Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ayakkabı Kölesi
19 yaşındayım istanbulda oturuyorum. Bayan ayakkabılarına ve çizmelerine çok büyük ilgi duyuyorum sizlere başımdan geçenleri anlatıcam. Lise 1 in ilk günlerinde okuldan 3 kızı bizim eve çağırdım çünkü kızların ayakları muhteşemdi ve 3 ünün de ayağında Geoge Hook kolej ayakkabıları vardı.Bi eve gidelim de nasıl olsa bunları yalamanın bi yolunu bulurum diye düşündüm.eve geldik 1 saat falan muhabbetten sonra kızlara bilgisayarı açtım bi tane de araba yarışı oyunu koydum 1-2 bişey ikram ettikten sonra hemen ayakkabılığa yöneldim.İlk önce elime bordo altı kösele fazla kullanılmamış olan ayakkabıyı
Cadirda Sinanla
Çadırda Sinanla Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları ve extrem sporları vardır,,, Bu hikayemde hobilerim sayesinde yaşadığım ilişkiyi anlatacağım,,,Geçen yaz Haziran aylarında olan bir olay,,,okulun dağcılık klübünde kurucu pozisyonda bir vatandaş olarak organize edilen bir tırmanış aktivitesinde Sinan isimli biriyle tanıştım.Klübün üyesi olmadığını ama geziye katılmak istediğini söyledi bende Sinan`ı da aktiviteye dahil ettim. Sinan da 20 yaşında 170 boylarında,hafif dolgun,beyaz tenli
Çok Zevkliydi OooHHHH
Slm gay ciler ben adana dan çağrı,yaşadığım bu güzel ve zevkli hikayeyi sizlerle paylaşmaktan sabırsızım.Neyse fazla uzatmadan hikayeme geçim.Olay şöyle gerçekeşmektedir;ben ve arkadaşım(ismini sölemek istemiyorum) X aynı okuldayız ve çok samimiyiz aynı zamanda da kardeş gibiyiz takii o güne kadar. ben sigara içen biriyim ve bundan ailemin haberi yok ama birgün gene evde içerken babam hiç gelmediği saatte eve geldi ve tabii bende hazırlıksız yakalandım babam beni dövdükten sonraevden kaçtı ben de x`i arayarak onlara gittim.Akşam onlarda kaldım ve aynı odayı paylaştım gece yatklarımızda sohbe
Kocasi Iste Ben Icinde
Selam ben emre 35 yasindayim size basimdan gecen bir olayi anlatacagim.ben komsumun karisini siktim ve ben size nasil siktigimi anlatacagim. komsum aynur hanim 25 yasinda evli siyah sacli.kahverengi gozlu.esmer tenli bir bayandir.bir cocuk dogurmus olmasina ragmen cok guzel vücudu vardi.aynur ile evlerimiz karsi karsiya idi.bizim evden baktiginda aynurun yatak odasi görünürdü.Bazen aynur aksamlari kocasi ile sevisirken kendini camin onune verir kocasida aynuru sikerdi.bende camin arkasindan izlerdim.izlerken kendimden gecer kendimi kocasinin yerine koyarak otuz bir cekerdim.belkide aynur benim
Komşumuz Evli Cemile Abla
Komşumuz Evli Cemile Abla sizlere başımdan geçen güzel bir olayı anlatacağım.yaşım o zaman 19 idi oturduğum daire 1.ci kattı üst katımda 34 yaşında cemile abla diye bi kadın oturuyordu.o bizim uzaktan akrabamızmı ne oluyormuş.cemile abla vücudu diri dolgun bi kadın dı her giyinişinde karşısındakine sanki gelin beni sikin diyordu.ben onu gördüğüm zaman sikim kalkıyor terliyordum ve gidip banyoda otuz bir çekiyordum ona söyliyemiyordum çünkü evli idi.kocası bi iş için şehir dışına gitmişti 1 hafta kalıcaktı içimden diyordum tam fırsatı ama nerde ben de o cesaret sert yüzlü bi kadsın dı.bir gü
Sikildim
Merhaba ben 26 yaşında hoş bir bayanım.size lisede başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum.Sınıfımızda Taha diye çok yakışıklı biri vardı.Daha sonra onla çıkmaya başladım.Fakat çocuk beni bıçak zoruyla taciz ediyordu.Birgün beni taciz ederken resimlerimi çektirmiş.Eğer istediklerini yapmassam bunları tüm inetrnete yayacağını söyledi.Korkumdan onun tüm arkadaşlarına abilerine ve babasına kendimi siktirdim.Birgün onun spor arabasının arkasında beni sıkıştııp sikmeye başladılar.Amımın ve götümün aynı anda sikilmesi çok güzeldi.Sonra beni çırılçıplak bağlayıp bir eve götürdüler ve oraya hapset
Kız Arkadaşım Ve Annesi
merhaba bende başımdan geçen bi olayı burada sizlerle paylaşmakistedim bundan 2 sene kadar önce rusyada yaşıyordum birgün kızarkadaşımla diskoyagitmiştik gece geçsaatlere kadar eğlendik dışarı çıktığımızda saatin çok geçolduğunu farkeetik (bu arada kız arkadaşımın adı ira) ira bana saatin çok geçolduğunu söyledi o geceyi kendi evinde geçirebileceğini söyledi bede kabül ettimeve gittiğizde evde annesi vardı bize yatak açtı ve yatağa girdik ira yatağagirer gizmez üzerime saldırdı ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı ikimizde soyundukve deli gibi sevişmeye başladık ben yatağa uzandım irada üstüme
Tatilde Sex Maceraları
Tatilde Sex Maceraları selam millet ben Kübra ama herkez bana cadı kübra der biz belcikadan türkiyeye kesin dönüş yapmıştık belçikada daha önce bi erkekle sevişmemiştim ama kız arkadaşlarımla ufak kacamaklar yapmıştım erkeklere karşı hiç bişey hissetmiyotdum türkiyeye geldik bodrumdan bitane yazlık aldık evi döşedikten sonra ve izmir karşıyakadaki teyzemi ziyarete gittik teyzem o zaman 21 yaşında cok güzel sarışın bi fıstıktı zengin bi adamla evlenip ayrılmış ve yüklü miktarda para almış bedava para yiyordu yolda giderken üstü cıplak altında bol pantolon olan boxeri yarıya kadar dışarda
Bir Liseli Esmer Kiz
Bir Liseli Esmer Kız Öncelikle herkese merhabalar: iki yıllık evliyim. Ben yirmi altı, karım yirmi dört yaşlarında. karımla cinsel hayatımız gayet iyidir. Çünkü birbirimizle her türlü fanteziyi paylaşırız. karımın adı; Sibel orta boylu sarışın, balık etli gayet hoş bir kadındır. Anlatacağım ilk olay benim liseli kızlardan çok hoşlandığımı söylememle başladı. Cuma günü işten yorgun bir şekilde eve gelmiştim. O da ne sibel’in üstünde liseli öğrenci kıyafetleri vardı. Üstelik saçlarını iki taraftan bağlamıştı. Çok seksiydi. Bütün yorgunluğumu unutmuştum. Elinden tutarak, kucağıma o
TEYZEMİN KIZININ AMI
Ben su an 17 yasındayım bu olay 1 hafta önce oldu ben teyzemlere gitmiştim o gün teyzemle eniştemde carsıya gidecekmiş biz füsunla(teyzemin kızı 15 yasında) yalnız kalacaktık onlarda da bilgisayar vardı teyzemler siz bilgisayar oynayın biz 2-3 saat sonra geliriz dedi tabi benim aklıma direk füsunu sikmek geldi işte olum dedim tam zamanı teyzemler gitti biz füsunla internete giriyorduk füsun bilgisayara ben füsuna bakıyordum ona bakarken benim alet kalktı ben wc ye gidiyorum diyerek ayrıldım ve wc de 31 çektim yeniden içeri geldim füsun bana wc nin deliğinden baktığını söyledi neden dedim zaten
Kira Karsiligi
Ben ogrenciyim ve ev sahibim ayse hanım. kira gunum gelmisti ve ayse kapiya dadanmısti yine. bu sefer icerigirdi ya kirayi vereceksin yada bir caresine bakariz diye bagirdi bana ben caresizdim arasizdim. peki dedim caresi ne diye sorar sormaz soyunup vajinasini agzima dayadi ve `bu` dedi susa kaldim ve birden beni soyarken buldum kendimi ve vajinani yalamaya basladi kacmaya calistim sutyenime asildi ve kopardi adeta parcaladi `ohhhh` `aHhhh` diye inledikce vajinamin icinde dili adeta bir penisce cirpinip ilerliyordu ve bende ona uydu ve goguslerini yalayıp emmeye basladim vajinami agzi
Annem ve yengem seri
hikayeye kald?g?m yerden devam ediyorum. o ak?am ya?ananlardan sonraki gecesi evlere da??ld?k fakat ben yengemlere geçtim. Anneme ; ben birazdan gelirim sen uyu diyerek eve gönderdim. Dha merdivenleri ç?karken yengem dudaklar?ma yap??t? ve öpü?erek ad?mlar?m?z? at?yorduk. Yengem; çok özledim senii art?k amcandan hiç zevk alm?yorumm ?mmm onunla sevi?irken bile seni dü?ünüyorum dedi.. beni dahada ?ehvete getiyordu. en sonunda kap?y? aç?p içeri girdik. yengemin çantas?n? falan yere f?rlatt?m.. boynunu öperek ve ok?ayarak pardesüsünü yere att?m bu arada yengem kendini bana b?rakm?? içkininde ve
Çiçekçide Çalışan Kız
Çiçekçide Çalışan Kız slm arkadaşlar ben çapkın benim olayım vallahi tamamen gercek ben 18 da güzel vücutlu ve cevremin söylediği kadarda yakışıklı biriyim kızlarla hemen kaynaşırım neyse konuya gecelim ben bi reklam ajansında calışıyorum bizim karşı tarafımızda bi çiçekçi var orda calışan bi kız var adı yelda bende 4 yaş büyük ama çok küçük gözüküyo yani benden küçük gösteriyo ben ona nezamandır hayranım hususi cama çıkar onu keserm o dükkanın önünde oturu ken bende hemen gider yanına oturum benim iş yerim ikinci katta neyse birgün bu dükkan önü keyfi yaparken bende yanına gittim bi ko
Alev
Slm ben 17 yaşındayım cok azmıştım ama sikecek kimse yoktu bizim sınıfta bi kız vardı adı alev cok güzeldi ama kimse ona ulaşamıyordu bizim grup onu sikmeye karar verdik ama bu cok zordu bi gün okulda kımse yoktu bilmiyorum ne olmuştu alevle aynı müzik grubundaydık bizim grubu iyice azmıştı özelikle bizim manyak serhat sonra baktık alevle kız arkadaşı niliüfer geliyor biz 5 onlar 2 kişiydi onları müzük odasına götürdük ya bizim böle azmamızın sebebi biz köyde okuyoruz burda kız sikmek cok zor ama artık dayanamadık onları müzük odasında sıkıştırdık baktım birbirimizin gözüne bakıyoruz ben ta
Ilk Defa Akrabayla
Slm okuyucular ben murat 18 yaşında atletik birisiyim bu hikayemem dul teyzemle geçti ben teyzemin bana karşı ilgisi olduğunu biliyordum çünkü teyzem bazen bizim evde kalıyordu birgün teyzem bize kızıyla yatıya kalmıştı normalde benim tv izlediğim yerde yatacaklardı benden hiç çekinmeden teyzem geceliğini giydi ve yatağana yatmıştı ve oda normal sıcaklığın altındaydı ve benim ayaklarım buz gibi olmuştu bende haviften fısıldamıştım ayaklarım üşüdü diye oda yorganın altına uzat dedi bende tmm dedim ayaklarımı içeriye soktum soktuğum anda kalçasını kaldırdı ve ayaklarımı gödünün arasına kıstırmı
Anne Ve Kızı
Bir gün işyerinde işciler calışırken iş yerine bir bayan ve kızı geldi bayan cok muhteşem güzeldi sexidi yaşı 30 vardı kızı 16 yaşındaydı kızını işe sokmak istediğini söyledi bende kabul etim birer cay söyledim annesi Semra hanım karşımda bacak bacak üzerine attı muhteşem bir görüntüsü vardı hatunun mutlaka elde etmeliydim bu hatunu öğrendiğime göre beyinden boşanmış ist. yeni gelmişlerdi kızı da tam bir lolitaydı beyaz tenli 1.70 boylarında harika yeni olgunlaşmış gögüsleri vardı neyse gelelim saadete kızını iş aldım annesini gönderdim kız başladı işe calışırken ben kızı yanıma cagırdım bir
Kızım Hamile 3
|-Saçmalama. Dedi ve netten çıktı. Bende hemen icq yu kapatıp bir oyun açtım. Bu sırada kızımın odasının kapısı açıldı baba akşama ne yemek yiyeceğiz dedi. Dolaba bir bakalım neler var eldeki malzemeye göre bir şeyler düşünürüz dedim. Buzdolabında pek bir şeyler yoktu. Sen bir pilav yap ben marketten et türü birşeyler alıp geleyim dedim ve çıkıp markete gittim. Pakette tavuk türlerinden alıp eve döndüm. Mutfağa girdim ve kızıma yardım etmeye başladım. O pilav yapıp etleri kızartmak için hazırlarken bende güzel bir salata yaptım. Bir yandan da hamileliğin sıkıntılarından, işteki başarısından ge
Çigdemin Götü
Slm arkadaşlar ben ist den yazıyorum bizim bir akrabamızın kızı we benim sınıf arkadaşım çigdem le bir annesiyle bize geldiler annesiyle annem komşuya gidip oturdular. gizeme sende gel dediler gizem yok ben sedatla ders çalışcam dedi ben tabi o zman ban bi şeyler anlatmak istedigini anladım çünkü çok tembeldi çigdem.annemler gitti çigdem mutfakta su içerken ben onun arkasına geçip biraz sürttüm ne yapıyosun dedi naz yapma sende istiyorsun sonra dudaklarına yapıştım daha sonra soydum we o daracık amını biraz elldim sonra benim 19 lugu agzına werdim. sonra yatak odasına geçtik biraz amını yaladı
Amcamin Kizini
Amcamın kızını... annemler bir gün köy e gittiler ben telefon açtım amcam gile amcamın kızından bir kitap istiyecektim.telefonu amcamın kızı nurcan açtı ben ona size kitap almaya gelecem bu kitap varmı diye sordum nurcanda var dedi.evlerine gittim onun aileside gitmişti.içeri girdim bana kitabı vermek için odaya girdi ben de yanına gittim üzerinde çok değil ama mini bir etek vardı. eğildi ben onun muhteşem külotunu gördüm ve tahrik oldum.çıldırır gibi oldum. Ve ona nurcan senin erkek arkadaşın varmı dedim. o bana neden sordun dedi ben ona sen çok sexisin nasıl bir erkek arkadaşın yok dedi
Grup
merhabalar anlatacağım hikaye değil gerçektir.uzun yıllar önceydi ilk defa açıklıyorum eşim ve çocuklar kaynıma kız istemeye gittik ve oldu 6 ay sonra düğün hazırlıkları başladı kız 18 veya 19 yaşındaydı annesinin izni ve imzası alındı nikah yapıldı kaynım askerliğini yeni yapmıştı aralarında 6 veya 7 yaş vardı düğün oldu ve yaz günü olduğu için çocukları bırakıp onları yazlığa götürdüm ben kendi ivime izmire gidecektim 10 gün sonra çocuklar gelip hep beraber tatile çıkacaktık kaynım enişte gitme sende kal ne olur diyordu neden dedim neolur dedi kendisi sessiz ve sıkılgan biriydi neyse tam
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/71c5ab9de9cec99e774379042a5d65dc.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32