Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Azgın Kız
|hikaye konyada mahallede geçti. birgün işten gelirken komsunun kızına elim deydi sütyenine. hiç tepki vermedi. bende tepki yok diye elimi ileriye gögüslerine attım. yaklasık30 dakika gögüslerini oynadım. birgün evde kimse yokken tel. caldı baktım ayse hayırdır dedim evde kimse yok gelde yarım kalan işi tamamla dedi. bende bisiklete biner binmez ordayım. ilk defa bir kızla sevişecektim heyecandan hemen girişte öpmeye basladım. yaklasık 5 dk sonra ikimizde anadan dogma olmustuk. heryerini yaladıktan sonra götünden siktim. cünkü daha kızdı. 1 saat kadar seviştik sikiştik.sonra bana ev boşken her
Annemi Spor Salonunda 1
Annemi Spor Salonunda 1 Slm sizlere daha önce annemin tatil macerasını anlatmıştım. Şimdi İstanbul a dödükten sora annemin yaşadıklarını anlatıcam. Annemle kasım ayında spor salonuna yazılmıştık. Annem sabah gideli sakin olur dedi. Yaklaşık 2 hafta falan olmuştu. İyice alışmıştık. Annemde oradaki antrenör ile bayağı hşır neşir olmuştu. sabahları kahvaltıyı orda ediyoduk. Bir sabah gittik hiç kimse yoktu. Sadece antrenör Mert vardı. Mert 22 yaşında iri yapılı yakışıklı bir çocuktu. Tam annemin tipiydi yani. Neyse gittik annemin üzerinde siyah bir tayt vardı. Tayt götüne yapışmış tangası
Tırcı
Slm..adım serdar 41 yaşında 170 boy 85 kilo TIR şöförüyüm..anlatacağım olay fransa da başımdan geçti.Türkiye den fransa, Paris e yük götürüyordum.Parise 100km kala bir parka girdim sürüş saatim bittiği için 9 saat mola vermem lazımdı.Dolabımı açıp çayımı demledim,çayımı içerken etrafıda seyrediyordum.Bir kadın taksisinin motor kaputunu açmış uğraşıyodu,türküz ya hemen yardıma gittim.Fransızca bilmediğim için tarzanca problemin ne olduğunu sordum,ondada türkçe yok hareketlerimden anladığı için arızayı gösterdi.Radyatöre giden hortum patlamış araba hararet yapıyomuş.Takım çantasını alıp geldim h
Hizmetci
Hizmetci Ben fiziği oldukca düzgün ve yakışıklı biriyim.kızlardan teklif almama rağmen sadece bakımlı ayakları olan bayanların özellikle olgun bayanlarınkini kabul ediyorm.belki bir hastalık olabilir ama elimde değil.bu olaylar seneler önce komşumuz olan seher teyzemin bana ayaklarına masaj yapmamı istemesiyle başladı. şimdi ise zevk olarak yapıyorum.bir gün telefonum caldı arayanan beni tanıyan ve bu özelliğimim bilen biriymiş.buluşp tanışmak istiyormuş.buluşup omun isteğini yerine getirdim hala beraberiz.bazen arkadaşları getirip bana işkence edip kendi zevklerini tatmin ediyorlar.aslıd
Kendi Elimle
ben doğunun ucra ilçelerinden birinde yaşayan evli 1 çocuk babasıyım. eşimle severek evlendik. eşim 170 boyunda normal vucutlu güzel bir kafındır. sex hayatımız ilk aylarda güzel gitsede sonraları heyecan aramaya başladık. geceleri sevişirken eşimle konuşmayı denerdim. eşim tutucudur aslında ama ben zamanla onu değiştırdım. onunla sevişrken başaklarını hayal eder çılgınlar gibi sevişirdik. ona kımınle sevişmek istediğini sorar dım. neler yapmak istediğini nerelerinden hoşlandığını falan. bir gun oğlum hastalanmıştı. şehre doktora götürdüm. o gece orda kalacaktık. eşimin akrabalarının evinde ka
Hediye
Hediye Bugün Zuhal geliyordu. Onunla neler yaşayacağımızı düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor, kalp atışlarım hızlanıyordu. Zuhal’ın geleceği saatten biraz önce onu almaya gittik. Zuhal otobüsten inmiş etrafa bakınıyordu. Bizi gördü, çığlık çığlığa "Buket, Buket" diye adımı söylüyor ve el sallıyordu. Babam ile onun yanına birbirimizi süzüyor hem de anlamaya çalışıyorduk diyebilirim. Zuhal babamın yanağına bir öpücük kondurup "ne haber enişte?" deyince birden rahatladım. Anlaşılan Zuhal ile iyi anlaşacaktım. Babam Zulah’in bavullarını alıp arabaya taşırken ben de ona hızla so
Annem Ve Kardeşim
merhaba size başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim babamın işleri ist bulda ama biz antalyada oturuyoruz okullarda antalyada oldugundan annemde bizle kalıyordu babamda arada gidip geliyordu.ailevi durumumuz oldukca iyi durdugumuz yer villa türü havuzlu hava sıcak oldugundan ya sabah çok erken yada çok geç saatlerde havuza giriyorduk.yine öyle bir gün akşam üstü mangal keyfi ziyafeti verdim e.villanın sınıurları oldukca yüksek duvarlarla örülü oldugundan içerde oldukca rahat hareket eder .yemegi yedikten sonra biraz zaman geçirdik oyun oynuyarak hadi havuza girelim dedim tamam dur ge
EvLi Bayanlarda Okusun
|Merhaba ben yanlız yaşayan yakışıklı bir erkekğim kaldığım apartmanda evli bir kadın vardı ismi pempeyi tarif edeyim 33 yaşında esmer büyük gövüslü bir bayan bende 1,80 boyunda bir erkeğim pempe ve kocasıyla sürekli konuşuyor kahve içiyorduk pembenin en güzel götü hoşuma giderdi hele o yokmu tangaları bir sabah erken uyandım uyandığım zaman benim alete kalkık olurdu herzaman canım sevişmek iseterdi hemen aklıma alt kaltta oturan pepme hanım geldi üs tümü giyindim ve bir fincan aldım elime şekeriniz varmı diye sordum eşi öğretmendi çoçuklarıda okula gidiyuor evde yanlızdı yani her neyse kap
Bluetoothla BAsLaDi 2
Bluetoothla bAşLaDı 2 Selam herkeşe.Yeni bir hikayeyle daha karşınızdayım.Adım Sertaç herhalde hatırladınız.Bluetooth ile başladı adlı hikayenin yazarıyım.Ama tanımıyanlar için tekrar ediyorum.17 yaşında esmer ela gözlü 1.75 boyunda bir gencim. Bakırköyde carousel yakınlarında oturuyorum.Sexi sadece zevk için yapanlardanım.Gerçi herkez zefk için yapıyo ama benim için güzellik kesinlikle önemli degil.Yani karşı taraf zevk alsın bu bana yeterr.Arkadaşlarla carousele gittik. Ama daha acıkmamıştım.Yanımda bir kız bir erkek vardı.Bunlar sevgiliydi.Ben bunları yanlız bırakmak istedim.Ben ac
Ilk Askim Yegenim
İlk Aşkım Yeğenim... Selam ben Özelm eşcinselim şimdiye kadar erkeklere hiç ilgi duymadım ama ailemiz tutucu olduğu içinde kadınlarada fazla yaklaşımıyordum. Neyse hikayeme geleyim. Benden üç yaş küçük ablamın kızı> aslı liseyi yeni bitirdi evimiz aynı mahallede olduğu için sürekli görüşürüz> aslı boş zamanlarında hep yanımdadır. aslı afet gibi bir kız ama yeğenim olduğu için ona hiç başka gözle bakmamıştım taki bu yaz beraber yazlığı gidene kadar. Hergün> aslıyla erkenden denize gider kimseler gelmeden doyasıya yüzerdik bir sabah yine erken gittiğimizde denizde şakalaşırken birde
HALAMIN KIZI
 selam ben hakan yaşım 32 184 85 esmerim.halamın kızının adı esra oda 32 yaşında ve bekardır.bense her gün sex yapmadan uyuyamayan sex  düşkünü birisiyimdir ve hayatın sex üzerine kurulduğunu düşünürüm.(nerde nasıl olursa olsun sikişmeye yok demeyecek kadar) yaşadıklarımın her saniyesi doğrudur.baldızımı sikmeyide çok istiyorum ama  elime bir geçirsem onu neyse!!ben ve  halamın kızı çok samimiydik el şakası falan yani.neyse bir gün bize geldiğinde hava kararmak üzere olduğu için gitmek istediğini söledi bende ona olsun ben bırakırım dedim.oda kabul etti.ve saat 22 gibi arab
hamileyim
bu anlattıklarımmın hepsi gerçek. ben 12 yaşındaydım arkadaşlar beni zorla götürdüler.tabii erkekler.orada ilk amıma verdiler.ondan sonra amımın acıması hoşuma gittği için hep yaptım. şimdi 16 yaşımdayım ve hamileyim.annem babam yok yetiştirme yurdundanım.bebek doğsun onları yetiştirme yurduna satıp para kazanıcam.birde çocuklarımla yapmak istiyorum.saten erkek amıma verir
Abimin Santaji  2
Abimin Şantajı - 2 Selam ben esra. Daha önce abimin beni nasıl siktiğini anlatmıştım. Artık ben onun karısı olmuştum. aslında bu benimde hoşuma gidiyordu çünkü abim gibi koca yarraklı birini bulmam çok zor diye düşünüyordum ama ondan intikamımı alacaktım ama nasıl olacaktı bilmiyorum. Birgün abim eve arkadaşı kemal ile geldi. Kemal badi yapıyordu. Abim kemale işte benim karım, dilediğim gibi sikiyorum, şimdi ikimiz sikicez dedi. Kemalde zaten oldum olası kardeşine hasta oluyordum dedi. Kemal beni yanına çagırdı ve beni kucagına oturdum. Bacaklarımı ve memelerimi okşamaya başladı. (Zaten k
Ilk Gizli Seks Maceram
Ilk Gizli Seks Maceram Balikesir`de universite`ye baslamistim. Uzun bir sure yurtlarda kaldiktan sonra tek basina kalan sinif arkadasim, istersem kaldigi evde beraber yasayabilecegimizi, cunku kiranin fazla geldigini soyledi. Bu benim icin hayal dahi edlilemeyecek bir seydi. Belki de okuldaki en yakisikli insandi. Amator futbolcu oldugu icin mukemmel bir fizigi vardi. Zaten siniftaki kizlardan pek basini alamiyordu. Hatta bir gun kizlarin kendi aralarinda Hakan`in giydigi dar kotun uzerine ne kadar yakistigini, bacak kaslarinin muhtesem gorundugunu falan duymustum. Yani anlayacaginiz bi
DAYI KIZI
 merhaba burdaki bütün hikayeleri okuyorum ve gerçekten çok iyi hepsi  size başımdan gecen bir oalyı anlatıcam .dayımlar yurtdışından gelmişdiler karısı ve kızıda gelmişdi kızını en son gördüğümde ufacıkda şimdi geldiğinde isi kocaman bir kız olmuştu hiç kötü gözle bakmadım ona bir gece ben izin alarak erken yattım oda bende yatıcam dedi çünkü sabah ev aramaya gidecektik daha sonra ben soyundum bir iki dakka sonra oda geldi.ben nasıl türkiye beğendinmi dedim evet dedi.Daha sonra yataklarımız yanyanaydı ben elimi yatağını içine uzattım ve omuzunu elllemeye başladım daha sonra ilerleme
Tugba
Tugba ile tanışmamız bilge sayesinde olmustu henuz 16 yasındaydı lise 2 sınıfta olmasına ragmen olgun bır bayanda olacak hersey onda vardı ve cok kısa bır zamanda cok hızlı bır ask baslamıstı aramızda bır gun telefon konusmamız esnasında banyoda oldugunu soyledı bana bıraz konustuk ve malum konudan bahsettım ona neyse gunler bırbırını kovalıyor gun gectıkce ılıskımız cıgrından cıkıyordu bırgun ortak arkadasımız bılgenın calıştıgı kreste gızlıce bulustuk bılge ogretmenlık yapıyordu kreste henuz sabah saatlerı oldugu ıcın kımse yoktu bılge sız uyku odasına gecın dedıgınde bana fırsat dogmustu od
Tombulum Ama Seksiyim
Nüfusu iki bini geçmeyen, beş yüz haneli bir kasabada yaşıyorum. Kasabada bulunan ortaokulu bitirdikten sonra babam liseye gitmeme izin vermedi ve 18 yaşında beni evlendirdi. Kocam hayvan ticareti yapan, 35 yaşında bir adamdı. Kocam iyi insan hoş insan da aramızda epey yaş farkı var. Kocam oldukça yakışılı olmasına rağmen erkeklik gücü ise çok zayıf Üzerime çıkmasıyla inmesi bir oluyor. Ben öylece gerilmiş, kalıveriyorum ortada. Şu anda yirmi dört yaşındayım ama dört yıllık evliliğimiz süresince bir kez bile ağız tadıyla iş göremedim. Aslında fazla güzel sayılmam ve oldukçada tombulum, belkide
Otobus Yolculugu
Otobüs Yolculuğu Hakkı ile Nilgün yaklaşık beş ay evliydiler. İkiside birbirlerini seven ve çok modern ileri görüşlü bir aile olmuşlardı. Nilgün ün babası ağır hastalanmıştı. Nilgün’de babasının yanına gitmek zorunda kalmıştı. Öte yandan hakkı da işine devam etmek durumundaydı. sonuçta iki buçuk aylık zaman boyunca Nilgün babasının yanında kalmış, hakkıda kayınpederinin iyileşmesi üzerine nilgünü bulunduğu şehre götürmeye gelmişti. Gittiği günün akşamı Nilgün hazırlanmış ve birlikte yola çıkmışlardı. Akşam saat sekizde otobüse bindiler. 14 saatlik yolculukları vardı. Nilgün ile ha
Otobusten Yataga
Otobüsten Yatağa Geçen günlerin birinde yaşadıım bi olayı anlatayım.Önceki zamanlarda yengemin 3 kişi tarafından nasıl sikildiini görmüş biri olarak yengemle evlerine gitmek için sıkışık bi otobüse binmekten mutluluk duydum.Yengem bir mini etek üstüne sütyen hatlarını belli eden bi bluz ve etkileyici bi çorap giymişti otobüse bindik. Otobüs tıklım tıklım evlerine gitmeye çalışıyoduk.Arkalara doğru gittik ve durduk yengemle sırt sırta kalmıştım ve bu duruma üzüldüm elleyemedim diye derken 2 adamın yengemin bakışlarınıda cesaret alarak yengemi aralarına aldıını gördüm kapı yanında bullduu
TEYZE KIZI NALAN
 mrb gencler ben 19 yasında yakısklı bır erkegım kızlar beden gercekten holsanır neyse benım hıkayeme gecelım.ben aılemle yasıyorum teyzemlerde ustumuzde oturuyorlar2005 yıl bası gecesı annemler teyzemlere oturmaya gıttıler ben ıse 5 tane bıra alıp vede ıcmeye basladım benımrhatım uperdı kımse karısmıyordu.televızyon seyrederken bırden kanalın bırınde ıkı kısı sevısırkengordum ve o anda ıcımde sımsekler caktı ve porno koleksıyonumdan bır fılm cıkartarak ızlemeye basladım benım alet keser sapı moldu ve asılmaya basladım tam o sırda kapı caldıben korktum ve kımo dedım uzerımı gıyınene kadar
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d0e396f1c75abdcc4f07394dcc75d4ac.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32