Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Türbanlı Baldızım
İsmim Hakan 3 senelik evliyim. Eşim Nuray 25 yaşında türbanlı fakat oldukçaseksi biri. Baldızım Gülay`sa 22 yaşında. O da türbanlı bu olaylar sırasındanişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların başlangıcına. Baldızım genellikle cuma akşamları bize gelir vecumartesi günüde bizden doğru nişanlısıyla görüşmeye giderdi. Cumartesi günlerieşim akşama kadar, bende öğleye kadar çalışırım. O hafta Cuma baldızım geldievde ablasıyla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odasında bilgisayarınbaşında hafta içi aldığım digital fotoğraf makinesinin özellikleriniinceliyorum. Bu özellikler
FATiH NEDEN SisTi BURAN
FATİH NEDEN ŞİŞTİ BURAN? Selam ben fatih. Geçen sene lisedeyken bir kız arkadaşım vardı.Onun o eşsiz vücudu beni deli ediyordu.Hep onun hayaliyle yaşıyordum.31 çekerken onu düşünmek,porno filimden daha etkili oluyordu benim için. Bir gün dayanamayıp ona tklif ettim.benden önce hiç deneyiminin olmadığını daha fazla samimi olduktan sonra öğrendim.bu beni daha çok cezbediyordu.Derste onunla nasıl ilişkiye gireceğimi yazar,kendisine verirdim.yazdıklarımı okuyunca kendinden geçer ve karşımda boşalırdı. Dersimiz edebiyattı.yanına oturdum.İkimizde dersi dinlemiyorduk aklımız sexteydi.Bir
Otobusteki Sarisin Afet
Otobüsteki sarışın afet merhaba arkadaşlar ben kendi halinde yaşayan bir gencim.yaşım 23.özel bir şirkette çalışıyorum.bir sabah yine işe giderken otobüse bindim.otobüs çok kalabalık olduğundan millet göt göte gidiyordu.benimde önüme sarışın bir afet geçti. önceleri aklımdan kötü bişey geçmedi ama benim küçük oğlan rahat durmadı ve kazık gibi oluverdi.önümde sarışın afetin göt deliğine doğru uzamanya başladı.ellerimde bu arada boş durmuyordu tabiki.bir elimle götünü mıncıklıyor sikimlede götüne sürttürüyordum.kadın bir ara farkeder gibi oldu ama ses çıkartmadı. sonra döndü ve gülümsed
Ac?madan Hepsini Siktim 1. bölüm
Ac?mas?zl?k ve sertlik belki de insan o?lunun do?as?na sinmi? gizli bir güçtür, Ah o erkekli?in tiranlar?n asas? gibi olu?u ve güç! Dinle her ?ey ben otuz ya??na geldi?imde ba?lam??t? muhasebe büromu açm?? i?lerimi bir güzel yoluna koymu?tum. Büroma genç bir elaman da alm??t?m Berk! Bütün hikayenin ba?lang?c? buydu ve her ?ey Berk'in etraf?nda geli?ecekti. Ben tüm bu olacaklardan habersiz kumral tenimde ?l?k bir yaz rüzgar? ile büromda çal???yordum, Berk ise kendi odas?nda 1 ya??n getirdi?i tüm ç?t?rl??? ile sal?n?yor, etrafta dolan?yordu. Hay?r e?cinsel de?ildim elbet hatta hiç e?cinsel b
Trenden Gelen Kadin
Trenden gelen kadın Ben tren hattı üzerinde oturan 30 yaşında bir erkegim. Bu kış kar çok yagdıgı için arabasız trenle kadıköye gelmeye karar verdim akşam gene trenle eve dönerken paltosu içerisinde oturan yeşil gözlü bir kadının bana devamlı baktıgını gördüm ve biraz utangacım ben gözlerimi ondan çektim ama arada bir ona bakmaya devam ettim ama o aralıksız bakıyordu. Karşısındaki yer boşaldı ve bende oturdum inecegim yere 2 durak kalmıştı çabuk olmalıydım nerde iniyorsunuz falan derken dedim tellerimizi alıp yarin görüşelimmi dedim olur dedi ve aradım onu konuştuk ve kadıköye büroma
NERİMAN TEYZEM
 olayı sizlerle paylaşmak isterim.ben o zamanlar 18 yaşındaydım.teyzem ise 35 falan bu arada teyzemin adı neriman.teyzem 5 sene öncebosanmıstı ve cok açık giyinmeye baslamıstı.neyse olaya geleyim sizi daha fazla merakta bırakmayayım.bir gün evde otururken telefon çaldı ve arayan neriman teyzemdi.ve bana gel sana kıyafet aldım dedi.gelip denememi istedi bende tamam deyip teyzemler gittim.neyse teyzemin zile bastım ve kapı açıldı.ben teyzemi görünce şok oldum.teyzemin üstünde dar bir body ve altında ise dar bir eşortman vardı.benim içim bir hoş olmuştu.neyse içeri girdim ve koltuga oturdum.
Abim Ve Dayımla
Merhaba ben 23 yaşında siyah permalı saçlı kahverengi gözlü bronz tenli son derece seksi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire olan annem ve benden 6 yaş büyük olan abimle yaşadığım muhitte flört ettiğim bir kaç erkekle her fırsatta oldukça hoşuma giden ufak çaplı kaçamak sevişmeler yaşıyordum. Ancak bundan 2,5 yıl kadar önce annemin hastanede nöbetçi olduğu bir gece odamda uyumaya çalışırken birden odamın kapısının açılmasıyla üzerinde sadece şort ve atlet olan abimi karşımda görünce bir şey aradığını düşünerek sesimi çıkarmamıştım ki odamın kapısında duran abimin bir s
Iettnin Tadi
Iettnin tadı Slm ben 19 yaşında üniversite1 e giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.kimin yarağı kimin götünde belli değil Bende dayıycam bakıyım noluyo diye birgün birine dayamaya karar verdim.Hatta belki bişeyler olur diye cep telefon numaramı bi kağıda yazdım. Okul çıkışı beyazıttan bakırköye bindim.Eski turuncu-mavi otobüslere binenler bilirler.Arka kapının yanında 4`lü yan koltuklar vardır.Bende kapının yanında olan koltuğa oturdum.Ve kapıyla koltuğun arasına çantamı koydum. Otobüste oturacak yer kalmadı ve 19 yaşlarında,1.70 bo
Hiç Hesapta Yokken
|Selamlar. İsmim Salim. Ben bundan 15 gün kadar önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Diğer anlatılan anılardan biraz daha farklı bir hikaye benimkisi. Ben 28 yaşında bir makine mühendisiyim. Özel bir şirkette çalışıyorum. Şirkette olduğum saatlerde chat odalarında sohbet ederim fırsat buldukça. Bunlar da genellikle sex kanalları olur. Kanalda belki bir aydır bulunuyordum ama daha doğru dürüst kimse ile konuşmamıştım. Ta ki bir gün bir beyden gelen selama kadar. Adının Faruk olduğunu öğrendiğim beyle konuşmamızda benim seyretmekten hoşlandığımı söyledim. O da zaten nickimden bunu
Nalan`ı Hep Isterdim
Bu anlatacagim hikaye gercektir. Taklitlerinden kacinin. Bu olay bundan bir sene olmusdu.Ben 21 yasindayim ve Almanyada kaliyorum. O zamanlar bir temizlik sirketindecalisiyordum. Ayni isyerinde calisan iki kiz kardes var. Büyük olan Nalan evlive bir cocugu vardi. Yasi ise 30 du. Nalanin o siralar kocasiyla arasi hic iyidegildi, (Sonra bosandilar). Isyerinde SIK SIK sohbet eder, sakalasirdik. Benonunla sohbetlerimde hep bir gün onu sikmeyi istemisdirim. Cok güzel degildi ,1.62 boylarinda siyah sacli normal vücut ölcüleri olan biriydi, ama benden 9 yasbüyükdü ve hep benden büyük bir bayani sikme
Zenci Ve Aylanin Ilk Gunahi
Zenci ve aylanın ilk günahı Sevgılı hayranlarım ,hepınıze tekrardan selam,bılıyorum hepınız merak edıyorsunuz magda kım anlatıcam,yalnız kıskanmak yok ona gore!maıl adresımı verdıkten sonra pek cok mesaj geldı korktum valla bu kadar cok penısı kaldırmıssam arkamı kollamalıyım sanırım,pek cok kısı benım cok sevısgen oldugumu dusunuyor ama kocam dısında cok kalıfıye erkeklerle bırlıkte olmayı tercıh edıyorum,bu gıbı erkeklerde cok nadır bulunuyor,ha okuldakı beden hocasımı onunla bır ıkı kez daha bırlıkte oldum,ama can bu sıkılıyor ıste,ne olsa ıkımızın de talıplısı cok....neyse
Cok Canı Yandı
Mrb ben antalyadan ugur sizlerle bu anımı paylaşmak istedim ben 19 yaşındayım ve benim bi sevgilim vardı 16 yaşında hafif etine dolgun esmer sexi bi kızdı bigün buna okuldan kacmasını ve buluşmamızı söledim biraz naz etti ama kabul etti ve sabahtan buluştuk neyse gezdik biraz parka gittik ve kimse olmadığı için ben bunu devamlı öpüyordum eve gidelim dedi evlerinde kimsede yokdu anne ve babası ayrıydı zaten ve evin yolunu tuttuk o önden girdi binaya baktı eve kimse yok dedi ve aşağı inip beni cağırdı merdivenlerden cıkarken sikecem kızım seni siodum ama içimden ve altına bakarak cıkıodum ve gir
Bankada Başladı
Belki inanmayacaksınız ama bu olayı az önce yaşadım ve hemen klavyenin başına geçtim sizlerle paylaşmak istedim. Ben 45 yaşındayım evliyim fakat sizin sayfanızın da müdavimiyim hiç bir hikayeyi kaçırmam. Bugün sabahtan gene yeni hikayeleri okudum ve azmıştım aklıma bin bir türlü şeyler geliyordu fakat bu arada bankaya da gitmem gerekiyordu bilgisayarımı kapadım ve bankaya gitmek için yola çıktım yolda devamlı güzel hatunların popolarına bakıyordum, derken bankaya vardım içeri girer girmez sıra numarası aldım ve tam karşıdaki koltuklara doğru yönelmiştim ki orada oturan bir bayan dikkatimi çekt
Profesyonel Masor
Profesyonel Masör 6 Yıldır profesyonel olarak masaj yaparak hayatımı kazanmaktayım ve neredeyse boş günüm yok diyebilirim. Herşey üniversite sınavında İstanbulda özel üniversiteyi kazanmamla başladı. Eğitim için çok paraya ihtiyacım vardı bu yüzden iş aramaya başlamıştım tabiki öğrenciyken 2 dil bilmenize 1 yıl yurtdışında yaşamama rağmen iş bulamadım, bulsamda o para üniversite kantininde harcayacağım para bile olamazdı. Soğuk bir kış günü içimi ısıtmak için akmerkeze gidip kahve içmeye karar verdim, o gün hayatımın dönüm noktasıydı diyebilirim. Kahvemi içerken karşı masada 35-40 yaşları
Dikmen`de Diktim
Size yazıp yazmamayı çok düşündüğüm bir hikayemi yazmayı istiyorum.Ben Ankara`da bir kamu kuruluşunda çalışan mühendisim. Geçen ayın 22 sinde astraclassic marka arabamla işyerinden çıkıp Çetin Emeç`te bir işim vardı. İştençıkıp dikmen kavşağına döndüğümde bir uno marka arabanın yolun kenarındadurduğunu farkettim. Yardımsever bir kişi olduğum için hemen arabamı arabanınönünde durdurdum. Arabaya yaklaştığımda önce bir köpek havlamasıyla irkildim.Ama sonra onu farkettim. 40 `lı yaşların başında 1.70 boyunda sarışın yeşil gözlüydü. Sonradan onunemekli bir memeur olduğunu öğrendim. Arabasının las
Ateşini Söndürdüm
merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçtikçe yakınlık duymaya ve yengemle beraber olmak için elimden gelen herşeyi yapmaya başladım ve birgün çocuklar uyuyorlar ikimiz tv izliyoz ışığı kapatmıştım ve yanına oturdum elimi omzuna attım ve hiç bir tepki vermedi yavaş yavaş göysüyle oynamaya başladım öyle bir döndükü tarif edemem döner dönmez dudaklarıma yapıştı ve bana dediki ben aylardır bu
Balık Etli Bir Gayım
Ben ankarada yaşayan balık etli bir gayım aslında gay deyildim ama olmam beni daha mutlu etti ben 18 yaşındayım ve bu işe 1 yıl önce başladım arkadaslarım her zaman bana hafif tombul olduğumdan dolayı sen ne sikiilirsin lan diye şaka yaparlardı bir gün arkadasımın evinde oturuyoruz (2 kişi) porno açtı hadi asılalım diye bende tamam dedim sonra gay pornosu açtı önce bir güldük sonra değiştir falan dedim oda la ne güzel kalsın dedi o ara bana şu dolapın altında bir şey var alda bana ver dedi eğildim bakmaya (domalmışım) arkamı döndüm hani dedim o ara götüme bakarken yakaladım la arka tarafa
Halamın Kızı Ile
Slm ben 17 yaşlarında yakşklı bi erkeğim :) bi gün teyzemlere gittik bende teyzemlerde oturuyodum ewde tek başıma benimde teyzemın kızı cok güzeldir hep onu sikmek isdemişimdir ve cearet edpde sikemedim ve birden yanma geldi okan halim cok kötü dedi ve boynuma düşdü bende bu fırsat ona sarıldım göhüsleri cok büyükde 15 yaşına rağmen :) bende beline sarldım ve yavaş yavaş götüne ellemeye porno izlebaşladım ve onunda hoşuna gidiyordu hiç ses cıkarmıyodu nese ismi dilekdi dilek bize gidelim dedim tmm dedi bize gittik ve ewe girer girmez hemen yapişdim dudaklarına ve soydum once ağzına
Özge`nin Ayakları
Ben 19 yasında ilk deneyimimi özgeyle yasamıs bırıyım . Özge sarısın balık etlı bir kızdı. Hava cok soguktu okula gıderken donmustum acaip kar yagıyordu. Sınıfa girdigimde sınıfta bitek özge vardı. Oda buz kesmişti baska kimse yok daha sonra biz eve gitmeye karar verdık.O onumde yururken gozlerımı poposunda ayıramıyordum.sonra dolmusa bındık dolmus tıkıs tıkıstı. Ben özgenin onudeydım.Arkasında ıse 35-40 yaslarında bı adam vardı ve benım özgeme dayıyodu. Özge bundan rahatsız olmustu zaten bi sure sonra ındık olayı bana anlatıyodu. tabıkı benımcadır kurulmustu. defterle gizlemeye calışıyodum. A
Hikaye Değil Fantazi
Kapı çalınıyor açıyorum kapıyı.Mini etek giymişsin.Bol ve bacaklarınıkalçalarını iyice belirginleştiren bir etek.Üzerinde beyaz bir body var.Sütyentakmamissin meme uclarin dimdik belli oluyor.Gözlerimi seni bastan asagısüzmekten alamıyorum.Çok sexy görünüyorsun.Ben gözlerinin içine bakarak"Aşkım?" diye soruyorum.Sen evet diyemeden dudaklarına yapışıyorum ve seniiçeriye çekip kapıyı kapatıyorum.Öpüşüyoruz yiyoruz birbirimizindudaklarını.Benim elim kalçalarına dogru kayıyor.Arkadan elimi külodunun içinedogru sokuyor ve kalçalarını okşamaya başlıyorum ve öpüşmeye devam ederken senikalçalarından k
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/f167253fde6e8b0d23718afd6f0d1759.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32