı üstündekileri çıkardı ve beraberce denizin kenarına gittik.ben biraz açıldım ona gelsene dedim ben yüzme bilmi
Arzu
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim için uzun olabilir... Tüm yaşadığım ayrıntıları yazmak istedim. Adım Hakan. 25 yaşındayım. Osmanbeyde bir firmada çalıyorum. Bazen öğlenleri yemekten sonra arkadaşlarla dışarıya çıkıp biraz dolaşıyor, biryerlerde birşeyler içiyorduk. Cadde üzerinde büyük bir maaza var. Çoğunlukla oraya takılıyorduk. Bu maazada üst katta bir café vardı. Ayrıca aradığınız her şey bulunuyordu. Giriş katında bir güzellik ve kozmetik reyonu bulunuyordu. Kapıdan içeri g
Üvey Annem
Ben 23 yaşında endustri muhendisliğinde okuyan 172 boyunda 65 kilo ağırlığında bir gencim. Annem ile babam bundan 4 yıl önce ayrıldılar.. Annem hala yanlız yaşıyor, babam ise 3 yıl sonra yani annemde ayrıldıktan 1 yıl sonra annem yaşlarında tek kızı olan bir kadınla evlendi. Babam 50 yasında evlendigi hanım ise 42 yaşındaydı kızı ise 17 yasında henuz liseye gidiyordu. Ben şehir dısında okuduğum icin eve sadece hafta sonları oluyorum bu yuzden de uvey kardeşim Ayçin ile de pek samimiyetimiz olmuyordu. Ne de olsa o da ben de ailelerimizin bizim için çizdiği kaderlerde karşılaşmıştık. Uvey annem
Teyzemin Sikici Oğlu - 2
teyzemın oglu 1 hikayemde size ilk defa nasil sikildigimi anlattım.bu hikayedeise sikmeye alişan yavuz un benı nasıl kıyıda köşede sikıştırıp siktiginianlatacagım. teyze oglu ilk sikişten sonra iyice açıldı.birgün eve telefon edıp yardımagelsın demış.ben gitmek istemedim:yaragı yıyecegimi biliyordum.annem kızdıyardım et dedi.gittim.kapı açildı.ben içeri girerken saldırdı ve götümüavuçladı.ben istemedim çünkü bayasin alışmıştı ve her sıkıştırdıgı yerdeelliyordu.birileri görür diye korkuyordum.neyse.ben istemem diyince tokatattı.istersin dedi.hemen oturma odasına götürdü.çırılçıplak soyun şunla
Patronun Karısı
Merhaba, ben xxxx bir şirketin bilgi işlem bölümünde çalışıyorum. bir gün partonun oğlunun bilgisayarının bozulduğunu ve oğluyla birlikte eve gidip tamir etmemi söyledi. yaklaşık yarım saat sonra çıktık ve patronun evine vardık. ben bilgisayarın başına oturup arızayı bulmaya çalıştım. bilgisayarda virüs olduğunu anladım ve temizlemeye başladım. patronun oğlu okulunun olduğunu söyledi ve annesine seslendi. annesi üst kattan aşağı indi fakat beni henüz görmemişti. üzerinde göbeğini açıkta bırakacak bir t-shirt ve altındada bir sort vardı. oğlunu uğurladıktan sonra beni fark etti ve kusura bakma
Oldu Bikere
mrb ben murat antalyalıyım 19 yaşındayım evimiz bir beldede ve büyük bir ev ben kız kardeşim annem ve babamla yaşıyorum kardeşim 18 yaşında ben bir gün okudan çıktım eve geliyordum peşime bir köpek takıldı ben ne kadar kovaladıysam yinede geliyordu henüz büyüme çağında olan bir köpekti ve eve kadar geldi bende onu eve aldım aslında bizim eve bir köpek lazımdı neden bizim olmasın diyerek eve aldım ailemle de konuştuktan sonra ona bir kulube yapıp eve bağladık karma kangan cinsi idi ve aradan 6 ay geçmişti ki köpek çok büyük ve bakımlı bir köpek oldu adınıda tom koymuştuk tm artık tam bir yetiş
Komsu Oglu
Komsu oğlu Merhabalar ben bu hikayeyi ne zamandır yazmak istiyordum fakat hiç hikayemi anlatıcak zaman bulamamış ve yazamamıştım. Aylardan ağustostu ve apartmandaki arkadasım murat la beraber onların evinde porno film izliyorduk gece olduğu için ışıklar kapalı muhtesem bir loşluk vardı biz filmi düsünerek masturbasyon yapıyorduk ve murat ta sürekli bana dokunarak seni sikicem izin ver yoksa zorla yaparım diyip duruyordu. Bende sakasına takılıyor yiyosa gelde et olum diyordum birden üzerime yüklendi ve ters çevidi oldukça kuvvetliydi ben masturbasyon yaptıgım icin üzerimde sadece tsirt
NE YALIYODU AMA
|MUSTAFAAYLA BİZ 3 YILDIR ARKADAŞIZ İİ Bİ ÇOCUKTUR MALINI SAKINMAZ Bİ İNSAN ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞLARIMDANDIR Bİ GÜN AİLESİ EVDE 3 GÜN YOKMUŞ TATİLE GİTMİŞ BENİ ARADI GEL DEDİ BENDE YORGUN OLDUĞUMU SÖYLEDİM ISRAR ETTİ GİTTİM EV BOŞTU KAPIYI AÇYI ÜZERİNDE ŞORT VARDI İÇERİ GİRDİM PORNO CD İZLİYORDUK BERABER 2 SAAT SONRA FALAN SAAT 12 VURMUŞTU BU BENİM TAM YANIMA OTURDU İKİMİZZDEDDE ŞORT VARDI FİLM İZZLEMEYE DEVAM ETTİK SONRA MUSTAFA FARKETTİM BENİM SÜREKLİ MALAFATIMA BAKIYORDU NE BAKIYOSUN DEDİM BİŞEY DEMEDİ Bİ YANDANDA OKŞUYORDUM TAM KALKTI ZEVKİN DORUĞUNDAYDIM HALA BAKIYODU OLUM BAKAMA SİKECEM A
Sınafta Fundayı Siktim
Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı hiç birisisnden yattınmı dedim evet dedi kim olduğunu öğrenmek istiyodum ve sordum kiminle ilişkiye girdin dedim seninle dedi bende hatırlamıyorum dedim sonra şaka yaptığını söyledi ve benim dudaklarıma yapıştı ne tapıyon dedim seni yapıyom dedi bende olmaz dedim birazda zil calacak diğer arkadaşlar gelir görür dedim sonra ya kalsın okey dedi ve zil caldı gerci bende dayanamadım derse girmiyelim dedim tamam dedi ve derse girmedik kütüphane sını
Hala Unutamadım
Anlatacagım hıkaye belkı sıze cok cekıcı gelmeuyebılır ama,aradan tam 32 sene gecmesıne ragmen ne kokusunu ne tenının sıcaklıgını unutamadım unutmamın mumkunatıda yok.O zaman orta okul a yenı kayıt olmustum.ha bendenız 52 yasında beyım su an.Kasabada dayı cocugu ıle aynı sınıfa kaydolmus,aynı evde kalıyordum.arkadasım kız guzellıgınde yakısıklımı yakısıklıydı. Yuzune baktıgıda fena oluyordum. Bırgun sogukbır kıs gununde butun cesaretımı toplayıp onun yatagına gırdım.Hemen uyandı ve
Ilk In Devamı
|bi onceki yazdımı okuyan arkadaşlar bilirler mukemmel otesi bi ilişkim var ...... bir hafta gelmicektiya işte o bihaftayı anlatıcam bize geldikten sonra onlara geri gidiyoduk o arabayı kullanıyodu ve yolu uzattı ayaklarını actı ve bana hadi bu akşama başlıyalım dedi yala bakalım dedi ben baçakların dan yalamaya başladım okadar hecanlıydımkı şimdi bile hecanlanıyorum kılodunu araladım ve yalamaya başladım parmamı soktukca inliyodu ve sonra bana kaltdedi dayanamıcam sen bu işi cabuk orendin eve gitmeliyiz dedi eve geldik asonsorde ona yaslandım aynı gureşirken yaslandıgım gibi elimle goguslerin
Mail Ile
Karimi Dölledi başlığı altında yazdığımız olaydan sonra çok sayıda Mail aldık, bazılarına cevap yazdık, bazılarına yazamadık ama tüm Maillerde "Fantasiniz" diye bahsediliyordu. Buradan tekrar etmek istiyoruz. Yaşadıklarımız yani yazdıklarımız hayal ürünü değildi, gerçek yaşandı, tıpkı simdi anlatacağım olay gibi. Gecen haftadan beri Türkiyedeyiz ve Tatilin keyfini çıkarıyoruz. Gelen birçok Mailin arasından, Antalayadan bize yazan ve yazlığına davet eden, ismini belirtmek istemediğimiz bir bey, harika bir maille bizle irtibata geçmişti.Mailinde okadar çok Fantezisini yazmıştı ki, ilgimizi çekti
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6bf78ea09f595ae43b9ca2bddea26a8f.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32