Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Baldız Hülya Ağda Yaparken Yakaladım
Benim Tolga. 29 yasındayım. Benim anlatacağım olay baldızım Hülya ile yasadıklarım. Baldızım hülya 23 yasında uzun boylu balık etli esmer güzeli bir kızdı. Kızdı diyorum çünkü yasadıklarımızdan sonra artık o bir kadın.Tatlı baldızım evlerini boyatmaya karar vermesinden sonra boya işlemi bitene kadar bizde kalmaya başladı.Şansım varmış ki boya ileri bir hafta kadar sürdü. Bir gün işten erken çıktım ve yapacak bir işim yoktu oyalanmadan eve gittim. Kapıyı baldızım hülya açtı. Yanakları hafif pembeleştiğini fark ettim üzerinde kısa bir şort vardı kapıyı açar açmaz hemen odasına koştu.ne oldu
EVDE GRUP
EVDE GRUP Merhabalar başimdan gecen bi olayı anlatmak istıyorum.Ben esmer,atletik vücudlu,temiliğe önem veren,bakımlı metroseksuel diyeyim yada:) yakışıklı bır gencım ınternette maillerime bakıyordum aynı zamandada chat yapıyordum. kısaca şöyle bı aksam gene bir mail aldım ve bırı slm dıye mesaj attı bıraz yazıstıktan sonra kamerayı actık ve karsımda genc bı bayanla bır erkek vardı ama bayan o kadar guzeldıkı kameradan gorunusu onu gordukce heyecandan yerımde duramıyordum yasları bayanın 24 erkegin 28 di neyse saat gece 24 00 olmustu kadıkoyde oturuyorlardı yani cok yakındık bırbırımı
Dayı Kızı Zeynep
Ben istanbuldan serar size dayımın kızı zeyneple olan sex hikayemi anlatıcam günlerden salıydı ve dayımın kızı okul cıkısı bilgisayarda işi olduğu için bize gelmişti evde yanlızdım ve hava sıcka olduğu için sortla geziyordum kapı caldı gelen zeynepti kapıyı actım ve cok işim var deyip hemen bilgisayara oturdu tabi hızlı oturunca sandayyeye eteği sıyrıldı ve bacakları acıldı farkedip hemem kapdı ve göz ucuyla bana baktı ben tam o sırada sex hikayesi okuduğum için sayfayı kapamamısım ve onu gördü sen bunlarımı okuyosun dedi bende evet bunda ayıp işey yok dedim ve sustu.bi süre sonra sen yazdınmı
KILLI AMCIKLARA BAYILIYORUM
Herkese selamlar. Ben oldum olası kıllı amlara hatta koltuk atltı kıllı olanlara deli oluyorum. Bir çiflikte calışıyordum. Burda çalıaşan çok kız vardı. onlarla birlikte çalışırdık. İşler yoğun olduğundan sabah erken başlar aksam geç bırakırdık. İş bittikten sonra duş almaya giderdim. Duş yerlerimiz ayrıydı. Arada ince bir konteplak vardı. Ben herzaman ensonda yapardım usluğu ve kapısı biraz bozuk olduğu için burda kimse banyo yapmazdı. Yine banyoya girdim, ve çivi ile çok küçük delik açtım. Duş aldım tam çıkacakken kızlardan biri duşa girdi. Çok heyacanlandım, hemen deliğe yasladım gözümü on
Apo Ve Ben Aslıyı .....
|slm biz esk den apo ve umut birgün okulda beden dersindeydik biz okul başladığından beri hep aslıyı sikmeyi arzuluyorduk çünkü aslı tambir mankendi vücudu 90 60 90 dı onun o sütün bacaklarını bir kere ellemek için herşeyi verirdik işte ogün beden dersinde sınıfta oturuyorduk arkadaşlar eşofmanlarını giyip dışarı çıkmışlardı. biz ise aslıyı hayal ediyorduk ve yarı çıplaktıkki o anda aslı kapıyı açtı bizi çıplak görünce çok şaşırdı biz birbirimize baktık ve şimdi olmazsa hiç olmaz dedik ve aslıyı yanımızı çağırdık önce gelmek istemedi ama biz ısrar edince kıramadı ve geldi biz onu çok beğendiği
Bes Kisiyle Sex
Bes kisiyle sex slm ankarada oturuyorum ben bir erkek olmama ragmen erkeklerden hoslanıyorum ve annemin elbiselerini giyiyorum (sutyen tanga mayo bikini vb.)benim gibi 5 arkadas daha var her 4 gune bir biraraya gelerek pornoya bakıyoruz bırgun arkadasımın evindeydik once pornoya baktık sigara ve bira ictik sonra annesinin kıyafetini getirdi ben biraz sisman oldugumdan gogusum bıraz vardı hemen ben sutyenle tangasını giydim arkadaslarda diğerlerini biranın etkisiyle biraz sersemlemistim sonra soyunduk cırılcıplak soyunduk once beni siktin diye ısrar ettim onlarda kırmadılar sonra
Yeni Komşumuz
Selam ben esra bunu yazmak için çok düşündüm ama nasıl olsa isim vermedigim sürece beni kimsenin bilmeyeceni anladıgın an yazmaya karar verdim başımdan geçen olay yakalaşık bundan 6 ay önce idi bizim apartmadaki karşı dairemiz boşdu ve yeni kiracıların taşınmak için evi temizlemeye geldigini duydum bu arada ben evli 1 çocuk annesi 24 yaşında oldukça çekici bi okadarda seks seven bir kadınım akşam üzeri olmuştu çay demleyip yanınada i paket büskiva alıp yorulmuşlardır diye karşı komşumuza gittim kapıyı çaldıgımda karşıma çıkan manzara karşısınsa şok olmuştum 180boyunda geniş omuzlu esmer kara
abimin bana tecavüzü ........
ben 15 yaşında lise 1 e giden güzel bir kızım annem ve babam akrabalrımızn cenazesi olduğu için kayseriye gitmişlerdi bizde abimle evde birlikte kalıyorduk bir gün okuldan geldikten sonra üstümü değiştirir ken abimin bana baktığını fark ettim abim yakışıklı 18 yaşındaydı üzerimi giyindikten sonra salona gittim ve abim televizyon izliyordu gidip yanına oturmdum ve yarrağının dimdik olduğunu farkettim bir süre sonra beni gıdıklamaya başladı gıdıklarken elini kalçalrıma değidriyordu birgün okula gierken evden birlikte çıktık ve otubüse bindik otobüs çok kalabalıktı abim oturacak yer bulmuştu fak
Ingilizce Hocam
İngilizce Hocam Ben bizim okulun internet kütüphanesindeyim. Şu anda benden başka kimse yok ve size bu mesajı yazıyorum. Kendi fiziksel özelliklerimden bahsetmiyorum ama çok büyük bir penisim var. Hocam tam iki sıra yanımdaki bilgisayarda internete giriyor. Yahoodan e-maillerini okuyor ve ben ona bakıyorum. Oda e-maillerini okuyor ve beni görmüyor. Ben onun ekranına uzaktan bakıyorum. Dialer programı ile ilgili bir mail gelmiş ona. Atların penisinin resimi vardı üzerinde.. Bende hocamızın o programı yüklediğini gördüm. Ama boşuna yüklüyor çünkü o program kablonette çalışmaz ve bizim okul
Reyn Okanır
Ben liseye giderken biekız bana bakıp gülümsedi ve benim hoşuma gitti eve gittim 31 çektim. yarın beden dersimiz vardı. bende yoryundum .okula vardım kimse yok sınıfa çıktım seda oturuyor ben gittim sıraya uzandım tam uyuyordum ki seda birden saçımla ugraşmaya başladı ben kalktım ve ne yaparsın sen dedim. kalmaya dudagıma yapıştı yittim bırakmadı bende sen bundan mı anlıyorsun dedim oda evet dedi bende oturdum sıraya zıpla dedim 5 dk sonra agrı gibi boşaldım içine eve gidip 31 cektim o günü unutamıyorum ?????
Ilk Heyecan 1
İlk Heyecan 1 İsmim gökhan. İzmir`de yaşıyorum. 33 Yaşındayım. Evliyim. Bilgisayar sektöründe çalışıyorum. Yaklaşık 3 yıl önceydi bu hikaye ve anlatacağım hikaye tamamıyla gerçek olup, beklide benim hayatımda yepyeni bir dönemin başlangıcı oldu. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle genellikle mesai kalıyorum. Yine böyle bir mesai akşamında işlerimi bitirdikten sonra uzun süre önce kurduğum ama pek kullanmaya fırsat bulamadığım icq yu açtım. Sohbet edecek birilerini arıyordum. Bir süre sonra beni çok şaşırtan bir mesaj geldi. "Hayatındaki heyecanın sınırı nedir" mesaj kimden geldi diye infosu
kızımı siktiğim gecede hayatımın en tatlı zevkini seksini yaşadım
kıızm 26 yaşında idi evli bir cocuklu idi 3 yıl olmuştu evleneli ama kocası ile sorunlar yaşayınca baba evine döndü 6 ay geçmişti arayan yoktu bizde kıızm ile beraber duduryorduk artık bende bir kaç yıldır yalnız yaşayan bir dul erkektim kıızmın gelemesi beni rahatlamıştı eş ymek çamamşır ev ileri yapıyor bana bakıyordu ve tamda bu sıralarda arttık bizde biribirimize iyice alışmıştık karı vkoca gibidik samimi idik birbirimizden çekşnmeden harekelr yapıyor zira benim yarağım idmdik olduğu zmanalarda kıızmın memeri dikildiği zamanlarda bile çekinmiyorduk birbirimizden zaten olanlarda hemen bu ar
Vermeyenin Anasını,,,
Iki arkadasım vardı hülya ile arzu. bi bayram günü arkadaşla bunlara gittik arzu ve annesi evde idi güzel kızdı ama arkadaşımla çıkıyodu. bense hülyaya bitiyodum tek kelimeyle muhteşem ince bir bel kocaman göğüsler ve kalça bembeyaz bir ten . ama bir türlü yakınlaşamadık. neyse ogün arzu ben annesi ve diğer arkadaşım bir tavernade eğlendik anneleri de değme mankenlere taş çıkaran bir dul du ben nolur molmaz güzel kadın gördümmü iltifat ederim bigün faydası olur hesabı .ogünde dansta muhabbette baya ilgilenmişim dönüşte onlara gittik arzu ve annesi ve ben üçümüz muhabbet ediyorduk annesinin yat
Appisin Firlamaligi
Appişin fırlamalığı geçenlerde appiş ben ve kankardeşim bi kızın evine gittik iki kız vardı biriyle ben çıkıordum neyse kankam evsahibi kızın odasına gitti kızda arkasından gitti biraz içmiştik ve kafa trilyondu içeri gittim kız ve kankam aynı yatakta yatıyorlardı bizim appişte karşılarına geçmiş uyuma numarası yapıyordu appiş bana sesizce siktirgit lan diyordu meerse appiş bakıp tokatlayacakmış(31) benim kızı çağırıp bak salak dedim millet çıkmadığı halde icraata başlamış bizde tık yok dedim ve deli ettim biz öbür odaya gittim ve arkamdan kız geldi bana kız küstü git kapıyı kitle dedim k
Askerdim
Ben şırnakta askerliğimi yapıyordum . 400 kişilik bir birlikte askerlik yapıyordum bir tane terzi bayan vardı beraber iş yapıyorduk terzi diplomam olduğu için beni de onun yanın vermişlerdi ve haftalar birbirini kovalıyordu zaman çok güzel geçiyordu bir gün yanıma gelerek senden hoşlanıyorum dedi o zaman biraz afalladım ama şaşırdım da denemez çünkü bakışlarından benden hoşlandığı belliydi zaten izne gitmemiştim banyoda elimle idare ediyordum Hemen yan odaya çekerek dudaklarına yapıştım titriyordu ama benim artık sabrım kalmamıştı hemen soyunduk ve sevişmeye başladık ve yarım s
Komşumuz Nadire Abla
28 yaşındayım,anlatacaklarım komşumuz Nadire abla ile başımdan geçenler; Yaz sıcağının olduğu o günlerde herkes rehavet içinde evlerinde yada serin deniz kıyılarında keyif çatarken ben bir yere gidememiş evde kalmıştım.Komşumuz Nadire abla evine gidip kendisine yardım etmemi istediğinde can sıkıntım had safhadaydı.Şimdi bu sıcakta hiçte çekilmez diye düşünüyordum.Eve çıktığımda bana Baca deliğini kapatmakta yardım etmemi istediğini söyledi.Bende hiçbir şey söylemeden merdivenin üstüne çıkarak biriken Kurumları önce topladım sonrada temizlenmek için banyoya doğru yollandım.Üstümü temizlemem bit
Kocam Avrupada Ben Nerdeyim
Kocam Avrupada Ben Nerdeyim Oturduğumuz evin hemen arka sokağında tek katlı bahçeli ve çok şirin bir evde ise babamla kardeş çocukları olan müveddet hala oturuyordu.Müveddet halanın evli ve kendisinden ayrı oturan iki oğlu ve gençliğinde çok spor yapmış ve halen de 65 in üzerindeki yaşına rağmen çok sportmen görünen eşi yani eniştemle çok mutlu bir yaşantısı vardı..ancak halamın bir özelliği vardı ki eniştem ondan nefret ederdi. Halam konken oynardı,ama yıllar önce eniştemin vermiş olduğu 500 tl.lık limiti aşmamak şartıyla..yani arkadaşlarıyla bir araya gelip sohbet etmek,hoşça vakit geç
O GÜZEL KADIN VAR YA
birgün oğlumu alıp çocuk parkına götürmüştüm, burada kendini çocuğunu getiren kumral uzun boylu çok mükemmel bir vücuda sahip bir kadınla çocuklar vesilesi ile tanıştım aradan bir ay kadar geçti ama ben o kadını unutamamıştım bir gün yine tesadüfen kadının kendine ait bir mağaza çalıştırdığını gördüm o kalbim duracak sandım bütün cesaretimi toplayım mağazasına gittim ve kendimi tanıttıktan sonra bir aydır kendisini hayal ettiğimi ve kendisinden çok hoşlandığımı söyledim. Kendisi evli olduğunu, yaşadığı çevre nedeni ile böyle bir arkadaşlığın olamayacağını söyledi bende özüd diledim ama yine de
Toy Olduğum Dönemlerde
Merhaba ben Yaşam. Şu anda 28 yaşındayım. başımdan geçen ilk seks denememi sizlerle paylaşmak istiyorum. O zamanlar çok gençtin. Köyden uzak bir bahçemiz vardı. Ben ve küçük kardeşim bahçeye beraber giderdik. Bizim bir tane dişi eşeğimiz vardı. Adı Yosma idi. Ona biner öyle giderdik. O bizim her şeyimizdi. Bazan yağmurun yağmasıyla çamurlaşan toprak köy yollarında bıkmadan usanmadan yürür, karda kışta yüklerimizi taşırdı. İyi bir eşekti. Hiç bir zaman inat etmezdi. Uzak yerlere gittiğimizde arabamız gibiydi. Ailenin en değerli demirbaşlarından biriydi. Onu çok severdik. Yine böyle bir gün bah
Içki Sonrası
Bırgun aksam saat 03 00 cıvarı ıs yerınde ıcıyorduk ama 6 kısıydık bunlardan biri kız ıdı onu ıcımden olesıye dovmek gelıyordu saatBırgun aksam saat 03 00 cıvarı ıs yerınde ıcıyorduk ama 6 kısıydık bunlardan biri kız ıdı onu ıcımden olesıye dovmek gelıyordu saat ılerledıkce herkezın kafası bır hos oluyordu en sonunda 5 arkadas 1 kızı sıkmeye karara verdık benu kıza soyledık kızda ıstıyordu.Bizde ilk once ben gecırecektım once ayakta bıraz opustukten sonra onu bos odaya goturup masanın uzerıne yatırmadan ayakta yer yerıne soydum tabıkı kendımde osyundum masanın uzerıne yatırıp ayaklarının omuzu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3f469239b435f469ec8507eef57c7a66.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32