Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Otobüste Annemle
Annemle bir kaç isi halletmek için İstanbul gidecektik.hazırlandık falan annem yol için öyle giyindiği sanki gece klubune gider gibi.Annem sarisin 170 civarı 57 kilo falan birisi.çok sexy vücudu ve yüzü ile manyak duruyor. Annem üstüne dizinin 1 karış üstünde bir etekle uzun kollu bir gömlek giymişti.tabi ben yolla garaja giderken anneme neler yapayım diye düşünüyordum babamda o sırada bizi yetiştirmek için arabanın direksiyonundaydı geldik falan otobüse bindik.ben annemle konuşurken bacaklarına falan bakıyorum ve annemde eteğini biraz daha yukarı çekerek beni etkilemek istiyordu.bacaklarında
KALIN YARRAK VE COCUK ISTIYORUM
ÇOCUK İSTİYORDUM Bu yaşanmış olayı anlatıp anlatmamak konusunda bayağı bir uğraş verdim. Sonunda anlatmaya karar verdim. Ben 22 yaşında sarışın, mavi gözlü 52 kiloda bir bayanım. Kendimi nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Kısacası her dışarı çıkmamda kesinlikle erkekler tarafından iltifatlara uğrarım. Benim eşimde bir kamu çalışanı. O benim ilk erkeğim. Bu zaman kadar ne biriyle çıkmışlığım nede cinsel ilişkim sikisolmuştur. Her şeyi ben eşimden öğrendim. Halende fazla bir şey biliyorum diyemem. Evleneli 7 yıl olmasına rağmen çocuğumuz olmadı. Deniyoruz aslında ama faydası yok gibi. Olmamasının
penis görmek istiyordum ve ..
mrb ilk kez bole yazıyorum cok hycanlıyım bnde kndi aslen denizliliyim kucuk bi mahallemiz sıkı bi ailem ve çok karışan bi abim var kucuk bi yer herkez birbirini az cok tanır bu yuzden hiç erkk ark olmadı minyon tipli olmamdan belkide. lisede guzel sanatları kazanıp orayı bitirip ünversite için basvurular yapıodum ve eskshrde okumaya basladm dindar biri olmk için cok çba sarf ettim benim gibi olan arkadaslarımla kalıodum cinsel olarak çok asırı biriyim çok dusunuodum arada mastrbsyon yapıodum ama cok bastryodum duygularımı dısımda cok tutucuyum ama içimde resmn bi faişe gbydm tecavuze ugr
Ilkti Ama
İlkti Ama.... İstanbulda yaşıyorum Çocukluğumdan beri hem kendi cinsime hemde karşı cinse ilgi duymuşumdur.Şimdi yalnızca kendi cinsime ilgi duyuyorum.Çünkü ilk deneyimimi bir erkekle yaşadım ve sikilmenin tadına doyamadım.Şimdi 22 yaşındayım. Evde yalnız kaldığım zamanlarda hemen soyunur aynada kendimi izlerdim.Ve havuç,muz gibi şeyleri götüme sokarak tatmin olurdum.Ama bunlar artık beni doyurmuyordu.Kendime bi erkek ve gerçek bir yarrak bulmalıydım.Ama kimseye güvenemediğimden bi türlü istediğim yarrağa ulaşamıyordum. Birgün bi alışveriş merkezinde kitaplara bakıyordum ve yanı
Otobuste Inanilmaz Olay
Otobüste İnanılmaz Olay O sıralar pazarlamacı olarak çalışıyordum. Bu nedenle anadoluya gidiyor bir on gün kadar otobüslerle gezip istanbula dönüyordum. Bu sefer son durağım antakya olmuştu. Biletimi aldım yerime oturdum otobüs kalktı. Arkamda bir genç çift vardı ve ufak çocukları. kadın sürekli eşine emirler yağdırıyordu. Çokda güzel bir bayandı. Neyse bayan kocasını arka tarfa uyumayan çocuğu uyutmaya göndermişti. Otobüste epey boş ve yol uzundu. Ben uyumak istiyordum çünkü yorgundum. Herkes uykuya dalmıştı ki benim koltuğun arkasından bir şeyler oynaşmaya başlamıştı. Bayan ayakkabısını
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir delikanlıyım. İş yerim mecidiyeköyde. Neyse hikayemize dönelim. Bir sabah normal herzamanki gibi otobüse bindim sabah olduğu için tıklım tıklımdı otobüs herkez işe gec kalmayayım okula gec kalmayayım diye dolusmustu otobüse. Boyumda uzun olduğu için yavaş yavaş orta kapının olduğu yere doğru ilerledim yaklasık 33 yaslarında bir bayan bana baktı ve gülümsedi bekle yanına geliyorum misali :) Neyse ben hiç oralı olmadım bayan yanıma kadar sokul
Annem
Selam ben size başımdan istemeyerkte olsa ilişkimi anlatmak isti yorum herşey kardeşimin evlenmesiyle başladı yani düğüne iki gün kala başladı kardeşimin evini düzdük kardeşim annemle yaşı yordu annemde bir hafta bende kalacaktı o gece bizim ev bayahı kalabalık tı sahdan soldan gelenler vardı neyşe her keze bir yer bul duk ben balkonda kalacaktı anemde yanıma geldi ben de burda kalayım dedi olur dedim he babamı 5 sene evel kaybetmiştik sahat bayahı gec olmuştu yattık annem le benim başım uc uca deyi yordu dalmış tımki birden annem yanıma geldi ne oldu dedim üşüdüğünü söyledi içeri gir dedim
EŞEKLER EŞEKLE SEX
|BEN HEM ÇİFTÇİ HEMDE MEMURUM ARAZİDE 3 EŞEK 2 Sİ ERKEK DİŞİ EŞEĞİ SİKMEYE ÇALIŞIYORLARDI BENDE ÇOK İLGİMİ ÇEKER HEMAN YANAŞTIM VE BAKMAYA BAŞLADIM İKİ EŞEK DİĞER EŞEĞİ SİKMEK İÇİN BİR BİRLERİ İLE KAVGA EDİYORLARDI BİRİ EŞEĞİN ÜZERİNE ÇIKINCA DİĞERİ ONA SİKTİRMİYORDU EŞEKLERİN YARRAKLARI NERDEYSE YERE DEĞECEK ŞEKİLDE BÜYÜMÜŞ KAFALARI FÖTER HALİNİ ALMIŞ FIŞKIRMAYA HAZIR SİKMEYE ÇALIŞIYORLARDI AMA BİR BİRLERİNİ ENGELLİYORLARDI DERKEN EŞEĞİN BİRİ SİNİRLENDİ ERKEK EŞEĞİN ÜZERİNE ÇIKTI HAYRETLER İÇİNDE KALMIŞTIM EŞEK KAÇMAYA ÇALIŞIYOR AMA BIRAKMIYORDU ENSESİNDEN ISIRMIŞ BIRAKMIYORDU EŞEĞİ BİR TAR
Ameleyle
Ben İzmirli 30 yaşında 1.80 boyunda karizmatik ve gizli bir gayim.Herzaman takıldığım internet kafeye gidiyordum.Yaklaşık 3-4 aydır aynı kafeye gidiyorum.O zamana kadar sadece yanından geçip gittiğim inşaatta beni sikmekten zevk alacak üçgen vücutlu yakışıklının çalıştığından haberdar değildim... Hikayemin başlığından üçgen vücutlu olmayıpta daha kısa yaraklı olanlarla ilgilenmediğimi sanmayın.Benim için 18 cm ve daha uzun yaraklılar ve vücut tipi uzun boylu atletik yapılı sempatik arkadaşlar da uygundur.. Onu internete giderken inşaatta kollarındaki ağır kalasları dışarıdaki tezgaha sıraladığ
Annem Abimle
Annem Abimi Rontgenliyordu Selam ben ece 25 yaşındayım yaşadıklarım ben 17 yaşımdayken başladı o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşındaydı. Ben her zamanki gibi okuldan eve gelmiştim odama geçiyordumki annemi gördüm banyonun kapı deliğinden bakıyordu şaşırmıştım Anne ne yapıyorsun dedim.kızarak git odana dedi . Merak etmiştim ama odama gittim ama aklım takılmıştı tekrar gittim gizlice baktım annem delikten bakarken elini amına sürtüyordu kafam iyice karışmıştı geçer gibi yapıp anneme aa ne yapıyorsun sen anne ya dedim sen karışma buna dedi içerde kim var dedim baban diyecek sanarken abin ded
Özel Fotoğraflar
Merhabalar.Ben Hakan.Fotoğraf sanatçısıyım. Ama sanat şimdilik pek karın doyurmadığı için bunu biraz da para kazanmak için yapmaya karar verdim. Bir gazeteye "Her türlü fotoğraf çekiminiz kendi mekanınızda yapılır" diye ilan vererek işi biraz ticarete döktüm.Daha ilanın yayınlandığı akşam bir telefon geldi. Biraz tedirgin bir genç erkek sesi "Çok özel fotoğraflar çektirmek istiyorum.Bu tür çekimlere gelir misiniz?" diye sordu.Niyetini anlamıştım."Erotik içerikli mi?"soruma utanarak "Biraz daha açık olacak" dedi.Bence mahzuru olmadığını söyledim ve yerini,zamanını tesbit ederek telefonu kapa
Bodrum Macerasi 2
Bodrum macerası 2 Aldığımız güzel tepkiler bizi anımızın devamını da yazmaya ikna etti. Özellikle bizlerle kendi anılarını paylaşmak için gelen E-Mail’lere teşekkürler. Telefonda yaşadığımız maceradan 15 gün sonra Meral’de Bodrum’a gelerek bize katıldı. O gecenin kritiğini yaptık, çünkü hepimiz müthiş zevk almıştık. Meral, ben ve karım uzun zamandır arkadaştık. Özellikle telefonda ona söylediklerimi konuştuk. Beni ağzına almasını söylediğimde önce durakladığını fark ettiğimi söyledim. O da “seni hiç bir zaman bu konumda düşünmemiştim o yüzden bir anda tereddüt
Daracık Göt
Ben 17 yaşında 1,80 boyunda bir gencim hemen hikayeye girmek isterim yengeme olan ilgim bir sene kadardır bir gun abim istanbula giti iş icabı yengem23 yaşlarındaydı tek başına kaldı annem yengemin evinde yat dedi tamam dedim gitim 3gun duşunerek ve hayal ederek geçirdim ve sonunda dayanamadım sikmeye kara verdim kola getirdim eve dedim kola içermisin tamam doldur beraber içelim dedi aldığım azdırıcı haplarla 5tane kolasına boşaltım ve getirdim hepsini işti yarım saat araylan kıvranmaya başladı tuvalete gidip geliyor bende televizyona porno film taktım yengem geldi gurdu biraz şaşırdı b
Bosalirken Sandaletlerini Yaliyordum
Boşalırken Sandaletlerini Yalıyordum Uzun süredir görüşmediğim bir bayan arkadaşımla tesadüfen karşılaştık ve öğleden sonra telefonlaşarak buluşmaya karar verdik.o sıralar kız arkadaşım olmadığı için buluşmamıza mani herhangi bir şey yoktu,fakat sonradan, onun bir erkek arkadaşı olduğunu öğrendim. cinsellikle ilgili bir ilişkimiz olmadığı için sorun olmayacağını düşünüyordum ki,buluştuğumuz an,mevsim yaz olduğu için ve itina ile pedikürlenmiş ve ojelenmiş ayaklarını tüm güzelliğiyle,zarif bir sandaletle sergilediğini görünce müthiş tahrik olmuştum ve beraber dolaşırken başka erkeklerin Bu
İstanbul Ankara Hattında Sex
İstanbul Ankara Hattında Sex Merhabalar arkadaşlar şu an yazmış olduğum yazının hepsi gerçek yaşanmıştır fantazi değildir,Bu olay benim başıma 1.5 sene önce geldi.Levent sanayi mahallesinden gece 01:30 da ankara otobüsüne kız arkadaşımla bindik velhasıl otobüs kalktıktan yaklaşık birbuçuk saat sonra insanların uyuya bilmesi için ışıklar söndü ben kapattım gözlerimi,ne olduğunu anlayamadan kız arkadaşımın elinin benim sikimde dolaştığını hissettim şaşkınlığımı atamadım bu hareketi beklemiyordum,yani düşünsenize otobüs tamamiyle dolu yan koltukta insanlar oturuyor her an görebilir yada hi
Köpeğe Domaldım
Bundan yıllar önce kocamın tayini ile İzmir e taşındık. Doğup büyüdüğüm kasabadan ilk kez büyük şehre gelmiştim. Küçük yerlerdeki komşuluk geleneklerine alışık olduğumdan hemen yan komşumuzla tanışıverdim. İyi bir insandı ve kısa sürede samimi oluverdik. Ailecek de görüşmeye başladık. Yaz gelmişti ve 1 haftalığına köpekleri Jo yu bize bırakmak istediklerini söyledi bende eşim Murata sordum problem değil deyince ben de arzuya olabileceğini söyledim . aslında evde köpek fikri pek hoşuma gitmedi. Gerçi Jo kısa tüylü Labrador cinsi akıllı bir köpekti ama yine de çekincelerim vardı. Gündüzleri arzu
Otobüsteki Kaşar
Ben kocaelide oturan birisiyim.Ben okuldan çıkmıştım belediye otobüsüne binecektim.O sırada herkes işten çıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur.Ben Kalabalığı pek sevmem ve hemen bir köşe bulup kendime yerleştim ayaktaydım çok yorgundum.Bir sonraki durakta düzgün makyajlı fiziği muhteşem dolgun kalçalı,sarışın uzun saçlı bir bayan bindi otobüse.Gerçekten çok güzeldi.Herkes itiş kakış otobüse binmişti kadın rahat değildi.Bende buyurun isterseniz böyle geçin dedim Köşeyi kadına verdim.O da çok seksi bir gülümsemeyle teşekkür etti.İtiş kakış devam ediyordu.Kadınla muhabbete dalmıştık.Bi
SEXI BALDIZIM
SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLERI OLDUGUNDAN ONA FAZLA ILGIM YOKTU TAAAAAKI BENI KENDINE ASIK ETRINCEYE KADAR. BALDIZIM ELVAN INCECIK VE ESMER TATLISI SACLARI SIMSIYAH BELINEKADAR UZUN. GÖZLERI HAFIF JAPONLAR GIBI CEKIK YASI SU AN TAM 21. ÖYKÜM SÖYLE BASLADI : BIZ FIRSAT BULDUKCA ONLARDAYDIK ARADA SIRADA ORADA KALIYORDUK ICIMDEN HIC BIR SEY KECMIYORDU. BIR GÜN SABAH BEN ERKEN KALKIP KALKIP TELEVIZYONUN KARSISINDA KAHVEMI YUDUMLUYORDUM ISTE O SIRADA BALDIZIM ELVAN ICERI GELD
22cm Basıinanılmazdı
|gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya cansıkıntısı ona buna slm yoluyorum biniç geldi ona da yoladım we konusmaya basladık oradanda msneye gectik daha sonra iki lişi olduklarını bursa uludag ünwerstesinde sex videookuduklarını ögrendim isimleri seyhan we özgydi ben kameremı acmıs üzerim de ew çok sıcak oldunda n sortum we atletim wardı hemen benim aletin kabarıklıgı we büyüklügünü fark etiler acıp göstermem istiyorlardı muhabete sex ti tabi bende tabiki ka bul etim we gösterdim sikimin boyu tam tamına 22 cm di b
Abimin Turbanli Karisi
Abimin Türbanlı Karısı.... Merhabalar.Ben İstanbuldan Nahit.Size ağabeymin türbanlı karısı Şennur’dan ve aramızada geçen olaydan bahsetmek istiyorum.Abim 5 sene önce evlendi şennur’la evlendiklerinde başı açıktı ama daha sonradan türban örtmeye başladı.Şennur türban örtmeye başladıktan sonra bana acayip çekici gelmeye başladı. Bazen türbanlı olmasına karşın dizine kadar mini etek giyerdi ama çok nadiren.Şennur’un en sevdiğim yeri külotluçoraplı bacakları ve ayaklarıydı.Onun külotluçoraplı ayak ve bacaklarını hayal ederek çok 31 çektiğim olmuştur.Abimler gittiğimizde gö
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/443b668403a61bcf2ad9aa2530492ad4.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32