Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
PARIS'TE SEKS BASKADIR. BOLUM 7
SEKS TIYATROSU. PATRON, MUHTESEM ELEMANINI, KOCASININ GOZLERI ONUNDE... Perde kapandi. Etraf kapkaranlik oldu sonra tekrar acildi. Yeni bir show basliyordu. Bu sefer, sahnede bir ofis dekoru vardi. Kel kafali, gobekli, ayi gibi bir herif, bir odanin icinde, bir o tarafa, bir bu tarafa, yuruyup duruyordu. Mizansene gore, onun odasinin disinda, yan yana, iki ayri ofis masasi vardi. Masalardan birinde muhtesem guzel bir kadin, diger masada ise p?s?r?k gorunuslu, camlari bardak dibi gibi kalin gozluklu bir adam oturuyordu. Sisman herif masasina oturup kadinin telefonunu caldirdi. Fransizca
Bunu Hic Beklemiyordum
Bunu Hiç Beklemiyordum Merhaba ben ece. Geçen sene başımdan geçen bir anımı yazmak istiyorum. Orta sonda okuyordum. Okuldan cıkısta erkek arkadasımla yuruyuse cıktık. Sahılde bır banka oturduk konusuyorduk. Arkadasım elını bır ara bacaklarıma atıp oksamaya basladı. Bende ona hıc bırsey demedım zaten bunu hep yapardı. Ellerı yavas yavas daha yukarılara cıkmaya basladı kılotumun ustunden seyımı oksamaya basladı. Daha sonra hava kararmaya basladıgı ıcın kalktım eve gıttım. Annem ve babamda ben eve gırerken dısarıya cıkıyorlardı, abımde onları yolcu edıyordu. Ben ıcerı gırınce kızım bız y
Ilk Oldu Ama Guzeldi
İlk Oldu Ama Güzeldi Merhaba! 2 ay önce başımdan geçenleri anlatıcam. 22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim.İzmir`de oturuyorum.Hep içimde erkek erkeğe sevişme isteği olmuştur.Kimse öğretmediği halde çocukken kadın iç çamaşırları giyer ve kendime aynada bakardım.Üniversiteyi kazandım geldim buraya.Ama daha 2 ay öncesine kadar hiçbir ilişkim olmadı.Ne erkeklerle nede kızlarla. Bilmiyorum neden,ama çocukları çok severim.Zayıf,ortaboylu çocuklardan çok hoşlanırım.Son zamanlarda sık sık gay kanallarına takılmaya başladım.7-8 hafta önce oluyor işte.Gay kanalında izm_22ap nikiyle dolaşıy
Tangali Komşum
Merhabalar ben 19 yaşında bir gencim oncelikle size başimdan geçen olayı anlatacağim bizim altta bir kadın vardi kalçalari o kdar guzeldiki yumacıktı aynı hamur gibi bir he irde çocukşları var erkek ama daha küçük bir gun aklıma bir ibnelik geldi aşağiya indim kapıyı oğlu açti bende ona nasılsın fala sorum o da ii yim dedi sonra o dişiarı çıktı onla beraber kaldık içerde oda yerleri siliyordu içri gifiıp bir kolay gelsin diyecektim tam diyecektim altında normal tayt vardi tanga giymişlti tangası gözukuyordu benim sikim iice kalkmaya başaldı ve yanuına gittim seni sikecem yetti artık kaç se
Annemin Aşkları
Hersey annemin bir şakasıyla başladı.Televizyonda seyrederken sunucunun üstündeki seksi elbiseyi görünce banada bundan alın demesi herşeyin başıydı.Annem normalde kapalı giyinen bir kadındı.Ama ben onu hep seksi kıyafetler içinde erkekleri bastan cıkaran bir kadın olarak hayal eder ve onu hayalimdeki erkeklerle sikiştirir ve otuzbir çekerdim.Bu şaka beni harakete geçiren en buyuk etemen oldu.Uygun bir anı bekliodum.Bu an babamın memleket gittiği bir tatilden başka bisey olamazdı.Hemen gidip seksi bir bıluz ve dar bir kot pantolan aldım.Bluz gobegini saran derin gogus dekolteli,gogüslerinin yar
Kocam Iş Seyahatine Çıktı
Kocam sık sık iş seyahatlerine çıktığından evde yalnız kalır, korkardım. Evimiz Leventte bahçe içinde, büyük bir ev. Bir hırsız girse evin içinden sesimi duyurabilmeme imkan yoktu. Kocam benim bu korkularıma hak verip bir köpek almayı önerdi. Köpeklere bakarken biri Danua beğendik. İri yarı, aslan gibi bir köpekti. artık evde rahatça kalabiliyordum. Yine bir gece evde köpeğimle yalnızken, beraber briç oynadığım arkadaşlarımdan biri canının sıkıldığını ve gelmek istediğini söyledi. İlk defa evime gelecekti çünkü onunla hep klüplerde oynardık. Eve gelince köpeğimi görüp hayran oldu. Beraber bir
Alperle Ilk Iliskim
Alperle ilk İlişkim Herkese merhabaBen o zamanlar 25 yaşındaydım ve ehliyetimi yeni almış caddede arabamla dolaşıp kızlara hava atıyordum.Aniden arabanın önüne 18-19 yaşlarında bir genç atladı ve ben firene basana kadar gence çarpmıştım. Arabadan inip gencin kanlar içinde yerde yattığını görünce apar topar hastaneye yetiştirdim. Doktorlar birkaç ufak sıyrık olduğunu ve hayati önem taşımadığını söylediler. Bakımı yapıldıktan sonra bir gece hastanede kontrol altında tutacaklarını söylediler. Buna sevinmiştim. Kendi kendime ucuz atlattık dedim. Çiçek yaptırıp geçmiş olsun demek için odasın
Biseksüel
Bu öykü benim diğer hikayelerimde olduğu gibi sadece bir hayal ürünüdür.Küçükler ve sex hikayelerinden hoşlanmıyanlar okumamalı.Yvonn ben ve soufiyle değişik bir bisexual ilişkimiz Bu öykü benim diğer hikayelerimde olduğu gibi sadece bir hayal ürünüdür.Küçükler ve sex hikayelerinden hoşlanmıyanlar okumamalı. Yvonn ve benim bi dergiye vermiş olduğu ilanın cevabının geldiğine gerçekten inanamadım. Uzun süreden beri ilşkimizde değişikliği,ikinci bi erkeği,yvonnela beraber üçlü sevişebileceğimiz birini aramayı tekilif ettiğimde,eğer benim bir hayalim gerçekleşecekse onunda bir hayalinin gerçekleşm
ARKADAŞIMIN KARISI VE 5000EURO
ben yurt dışında yaşayan ve ticaretle uğraşan biriyim size anlatacağım hikaye tamamen gerçek olup sıkma vs yokturbu yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim (daha doğrusu birileri ile)  2 yıldır tanıştığım bir arkadaşım var onunla beraber ticaret yapmış çok şeyler paylaşmış tık ama zamanla ticartte bu beni aptal yerine koymaya çalıştık ça kendi aptal yerine düştü ve en sonunda iflas edip bir ekmeğe muhtaç kaldı.   B en yine de onun bana yaptığını ben ona ypmadım ve ona sahip çıktım tam bir yıl boyunca ona her türlü yardımı yaptım sanki nufusuma geçirdğim evladım dı oana ben bakıy
Aman Be Teyze
Izmire yeni taşınmıştık ve tesadüf annemin kardeşi zeynep teyzemle komşu olmuştuk. Benhafta içi okula gidiyor haftasonu evde kalıyordum bu böyle bir sene gitti. Yaz tatilinde ailem yazlığa gitti ben onlardan daha sonra gidecektim. Evde yanlız kaldığımı bilen teyzem bana yemek getirir bana eşlik ederdi ve o güne kadar içimde hiç birşey yoktu. O gün öğle vakti evden çıktım ve biraz arkadaşlarla takıldım akşam eve döndüm teyzem yemek getirmiş beni bekliyordu o önden ben arkadan bizim daireye çıkıyordukki gözüm teyzemin kalçalarına takıldı "bu ne be dedim " yani tarifi mümkün değil o akşamdan so
Boyacı Çocuktan Hamile Kaldım
Boyacı Çocuktan Hamile Kaldım SeLam ben Derya 20 yasindayım ve bu olay iki sene once gerceklestı.Ben bır gun iST de bir ormanda yatarkan boyaci bir cocuk yanıma yanastı ve agzımı elıyle tuttu ve ben o anbayıl mıstım elınde bayıltıcı hap varmıs. Neyse benı kulubesınıe getitrdı benı sıkecegını soyledı ve ben yapma dedim.Beni soymaya basladi ve sonrada kendı ustunu cikardi.Siki 25 cm oldugunu söyledı ve bende ınanmadın sonra olctu ve 25.1cm cıktı. Çok korktum beni götten sikecegini söyledi ve kahkaha atmaya basladı.Beni daha önce 16 yasında iken dayim tecavüz etmisti ozamanlar annem ol
Sürtündüm
Yine her gün gibi bir iş günü başlangıcıydı normal bir şekilde işyerine gelmiştim yalnız o gün sekreterimin kıyafet ve davranışları farklıydı.aradan zaman geçtikten sonra masamı temizlemek için odama girdi yine vücudu her zaman ki gibi çok güzel ve albenili duruyordu masamın üzerini silerken o dehşet verici göğüsleri masaya yapışmış yarısı görünür haldeydi ve ben kendimi zor tutuyordum.oda durumu fark edip inadına açıyor tahrik ediyordu Ben masadan kalktığımda önümden geçmeye kalktı bu sırada sertleşen aletim ona sürtmüş adeta sertliğinden eteği aşıp kalçalarının arasına g
Olgunun Tadı
Selam Sex Hikaye Okurları Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum.. Fazla Uzatmadan Hikayeme Geçmek İStiyorum.. Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine güzel bi havada birlikte spor yapıyoduk ve ben onun partneri olmaktan çok hoşlanıyorum ve kendisine söylüyordum özellikle yer hareketlrinde kalçaları iyice ortaya çıkıyor ve ya domalıyo yada önümde yatıp kalçalarını geri çekiyodu işte o gün ben çok arzuladıgım ve galiba çok derin bakmışım ve fark etti beni dey
Netten Iki Yakışıklının Kucağına
Slm. 180 boylarında70 kilo 31 yaşında biseksüelim. anlatacağım olay, geçen yıl ankarada başımdan geçti. nette bir gay kanalında takılırken biriyle sohbet etmeye başladım. o kadar tahrik edici bi sohbet olmuştuki bu heyecandan kalbim durmak üzereydi. ne yapıp edip bu dadmla görüşmeliydim.adı leventti. bir resmini göndermesini istedim, seve seve kabul etti. oldukça yakışıklı ve iri yarı biriydi. en azından resimde öyle görünüyodu. onunla mutlaka beraber olmak istediğimi söyledim. oda bunu çok istediğini söyledi ve adresini verdi. kızılaydan atlayıp batıkente doğru yola çıktım. verdiği adresi bul
Çiçekçide Çalışan Kız
Çiçekçide Çalışan Kız slm arkadaşlar ben çapkın benim olayım vallahi tamamen gercek ben 18 da güzel vücutlu ve cevremin söylediği kadarda yakışıklı biriyim kızlarla hemen kaynaşırım neyse konuya gecelim ben bi reklam ajansında calışıyorum bizim karşı tarafımızda bi çiçekçi var orda calışan bi kız var adı yelda bende 4 yaş büyük ama çok küçük gözüküyo yani benden küçük gösteriyo ben ona nezamandır hayranım hususi cama çıkar onu keserm o dükkanın önünde oturu ken bende hemen gider yanına oturum benim iş yerim ikinci katta neyse birgün bu dükkan önü keyfi yaparken bende yanına gittim bi ko
Duygu
Merhaba , Ben iki yıl önce evlenmiş 21 yaşında tesettürlü bir bayanım. Size bir ay önce başımdan geçen olayımı anlatmak istiyorum. Kocam Sami ile akşam bizim gibi inançlı insanların olduğu bir lokantaya yemeğe gitmiştik. Orada karşımdaki masada daha önce hiç görmediğim mini etek giymiş çok güzel ve seksi bir bayan gördüm. Kadın da bana öyle bir bakıyordu ki şaşırdım kaldım. Neyse bir ara lavaboya gitmem gerekti. Ben lavabodayken kadın da yanıma geldi ve benimle tanışmak istediğini söyledi. Ben Ayşe onun ismi de Selma. Bana size ilginç gelebilir ama çok çekici bir tarafınız var sizinle tanışmak
Annemle Lezbiyen Iliski
Annemle Lezbiyen İlişki 17 Yasindayim, annemle birlikte yasayan, yeni yeni olgunlasan bir genc kizim. Gögüslerim büyüdükce ve tüysüz amcigim yeni yeni killandikca, seks duygulariyla tanismaya basladim. Önceleri sadece kendimle oynamakla gecti, limon büyüklügündeki gögüslerimi oksuyor, sicacik amcigimi oksayip, kendimi rahatladiyordum, bu o kadar güzel ki, kendimi oksamayi cok seviyorum ben, aynanin karsisina gecip, büyüyen götümü, uzayan bacaklarimi seyrediyorum, cok seksiyim, cok güzelim. Gün gectikce degisik duygularla tanistim, normalde erkeklerden hoslanmam gerekirdi ama neden bilmiyo
Kizim Kizimin Arkadasi
Kizim, Kizimin Arkadasi... Ben insaat mühendisiyim. Karimdan bosandigimda kizim 12 yasinda idik ve kizimla birlikte yasiyoruz. Baba kiz sakin bir hayatimiz vardi. Aradan bir sure gecti, oturdugumuz apartmanda karsi daireye yeni komsular tasindi... Yakisikli bir adam, guzel, guzel ne demek afet bir kadin ve kizimla yasit bir kizlari... İki seneye yakin gecen süre icinde her sey normaldi... Karsi komsum kadin muthis bir seydi ama adam hic karisi ile orali degildi... Sık sık adamın resmini magazin sayfalarında görüyordum. Hep yanında degişik kadınlar... Belli ki karisini ihmal ediyordu. Bi
Parti Kurbanı
Merhaba anlatacagim olay bundan bir yil once yasandi. Ben 19 kardesim ise 17 yasindaydi. Cok iyi anlasir. Herseyimizi paylasirdik. Birgun benim cok samimi bir arkadasimin dogum gunu vardi. Cuma aksam baslayacakti ve ne zamana kadar surerse. Arkadasim bana o gece kardesimle yatili izin almami soyledi. sabaha kadar egleniliriz, nasil olsa cogu kisi bizde kalacak dedi. Iyi dedim bende ve iznimizi aldik. Gittik, ailesini yazliga yollamisti iki gunlugune ilk gidenler bizlerdik. Kardesim cok guzel olmustu siyah bi mini bi etek ustune siyah bi ceket ve altinda o koca goguslerini meydana cikartan bir
kızımın zevki ne anasında nede başka bir kadıında yok
ben 47 yaşımda olan ve karım 7 yıl olmuş ölen bir dul erkekğim kıızmda evli 2 cocuklu 47 yaşında bir kadındır tamda bu sıralrda kızımın kocası kırız sonucu öldü kıızmda ben gibi kaldı ama herşeyi vardı madi açıdan bir sorunu yoktu dudurm böyle ouncada bu andan sonrada ben kızmla duduryordum artık ona bir şey gelemsin giblerde hep beraberdik 1 yıl kadar geçti geçmedi biz kıızmla o kadar iyidik kki son derece iyiyiz kızm bende hiç çeknmexdi zaten yine öyle açık giyindiği içinde bacak ve göğüsler görünür her zaman uatmayımıyım bir gecede yine böyle idik muhabbetimiz iyi gidiyordu kendide bende iy
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/89f04fdeeaf9f9f4f746290a24fc92f6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32