Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ah Kiz Kardesim
Ah Kız Kardeşim Merhaba ben yaşamış olduğum bir olayı sizlere anlatmak istiyorum.Bir gün çarşıya gitmiştim ve eve geldğimde evde kimse yoktu. En azından ben öyle sanıyordum,ve odanın birine girdim.Kardeşimin yattığını gördüm ama ne yatıştı.Domalmış bir şekilde ve kalçası bana doğru bakıyordu o anda tahrik olmuştum. Dayanamayıp yaklaştım ellerimi kalçasında gezdirip göğüslerini avuçlarımın içine aldım.Altındaki elbisesini çıkartmaya çalıştığımda biraz müdahale etti,ancak bu benim gücümü kesmadi elbisesini çıkarıp kalçasını hızlı bir şekilde yalamaya başladım, amcığını yalamay
Temizlikçi Nalan Abla
Basketbol maçında ayak bileğim burkulmuş,iç kanama olduğu için kesin yatak istirahatındaydım. O günde evde temizlik var , bende annemi nasıl göndersem de ile yalnız kalsam diye hesap yapıyorum. Nalan abla 52 yaşında,3 çocuklu portakal iriliğinde göğüsler, 110 civarı kalçalar ve orta boylu tam bir balık etli. Fakat bu güne kadar hiç temas olmadığı gibi iş çok zor. Neyse bir şekilde annemi yolladım. Nalan abla işine devam ediyor bende her fırsatta onu gözlüyorum. Hava sıcak olduğu için kısa kollu bir tshirt altında koyu renkli bir tayt var ve vücudu gözlerimin önünde. Benim odaya girince ben ka
Dayı Oğlu
Ben size Kısa bi süre önce yaşadığım bi olayı anlatacam ben ankaradan caner 20 yaşındayım bi gün işten geldim evde uzanmış yatıyodum ve kapı çaldı evdekiler kapıya baktı gelen dayı oğluydu biraz bizimkilerle oturduktan sonra odama geldi zaten saatte geç olmuştu bana porno film olup olmadığını sormuştu bende var dedim ve açtım ve ben uyumaya başladım ve kalktığımda aletimi ağzına almış ve emmeye başlıyordu şaşırdım ipne işinide çok güzel yapıyodu dayanamadım ve ağzına vermeye başladım ve boşalmıştım sonra bunu odada tek başına bırakarak tuvalete gittim bi an kendi kendime düşündüm ve bunu sik
TEYZEME BEŞ DEFA
 ben 23 yaşımdayım ve 45 yaşında olmasına rağmen mükemmel bir fiziğe sahip olan teyzeme bitiyorum. onun göğüslerine oldum olası dokunmak istemişimdir.bir gün kafama koydum ve teyzemlere gittim kapıyı açıp hemen mutfağa gitti. bulaşık yıkıyordu gidip arkasındaki masaya oturdum. onunla konuşurken benim aletle oynuyordum kalçaları beni çıldırtıyordu. aletimle oynadığımı fark eden teyzem pek çaktırmasada utanmıştı benden böyle bir şey beklemezdi ama benim niyetim bozuktu. teyze eniştem öldüğünden beri canın hiç erkek istemedimi diye bir soru sordum ve teyzem hemen tersledi kızdı. bende kalkıp
Annemi Spor Salonunda 1
Annemi Spor Salonunda 1 Slm sizlere daha önce annemin tatil macerasını anlatmıştım. Şimdi İstanbul a dödükten sora annemin yaşadıklarını anlatıcam. Annemle kasım ayında spor salonuna yazılmıştık. Annem sabah gideli sakin olur dedi. Yaklaşık 2 hafta falan olmuştu. İyice alışmıştık. Annemde oradaki antrenör ile bayağı hşır neşir olmuştu. sabahları kahvaltıyı orda ediyoduk. Bir sabah gittik hiç kimse yoktu. Sadece antrenör Mert vardı. Mert 22 yaşında iri yapılı yakışıklı bir çocuktu. Tam annemin tipiydi yani. Neyse gittik annemin üzerinde siyah bir tayt vardı. Tayt götüne yapışmış tangası
Burakin Aleti
Burakin aleti Benim bir huyum vardir.Okulda hangi erkegi begensem onunla yatmak isterim daha dogrusu aletini elime almak isterim.Cogu zamanda basarmisimdir. Birgun okula yeni birisi gelmisti cok yakisikliydi.Herzamanki gibi onu elde etmeyi basardim.Onun yanina gidip onunla tanismak istedigimi soyledim oda benim gibi sexi bir kiza yok diyemedi ve cikmaya basladik.Cikmaya basladigimiz ilk gun onu eve davet ettim. Geldi ama cok utangac birisiydi.Ona oyurmasini ve dus alip gelecegimi soyledim.Banyoya gelmesini bekledim ama gelmedi neyse ciktim ve yanina gittim aletini yalamak elime almak
Komşunun Karısı
Arkadaşlar ilk milli olduğum bu kadın 30 yaşında kulağı az duyan,birazda kafadan sıyırık ama taş gibi olan bi hatun bi kaç kez evlerine yemek götürdüğümde üstünde sütyen altında kilot iş yapıyordu.bi kaç kez rast geldim.birde küçük oğlu vardı birgün gittiğimde ahmet sen şu can a biraz bak ben banyo yapcam dedi bende tamam dedim.az sonra banyodan bi ses geldi ahmet diye şaşırdım.daha sonra gözüm kapalı banyoya girdim efendim dedim sırtımı kesele dei bende utandım ama bi yandanda sikiş var aklımda ve keselemeye başladım.benimki dimdik oldu.yanlışlıkla beline çarptı benimki okşamaya başladı benim
%100 Orgazm
3 aydir duzenli olarak gun asiri spor salonuna gidiyorum. soyunma odalari, muhtesem vucutlara rastlamak icin ideal bir yer. arada yakisikli erkeklere denk gelmek zor degil. stefano da gittigim salona gelen yakisikli bir italyan erkegiydi. italyan erkeklerini bilenler, onlarin ne denli yakisikli oldugunu anlamakta gecikmez. guzel sekillenmis kasli vucudu hemen dikkat cekiyordu. onu, ilk kez, spor giysilerini giymek icin soyundugunda gordum. puruzsuz, kasli gogsu, sutun gibi az killi bacaklari, harika bir yuzu, etli dudaklari vardi. kas yigini degildi, tam kararindaydi her seyi. sadece ince kena
Banyo Ve Daha Neler
a oturan bayan komsumuzu gordum.(bayan komsumuzun ismi Melahet.40yasinda,evli ve 2 cocugu var.kocasi uzak bir yerde ogretmen olarakcalisiyor.)bana bize banyo yapmaga geldigini soyledi ve bende iceri aldim.benbanyoyu hazirladim,bu aradada o, yan odada tv seyrediyordu.banyoyu hazirladikdansonra o banyo yapmaga grcti.bende gectim tv onune.10-15 dak. sonra komsunun benisesledigini duydum ve banyonun kapisina dogru gittim. ben giderken bana onunicin sargi getirmrmi istedi ve ben hemen geri donuponun icin sargigetirdim.banyoya yaklasdigim zaman onun yerde oturub aminin uzerine elini koyupinledigini
Olgun Afet
Mrb ben istanbuldan kaan bir gun unıversite donusu otobuste yası 40civarı bı bayanla goz goze bakısmaya basladım. ilk basta pek bısey olmaz dıye fazla dıkkate almadım ama sonra benı bastan asagı suzdugunu fark edınce bende bakıslarımı onun uzerınden kaldırmadım bı kac bacak hareketiyle istegini belli edince bu gece benimsin dedim icimden ve indigi durakta indim evine kadar takip ettim bi evin onunde durdu ve nereye kadar geleceksin dedi bende lafı yapıstırdım ve sana sahip olana kadar dedim gulumsedi ve hadı gel dedi. eve girer girmez dudaklarıme yapıstı belliki coktandır sex yapmamıs ve cok
Ilk
|Ben 25 yaşındayım sıze anlatıcaklarım 8, 9 sene once olmuş şetler otur dumuz evin yakınında oturan uzak bi akrabamız oyuzden isim kullanmıyorum hani dedimya akrabamız dıye kadın cok rahat davranıyosureklı bızdeler yada biz onlardayız eşi surekli iş gezilerinde ve tek kalmamak icin beni evine carıyo benim icin inanilmaz ona gidicemi duyunca şevincten ucuyorum cocuklarıda olmuyo mevsim yaz dedimya kadın cok rahat evde sadece ikimiz varız oturmuş televizyon seyredıyoruz daha dogrusu ben onu o televizyonu seyredıyo ustunde askılı bi buluz vardı sutyeni meydanda altında kısacık bi şort var kadınl
Esmer Fidan
Esmer Fidan bu hikaye basımdan bundan 2 yıl gecti,universite üçüncü sınıfa gidiyordum,universitemize fidan adında esmer 1,70 boylarda,bakımlı,cok seksi giyinmeye calısan bir kız gelmisti henuz 17 yasınd,ben karakterim geregi oyle acık secik giyinen kızlara pek ilgi duymazdım ama gordum ki onun bana ilgisi var neyse onunla tanıstık ve cıkmaya basladık, daha ilk gorusmemizde bana siznin eve gidelim teklifinde bulundu bende supheler uyandırfı tabi daha 17 yasında kız nasıl olurda benle yatabilir falan die,,neyse onu bizim eve goturdum haliyle ev arkadasım universitediydeonunla yalnızdık ev
Sekreter Olarak Çalışıyorum
Adımı vermek ıstemıyorum. ozel bır sırkette sekreter olarak calısıyorum, patronum ve ıs arkadaslarımla aram cok ıyı. yalnız yasıyorum ve bır erkek arkadasım var. esmer 1.70 boyundayım, fızıgım oldukca duzgun... erkek arkadasımla ılıskım uzun suredır devam edıyordu. ta kı onun benı bır sarısınla aldattıgını ogrenene kadar. dunyam basıma yıkılmıstı, evlenmeden bekaretımı kaybetmek ıstemedıgımden erkek arkadasımla hıc ılıskıye gırmemıstım. bazı geceler bırlıkte yatar uyurduk ama hıc cınsel bırlıktelıgımız olmamıstı, ılıskımıze ve benım bekarete verdıgım oneme saygı duydugunu soyluyordu ve ben onu
Eşimin karşısında Babam
Okuyanlara selam. Babamlarla farklı ilçelerde oturuyoruz. 5-6 ay kadar önce annem ve babam bize gelmişlerdi. Ha bu arada kendimizden bahsedeyim. Ben 32 yaşında 166 boyunda 63 kg ağırlıkta balık etli 10 yılık evliyim. Eşim 38 yaşında 165 boyunda 58 kg. ufak tefek birisi. 8 yaşında bir çocuğumuz var. Babam 1.75 boyunda 85 kg spor yaptığından kaslı vücutlu birisi. Gündüz gezmeye gittiğimizden akşam eve yorgun dönmüştük. Oğlum ve Annem 22.30 gibi yattı. Eşim bilgisayarını almış karşı koltukta internete girmişti. Bende yorgun olduğumdan üçlü kanepeye uzanmış tv seyrediyordum. Babam ayaklarımın
Dominant Sevim
|merhaba adım ahmet çocuklugumdan beri sert dominant bayanlara ilgi duymusumdur 12 13 yaşlarında kadın corapları giyer aynanın karşısında kendime bakardım iri uzun boylu kadınların bana işkence yaptıklarını onların kölesi oldugumu hayal eder kendi kendime tatmin olurdum o yıllarda babamın görevinden dolayı lojmanlarda oturuyorduk karşımıza yeni komsularımız taşınmıştı yeni komşumuz 180 boylarında acık tenlı 75 80 kilo agırlıgında sevim isminde bir bayandı annemle kıs
İlk Zevk
merhaba ben fatma 28 yaşında evli bir bayanım.eşimle seks yaşantım çokiyi ama size anlatacağım bundan bir ay önce yaşadığım zevki anlatacağım. Sabah saat onbir gibi uyandım duşa girdim o arada telefon çaldı bayan arkadaşımacele beni cağırıyordu açeleyle giyindim evden çıktım arkadaşıma gittim. onunişini gördük ama akşam oldu eve gelirken otobüse bindim otobüs çok kalaba idizorla arka kapıdan bindim.biraz sonra arkamdan biri yüklendi baktım gencten birdelikanlı döndüm fakat sürtünme ve yüklenme devam ediyordu bu arada gencinorganı sertleştiğini hissetiyordum kalcalarıma sürttükce hoşuma gitmeye
Yiğenim
Slm mile ben 18 yaşında bir gencim istanbuldayaşıyorum birgün benle yiğenim damda oturmuştuk benim aklımdan kızlar geçiyordu yine banim alet kaltı taş gibi oldum bu gören yiğenim hemen ne oldu mert seninki taşgibi oldu bende hiçç bak oda yaz olduğunda ince bir badiy ve bir kilot giymişti baktim oda azmişti beni sik sende azmişsin bende azmişim rahatliyalımdedi ben once itiraz etim sonra tamam dedim odediki sen goster bende amımı göster yim dedi baktim fermuanımı açtı yarımı eline alıdı ve ben o güzel memelerini birazcık ok
Gay Nasıl Sikilir, İyi Okuyun Kaba Saba Göt&c
Selam, erkek götü sikenler! Siklerinizi kocaman öperek yazıma başlamak istiyorum. Adım Talha, 29 yaşında, İstanbulda yaşayan, kendine ait Cafesi olan, oldukça hoş bir Gayım. Yıllardan beri sikilmiş ve bundan çok haz almış olmama rağmen, Türk erkeklerimizin halen bize yeteri önemi vermediğini, hatta bizi nasıl sikebileceklerini dahi pek bilmediklerini düşünüyorum... Maddi durumum (ailemden dolayı) iyi olduğu için, hatta yüksek tahsilimi de yurtdışında yaptığımdan, bayağı seks
Canım Çekti
Merhaba size hemen hikayemi anlatmak istiyorum bu olay daha henüz iki saat önce gerçekleşti. bizim apartmanın dış cephe boyası için 4 günür apartmanın önünde iskele var. iskele balkon tarafında olduğu için ustaların ne yaptığı ve ne konuştuğu açıkça belli oluyor . zaten uzun zamandır kılsız götümü yardırmak istiyordum ama böyle şeyler hoş karsılanmayacagı için bir türlü cesaret edemiyordum. herneyse ... ... bizimkiler erkenden kaza geçiren komşunun ziyaretine gittikleri için evde tek başıma dineniyordum ki yine 4 gundur oldugu gıbı ustalar calısmaya basladı . benımde canım sıkılmıstı uzun zam
Kaynanam Ve Ben
sizlere daha evvel kaynanamı nasıl siktiğimi anlatmışttım almanyalı kaynanamla artık karı koca gibi olduko günden bu yana deliler gibi sikişiyoruz.kaynanam bir gün kocası evde yokken beni yine çağırdı özledim seni dedi ikimizde hemen banyoya girdik o beni sabunluyor bende onu o hemen benim sikime sarıldı emmeye başladı sadece ağzına başını sokabiliyordu emdi emdi ve beni delicesine ağzına boşaltı spermenlerimin tadını yavaş yavaş hazzına vararak yuttu.sikini içimde istiyorum dedi tekrar yalamaya başladı sikimi benimki hazır vaziyete geldi onu sabunlamak bahanesiyle sikimi götüne dayadım kayna
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/92dfb295a336ffba749705e9641e0948.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32