Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Grup Lezbiyen
Grup Lezbiyen Mrb ben aslı. Almanyada yaşıyorum. Burada doğup büyüdüm. Bir şişrkette muhasebeci olarak çalışıyorum. 1, 80 Buyunda şarışın bir bayanım. Ozamanlar lezbiyenliğe okadar ilgi duymuyordum ama ta ki şirkette sekreter olarak çalışan sevgilim katrin sayesinde. Katrinle ilkin çok iyi dosttuk. Her akşam iş çıkışı yürürdük beraberce. Bir akşam iş çıkışı yürüyorduk. Bana bu akşam bize gelsene dedi, sana bir şey göstereceğim dedi. Bende merak edip kabul ettim. Evlerine gittik kapıyı annesi açtı. Anneside katrin gibi tam bir afetti. Anne kız ikiside 1, 85 boylarında esmerlerdi. Onlarda alman
Fantezimizi Gerceklestirdik
Fantezimizi Gerçekleştirdik Belediye otobüsünde kız arkdaşımla fantezi yapalım dedik. Akşam saat altı gibi iş çıkışı mecidiyeköyden bahçelievler istikametine doğru yola çıktık. Tam da iş çıkışı olduğu için otobüz hınca hınç doluydu, neyse daha iyi ne yaptığımız anlaşılmaz dedik ve olaya başladık. Ben onun hafifçe arkasına geçtim ve yaslandım, tabii bu arada acaba yakalanır mıyız diyorum, hafifçe çevreyi süzüyorum. Baktım hiç oralı olan yok, yürü be aslan diyerekten kalçalarına sürtünmeye başladım. Resmen sikim kazık gibi olmuştu ve eşofmanı delip geçecek diye bakıyodum artık olaya. Bakt
Futbolun Cilvesi
Merhaba benim adim Omer. nerdeyse her hafta bu siteyi okuyorum ve cok seviyorum. Neyse sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. Annemgil Almanyaya gitmislerdi ben gitmedim cunku futbolum vardi.Sonra annemgil dediki Tahiri arada onla beraber yatarsiniz dedi. Bende olur dedim annemgil gitti ,Tahiri aradim geldi. Oturduk,bilgisayar oynadik , gec oldu yatacaktik . Benim yatagim catidaydi ben hep orda yatiyordum. Tahir dediki ben yatacagim burda, bende dedimki ben. Iste biraz boyle tartismis gibi sakadan konusuyorduk . Sonra bebraber yatmaya karar verdik. Yataga girdik, birbirimize arkamizi d
hacer ve ben sex
hacerle istanbulun sıkıcı kalabalığından uzaklaşmak isstedik pikniğe gittik sikiştik. mini eteğini kaldırdım kendi de götü de kalkıyodu.tam bi sarışın bombaydı.beline kadar sarı saçları ve yeşil gözleri sikmek için yeterliydi. Hikayeyi Gönderenin Adı : sexyyyHikayeyi Gönderenin Mail : si_lenny4011@hotmail.com
Bu Kadarda Olmaz
Bu Kadarda Olmaz selam ben izmirden şahin.hemen konuya girelim.benim çıktıgım bir kız var ama ben sırf cinsel tecrübelerimi geliştirmek için birlikteyim.Bir gün arkadışıyla beraber benim kankinin eve gelin dedim.(KANKİ YÜCEL) bizde marketten cola mola aldık beklemeye başladık.eve geldiler.benimki simge kankininkide ümmü.yalnız taş gibilerdi.biz vcd ye porno koyduk.ben yavaş yavaş başladım.yücel biraz utangaç olduğu için geç basladı.ben hemen simgenin tişörtünü sıyırdım.göğüslerini yalamaya başladım.tangasını da çıkardım ve ben de soyundum.yaladıktan sonra ağzına benim aleti vakum gibi
Ablamla Plajda
Ben daha önce ablamı banyo yaparken siktiğimi anlatmıştım. Bu sefer ablamı yazın gittiğimiz yazlığimizda denizde siktim. Annemler acil bir işleri çıktı ve bir haftalığına istanbula gittiler. Ben ablamla izmirdeki yazlıkta yanlızdık. Artık birbirimize alışkındık evde rahat rahat dolasıyorduk. Onu daha önceleri bir çok kez siktiğim için zaten ilk bir kaç gün devamlı sikiştik, degişik pozısyonlar denedik, zevkini çıkarttık. Daha sonra ikimizde sıkıldık evde sikişmekten ve macera aramaya başladık. Geceleri evin balkonun da siktim. Benim aklıma onu denizde sikmek geldi ve bunu ablamada söyledim o
Annem Ve Sucu
Merhabalar ben Osman yeni bir heyecan ile oturdum bilgisayarın başına. Şimdi nasıl anlatacağım boşalmadan bilmiyorum ama deneceğim.Annemi bir kere seviştirmiştim.Amacıma ulaşmıştım peki ama sonra ne olacaktı.Burada mı kalacaktı.Bunlara annem cevap verdi.Tabiki hayır. Tatmıştı bir kere yarragın tadın bırakamazdı.Ona yeni bir erkek bulmam lazımdı.Annemle düşündük ve en iyi sucumuz çırağına karar verdik.Çok yakışıklı değildi ama genç ve yapılıydı.Önce anneme seksi kıyafetler ayarladık. Askılı göğüslerini ortada bırakan bir bluz mini pileli bir etek.Annem bunları giyidi.Bide yetmezmiş gibi 2 beden
Son Pişmanlık
Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendimi derslerime vermıstım.derslerımde çok başarılı olduğum ıcın damla adında bı ogrencı hıc tanımadığım halde yanıma gelip İngilizce sınavı ıcın beraber çalışmamızı önerdi.bana evinin adresini verdi ve bende gecesi ona gitti.annesi kapıyı açtı. Annesinin altında çok dar bı tayt ve ince bı bluz vardı. İyi aksamlar deyip damlayı sordum. Annesi damlayı çağırdı.damlada annesinden bı farkı yoktu.vakit kaybetmeden ders çalışmaya başladık ders çalışırken
Ben Travestimiyim
Merhaba sex hikaye okurlari oncelikle bu siteyi hazirlayanlara tesekkur ederim benim hikayem yok ama ben ne oldugumu bilmek istiyorum benim adim hasan 25 yasandayim soruinuma gelince ben travestiyim harhalde cunku daima kadin kilotlari giyerim goysum olmadigi halde sutyen takarim cevremde bunlari bilen yok yani cevremde bir erkek gibi gorunmeye calisiyorum daaima ama bu yasanti beni yordu herzaman bir tarvestiyle iliski kurmayai hayal ederim daima bir travesti tarafindan becerilmek isterim cunku her musturbasyon yaptigimda gotume birseyler sokarim ya plastik yarrak yada salatalik ama hic bir
Semih Ve Ayla Costu
Semih ve ayla coştu Bu olayın üzerinden iki hafta geçmişti. Eşimle ben ayla ve hakan olayını konuşuyorduk. İnsan kendi kardeşi ile böyle şeyleri yaşamalımı diye bir polemiğe girdik. O sırada da ayla ilesemih bize oturmaya geldiler. Ve konuya kendileride katıldı. Ayla bunun üzerine vallahi onu bunu bilmemm ama inan çok farklı bir durumdu deyince eşimde benim erkek kardeşim yokki ben anlayamam dedi. O zaman değişik bir manevra ie bende erkek kardeşin yok ama kız kardeşin ahu ve eşi ahmet var bu deneyimi ahmet ile yaşa o zaman, hem sen hep demezmiydin ahmet’i kardeşim kadar seviyorum d
Interior Affair
I knocked at the door, despite it being slightly ajar and she said “come in”. I opened it and entered holding the house sketches tightly against my chest to keep my dress straps from falling off too much, and sat in front of her a second after she invited me to. “I’m Veronik, we spoke on the phone” I said excitedly, and looked at her eyes smiling. “I brought everything for you to look at “ I stooped as I suddenly felt a warm chill down my spine, a physical oxymoron triggering a very vivid recollection in my mind of her naked body, wet lips and soft moans …could swe
Ben 23 Kadin 40 Yasinda
Şu anda 34 yaşındayım ve evliyim. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem 23 yaşımda bekarken başıma geldi. bunu şimdi anlatoyorum çünki bu siteye iş yeriden oturduğum bölüm müsaat olduğu için arada bir girer vakit geçiririm ve şimdiye kadar yazmadım ve bu nedenle anlatmak istedi. İşe yeni başladığım dönemlerde sürekli olarak istanbul dışına ithalat/ihracat işlerimiz için seyehat ederdik. Gene böyle bir işin oluğu dönemde İstanbul dışına çıkmıştım, bu bölgede daha önce iş yaptığımız firma yönetici ILM (tabi takma isimi) ile aramızda 20 yaş fark olmasına rağmen aramız çok iyi olduğu için s
PARIS'TE SEKS BASKADIR. BOLUM 4
KARIMIN ARKADASI VE KOCASININ KUZENI Elif, o gece, butun ciplakligi ile bunlari Nihale'e anlatinca, Nihal'de kendi marifetlerini ortaya dokmus. Hakan'in kuzeni 18 yasindaki Metin, universiteye basladigindan beri, Hakan'in son model elektronik oyuncaklari ile oynamak ve beraber Home Theatreda en son macera filmlerini seyretmek icin hafta sonlarini Hakanlar'da gecirir olmus. Nihal, yasananlari Elif'e zevkle anlatmaya baslamis: "(kikirdayarak) Metin'i gayet iyi taniyorsun, 18 yasinda olmasina ragmen, cok daha kucuk gosteriyor, sence de oyle di mi? Hem boyu oldukca kisa, hem de sakallari,
Annemim Kuzeni
Herkeslere slm başımdan öyle tatlı bir anı geçtiki belki de bu adam atıyor diyeceksiniz ama bi düşünün aynı gün 2 kadını siktim bunlar ana kız birinde ensest ilişki oldu diğerinde tecavüz ve en ilginci 2 side benden büyük ve evli! Benim dayım olmadığından annemin kuzenine dayı derim yaşı55 lerde falan !Karısı ise yaşına göre feci olgun! Yengemin adı Nuran`dır! Kızları ise yeni evlenmiş hayallerimin orospusu Damla!Yengemi sikme isteğimi ilk olarak bir gün benim kucağıma oturup bana saçlarını ve yüzünü elletmesi olmuştuki bu olay 1 yıl önceydi!Yengem de benim gençliğimden ve azgınlığımdan yararl
Sinem Beni Delirtti
Sinem Beni Delirtti Bi gün sinemle ben (sinem çıktığım kız) sinemaya gittik ve içeri girdik ilk başlarda filme kendimizi kaptırmamıza rağmen ben sonra biraz azdım ve sinemin bacaklarını okşamaya başladım sinemada az kişi olduğu için çok rahat davranıoduk ve ben iyice zıvanadan çıktım ve fermuarı açıp yarrağı dışarı çıkardım ve 31 hareketlerine başladm bu sahyeyi gören sinem dayanamadı ve büyük bi iştahla yarrağıma sarıldı be az kalsın yutucaktı onra bende bu iş böyle olmuycak deyip sinemi aldım eve götürdüm ancak evde valide vardı ve eve girememiştik ama bizim apartmanın bodrumu vardı ve
Kanadali Cift
Kanadalı çift internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynısını yaptık ve bıze bunu gercek olalarak yapmak istermı sınız dıye sordular ve bızde kabul ettık ve esım ben senın yanında elın adamıyla sevısemem yanlız ayrı odalarda olmalı ılk gun ve sonra alısırsak beraberde yaparız dedı bende tabı olur dedım ve uzun sure aynı cıftle netde seks yaptık ve ızıne aytılaklarını ve turkıyeye geleceklerını ve bu camda yaptıklarımızı gercek olarak yanı obenım esimi sikecekti bende onun esını sikecektik ve ogun g
Kaliteli ve Zevkli Bir İlişki..!
31 Yaşında Üniversite mezunu biseksüelim. Antalyada yaşadığım güzel bir anımı size anlatmak istiyorum. Tek başıma tatil yaptığım otelde akşam animasyonunda bir çift ile tanıştım. İkiside 35 yaşındaydı, zevkli giyimleri, sürdükleri kokular ile beni etkilemişti. Discoda içtiğim 4 tekiladan sonra asansöre doğru yürüdük. Yanımda yürüyen arzu ve Kenan ile asönsöre birlikte bindik. arzunun kokusu beni baştan çıkartıyordu.Asansörden inerken Kenan odalarına gelip bir tane daha İçki içmeyi önerdi. Odalarına girdik. Bir bardak Chivas Regal dan bol buz ile doldurdu. Daha önce bir erkekle aktif ve pa
Parmaklayin Hocam
Parmaklayın hocam Beden hocası benim gibi kızlara torpil yapar sadece imtihan günü esofman giyinmemmizi imtihan ettikten sonra ise tekrar formalarımı giyebileceğimizi söyledi ama ben hocayı ciddiye almadım ve basım derde girdi. Tek esofmansız ben oldugum icin sona bıraktı. Geldi önüme sandalyeyi koydu egilip sandalyenin kenarlarına tutun dedi. Dedigini yaptım birden eteğimi beline cekmesin mi, kilodumu indirdi, utanctan kıpkırmızı olmustum. Sol eliyle sol kalcamı tuttu ve sağ elinin parmaklarını yalayıp emdikten sonra iki parmagını ittirerek makatıma soktu. Beni sikmeyecegini siki
Pompacılar
Bi gun yawuz diye bi arkadasımızn ewindedik o gune kadar yawuzun bole biri oldunu bilmiyodum zaten oda gecenın ılerleyen saatlerınde kendını gostermeye basladı o gun ıcın ıckı almıstık yavuz bn ıcmem sagolun dedı!!bız olayı anlamadık.sora bnm kız arkadasım olan sewgı geldı.sora bız odaya konusmaya gıttık.o anda kapı caldı gelen bızım yan komsumuz olan ve pek te guzel olmayan bı dul du.bızden sıgara ıstedı sora ıcerı atladı.ne oldugunu anlamadım ama yarrak pesınde olduunu sandım.memetın kz arkı gelmedı buda onu ewınden almak ıcın 2 sokak asgıdakı ewıne gıttı.bız 4 kısı kaldık bn zaten kz arkıml
Ahh Sevgi Ahh
Ben gaziantepden 20 yaşında 1,78 boyunda alımlı br gencim bizim üst komşumuz sevginin kızı vardı.birgün sevgilere çay almaya gittim.annem beni oraya gönderdiğimde zevktan u.muştum segilere gittiğimde sevgi kapıyı açtı.mini etek ve üzerinde süper bi sıfır yaka tişort vardı.beni içeriye davet etti hemen girdim içeri geçtik sevgi yorulmuşsun biraz otur dedi.bi soğuk su istedim suyu aldı geldi sonra bana rahatına bak dedi ve içeriye geçti.bende dayanamayıp arkasından gittim sevgi yeni aldığı tangasıyla aynanın karşısında shoe yapıyordu.aman allahım mal 2mm oldu sevgi beni görmüştü utanarak bana ba
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/29086e84ac0c965eceb9211bb79c7f55.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32