Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Gaziantep`te Eşimi Aldattım
GAZİANTEP`TE EŞİMİ ALDATTIM  BEN GAZİANTEP`TEN YAZIYORUM VE SİZLERLE ÇOK ÖZEL BİR ANIMI PAYLAŞMAK İSTİYORUM ;1.85 BOYLARINDA YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL SAÇLI ATLETİK YAPILI 29 YAŞINDA BİR ERKEĞİM  2004 YILININ AĞUSTOS AYI İDİ, EŞİM VE ÇOCUKLARIM YAZ TATİLİ İÇİN GİTMİŞLER,ANCAK BEN İŞYERİMDEN İZİN ALAMADIĞIM İÇİN, DAHA SONRA ÇOCUKLARIN YANINA GİTMEYE KARAR VERMİŞTİM VE EVDE YALNIZ BAŞIMA OTURUYORDUM, EVDE YALNIZ KALMAYA BAŞLAYALI 10-12 GÜN KADAR OLMUŞ VE CİNSEL İLİŞKİYE GİREMEDİĞİM İÇİN AKLIMDAN TÜRLÜ CİNSEL DÜŞÜNCE VE HAYALLER GEÇİRİYOR KENDİ KENDİME ABAZALIKTAN KUDURUYORDUM, BİRDEN EVİN TE
Bitmeyenhikayeler.com
18 yaşındaydıben özel bir şirkette çalışan 20 yaşında bir gencim boyum 175cmdir günlerden birgün iş yerine erken vardım ve odada bilgisarla ilgilenirken temizlikci kız gelde temizlikci kıza günaydın reyhan dedim ve oda bana günaydın diyerek cevap verdi .....REYHAN LA NEZAMAN KONUŞSAM TAHRİK OLUYORDUM .... GÜNLERDAN BİRGÜN YİNE BENREYHANLA GÖRÜŞMEK VE BAKIŞLARINI HİSSETMEK İÇİN İŞE ERKEN GİTTİM . VE REYHANA ÖYLESİNE BAKTIM Kİ NE OLDU ABİ DİYEREKR GÜLÜMSEDİ ... BENDE ONA HEMEN CEVAP VERDİM BANA ABİ DEMENİ İSTEMİYORUM NEDEN DİYEREK CEVAP VERDİ ÇÜN
Tesadüf
Selam arkadaslar ben muratyasındayımbasımdan gecen birolayı anlatıyorum ama cokgüzel birseydi birgün isten cıktım ve eve geliyordumben güngörende oturuyorum neyse yürüyerek eve gelirken saat 12 01 sıralarıydıyavas yavas yürüyordum bibaktım camın birinden bises duydum neyse baktım 17 18 yaslarında bi kızdı bana evde bi esya kaldıracamda bana yardım edermisin dedi benb de tabidedim eve girdim koltukların yerini degistirecekmis neyse degistirdik zil caldı ben bi kave yapayım hemde kapıya bakayım diye gitdi 5 dakka sonra bi baktım biarkadası ile geldi elinde kavede vardı biraz dedirgindim s
Öğretmen Evi
Aysula son yaşadığımız olayın üzerinden 1 yıl geçmişti. Seyahate çıkmıştık. Ege ve akdenizi gezecektik. Gittiğimiz yerlerde birer gece konaklıyorduk. Gece yolda giderken lastiğimiz patladı, saat 01 civarlarıydı ve pek araba geçen bir yerde değildi. Arabayı park edip kalacak bir yerler aramaya başladık. otel, motel her şeye razıydık. Şansımıza bir öğretmen evi çıktı karşımıza. Resepsiyonda ki bey boş odalarının olmadığını söyleyince yıkıldık. Çok yorgunduk. Yukarıda 3 kişilik bir odada tek bir kişinin kaldığını, istersek orada kalabileceğimizi söyleyince hemen kabul ettik. Odaya çıktığımızd
HALE Abla Seni Çok Özledim
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen hale ablayı aralarına aldılar.Bu hale abla gençliğinde koşuculuk yaptığı için harika bacaklara sahipti.kısacık kot şortlar giyerdi.sonra kocasıyla çocuk yapamadıklarını öğrendim çünkü kocası kısırmış.sonra bunlar bi çocuk edindiler.bi gün eve küçük s. ile geldi.yakası baya geniş bi tişört giymişti bide atlet vardı.çocuğu kollarından tutup yürütmek için eğilince göğüs uçları görünüyodu.işte o zaman dağıldım ve fantaziler kurmaya başladım.sonra bi
Çok Hızlıydı
24 yaşında gizli bir gayım,dışarıdan hiç belli olmaz ama sikilmek için yanıp tutuştuğumu çok iyi biliyorum,yine böyle azdığım günlerden birinde internet başında escort gay sitelerini bulmaya çalışırken bulamayınca chat yapmaya karar verdim ve bir sitede aktif gay aramaya başladım ,sikici diye birine mesaj attım ve birlikte sanal sex yapmaya başladık.Yarım saat kadar chatleştikten sonra benim anlattığım fantezilerle sikinin dimdik olduğunu ve bana geçirmek istediğini ve saatin 23:00 olmasının önemi olmadığını arabasının olduğunu ve istersem gelebileceğini söyledi .Ben ona seksi kadın iç çamaşır
Komşumuzun Çorapları
Ben Ankaradan ayak ve çorap dostu Tenrengisever size daha önce bir sürü hikaye yazdım ARKADAŞIN HANIMININ ÇORAPLARI ,SEKRETER KIZIN ÇORAPLARI 1 ve 2 işte bir tanesi daha geliyor size çoraplar için yapmayacağım şey yoktur demiştim hatırlarsanız işte bir başka çorap hırsızlığı daha ..... Bu arada bana mail atan herkese teşekkür ederim özelliklede fundaya........ Bizim sürekli görüştüğümüz benden yaşça bir hayli büyük olan ve bekar yaşayan bir komşum var yaşı 39 ama görenler taş çatlasın 30-31 ancak der o kadar bakımlı yani .... tabi o bakımlı olmayacakta ben mi olacağım bu yaşına rağmen bekar
Okul Arkadaşım
Daha önce sikişmeye nasıl başladığımı anlatmıştım. izmire döndüğümde okulların açılmasına az bi süre vardı. Dönünce sikişgenim Erhanı aradım. Aynı kolejde okuyoruz ve yatılı kalmaya karar verdik. Ailem hemen kabul etti.okullar açıldı. Yatakhane 3 kişilikti ve diğer çocuğun adı Mert idi. Ben önce biraz bozuldum. Cünkü Mert varken rahat sikişemezdik. İlk gece odada yatak muhabbeti yapıyorduk. Erhan yazın olanları anlatmaya başlayınca şaşırdım. Mertin tepkisi beni iyice şaşırttı. Meğer Mertle Erhan geçen kış da aynı odadalarmış ve bütün yıl sikişmişler. Olanları dinledikten sonra Mert ayağa kalkt
Komsummmmmmmm
Slm bnim hikeyem komsumuz figen teyze ile geçti figen teyze 40 yaşlarında dolgun memeli iri kalçalı bir kadındı onunla beraber olmayı herzaman isteniştim ... ailem sık sık seyahate çiktıgı için ben ewde yanlız kalırdım annem beni figen teyzeye emanet ederdi . figen teyzenin eşi çok içerdi.bir gün yine annemler yokken sikisbunlar tartışmişlar figen teyze akşam 11 gibi bize geldi bende içeri cagırdım karsı komsumuz oldugu için hemen ewden çiktıgı gibi gelmiş üzerinde ince bir iç çamasırı wardı içinde birsey yoktu neyse ewe girdik bana anlatabilirsin dedim ne oldu diyae sordum oda sex sor
KÜLOTTAKİ KOKU
Burda yazılanlar nedenli doğru bilmiyorum ama benimki çoooooooook doğru..bu sene ekim ayının başinda Aksaray’daki(niğde) yaşadığım çarpıcı,korku dolu,hüzünlü,hırslı bir anımı paylaşmak istedim.halamın oğlu sezginin sevgi yaşamadan sadece cinsel isteklerini karşıladığı Gül adında bayanla yaşadım anlatacaklarımı..sezgin’in çalışmadığı bi gün gezmek için dişarı çıktık sezgın gül üde davet etmişti.ben gülü daha önce görmüştüm ama bı muhabbetımız olmamıstı.Gül’le cafede buluştuk.hoş bi sohbet başlamıştı.sonra konu döndü dolaştı bana geldi halamın oğlu benım gunduzlerı cok sıkıldıgımı soyledı Gül’e.
Bizim Çocukluğumuz
Bizim çocukluğumuzda hayatımız kasabanın futbol sahasında geçerdi. Saatlerce futbol oynar, sonra da sahanın yanındaki derede çimerdik. O gün yine öyle oldu. Yorgun argın savaştan çıkmış gibi dereye zor düştük. Bu soğuk su bizi hayata adeta yeniden getiriyordu. Biz de ortaokul çağlarındayız daha. Takım kaptanımız Şinasi ile ben kalmıştım derede. Suyun soğukluğu ile üşüdüğümüz için ilerideki yonca yığınına gittik, kuru yoncaların kenarına yattık. Güneş tenimizi ısıtıyor, derimizdeki titreme kızgın güneşle yavaş yavaş kızartılara dönüşüyordu. Şinasi bana dönerek: - 31 çekiyor musun? dedi.- Hayır
Teyzemler Satti Beni 3
Teyzemler sattı beni 3 Satıldığım ilk gün sanki 1 yıl gibiydi. Ikinci gün sabah daha 8 de uyandırdılar. Zaten 4 te uyumuştum. Uykusuzluktan sersem gibiydim. Efendilerim bugün senle çok işimiz var dediler üstünde çok güzel şeyler denicez dediler. Beni bir korku sarmıştı üstüme daracık bir don giydirdiler zincirimi çıkarmadan şimdi bize güzel bir kahvaltı hazırla bakayım köle dediler kahvaltıyı hazırlayıp önlerine koydum tasmamdan tutup beni ayaklarının altına getirdiler açlıktan geberecektim efendim çok acıktım dedim sus lan pis köle deyip ikiside ayaklarıyla vucuduma tekmeyi patlattılar y
Uvey Ablam Ve Ben
Slm arkadaslar anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLDUGU GIBI BEN ALISKINDIM AMA ABLAM NADIR ICERDI O GECE BEN DORT TANE BIRA ICTIM ABLAM ISE 2 TANE ABLAMIN SARHOS OLDUGUNU SEZDIM AMA HERSEY NORMALDI ABLAM BENI DANSA KALDIRANA KADAR HER SEY O AN BASLADI ABLAM DANS EDERKEN BANA SIKISIKI SARILIYORDU BUTUN VICUDUMUZ BIRBIRINE YAPISKTI AMA BEN AKLIMDAN HIC KOTU BIRSEY GECIRMIYORDUM ABLAMIN UZERINDE SIYAH
Heyecanlı Şeyler
İlginç şeyler yapmaya bayılırım. Özellikle beni heyecanlandıran şeyler. Bundan 3-4 yıl önce oldukça ilginç biriyle tanışmıştım. Bu olayı anlatıcam. Biriyle beraber olmayı çok istiyordum. Ama görüp beğendiğim biri olsun istiyordum ve o da beni görüp beğenmeliydi. Bunun için ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım… Önce vücudumu iyicene temizledim özellikle bacak aralarımı bir kız gibi tertemiz yaptım. İçime kızların giydiği külotlardan üstüne de beyaz incecik bir külotlu çorap giydim. Tabii ayakkabıdan gözükmesin diye de kısa beyaz spor çorap giydim üstüne. Daracık ve ince jeanimi de bacakları
Halamla
Merhaba ben 19 yaşındayım.ensest hikaye hiç aklımda yoktu ama birden oldu ve gondermeye karar verdim.bu hikayelerin çoğu yapmacık gibi geliyo ama benimki gercek.bi haftasonu halamlara gitmiştim..orda kalcaktım halam 32 yaşında evliydi.2de çocugu var.o gun eniştem işten gelmişti fazla oturmadı yorgunum dedi halamla kaş goz yaptılar bende çaktım olayı ama anlamamış gibi yaptım.eniştem yattıktan 10 dk sonra halamda yattı yerin hazır uykun gelince yatarsın dedi tamam dedim.çocukar uyumuştu.5 dk sonra bende gittim çaktırmadan sesizce halamalrı izledim delikten.sikişiyorlardı eniştem halamın üstüne
Hamamda
ben su an 33 yasindayim size askerde basimda gecen bir olayi anlatacam pazar gunu carsi izine cikmistim askerde her gun yikanamadim icin hamama gittim iki uc kisi vardi bende zamam gecsim diye gobek tasina yatim on onbes dakika sonra benden baska bir kisi kaldi 19 veya20 yasinda benim boyumda kunye olduyu icin asker oldugumu anlamis yanim geldi abi askermisin diye sordu evet dedim ve sohbette basladik adinin hasan oldugunu soyledi hasan bana abi askerde seks yapmadan nasil duruyorsun zor olmuyormu diye soru soruyor hep seksden konusuyodu bende asker oldugum icin sikim kalkmisti sikimin kalk
ben damla 34 yasındayım 15 yasındayken kardesımle oldum
hıkayemı nasıl baslıcamı bılmıyorum ama kısaca kendımı tanıtayım adım semiha yasım 34 kardesımın yasıda 31 adı ahmet konuya gırmek ıstıyorum 19 sene once 15 yasındaken erkek kardesım 13 yasındaken aramızda gecen bır ılıskıyı anlatmak ıstıyorum ben ve erkek kardesım ahmet aynı yatakta yatıyoruz bırgun bır el hıs ettım bedenımde kardesım ellerıyle amımı oksamaya calısıyordu bende uyuyor numasarı yapıyordum ama ellemesını ızın verdım her yerımı oksuyordu kardesım bende kendımı zor tutuyordum kardesımı bellı etmemye calısıyordum amımı orta parmagını ammmın delıgıne soktu anda uyanmıs numarası yap
?a?k?n
Merhaba arkada?lar, Ben Tuna. 1,75 boyunda 70 kg, siyah saçl?, ye?il gözlü iyi bir fizi?i olan biriyim. Size anlataca??m bu hikaye benim sex hayat?mdaki ilk ad?md?r. Hani derler ya bir tadars?n bir daha b?rakamazs?n i?te o türden. O sene üniversiteyi kazanm?? yeni bir ?ehri ve hayat? tan?man?n tedirginli?i ve heyecan? ile kayd?m? yapt?rd?m. Bu arada yurt ba?vurumda olumlu sonuçlanm?? ve gitmi?ken oraya da kayd?m? yapt?rd?m ve tekrar memleketime dönüp okulun aç?laca?? günü beklemeye ba?lad?m. Nihayet beklenen an gelmi? ve ben hayat?mdaki yeni döneme ad?m atmak için yola koyulmu?tum. 12 saatli
Teyzemin Kızı
Hikayem tamamen gercektir. Önce bunu belirtmeliyim. Teyzemin kızı var, adı sevgi. Çok alımlı bir kızdır. Harika vucudu vardir. Aşağı yukari 9 yaslarında idim. Sevgi ie oyarken bizim evin bodrum katına girmiştik. Hafif karanlıktı bodrum. Sonra sevgi tuvaleti geldigini soyledi. Bende buraya yap dedim, kimse gormez dedim. Oda kilotunu indirdi ve tuvaletini yapti. Hani kadınlar kucuk tuvaletlerini yaparken kısık musluk sesi gibi bir ses gelir ya ben de sesi merak ettim. Sevgi o ses nasıl geliyo diye sordum. O da gene kilotunu indirdi br burdan geliyor dedi. Cocukluk ya birazda elimle amını oksamay
İnşaat
mrb ben Cem..şu anda univ.de de okuyorum..bundan uzun yıllar önce yaşadıgım tecrubelerden birisini anlatmak istedim..iki gunden beri mynete giriyorum ve inanılmaz güzellikte yaşanmış hikayelerle karsılasıyorum..neden bende anlatıp insanlarla paylaşmayayım dedim..bundan yaklaşık 4-5 sene evveldi.. şu anda 23 yasında oldugumu düşünürsek 18-19 yaşlarındaydım o zamanlar..hoş bi sevgilim vardı...ilk zamanlar sevişiyorduk..zaten daha çıkmaya başladıgımızın ikinci gününde onunla öpüşmeye ve sevişmeye başlamıştım..bu da açık bi alanda oluyordu..neyse asıl hikaye bu deil..çıkmaya başladıgımızın sanırım
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/52c2e2dd9e16173e5a657953fa964598.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32