Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Çırak
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. BendeKarım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapmayı değişik fantazileri çok seviyorum.Karımla banyoda mutfakta salonda canımız nerede isterse sevişiyoruz. Karımın birde teşhircliği vardır. Fırsatını buldukça amını götünü seyrettirmeyi sever internette bazı sitelerde bacakları açılmış domalmış şekilde karımın resimleri vardır. Bana bu amcık ve göt deliğine kımbilir k
ATEŞLİ İNTİKAM GECESİ
Merhaba sayın arkadaşlar ben Rüken.sizlere çok ateşli bir gecemi anlatacağım. ben memleketim dışında yani van yüzüncü yıl üniversitesi büro yönetimi ve sekreterlik bölümünü kazanıp. Tam gitmek üzereyken benimle evlenmek isteyen ve benden uzakta çalışan arkadaşım aradı ve üniversiteye gitmemi istemedi tabii bende üniversiteye gitmeyi çok ama çok istiyordum. bunun üzerine ona haber etmeden Van` a gidip üniversiteye kaydımı yaptırıp evimi  tuttum. Daha sonra beni aradı ki duruma o da çok sınırlendi ve telefonu suratıma kapattı. derkan bir hafta sonu üniversitede bir konser düzenlendi. bende
Anneannem Ve Ben
Anneannem ve Ben... Bundan 5 yıl önce(17 yaşındayken)_. Tatil günlerinde genellikle ailem çalışıyor olur. Bu yüzden beni bazen anneannemin yanına bırakırlar. Anneannem 60 yaşında bir hatundur. Genelde evde olduğundan sadece pantolon ve bol bir gömlek giyer. Özellikle eğilince memeleri görünür ve ben de azarım. Bir gün yerdeki bir şeyi almak için yer eğildi ve götünü görünce dayanamadım. Birden arkasına geçivermişim. Önce şaşırdı ve "napıyorsun sen?" dedi. Ben de yalvardım, ona bunu ne kadar istediğimi söyledim. İlk başta "hayır" dediysede sonunda ısarımı kıramadı. Soyundum. Üstümde bi
Hayallerime Ulaştım
Arkadaşlarla fetiş duygularımı paylaştığımda hasta muamelesi görüyordum beni yabancılar daha iyi anlar umuduyla Almanlarla, Japonlarla konuşmaya çalıştım alman jenny i de bu esnada tanıdım henüz 20 yaşındaydı kısa bi muhabbetten sonra fotoğrafını da yollamıştı sarışın tipik bi almandı. güzel bi kızdı hoşlanmıştım ondan ona fantezilerimden bahsettiğimde de pek yadırgamadı beni arkadaşlığımız hemen hemen hergün konuşmaya başlamamızla epey ilerlemişti ikimiz de bu sayede ingilizcemizi geliştiriyorduk ben jenny ye fantezilerim doğrultusunda sorular sorduğumda hep geçiştiriyordu bi akşam yine icq d
Kaynım Bülent,le Sikişiyorum
Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırsatını bulup kulağıma söylemiştiçok çekici oldukç,da yakışıklı bir gençti.başka bir şehirde yaşadığı için düğünümüzden sonra hemen gitmişti.ama 2 ay kadar sonraydı galiba istanbula gelmişti.abisine gözükmeden bana telefon etti. buluşmak istediğini söyledi sevinçten uçuyordum,onun güçlü kollarını güzel vücüdünu düşündükçe çılgına dönüyordum hemen buluşmaya gittim.bir otelde kalıyordu beni otelin kapısında karşıladı ve odasına çıktık beni çok b
Ah Jale Ah
Ah jale ah.. BEN 17 yasında yakısıklı bır erkegım bırgun okulların tatıl oldugu gun ben okulda bır sınav ıcın geldım ve bızım sınıftan sadexe ben ve ezgı vardı.ezgı tum okulun muhtesem kız ve ben le cok ıyı dostlugu vardı ama bende jale yı sıkmıek ıcın bır gun kolluyordum ve o gun gelmıs tı sınavda sonra jaleyle cınsel ılıskı hakkında konusyorduk ve benımkı dıkılı verdı ve daha fazla dayanamıyıp jalenın duaklarına dayan dıp hıc ses cıkarmadı ve onunda ıstedıgını hıssettım sonra onu masanın uzerıne yatırdım ve etegının altından kulodunu cıkardım amını yalama basladım super bı taddı yal
Ben Percin
Ben perçin Eşime bu hikayeleri yazmama izin verdiği için huzurunuzda teşekkür ediyorum.şimdi size anlatacağım hikaye ilk yaşadıklarımızdan üç gün sonra yaşadıklarımız.hemen başlıyorum. Tayfun eşi nuranında katılacağını söyleyince hepimiz mutlu olmuştuk.günlerden çarşamba günüydü.4 günlükte olsa maksat sikişmek değilmi deyip kısa bir tatil yapalım dedik.tayfun ve nuran la hem tatil hemde gurup yapacaktık.sabahtan buluştuk ve foçaya doğru gittik.güzel bir otelde yer tuttuk. İlk olarak havuza girmek istedik.hepimiz mayolarımızı giydik ve havuza gittik.bu arada nurandan bahsedeyim.ben
Tay
Hayvanlarla olan sex hep ilgimi çekmişti. ama ençok bir atı sikmek istiyordum ama nasıl olacaktı. özellikle büyük şehirde bu olay nasıl olacaktı parasıyla olasa bile yapacaktım. Fakat kısmet bu ya bizim köyde düğüne gittik. 3 gün kalacaktık. alkolün su gibi aktığı silahların sıkıldığı geniş bir kalabalığın olduğu bir düğündü. 2. gün evinde kaldığımız Ahmet 18 yaşlarında birçocuk abi ahıra gidip hayvanlara yem verelim düğün evine gideriz dedi olur dedim ahıra indiğimizde koyunlara keçilere yem verdikten sonra ata yem verelim dedi aklımda şimşekler çaktı plan yaptım hemen ona ata binmeyi sevdiği
Kendimden Utanıyorum
17 yaşındaydım ozaman bundan 1sene önce,evin tek çocuguyum,babam veterinerlik yapıyor kendi evimizde oturuyoruz 4dairelik üskatında oturuyoruz.altta ve yandairede kiracılarımız var yan dairede aysun ablalar var kocası turizimci 2senedir yandairemizde kalıyorlar.çok içli dışlıydık onlarla çogu zaman bizde veya onlarda hep beraber vakit geçirirdik çogu zaman babam ve vedat abi eve geç gelirdi,aysun abla çok zayıf kısa boylu çok cana yakın bir kadındı.bana çok iyi davranıyordu birgün ben balkonda uzanmış yatarken aysun ablada temizlik yapıyordu,balkonlarımız bitişik arada demir vardı galiba içeri
Web Kamerada Sexin Tadı
Bu hikayem aslında 2. hikayem banuyla yaşadıklarımı anlatmıştım şimdide filizle yaşadıklarımı anlatacagım ben tamer 23 yaşındayım ve de sexy bir erkegim yıne chatte bır kızla tanıstım ismi tahmın edebılecegınız gıbı filiz:) filizle sohbet koyulaştıkca benterlıyordum filiz izmirli ve cok güzel bi kızdı msnde sex olayıda calıstıgı yerde gerceklesti.. konusurken nasıl oldu anlamadım ama konu sexe geldı oda bunu ıstıormuş iş yerınde yalnız sıkıldıgından bahsettı bende sıkıldıgım zaman 31 cekerım dedım oda bende denedım ama olmadı tek basına dedı.. bende tam zamanı dıerek bırlıkte yapalım mı dedım
Kardesim Alev
Kardeşim Alev merhaba ben volkan sizlere kardeşim alevle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. kardeşim yaklaşık 1.70 boylarındave ben alevin güzeline herzaman hayran kalmışım dır.onu hayal ederek çok otuzbir çekmişimdir ve gözetledim. bir gün ben bilgisayarın başında sizinsitenizi okurken alev okuldan dönmüş evde kimin olup olmadına bakarken benim odama girdi ve ne yaptımı sordu buarada alev 17 yaşında, bende bilgisayarla uraştımı söyledim ne okuyorsun deyince ne cevap vereceyimi şaşırdım . bi anda bi şey dürtü beni ve sex hikayeleri dedim öylece bi baktı ardından yanıma oturduben de özeli
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasinda mankenler kadar cok güzel bir kadindir. ben teyzemi cok beyeniyorum ama hic yanlis bir gözlen bakmamistim ona. ancak bir gün teyzemlerdeydim. macim vardi yorgun ve actim. bizim evdede kimse yoktu diye teyzemlere gittim. (ayrica bu hikaye 2 ay önce olmustur). neyse teyzemlere vardim. enistem evde yoktu calisiyordu ve eve gec gelicem demis. teyzemi birde oglu var 5 yasinda. ogluda o gün halamlardaydi. yani evde sadece benlen teyzem vardi. te
Ben Uyurken
Selam arkadaslar ben canan 18yasında bir bayanım. Benim hikayem tamamiyle gercektir. bundan üç yıl önce başımdan gecenleri anlatacam. Abim askere giderken henüz onüç yasındaydım. Abim askerden geldigi zaman onbeş yaşıdaydım ve dahada gelişmiştim.Beni öyle gören abimin bana bakışları degişmişti. günler gectikce uyurken abim odama gelip beni oksamaya basladı. Dahada ilerleyip heryerimi yalamaya bile baslamıstı. İlk zamanlar korktugum için ses cıkaramıyordum ama gün gectikce bende zevk almaya basladım her gece adeta kendimi abimi hazırlar hale geldim. Abimse her gece beni uyanmıyor diye bayra
Teyzemin Gelini Pervin
pervin 20 yasindaydi cok güzel ve balik etliydi onu görünce cildiriyordumcok güzel bir götü vardi onu sikmeyi hep hayal ediyordum birbirimizle daima sakalasirdik ondan ayrilinca eve gider karimin amini yalardim onu hayal edip karimi sikerdim karimi hergün göttende sikerdim karimla pervin yanyana gelince pervin kocasinin onu nasil siktigini karima anlatirdi karimda benim onu nasil siktigimi anlatirdi karim pervinin anlattiklarini bana anlatinca cildirirdim karimi yere uzatip amini yalar sonra götten sikerdim karim bana pervinin halen götten sikismedigini söyleyince daha bir arzu duydum karima p
Ayla Teyze
Herkese selam Başımdan 4 hafta önce geçen bu hikayeyi anlatacağım. Benim vücuduna bayıldığım ve hep ayla teyze dediğim eski komşumuzla olan ilişkimizi anlatacağım. Dedim ya vücudu süperdi ama kişilik olarak hiç sevmezdim. Evliydi ve 1 çocuk sahibiydi. Çevresiyle hiç geçinemezdi ve çok arkadaşı yoktu. Kızı tembel kocası ise kızı üzerinde inanılmaz bir baskı kurardı kızının hep notları iyi olmasını istemişti. Geçen sene matematiği zayıf geldi diye ayla teyzenin ve kızının ağzını burnunu kırmıştı. Ayla teyzeyle ilişkimde bundan dolayı başladı. Malum karne günü yaklaşmıştı ve kızının matematik ve
Yarak Delileri
Benim adım Özgür 24 yaşındayım ve okuyorum. Size amca kızımı ve annemin amca kızını nasıl siktiğimi anlatmak isterdim ama annemin amca kızını sikişim daha zevkli olduğundan onu anlatcam. Olay yaklaşık 2 hafta önce başıma geldi adı sevil. Sevil 32 yaşında 2 çocuk annesi bi kadındı etine dolgun kocaman götü ve memesi olan çogu zaman onlara gider akşam da onu düşünüp 31 çekerdim bir gün gene gittim evde yalnızdı sırtı ağrıyomuş orospunun bende istersen masaj yapayım dedim oda olur dedi fırsat bu fırsat başladım ben omuzdan özellikle sütyen askılarını tutmam onu azdırmıştı sesi soluğu kesilmişti o
Anne Ve Kızı
|bundan bır ay önce sureklı beraber yasadıgım kadınla beraber kactık ve bır ev tuttuk.hersey okadar guzeldıkı anlatamam sabahtan aksama kadar sevısıyorduk.ıkıncı esım olmustu benım kocasından resmen bosanmamıstıonun için sureklı evde ıdım 11 yasında kızıda vardı bır gun sevısırken bızı ızledıgını fark ettım.hıc ses cıkarmadan sıkısmeyı devam ettım bu arada sıkısmemız dahada hoyratlasmıstı.bagıra bagıra organzım olduk.kalktım uzerımı gıydım ve salano gectım uvey kızım olan seda hıc bırsey yokmus gıbı oturuyordu ama yuzude kıpkırmızı olmustu.bende o an bırsey hıssettırmedım.o aksam esım erken ya
Efendimle Bir Gün
Herkese selamlar benim bir fetish sevgilim var onunla birlikteliğim oluyor. Geçenlerde başımdan gecen maceramı size anlatmak istedim. Beni o gün evine çağırdı. Telefonda emir veriri gibi konuşuyordu e bende kölesi olarak hemen hazırlanıp yola çıktım 20 dakika sonra kapıyı açtı. Kapıyı açtığında üzerinde sutyen dahi yoktu yalnızca lateks bir etek ve file çorap vardı ayakkabı giymemişti. Acayip tahrik oldum ve hemen önüne eğilmemi emretti e tabi elim mahkum, eğildim oturma odasına kadar yerde eğilmiş bir vaziyette onu izledim. Koltuğa oturdu ve ayaklarını yalamamı emretti, aaa mükemmel bir duyg
Aşkım Ve Abim
selam size başımdan geçen gerçek anımı anlatacam.amcamın oglu mamiye deli divane aşıktım onun benimle olmasını öyle arzuluyordumki.ineklerin altına bir şeyler sermek için ahıra girdim mamiyede yardım edermisin dedim tabi dedi. bu arada ben evliyim.sonra ya senden hoşlanıyorum senin için çıldırıyorum görmüyormusun dedim oda eşin ne olacak ya gören duyan olsa bu namus olayı olur cinayete kurban gideriz dedi.ben her şeye razıyım senle birlikte olmak adına sen korkuyorsan o başka dedim bu sefer sanki gaza geldi ve beni soydu her tarafımı yaladı bende onu soydum her tarafını yalayarak aşagıya sikin
Kardeşimle Banyoda
slm ben 19 yasındayım adım barıs bundan 2 ay önce annemler dugun için afyona gitmişlerdi bizde basakla ikimiz evde yanlızdık annemler 1 hafta yoklardı evde neyse annemlerin gitti gugun aksamı basak abi ben dus alıcam dedi bende tamam dedim birden aklıma kardesimin bacakları geldi banyoya tuvalete girmis gibi yaptım kardesim tepki gostermedi yardıma ihtiyacın var mı basak diye sorunca sırtımı keselermisin abi dedi bende tamam dedim sırtını keselerken sende katıl dedi soyundum ve kuvete girdim kardesim benim sikimi gorunce sasırdı bende bakma kız dedimSonra onunla banyod akopuk atmaca oynuyorduk
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/f2adf1979b0e94c21fa496e46b60cee1.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32