Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sexy Nazlı
Slm ben murat lise 2 öğrencisiyim.bizim sınıfta da nazlı adında sahane bi kız var. ben gerci yakısıklı bırı değilim ama etrafımdan kız eksik olmaz sanırım bunda esprıli biri olmamın büyük payı var.nazlıya sakadanda olsa sarkıyordum ve sesini cıkarmıyordu.tas gibi göğüsleri yumusacık kalçası vardı. gelelim asıl mevzuya. onda bir sarkı cdsi varmıs ıstedım."okul çıkışı gel vereyim" dedi.neyse okul çıkişi gittik."gel 5 dakka oturalım"dedi.tabii memnuniyetleevet dedim. iceri gectik soğuk bi şeyler içtikten sonrakonusmaya basladık.havadan sudan konusurken birden bana "hiç bi kızla sikiştinmi". dedi.
Kadının Arkasına Geçiyordu
Bir gün eve porno film getirmiştim. Karımla seyrederken filmde içeriye bir köpek giriyor ve hemen kadının arkasına geçerek sikmeye başlıyordu. O sırada karımla göz göze geldik ve aynı şeyi düşünmeye başladık. Ben ertesi gün iş çıkışında köpek satan bir dükkana gittim. İri bir köpek bakıyordum Fakat bulamadım. Artık ümidi keserek oradan Dalmaçyalı bir köpek alıp eve gittim. Karım “bu köpek küçükmüş!” dedi. Ben de “oradaki en büyük köpek buydu!” dedim. Hemen balkonda bir yer yaptım köpeğe. Bu sırada karım da köpeğe bir şeyler yediriyor ve samimiyet kurmaya çalışıyordu. Bir saat sonra karım
Arkdaşımın Annesi Aytaç Teyze
|ankarada oturuyorum ve yaşım 24.aytaç teyze ergenlik dönemimden beri fantazilerimin baş kahramanı.1.65 boylarında ve 55 kilo civarında etine hafif dolgun sarışın kısa saçlı bir bayan.onu ne zaman görsem sikim kalkar ve gizlemek için binbir türlü uğraş veririm. bir gün arkadaşım eve çağırdı oturalım diye.koşa koşa gittim tabi aytaç teyzeyi görücem die.eve girdm arkadaşımı öptüm sonra annesi de hoşgeldin dedi.onuda öptüm amaöperken elimi beline koyucam die kazara göğüslerinin yanına koydum.çok tahrik olmuştum.o da hissetti tabi bişi demedi(arkadaşım var die mi yoksa hoşuna mı gitti bilmiyorum)
Boylesini Hic Okumadiniz
Böylesini Hiç Okumadınız Selam arkadaşlar ben antalya’ dan serkan. Anlatacağım olay 3 yıl önce yaşandı ve tüm yaşamım bir anda değişti. yaşım 23 ve hiçbir işi olmayan sadece internette finekleyen birisiyim ailem çok küçük yaşlarda yitirdiğimden izmirde halamlarda kalıyordum lisede bitince antalyaya üniversiteye geldim halamın kızı serap ablam antalyada yaşıyor bende onlarda kalıyorum. Eniştem 35 yaşlarında ilaç firmasının akdeniz bölge müdürü. Ablamda değme mankenlere taş çıkartacak güzellikte ve fiziğe sahip yaşı 26. Herşey çok normal ilerlerliyordu hayatımda hiç sex yapmamıştım
Arkadaşımın Sevgilisii..
|merhaba.biz afyonda 4 arkadaş beraber kalıyoduk.geçtiğimiz hafta yaşadığım bir macera bu ev arkadaşlarından birisin kız arkadaşı vardı gayet güzel bir kızdı... bayram tatili olduğu için değer 2 arkadaş memleketlerine gitmişlerdi...burda olan arkadaşım yani kemal sevgilisini o gün bize çağırmıştı.kız eve geldiğinde kemal henüz gelmemişti.aradığımızda işinin uzadığını 1-2 saat geç kalabileceğini söledi.bende kızı eve aldım ve bi şeyler ikaram ettim.kızın adı nesrindi.o gün nesrin uzun bir etek giymişti.ama derin bir yırtmacı vardı.yarıms saat civarında geçtikten sonra tv de kannaları gezerke
TATİLİN HERGÜNÜ
Herkese merhabalar bu anlatacağım 2006 yazında yaşanmış gerçek bir hikayedir; 2005 yılı bitmiş 2006 yılının başlarıydı kışaylarında bıkmıştım artık Nisan ayı gibi tatil hayalleri kurmaya başlamıştıum fakat yalnız gitmemeliydim tatile netten bir arkadaşlık sitesine girip kendime yaz tatili için arkadaş aradağımı ilan etmiştim, bir süre sonra birsürü mailler almaya msj lar yağmaya başlamıştı bende bir seçim yapmak zorundaydım bir bayan arkadaşla msj laşmaya başladık kendisini evli olduğunu fakat benimle yalnız olarak tatile gelebileceğini söylüyordu bende olabileceğini söyledim fakat niyetimide
AHH BALDIZZ AHH
AHH BALDIZZ AHH arkadaslar siz bana inanmaya bilirsiniz ama bu hikaye yüzde yüz gercektir . bu olay gecen yaz tatilinde geldi basima hale aklimdanda cikmiyor ve sizlerle paylasmak istedim ben 25 yasinda yakisikli iyi bakimli bir gencim karim selma oda baya güzel bir kadin gelelim hikyemize ben evlenmeden önce baldizim olacak ebruyla devamli tacizde bulunurdum o devamli bana kizardi izine gittigimde bize gelirdi ve hergün ona tacizde bulunurdum ozamanlari 17 yaslarindaydim ebruda 14 yaslarindaydi iste tesadüf bende onun aplasiyla evlendim ben yurt disinda yasiyorum izine gittigimizde b
Baldızımla Sex İlişkimiz Nasıl Başladı (1. Bö
Baldızımla sürekli dertleşir, ben ona ablasıyla, o bana eşiyle yaşadığı sıkıntılarımızı anlatır bir birimize terapi yapardık. Evlendiğimiz günden bu yana bu terapiler düzenli olarak devam etti. Tabiki zaman içerisinde bir birimizi yakından tanıma fırsatımızda olmuştu, eş karakterli kişilerdik. İkimizde pozitif duygulara sahipken eşlerimiz ise negatif duygularla yüklü ve sürekli sorun çıkartan tiplerdi. Hal böyle olunca dertleşmek ve birbirimize yardımcı olmak artık kaçınılmaz olmuştu. Evliliğimizin 6. Senesinde yine baldızım işyerime gelmiş
Babasi Olmayinca
Babası olmayınca... merhaba! ben 19 yaşındayım. istanbul`da okuyorum. size bu sene basımdan geçen taze bir olay anlatayım. benim bir kız arkadaşım var. yazlıklarımız yan yana. onunla yazları yiyişiriz. ama kız kayseri`li olduğu için fazla ileri gitmeye asla izin vermiyor. zaten bir de babası var. Tam bir kız babası. kız ne zaman dışarı çıkmak için izin istese bin bir zorluk çıkartıyor. neyse yaz bitti. evli evine köylü köyüne gitti.biz tabi iletişimi koparmıyoruz. telefonla falan hep görüşürüz. bir gün beni çok özlediğini söyledi. kayseri`ye yolun düşer mi diye sordu. kayseri neresi, ista
Ansızın Gelenn Sexy Kız
Mrb ben berk szinle 2 hafta önce basımdan gecen bır olayı anlatıcam ben yine herzamn yaptıgım gıbı pc basında sanaalsex yapıordum ama camı pencereyı actım dısarıdan ıcerısı rahat görünüordu ama ben saatin geç oldugnu düşünerek perdelerı acık tututum sıcaktı neyse kız camını acmıstı ve bende actım soyundum oda soyundu o basladı konumaya bend basladım konusmaya ama heb onu seyredıordum amını parmaklaması hoşuma gidiordu ama cok azmıstım o ara bır ses duydum şiiiiit berk die kafamı cevirdim bir baktım karsı komsumuzun kızı bana ne yaptıgımı sordu bende hıc bısı dedım neden soyundun dedı bende hav
Sabahat Teyze
Selam Ben tunç.daha önce Ülker teyze ile sevişmelerimizi anlatmıştım.bu kez Salı günü 60 yaşındaki komşumuz Sabahat teyzeyle başıma ilginç bir olay geldi.onu anlaticam.tipki Ülker teyzeyle aramızda gecenler gibi,bu yazdıklarımda %100 gerçektir.sali günü annemin paralı günü için misafirliğe gitti.ben de salonda TV izliyordum.yaklaşık 1 saat sonra kapı calindi.gelen alt komşumuz Sabahat teyzeydi ve elinde bir tencere vardı.bizim tüp bitti de,bunları sizin ocakta pisirebilirmiyim dedi ben de tabi ki buyurun diyerek Sabahat teyzeyi içeri aldım.Sabahat teyze mutfağa ben de salona geçtim.bir iki da
Bir Daha Orospuluk Yapmicam
BEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VE YAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNEBEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VE YAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNE CAGIRDI AMACI BELYDİ SEX İSTİYORDU.GİTTİM AMA VERMİYECEKTİM.OTURUYORDUK OROSPULUK YA MİNİ BİR ETEK VE ASKILI GİYİN MİŞTİM YANI KARSININA GEÇİP ÖLE BİR FRİKLER VERİYORUM Kİ COCOK TERLİYORDU.COOCK KONUYU SEX E GETİRDİ.İSTEDİ VERMEDİM.SADECE OKŞAMASINA İZN VERDİM.AYA KALKTIM. GİDECEM DEDİM NERYE DEDİ EVE DEDİM İŞİMİZ BİTMEDİ DEDİ NEİŞİ DEDİ DAH
AYSUYU ARABAMDA
Öncelikle herkese slm bu anlatacağım olay bodrumda yaşandı temmuzun ilk haftassıydı ben size 04.09.2006 da yazıyorum ailem varlıklı ve edirnede yaşıyorum 17 yaşındayım ve yakışıklıyım en azından kızlar öyle diyo bi gün siteye yeni bi taşınmıştı adı aysu o da 17 yaşında ama görseniz çok cici çok sevimli ve harika vücüdu vardı ama sikmeye kıyamazsınız o derece güzel neyse ben ne yapıp edip bunla tanışmalıydım bi gün herkes denize gitti ben evde kaldım sitenin havuzu var bi baktım bu orda hemen yanına gittim ben başladım iltifatlara o da bu arada hep gülüyodu benden hoşlandın galiba demez mi ben
BİR AFETDİ O
 merhaba ben sinan;size bundan iki yıl önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.ben iş gereği çok sık seyahete çıkarım.bir gün iş gereği antalyay gitdim.hava çok sıcak ve bunaltıcıydı hemen otele yerleşip banyo yapıp biraz dinlenecektim.bir ara balkona çıkıp hava alayım dedim üstümde sadece bir şort vardı.oldukca kaslı bir vucudum olduğu için kolayca dikkat çekiyordum.çünki iki yıl vucut geliştirmeye gitmiştim.neyse kaldığım odanın balkonu tam havuzun karşısındaydı.mayolu çıtırlarkarşımda havuz sefasında çok güzel görünüyorlardı.hele içlerinden biri vardıki aklımı başımdan almıştı.daha
Küçük Amcam
Geçen yaz, her yıl olduğu gibi ailemle birlikte Çeşmedeki yazlığımıza gitmiştik. Günlerim deniz, güneş, arkadaşlar ve çeşitli gece eğlenceleri ile dolu dolu geçiyordu. Bir süreliğine ise bize gelecekti. Onu neredeyse 3-4 yıldır görmüyordum. Beni en son gördüğünde tombiş bir çocuktum; şimdilerde ise 21 yaşında 1.75 boyunda güzel vücutlu , bebeksi suratını kaybetmemiş, yakışıklı bir genç olmuştum.Amcam ise bekar ve 30 lu yaşlarının sonunu yaşayan yakışıklı bir adamdı. Bir sabah uyandığımda evdeki seslerden amcamın geldiğini anlamıştım. Hemen içeri gittim. Kucaklaştık. Aslanım benim kocaman olmu
Kız Arkadaşım
merhaba ben Murat, Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta onun yanına giderdim. Pelin uzun boylu çok tatlı bir kızdır. İlk defa lise 2 nin yazında birlikte olduk o günden beri her buluşmamızda delice sevişiriz. Bir gün yine Pelinin yanına gitmek için fırsat buldum, benim okulum 20 gün önce kapanıyordu, bende bu 20 günü ın yanında geçirmeye karar verdim. Ve yola çıktım. Pelin evde kız arkadaşı aslıyla birlikte kalıyordu. aslı çok güzel bir kızdı. Evlerinin önüne geldim ve zile bastım kapıyı Pelin açtı ve hemen bana sarıldı 2 aydır
Ilk Ve Son
Şimdi size başımdan gecen bir olayı gonderıyorum. benim kalcaları dolgun mu dolgun memeleri dik süper bir yengem var bazen onu aklıma getırerek 31 cekıyorum. hep onu sikmeyi hayal etmısımdır. birgun yengem dayım işi cıktıgı için bizim evde yatıyordu bende yıne aynısı gıbı 31 cekıyordum . yengem beni gordu bende yengemi kilotlave südyenle gordum . hemen kkalkıp üstüne doruu yurudum yengem kacmaya cakıstı bende hemen kapıya yoneldım sonra hemen kapıyı kılıtledım agzına biraz capıt koydum basladım neft koklatmaya daha sonbra bayıldı . vbasladım soymaya muhtesem vucudu daha sonra amına krem surup
Zorla Güzellik - Pelin
Zorla Güzellik - Pelin slm millet.ben 18 yasinda yakişikli bir gencim.size pelinle olan anımı anlatıcam.bir gün okulun öğle tatilinde sınıftaydım ve ders calisiyordum.sınıfta pelinde vardı.aslıda aklımdan herhangi bir şeytanlık geçmiyordu.şöyle bir dinlenmek amacıyla başımı kaldırdım. bide ne göreyim...pelin ders çalışırken amı götü dağıtmış.etegi tamamen sıyrılmış ve benim oglan bir anda dimdik oldu.peki şinmdi ne yapmalıydım.kız da vaerecek bir tip değildi.spor kolu oldugum için soyunma odalarının anahtarları bendeydi.aklıma hemen bu geldi.peline soyunma odalarını temizleyicem ban yard
hatice tost istedi bizde kocasıyla yaptık
selam site okuyucuları ben egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 42 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım...05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart. 05444408641 .... benim anlatacağım hikaye tamamen gerçek olup yaşanmış sanalda başlayan evli çift ile grup olarak cinsel ilişkiye girdiğimiz seks hikayesidir. Sadece isimleri değiştirerek yazıyorum olaylar tamamen gerçektir. eskisehirde yasayan Hatice ve Berk adli bir evli çift karı koca
En Guzel Hediye
En Güzel Hediye :) slm millet ben 180 boyunda esmer yakışıklı bir gencim bu siteyi yeni keşvettim ve başımdan geçen güzel bi olayı bende size anlatmaya karar verdim Doğum günümde parti vericektim arkadaşlara haber verdim eee parti kızsız olur mu hiç?benim eski sınıftan kızlarada habar verdim.14 erkek 8 kız gelicekti.ben evde hazırlıkları yaparken bizim ev halkını dışarıya postaladım bu arada bizim çocuklar birer ikişer geliyodu herkes tamam olunca parti başladı İçkiler su gibi gidiyodu bizim kuş beyinli kızlarda gaza gelmiş 1 yerine 10 içiyolardı bizim sınıfta yaprak diye bi kız var
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b01c43f452a13d76691271b16d576600.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32