Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Gönül Ve Tolga
Merhaba, ben Gönül; Sanırım beni hatırladınız bundan evvelde kardeşim Tolga ile oynadığımız üst üste binmece oyununu anlatmıştım size.Kardeşimle bu oyunumuz çok uzun zaman ve değişik şekillerde sürdü. Sizlerden de gerçek anılar geldikçe bunları yazmaya devam edeceğim. Bu oyunu ilk defa oynamamızdan sonra 10 gün kadar geçmişti. Annem Üsküdar da oturan bir akrabamıza gitmiş, kardeşim aokuldan gelince ona yemek hazırlama işi bana verilmişti. Tolga okuldan geldikten sonra mutfağa geçip masaya oturdu ben hem yemek hazırlıyor hem de onu lafa tutuyordum. Konuşma şöyleydi: -Ben: Ee naber? bugün der
Tatmayan Bilemez
Tatmayan bilemez Mrb ben akın sizlerede daha öncede bi kac hikaye yollamıştım bu arada mail gönderen arkadaşlara tşkkürle hebsine cevab yazmaya çalışıuyorum ben ankarada yaşıyorum gelen maillerinden biri baya bi ilgimi çekmişti evli olduğunu söyleyen bi bayan arkadaş 2 arkadaşı ile beraber benle tanışmak istiyolardı tel bırakmişlardı aradım ve isminin suzan olduğunu söyleyen bi bayanla konuştuk ve kızılayda buluşmak üzere sözleştik kendisiyle buluştuğumuzda kafeye gideceğimizi ve orda diğer arkadaşlarıyla buluışcağımızı söyle onlarında hoşuna gidersem eve gide4bileceğimizi söyle kafe gird
Kelebekler Vadisinde Sex
ismim serkan evliyken yasadıklşarımdan bir demet Baldızım Gülay`sa 22 yaşında.O da türbanlı bu olaylar sırasında nişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların başlangıcına. Baldızım genellikle cuma akşamları bize gelir vecumartesi günüde bizden doğru nişanlısıyla görüşmeye giderdi. Cumartesi günlerieşim akşama kadar, bende öğleye kadar çalışırım. O hafta Cuma baldızım geldievde ablasıyla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odasında bilgisayarınbaşında hafta içi aldığım digital fotoğraf makinesinin özellikleriniinceliyorum. Bu özelliklerden biride güvenlik kamerası gibikulla
Harika Bir Yaz Ayi Geride Kaldi
Harika bir yaz ayı geride kaldı :( selam tüm dinleyenlere buradaki hikayelerin gerçekliğinin ne derece doğru olduğunu bilmiyorum ama başımızdan geçen hikayeyi okuyunca ne kadar harika bir yaz geçti bunu çok iyi anlayacaksınız. ben 3 yıl önce eşinden boşanmış ve benim gibi eşinden boşanmış olan serpille birlikte yaşıyorum. haftanın 3-4 günü ortak bir aşk yuvamız var orada kalıyor akıllara ve hayallere sığmayan sex fantezilerini yaşıyoruz orada. o ve ben hiç bir zaman sexte sınır koymadık ve artık özgürlüğün sınırlarını zaten zorlamaya bile başladık :) yine böyle bir gecede o bana " s
Semra Abla Ve Sikiş
Selam ben 17 yaşında yakışıklı bir gencim semra abla 27 28 yaşlarında kumral çok sexsi bi hatundur hep onu arzular 31 çekerdim kocası çalışırdı bigün semra abla bana bakkala gidermisin dedi bende evet dedim bakkaldan döndüm ve bana içeri girmemi ve bana bişeyler ikram edeceğini söyledi hemen kabul ettim kola getirdi ve konuşmaya başladık sevgilin varmı falan derken konu sexse geldi ben daha önce hiç denemediğimi söyledim oda normal dedi ve yanıma geldi ve bana kocasıyla uzun süredir sikişmediğini ve beni istediğini söyledi bende seni düşünüyorum dedim dudaklarıma bir yapıştı hayatımda ilk d
Kocamın Gözü Önünde
slm arkadaslar ben burcu hollandadan yaziyorum 26 yasinda 1.68boyunda alimli gogusleri bayagi buyuk bir bayanim ve 4 senedir evliyim kocam isemetin 1.70 boylarinda 28 yasinda iri, spor yapili biri. Sizlere basimizdan gecengercek bir olayi sizinle paylasmak isdedim, biz 4 sene evli olmamiza ragmencocuk sahibi olamiyorduk bu sorun ise kocama bagliydi. doktorlara gittiysekdenafile tek caresi baska bir erkegin spermini injekte etmeleriydi.bir gun kocamlaporno filmi bakarken ikimizde fantasilere daldik o bana fantasisini anlatiyorbende ona anlatiyordum, birden kocamdan beklemedigim bir teklif geldi
Parmaklayin Hocam
Parmaklayın hocam Beden hocası benim gibi kızlara torpil yapar sadece imtihan günü esofman giyinmemmizi imtihan ettikten sonra ise tekrar formalarımı giyebileceğimizi söyledi ama ben hocayı ciddiye almadım ve basım derde girdi. Tek esofmansız ben oldugum icin sona bıraktı. Geldi önüme sandalyeyi koydu egilip sandalyenin kenarlarına tutun dedi. Dedigini yaptım birden eteğimi beline cekmesin mi, kilodumu indirdi, utanctan kıpkırmızı olmustum. Sol eliyle sol kalcamı tuttu ve sağ elinin parmaklarını yalayıp emdikten sonra iki parmagını ittirerek makatıma soktu. Beni sikmeyecegini siki
Eniştem Benim
benim ismimŞ.dir enişteminA.dır ben senelerdir enişteme hayranımdır kocamında onun gibi bir erkek olmasını istemişimdir eniştem uzun boylu esmer yakışıklı birisidir.hatta birgün denizde sikinide gördüm tahminim enaz 24.25 santim çapıda 7.5 santim vardır çok kalın ve büyüktü inanın görünce korktum kendi kendime zavallı yengem dedim bunu nasıl alıyor dedim yengem minyon ufak tefek biri.babamınkini biliyorum gördüm kaç defa ince çok kısadır.zaten annemi çok iyi sikemez devamlı kavga ederler çünki annem hiç bir zaman tatmin olmamıştır sikişleri bittikten sonra annem kendi kendine boşalır mutlaka b
Ayaklar Arasında
Üniversite yıllarında serap diye bir kız arkadaşım vardı. İlk seks tecrübemizde bakire olduğundan kilodunu çıkarmadan sevişirdik!ben tamamen çıplak o külotla sürtünür dururduk o boşalırdı ben kalırdım! Bir gün seni ayaklarımla getirmek istiyorum deyince sikim kazık gibi oldu ve o yumuşak ayak tabanlarını sikimde gezdirmeye sikimi okşamaya başladı ayakları arasında sıkışan sikim kıpkırmızı olmuşken ayakları arasından suratına kadar patlamıştım bundan çok zevk almıştık 5 yıllık ilişkimiz boyunca bu şekilde seks hayatımız oldu Yaz tatillerinde ayrı kaldığımızda ayaklarını hayal edip otuz bir çeke
Evli Ciftin Jartiyer Hediyesi
Evli Çiftin jartiyer Hediyesi Merhabalar ben daha önce bir hikayemi yazmıstım manyak derecede ayak ve corap fetişistiyim bu beni farklı arayışlara itti kız arkadaşımda benim gibiydi öyle bir yere vardıki su anda hayatımdan cok memnunum . ayaklarım devamlı bakımlı ojelidir. Bir net sitesine hikayemi yollamıştım bir bey cevap yazdı 40 yaslarında falan gel zaman git zaman arkadas olduk buluşmaya karar verdik bürosuna gittik bana simdiye kadar yaptığı arsivini gösterdi, nekadar gerçekçi olduğumu görmek istedi içimde yine nylon çoraplar vardı vücudum tertemizdi kendimi böyle iyi hissediyorum
Okumayın...Utanıyorum-3
|Aradan iki gün geçmişti, Esra hala doğru dürüst yürüyemiyor, büyük tuvaletini tutamıyordu. Babası telefon açmış, gelmesinin birkaç gün gecikeceğini, tarla işleri ile uğraştıklarını anlatmış müsaade istemişti. Hatta Esra rahatsızlık veriyorsa göndermemi istemişti. Bende gerek olmadığını söylemiştim. Aslında çok memnun olmuştum, çünkü yaptıklarımın ortaya çıkmasından çekiniyordum.Her an Esra’yı tembihliyor, para ve hediye veriyor, kimseye söylememesi için çırpınıyordum. Ertesi gün akşam üzeri zil çaldı, kapıyı açtığımda Esra’yı ve yanında sonradan sözde babasının bakması ve yemekl
Bankacı Kız
O gün işim için bankaya gitmiştim. Bankaya girdiğimde gişede öylecene duruyordu. Kızıl saçları,yemyeşil gözleri ,uzun bacakları,mini eteğinin altında gel beni al diye bağıran kalçaları, gömleğinin içinden fışkıracakmış gibi dimdik göğüsleri.onunla beraber olabilmek zordu. ama imkansız değildi. önceleri hep bankada onun gişesine düşmek için çabaladım durdum. Hep de başarılı oldum. Bir gün yine ondan işlem yaptırırken bir hata yaptı ve 25 milyon içeri girdi. bende senin suçun istersen bu parayı sana dışarıda bir yemek olarak sana geri ödeyebilirim dedim. kabul etti. beraber yemeğe çıktık.ina
HALAMI BİTİRDİM
merhaba ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaında 63 kg ayarında bir kadındır.ufaklığımdan beri hep halımı düşünerek 31 çekiyordum.bir gün bende halamı sikeceğim diye hayal ediyordum.ve fırsat ayağıma gelmişti.halamlar izmirde oturuyorlardı eniştem cezaevine girmişti ve halamda bize gelmişti.3 sene bizde kalacaktı.tabi bende bu durumda mutluydum.halamı sikme hayalleri ile yaşıyordum.3.4 ay hiç konuyu açamadım halama.zaten açsamda kabul etmezdi.ben kendi kafamda bir plan yaptım.halamı gece uyu
Esma Yengem Ve Bir Hafta
Esma Yengem Ve Bir Hafta merhaba sevgili zevce okurları ben bu olayı bir ay önce yasadım bir gün esma yengemin kocası memlekete gidecekti ve ben onlarda kalacaktım bir günlüğüne idi ama amcam bir hafta orada kalcağını söyledi bende hemen işe koyuldum ben onların evine gittim esma yengem mutfakta yemek yapıyodu neber felan diye konuştuk yemek ğişene kadar oturduk yemek ğişti yemeğe oturduk gece yatmaya gelmişti benim aklımdan şeytanlık geçiyodu nasıl esma yangemi sikebilirdim tam o sıra esma yengem yanıma geldi bende Erotik kanala bakıyodum tabi hemen gelince kanalı değiştirdim yanıma ge
Anne Kiz Iliskisi
Anne Kız İlişkisi Herkeze merhaba. Bu yaşamış oldugum anımı sizlerle paylaşmak istedim. Babam fevat ettikden sonra annemle ikimiz evimizde yaşamayı sürdürüyorduk ve bazı akşamlar beraber yatardık. Annemin muhteşem gögüsleri benim gögüslerime öyle bir bastırıdıkı anlatamam. Bir akşam yatarken annem benim bacagımı kendi bacak arasına almış sürtünüyordu ve bende hiç bozuntuya vermedim, uyuyor numarası yapmaya devam ettim. Hem çok şaşırmış hemde benimde hoşuma gitmişdi ne yalan söyliyeyim. Annem devam ederken bende ona sarılır gibi yaptım. Birden durdu ama sonra yine bacagıma sürtünmeye devam
Arkadaşımın Ablası1
Slm ben 18 yaşında bi erkeyim bi gün arkadaşıma gittim. temmuzun ortalarıydı arkadaşım ve ablası aynı evde kalıyolardı istanbula gelmişlerdi. arkadaşım aqçtı kapıyı oo murat sen mi geldin dedi neyse içerde kim var flan dedim ablam var tv izliyoz dedi girdim ablasını gördüm çok sexi bir vücudu olduğunu fark ettim neyse uzanmıştı içeri girince birden ayağa kalktı tokalaştık konuşmaya başladık üzerinde ince sarı bir body altında da pembe bir mini etek vardı bacakları sütun gibiydi neyse bişey içelim dedi biza şarap getirdi. adı melis di melisi gördüğüm anda onunla ilgili fanteziler kurdum günbo
Minubusteki Afet
Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç aklımda yok minübüse bindim biran evvel eve gelip yapmayı planllıyorum kafamda. Derken hiç kalabalık olmayan minübüs aksine o akşam tıka basa doldu bende ayaktayım hay allah dedim şansa bak falan derken minübüs hareket etti. Yanımda bir kız var çok tatlı bir kız dar bir kot giymiş üstünede mavi bir badi göğüsleride zaten o biçim bende i
Annemin Kalcalari
Annemin Kalçaları... ben hemen konuya girmek istiyorum annemin kalçaları mükemmeldir.kumral yeşil gözlü beyaz tenli fıstık gibi bir kadındır.40 yaşında olmasına rahmen taş gibi vücudu vardır.her zaman annemi hayal ederek masturbasyon yapmışımdır.onu her şekilde sikmenin hayaliyle yatıp kalkıyorum banyo yaparken sürekli dikizliyorum evde arasıra kalçalarına dokunmak için yanından sürtünerek geçip yarrağımı kalçalarına yerleştirmeye çalışıyorum annemin uykusu ağır olduğundan kalçalarını hafif hafif okşuyorum ama bu yetmiyordu bana bende neme lazım deyip uyku ilacı aldım annem tutucu bi
Kocasini Aldatti
Kocasını aldattı :) Üniversite yıllarındayken, bir gün yolda yürüyordum karşıdan 2 çift geliyordu.. İstemeden olsa gerek yolda yürürken çarpıştık.. Afedersiniz dediler ve uzaklaştılar... Ben de önemli değil diyip cafeye arkadaşların yanına gittim.. Cafede otururken tesadüf yine bu çift geldi.. Arkadaşlardan kimse olmadığı için ben masada yalnızdım.. Merhaba dediler bende karşılık verdim.. Tanıştık konuştuk derken orada onlarla kanki oluverdik.. Onlar evliymiş ve orada memurlarmiş. Onları kendi evime davet ettim..Kız olan Esra ve eşi mehemtti. Muhabbet iyicene ilerledi. Der
Işyerindeki Gençler
Bir işyerinde sekreter olarak çalışıyorum. İşyerinde iki tane yakışıklı delikanlı vardı. İkisi de iyi arkadaştılar. İkisine de aralarını bozmamak için pas vermedim. Bir gün yemekhanede, bir Romen kadını kiralayıp ikisi beraber nasıl siktiklerini konuşurlarken kulak misafiri oldum. Birden her tarafım yanmaya başladı. Neden olmasın idi? Bir yolunu bularak ikisine de aynı yerde randevu verdim. O gün erkenden oradaydım. Beklerken de onların aletlerini düşünüyordum. Düşündükçe de amım sulanıyordu. İlk önce Salih geldi. Hemen arkasından da Recep. İkisi de birbirini görünce çok bozulmuştu. Hemen ola
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3a968d10ee0d23f0bcf4002cbaee1318.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32