Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sinemada Sikti
Sinemada sikti bir hafta önce sinemaya gitmiştim arkalarda oturdum yanımda oturan adam yanında oturanın sikini eliyor 31 çektiriyordu ve çömelip siki yalamaya başladı öbür yanımda oturansa sikini çıkarıp sıvazlıyordu elimi tutup sikinin üstüne koyup eliyle okşatırmaya başladı tuhaf olmuştum sik giyikçe büyüdü elimde ve patladı başımdan tutup sikine bastırdı biraz direndim ama siki ağzıma sokmuştu bile menileri damağımda tuhaf bi tad verdi işi bitince pantolonunu toplayıp filmi izledi ışıklar yandığında yanımdakinin 17 yaşlarında lise öğrencisi oldupunu görünce şaşırmıştım yerimizden kalkm
Bana Bakan Turbanli
Mrb. Ben 15 yasinda 175 boyunda esmer biriyim. Bu sitede turbanlilar hakkinda okuyordum ama inanmiyordum bu olaydan sonra inandim.Gecen hafta ailemle bi restorana gitmistik.Bizim oturdugumuz masanin karsisinda turbanli ailesi oturuyodu.Masadaki tum kadinlar turban giymisti. Onlarin icinde benim yaslarimda cok guzel bir kiz vardi.Bir iki defa ona baktim oda bana bakip guluyordu.Ben de ayiptir soylemesi telefon dehasiyim.Benim kendi kurdugum bir program sayesinde kizin numarasini aldim.Ve hemen ona benimle gel diye bi mesaj attim.Ve tuvalete dogru gittim. Onun da arkamda geldigini hiss ettim.Tuv
Ah Cici Anne
Ah cici anne ben 22 yasında 185 boyunda yakışıklı ve sempatik bir gencim yıllardan beri cici annemin kalçaları çok hoşuma gider hele yazlık eve gidince giymez mi o bikiniyi benim yarrak olur 23 cm uzunluk 10 cm kalınlık pantoolonlarım patlar hep sikimin kalınlığından bir peder iş dolayısıyla almanyaya giitti.sabah babamı yolcu ettik . kaldık cici anneyle tek ben okumayıp ve çalışmadığım için hep evde cici anneyle tek kalırım.cici annenin eğilir ben çıldırırım.akşam oldu ikimizde sıkılıyorduk.ben odama çıkı verip 31 çekmeye başladım odanın kapısı aralayıp cici annenim görmesini istiyordum.
Abimin Arkadaşını Zewklendirdimm..
Ben yeşim 16 yaşındayım tolga adında nazilli de oturan sediğim biri var dı.en sonunda onu elde etmiştim.onların ailesiyle benim ailem arası çok iyiydi.ve adaya gitmiştik bigün annemler dışarı çıkmışlardı ben tolga ve abim ewde yanlız kalmıştıkve abimle tolga bira içmeye karar verdiler aşırı derecede sarhoş oldular ben korkmuştum ama hoşumada gidiyodu sarhoş oldukları için odaya götürdüm abim hemen sızdı.bende fırsat bu fırsat tolgayla ayrı odaya girdik kapıyı kilitledim.tolga o sarhoşlukla benim üstümdekileri çıkardı we göğüslerini ellemeye başladı yarağını çıkardı dimdik olmuştu.ben eğilip y
Azgın Ablamı Evire Çevire...
selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsler balon gibi kalçalar zaten dolgun off bide çok güzel sadece seksi de değil yani neyse ben zaten onlara her zaman gidip geliyordum(akraba ilişkileri yani) o gün ders çalışmak için yine yanına gitmiştim hava sıcak olduğu için altında kalçalarına yapışan dar bi şort üzerinde ise kolsuz atlet tarzı bi şey vardı ama o göğüsleri resmen o elbiseye sığmıyordu ben hiç durmadan o dolgun göğüslerine bakıyordum zaten içinden de sutyen giymediği için göğüs u
Sewgili Cdcim
Ben 17 yaşında ap bi gayım bizim ewin biraz ilersinde bi cd ci war we ben son günlerde bundan çok hoşlanmaya başladım we sürekli bunun dükkanına gidip porno ci almaya başladım ama onun için deli oluyor we onun düşünüp mastürbasyon yapıyodum we artık bi gün dayanamayark dükkanına gittim we gay porno cd sinin olup olmadıgını sordum onunda ban acvb si hayır yok ama istersen getirtebilirim dedi ben de getirtmesini söledim we tel nomu werdim bi akç gün sorada onun teli geldi istedign cdyi getirtdim dedi ben de hemen dükkana koştum we hani wersene dedim ama o kendisinin de izlemek isted
Sahibelerimin Orospusuyum
|Sonunda sahibem benimle bulusmaya ikna olmustu. Ben onu merak ediyordum oda beni. Beni evine cagırmıstı, verdigi adresse gittim, cakmak sokak ile burgaz sokagın kesistigi yere kösede beni bekle demisti. Istedigi gibi tam 20:00 ordaydım. Kıştı ve hava cok soguktu. 15 dakika olmustu gelen giden yoktu, acaba sakamıydı diye düsünürken cebim calmaya basladı Oydu o hos sesiyle geldin demek dedi. üstümdeki ceketi cıkarmamı istedi. ve ekledi eh fena degilsin demmeki beni gözlüyordu. acaba hangi apartmanda, bakmak icin kafamı kaldırdıgımda yere bak dedi, ve kapıyı acıyorum demesiyle bir kapı otomatigi
Pelin Ve Deryanin Marifetleri
Pelin ve Deryanın marifetleri selamlar öncelikle ismimi açıklayayım.ben deniz oguz 27 yasındayım ve güzel huyluydum ama bu huyumuz su anda bozulmadı diyebilirim.çünkü harika bir üçlü durumundayız. hikayewme gelince üçlü dedim çünkü üç kisiyiz.ben fiğen ve derya..üç arkadasız.herseyimiz üç kişiyle geçmekte çünkü.ben 27 fiğen 25 deya 25 yaslarımız bu. daha düne kadar arkadaş çevrem yoktu ama buğünlerde doluca bir arkadaş çevrem var çünkü herşey dürüstlükle başlıyor.herseyimiz yani ben onlar için onlarda benim için yaratılmışlar sanki romantik bir arkadalığımız var.tanıştığım günleri anl
Soyunma Odası
Günlerden çarşambaydı ve o gün bizim beden eğitimi dersimiz vardı benden hoşlanan sınıfımızda ikbal diye bir kız oğlan kız vardı ben spor başkanı olduğum için arkdaşlardan sorumluydum ve onlar bazen soyunma odalarına giderrek sıraya çağırıyordum sadece sırada ikbal yoktu hemen spor odasına gittim bana nasipmiş ne göreyim kilodunu indirmiş bacaklarını açmış amını parmaklıyordu beni gördüğünde hemen telaşla toparlanmaya başladı bende otomatikmen azı verdim yanına yaklaştım bana kapıyı kapatırmısın dedi kapıyı kapatır kapatmaz yarrağıma yapıştı ben artık iyice coşmuştum du
Izmirde Evliçift Ile Grup Seks
Izmirde Evliçift ile Grup Seks Merhaba sayın arkadaslar, 3 hafta once basımdan gecen ve cok zevk aldıgım harıka gecemı sızlerle paylasmak ıstedım. Izmır’e yakın bır yerde tanıstıgım bora ve suna hanım cıftıne gıtmıstım bora beyefendı nazık davetı uzerıne onlara gıttım ve benı yolda karsılayıp evlerıne gıttık kapı zılını calınca tatlı harıka gulec yuzlu hanımefendı kapıyı actı ve bıze hosgeldınız dıyor sohbet ve tanısmadan sonra bır seyler ıcıyoruz ve kendımızı ortama alıstırıyoruz sonra ve bora beyefendı bana hadı bakalım hanımefendı senı beklıyor ve ben ayaga kalkıyorum hanımefendıyı kendı
ABİM BANA YETER.
selam ben dilber 34 yaşında 168 boyunda 73 kilo civarında dul bir kadınım 12 yıl önce evlendim on yıllık evliliğimden kocamın kusurundan dolayı çocuğumuz olmadı iki medeni insan gibi oturup konuştuk ve boşandık ben baba evine döndüm kaç taliplim çıktı ama ben evlenmedim yada abim razı olmadı size birazda abimden bahsedeyim abim hakan 43 yaşında sanayide iş yeri olan yakışıklı bir insan onunda karısıyla sürekli sorunları olurdu ben boşanıp baba evine dönünce benimle biraz daha fazla ilgilenmeye başladı bazen pazar günleri beni alır tenha yerlerde romantizm kokan yerlere götürürdü akşamlara kada
Bluetooth Ile Basladi
Bluetooth ile başladı Herkeze selamlar...Ben önce kısaca kendimi tanıtayım.Adım Sertaç.Ben 17 yaşındayım,İstanbul Bakırköyde yaşıyorum.Esmer ela gözlü biriyim.Vede söylemesi ayıp yakışıklıyımdırda.Herneyse hikayeye başlamadan önce kesinlikle gerçek olduğuna inanmanızı isterim ama tabi bu sizin taktirinize kalmış.Geçen gün evde canım sıkıldı hazırlanıp dışarı çıkmak istedim . Karnımda acıkmıştı baya.Galeriada yemek istedim ve oraya gittim.Bizim evde oraya yakın olduğu için yürüyerek gittim.Burger kingden menü alıp boş bir yere oturdum ve yemeye başladım.Birden telefonuma bluetooth ile me
Pişman Baba
Merhabalar hayatım boyunca ensest hikayelere ilgi duymuşumdur. Her zaman "Sikilecek biri varsa önce ben sikerim" anlayışı ile olaylara yaklaşmışımdır. Zenginim hem de çok çok zengin. Bu zenginliği de her fırsatta kullanıyorum. Yani sizin anlayacağınız elimin altında kadın her an bulunuyor. Ben 48 yaşındayım. Yaklaşık 20 yıldır evliyim. Bu evlilikten 2 kız çocuğum var. Eşim ev hanımı. Kızımın biri lisede okuyor ismi de Esra, Meltem ise Üniversiteye gidiyor. Kızım Esra çok güzeldir. Demokratik bir baba olduğum için hiçbir zaman kızlarıma karışmadım. Esra her zaman mini etek giyer. Kızımın çamaşı
Cadı Kübra 4 - Dolaptan İzleyen
Kuzenini Siken Aşkım Ardayı Dolaptan İzleyen Cadı Kübra Selam millet ben yine cadı kübra size bu sefer aşkım ardanın beni dolaba saklayıp kuzenini siktigini anlatcam ama ismini veremicem cünkü verirsem aşkım arda cadım anneni sikerim cıplak fotolarını internete yayarım dedi olay yaşanalı 7 yada 8 ay oldu bi gün aşkım ardayla oturmuş kral tv ye alt yazı olarak aşk mesajları gönderirken aşkıma aşkım seninle cok mutluyum beni hiç bırakma dedim aşkım arda seni bırakmam sadece beni aldatırsan ayrılırız ve seni bidaha affetmem cadım dedi bense sen beni aldatabilirsin aşkım ama benden gizlemiceks
Olmaz Boyle Birsey Efeman Seri 1
Olmaz Boyle Birsey (efeman seri 1) Bu siteye devamli girip cesitli hikayeleri okuyorum. Ve gercekten cok hosuma gidiyor. Bu nedenle bende basimdan gecen onca olaylari teker teker yazmaya karar verdim. Yazdiklarim hepsi gercektir sadece isimleri degistirdim. Ben hollandada tek basina yasayan bir gencim sexi cok seviyorum atletik bir yapiya sahibim ve yasim 35 ama genc gosterdigim icin genc kizlarla rahatlikla beraber olabiliyordum. Her hafta sonu bir barda muzik yapiyorum. Genellikle Cumartesi aksamlari saat gece 2 de birakip biraz stress atmak icin discoya gidiyorum e nede olsa ha
Sevdadan Sonra YENGEMuc
Sevda`dan sonra YENGEM...ÜÇ Sevdanın kocası Ali abinin gözüne girdikten sonra :)) Yemekten kalktım..Yengem çağırıyordu madem..gitmeli idim..Yengem kızacak diye eve gidemiyordum..aslında Ali ile sabahlamaya geldim ama...Yengem çağırınca bir cesaret geldi..Sevda ile kapıda öpücüklü vedadan sonra yukarı kata çıktım kapıyı çaldım.. Birazdan kapı açıldı...kalbim küt küt küt atıyor..heyecandan, Yengem yana çekildi içeri girdim...Nerdesin bakalım dedi..Yemeğe aşağıda imişsin...Alinin karısını sikiyorsun, rakı ilemi ödüyorsun bedelini lan dedi...Şaşırmıştım..bu kadar açık laflar beklemiyordum
Yengem Harika Bir Kadın
Merhaba ben 16 yasımda hala ilk cinsel tecrübemi yasamamıs biriydim ta o güne kadar yengem harika bir kadındır öle bir kalçası varki onu görüpte bakmayacak erkek tanımam bizim iç çamasırları satan bir dükkanımız var yengemle ikimiz duruyoruz orda ve aksama kadar onu izliyorum yengem tüm çevremizdeki esnafların dikkatini çeken biri o harika kalçalarını göstermeyi harika becerir üstüne hep dar pantolanlar giyer ve iç çamasırları hep belli olur hele bana dükkanda öle göz ziyafetleri çeker ki inanamazsınız o gün dükkana yeni mal gelmişti harika tangalar iç çamasırları akşam saatleriydi malları yer
AMCA KIZINI
merhaba ben Çağlar,19 yaşındayım,amcamın kızı Dilek 17 yaşında çok tatlı bir orospu...Dilek sürekli bize gelir derslerinde ono yardımcı olmamıisterdi, bende ona yardımcı olurdum. Sonrada bana teşekkür edercesine benimle oynaşırdı, bende dayanamayıp benimkini sürterdim, hertarafını okşardım...4 ay önce yine 1 yaşındaki kardeşiyle yanıma geldi. Evde annemde vardı, neyse biz ders çalışmaya başlayınca annem Halamlara gitti. Yarım saat sonra Dilekte dersinin az olduğunu söyleyip kitapları topladı Küçük kardeşi uyuyordu ve orospu yeğenim yine beni azdırmaya başladı.Artık dayanacak gücüm kalmamıştı,
Fadimem
Merhbalar... Ben Mersin`de özel bir şirkette çalşıyordum.orada çalışan fadime ile çıkmaya başladık. daha sonra işte ilişkimiz gelişti ve birbirimizi anlamaya başladık. birgün parkta otururken öpüşmeye başladık.sadece öpüşüyorduk daha fazla ileri gitmiyorduk neyse birgün yine parkta aynı işlerle uğraşıyorduk fadime benim sikimi görmek istediğini ve öpmek istediğini söyledi ve ben şaşırdım.ama bu fırsatı kaçıramazdım ve tamam dedim fadime hemen fermuarımı açtı ve sikimi yalamaya başladı. o kadar acemiydiki sikimi hepsini almıyordu.orada ben ise dayanamıyordum.daha sonra sikimi bıraktıktan sonra
CILGIN SEX
ÇILGIN SEX Biz adana dan 4 erkek ğiz. Bir Gün arkadasın evine onur un okuldan 4 tane kız arkdaşlarını cağırdı.Volkan arkadaşımın evindeydik.arkadaşıma önceden cd makinesinin içine porno cd koymasını istemiştim oda koymuştu.ilk başta kızlara televizyon izleyelim demiştim. onlarda tamam dediler.ilk başta 5 dakika televizyon izledik ve volkan kumandayla porno cd nın olduğu kanalı acmıştı. ve sonra kızlar gülümsedi.niyetimizi anlamışlardı. Ses Cıkarmadılar.biraz izledik.Ve hepimiz coşmuştuk. Artık kızlara baya bi yaklaştık we soyduk onları . goguslerını yalamaya başladık ve herkez artık s
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d83617e6da58593a191238b3fe5f7527.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32