Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Muhtesem Ruslar
Muhteşem Ruslar.... Hey.Merhabalar.Ben Ömer.22 yaşında esmer iri yapılı,hafif kirli sakallı.oldukça yakışıklı,asla ama asla kadınsı olmayan bir gayim. .(Her ayrıntısı gerçektir.)Geçen cumartesi çalıştıgım işyerinden çıkıp eve gitmeden önce internete girmek istedim.Her zaman gittiğim kafeye uğradım. Beni burada çok iyi tanırlar ve hürmet ederler çocuklar.Ben her zamanki masama gidip oturdum.Biraz sonra karşı masama muhteşem yakışıklı bembeyaz tenli ve sarışın bir çocuk oturdu.Kısık gözlerinin arasından masmavi gözbebekleri seçilebiliyordu.Gözgöze geldik ve nefesim kesildi.Karşı masama ot
Enginle Yurtta
18 yaşındayım. esmerim. ve fazlaca bebeksiyim. küçüklüğümden beri kalkık popomu ve yüzümdeki kızsal ifadeyi meraklılarından saklamayı başaramadım. pantolonlarımdan belli olan kalkık kalçalarım, dolgun dudaklarım, ellerim, bacaklarım hep dikkatleri çekmiştir. Ailem büyük bi hata yaptı ve beni yatılı yurda yolladı. bir sürü erkeğin arasında hergün dayanılmaz arzularla yaşamaya başladım. ilk başlarda çok zorlanıyodum. canım çok istiyodu. sadece mahallemde verdiğim iki çocuk vardı. artık onlarıda göremiyodum. burada banyolarda yatakhanelerde harika çocukları gördükçe deli oluyodum. banyolarda soyu
Cadı Kübra 2 - Anal Sex
Cadı Kübra 2 - Anal Sex selam millet ben yine cadı kübra daha önce aşkım ardanın nasıl beni bagırta bagırta sikip kızlıgımı bozdugunu anlatmıştım aynı gün aşkım arda beni siktikten sonra banyoya girdi çişini yapıodu ama belliydi cok acı cekiodu ah ah bebegim diyordu ben önceden benle dalga geciyor zannettim ama sonradan ne oldu aşkım diyince aşkım kücük arda cok yanıyo dedi daha sonra sex denegimlerimizden ögrendigimiz kadarıyla bi erkek boşaldıktan kısa bi süre sonra çişini yapınca yarragı yanıyo daha neden oldugunu bulamadık aşkım arda soyun cadım banyo yapalım dedi bende tamam aşkım
MAVisiM
MAVİŞİM Merhaba size gönderdiğimiz hikayenin bu kadar çabuk yayınlanması ve aldığımız yüksek puandan sonra Ece-Pınar ve Ben birbirimizi arayarak Eurovision birincisi olmuş kadar sevindik. Başımızdan geçenin bu kadar ilgi uyandıracağını bilmiyordum. O gün akşam mail box ımda yüze yakın mesaj vardı. Sırasıyla okumak da bana düştü tabi. Vallahi kendi kendime “iyi yere dükkan açmışım” diye espri yapamadan geçemiyorum. Gelelim asıl konuya o akşam bilmem kaçıncı mesajı okurken Antalya’dan bir lezbiyen arkadaşımızın maili ile karşılaştım. Altında da numarası vardı. Eh ertesi gü
Douysuz Ablam
Douysuz Ablam Benim adım murat.18yaşındayım,ablam 34yaşında veevli çocuğu olmuyor,ablamın memeleri beni hep tahrik etmiştir.115`lik memeler hep rüyalarımı sülemiştir. Biryaz günü evine gittm evde yalnızdı,enişte yoktu,ben banyo yapıcam ddim,tamam dedi,``gelipsırtını lifliyeyimmi?dedi.bende olurdedim,geldi yanıma sırtımı ovalamıya başladı çokhoşuma gitti ve sikim kalktı,dön dedi,döndüm,` `bunelan böyle aman tanrım,kocamınki bunun yanında ufacık bişey``dedi.abla hep memelerini merak ediyorum onları görebilirmiyim``ablam``tabi canım al doya doya bak istersen dokunabilirsinde``dokunma
Gülay Hanım
Merhaba, daha önce bu sitede yayınlanmış olan bir hikayem çok beğenilmiş olacak ki, hikayeler yayınlayan bir kaç sitede daha rastladım...Küçüklüğümden beri nedense olgun kadınlar hep çekmiştir beni.. Belki de o zamanlar bize misafirliğe gelen kadınların giydikleri cüretkar elbiseler sayesinde ve bana karşı gösterdikleri yakın ilgilerinden dolayı oluştu bu durum.. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim .. Şu an 28 yaşındayım.. Anlatacağım olay yaklaşık 3 sene evvel gerçekleşti.. Gülay hanım o zaman 45 yaşlarında, eşi uzun bir süre önce vefat etmiş, benim yaşlarda bir oğluyla yaşayan bir ko
Çok Güzel Südyen
|slm ben 13 yaşındayım.bu hikaye 3 ay önce ldu.okuldaydık .bedene çıktık ben sınıfta diğdemle birlikte nöbetçi kaldım.O öğretmen masasına oturup ödevini yapıyordu ve bende onun başında dikilip firikik vermesini bekliyordum.o gün çok sıcaktı ve didem gömleğinin düğmelerini açtı.sadece 2 tanesini.bende sandalye alıp yanına oturdum ve elimi bacağını koydum.ne yapıyosun sen dedi.ben bir an korktum.sonra içeri biri girerese yanarız dedi ve beni aldı.erkekler tuvaletine götürdü.gömleklerini açtı ve çıkardı.ben hemen dudaklaarına yapıştım ve bir yandanda götünü elliyordum.kocaman götü vardı.sonra ya
Ciglik
Çığlık merhaba ben kaan.16 yaşındayım ve oldukça aktif ve pasif bir gencim.ayrıca vücut yapım itibariyle body bir vücuta sahibim.size anlatacağım olay 2 yıl önce yazın meydana geldi. havalar o günlerde olduça sıcak olduğundan arkadaşlarla evde playstation oynamayı yeğliyorduk.birgün arkadaşım umutla bizim evde playstation oynamaya başladık. kendimizi oyuna iyice kaptırmıştık.sonra umut atılarak playstationı kapattı."biraz porno seyredelim" dedi.bende evde kimse olmadığından "tamam" dedim.ikimiz yatağa uzanmış porno seyrediyor ve 31 çekiyordu,adeta azmıştık. sonra umut hafifçe ya
Azgın Nurten
Ben Polat bursada oturuyorum 30 yaşındayım bu olay gercekten başımdan gecen bir olaydır fantazi falan degil Nurtenle tesadüf eseri tanışmıştık beni tanıştıgımız günün akşamına evine davet etti bu arada nurten 170 boylarında 67 kilo kalcaları ve gögüsleri muhteşem bir bayan ve sarışındır her neyse akşam saat 23 sıları evine gelmemi söyledi ve ben onun evine gittim evi müstakil bahce icinde bir evdi beni arka kapıdan iceri aldı onu görünce şaşırdım beni kominizonla karşıladı ışıklar sönüktü ve bir odaya soktu baktım yere bir yatak sermişti bana oturmamı söyle yatagın üstüne oturduk bana evli old
Saksocu Kız Kardeşim
Saksocu Kız Kardeşim Ben şu anda 33 yaşında evli biriyim. Benim anlatacaklarım bundan 16 yıl önce olan bir olaydır. O zamanlar lisede okuyordum. Okuldan eve geldiğimde evde kimsenin olmadığını farkettim. Yemeğimi yedikten sonra kızkardeşimin odasına girdiğimde onun hatıra defterini buldum. Merak edip okumaya başladım. Kızkardeşim o zamanlar kendisi küçük ama yaşı oldukça büyük gösteren bir kızdı. İri göğüsleri ve ince beli ile güzel bir kızdı. Defteri okuduğumda şaşırdım. Çünkü kızkardeşim günlüğünde, tanıdığım bir çocukla nasıl seviştiklerini yazmış ve büyük bir zevk aldığını itiraf e
Ufak Yiyenimin Aminin Zarini Patlattim
Ufak Yıyenımın Amının Zarını Patlattım Bır gun gunlerden salı ve bızım oranın pazarıydı.Bızde ozamon yıyenımgıle gıtmıstık annemler bız pazara gıdıyoruz sız evde televızyon ızleyın demıstı.Bizde tamam annecım dedık ve evden cıkarken bıranda yıyenımle gozgoze geldık ve ve ıkımızde kopek gıbı azmısdık benı yanına cagırdı ve fılm ızleyelımmı dedım ve cd lerın ıcıne porno cd sı karısmıs yanlıslıkla o cd yı takmısdım.Ve ay pardon dedım yanlıslık oldu oda tamam tamam kalsın dıyerek gulumsemeye basladı bende olmaz dedım ama o kalsın demısdı ben hergun ızlıyorum demıstı . Bende tamam dedı
Ikimizide Istedi
Ikimizide istedi... merhaba ben talina yine bir hikayemi anlatacağım bu arada meyl adresim deyişti eskisinde sorun var bana daha önce yazanlar bunu dikkate alırlarsa sevinirim eşim ve ben birgün yemek yemek için bahcelide bir kafeye oturduk yemeklerimizi söyledik ve yemeklergeldi hesabı istedik bu arada masa temizlenirken eşimle kendi aramızda bir kadın hakkında konuşuyorduk hesabı istedik hesap geldi parayı ödedik ve para üstü geldi birazZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> oyalandıktansonra eşim para üzerini alıp ba
Servistekı Liseli
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım lıse servıs yapıyorum lıse 2 gıden bı kız vardı adı vermeyım kız bı affet 165 boyunda 50 kıl mavil gözlu bı o kadar fızıgı duzgun okulda her kez maviş dıyo ama can yakın bı kız aılesı de tanişyoz kız enson bırakıytorum ev hep sohbet edıyoz tabı bu arada sexs konuşyoz konuşmalar sıcak olunca o bacakların bır bırne surtıuyo ılk nasıl mılı oldun fılan dıyo bende cv verıyorum bı hafta sonu bı baktım benı arıyo eveyım canım sıkıyo babamlar şehır diş
OLGUN TUTKUM
Herkese Selam ben 32 yaşında bir erkegim çocuklugumdan beri hep olgun bayanlardan hoşlanmışımdır bayan arkadaşlarım hep olgunlar olmuştur bundan 1 ay kadar önce nette bir bayanla tanışmıştım adı banu 42 yaşında dul bir emekli ögretmendi nette biraz çetleştik ve birbirimize güven sagladıkama banu duyulmasından korkuyordu fakat bu çetleşmelerimizden ne kadar sır taşıdıgıma sırdaş birisi oldugumu anladı ve buluşmaya karar verdik kadıköyde cafede buluştuk biraz muhabbetten sonra daha rahat olabilecegimiz bir yere gitmeyi teklif ettim banuda olurdedi ve cafeden çıktık önce sinemaya gitik sinema ç
Yengeme Gömdüm
Daha 17 yaşındaydım.. Yengem ve kızı bizim yan dairede komşu olarak otururlardı fakat acilen evden çıkmaları gerekince bizde kalmaya başladılar. Yengem 34-35 yaşlarında olmasına rağmen her insanın yatmak isteyeceği tipte bir kadındı.. Neyse.. Aradan 1 hafta geçmişti.. Ben odamda kuzeninde yer yatağında yatıyordu. Yengem ise salonda tek yatmaktaydı... Babamın artık geç vakitlere kadar oturuşu dikkatimi çekmeye başlamıştı ne olur ne olmaz die. Bir akşam gizlice bakacaktım. Annem erkenden yatar ve derin uyur. Yani ortam müsaitti saat 12de ben aralarından ayrıldım ikisi baş başa kalmışlardı saat 0
Zorla Siktiler
Ben 21 yaşındayım ve yaklaşık 6 aydır evliyim. Yani evlenmek zorunda kaldım. Kalmamın sebebini ben size simdi güzelce anlatayım. Ben ankarada üniversitede okuyordum. Hafta sonları amcamlarin evine gidiyorum çünkü ailem yurt dışında kalıyorlardı. Amcamın oğlu benden yaklaşık 1 yas büyüktü ve benden çok hoşlandığını biliyordum. Oda başka bir yerde üniversiteye gidiyordu. Bir hafta sonu yine yorgun bir şekilde amcamlara gittim. Üc saatlik yolculuktan sonra amcamin oğlu beni otogardan almaya geldi. Ben tabiiki rahatsız olmuştum çünkü onu hiç çekemiyordum. Çok yakışıklıydı, bütün kızlar onun pesind
Okulda Siktim
Slm bn ist tan mehmet . 15 yasındaım bu olay basımdan yaklasık 1 yıl once gecti .su an lise 1 de okuyorum .bnm eski okulda 7. sınıftayken a b c vardı 8 e gectiimde d sınıfı acıldı ve bn o sınıftaydım .bzm sınıfta ismi lazım diil bir kız wardı.massallah nazar deemsin karpuz gibi gotu wardı.sikmek hiç aklımdan gecmıodu ama bi gun ing dersinde herkes hocanın etrafına toplanmıstı.bn kızın onunde oturuodm.yanımdada bi ark wardı ama o baska işlerle ilgilenio du.bnm alet uzamaya basladı.bn de elime aldım kapalı br sekilde 31 cekidum.arkama bi dondum kız guluo (hosuna kacmıs olmalıki). bn de utand
Ateşli Gece
Benim adim Ayla 31 yaşındayım 11 senelik evliyim ve Almanya da yaşıyorum . Esimle Seks yapmayı çok seviyoruz , hayalimiz hep bir gün çiftlerle yada Tek kişilerle seks yapmaktı ama güvenilir birilerini arıyorduk çünkü içimizde hem Korku hem istek vardı. Esimin arkadaşı Mehmet bir gün Karşı ile kavga yapmış ve Kahveye gitmiş orda esimle Karşılaşmış esimde tabiki doğal orak sormuş neyin var diye, oda derdini Kubilaya anlatmış, Karisi ile Sekste hiç zevk almadığını 17 senelik evli olduğunu daha Karisi onunkini yalamadığını ve o esinin amini yalamak istediği zaman o istemediğini karisi böyle şeyler
Annemi Uyutarak
Merhaba arkadaşlar ben size 14 yaşındayken başımdan geçen olayları anlatmak istiyorum. Bir gece yatak gıcırtıları inilti ile uyandım biraz durdum ve dinledim ses annemle babamın yatak odasından geliyordu.. Kulaklarıma inamadım bu ses annemde çıkıyordu bazen inliyor bazen tısılıyor kısık sesle fısıldaşıyorlardı Annem :yavaş ol çocuk uyanacak Babam:top atsan uyanmaz korkma Yatak öyle gıcırdıyordu ki kırılacaktı sanki kapılarının arası birazcık açıktı bütün olayı görüyordum annemin bacakları babamın omuzlarında idi annem o koca götünü kaldırmış amı tabak gibi karşımdaydı annemin amını i
Okul Aşkı
OKUL AŞKI  Sitede yazılanları görünce cesaretimi topladım ve ben de başımdan geçenleri yazmaya karar verdim. Oğlumun veli toplantısına gitmiştim. İlk gittiğimde toplantıda benden başa erkek yoktu. Velilerin hepsi bayandı. Biraz çekinmiştim. Herkes bayan olunca bir garip olmuştum.Öğretmen velilerin hepsi tam gelmediği için toplantıyı henüz başlatmamıştı. Önümde oturan veli bana doğru dönüp katlanmış bir kağıt uzattı. Şaşırmıştım. Kağıdı alıp açtım. Telefon numarası yazıyordu.Beni istediğin zaman arayabilirsin diye bir not da düşülmüştü. Toplantı başladı ben bayanı düşünmekten toplantıya k
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/8ce87c152d6672e51d333f2f130b50f3.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32