Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Amma Güzeldi
|ben bir gün aile dostumuz şefika abla ve eşine kalmaya gitmiştim. o gün de şefika ablanın eşi nöbetçi imiş. şefika abladaki o güzel göt varya beni bitiriyordu. neyse; geç vakitte yattık. ben dayanamayıp şefika ablayı düşünüp 31 çekmeye başladım...!!! ama şefika abla uyumamış ve beni öyle yakaladı. ben de dayanamayıp artık onu arzuladığımı söyledim. oda bana kendine gel dedi ama dayanamıyordum. bir anda üstüne atladım. karşı koymak istesede ona bir anda aletimi verdim. karşı koymak istesede daha sonralardan alıştı ve öyle bir vakumluyordu ki ben kendimden geçtim. ve dayamayıp çevirdim ve amın
Kocam Yaptırdı
Geçen gece dairemizde yalnızdım. Kocam Kemal annesini ziyaret için gitmişti ve geç geleceğini söylemişti. Saat 20:30 civarı kapının çalındığını duydum. Yatmaya hazırlanıyordum ve üzerimde şeffaf, ipekli, kısa bir gecelik vardı. Kapıyı açtığımda oldukça uzun iki tane adamın dikildiklerini gördüm. "İçeri girebilir miyiz?" dedi biri. "Siz kimsiniz?" dedim. "Biz Kemalin arkadaşlarıyız" dedi aynı adam. "Şu anda evde yok, daha sonra gelirsiniz" diye karşılık verdim. "Sanmıyorum, şimdi içeri girmek istiyoruz. Geleceğimizi Kemal size söylemedi mi?" diye sordu. Sonunda diğer adam açıkladı "Ko
Gecenin Bi Vakti
|Artık abazalaığın son doruklarına gelmiştik ben ve emin. Pornolar bizi yatıştırmıyordu. Artık karı sikmeliydik 19 yaşına gelmiştik ve hala sikişmemiştik 31 çekmekten halıyı beyazlatmaktan bıkmıştık. Ve ogün karar verdik madem nazik yolla olmuyo bizde zorla sikeriz. Üniversitedeki kızlardan birini sikicektik adı zaten ve oda biraz orospu olmalıydı. Bu yüzden aslı çok uygundu buna. Hemde sarışın olması bizi daha çok heycanlandırıyordu kaç kere onun ağzına verdiğimi düşünürek akıttım ah.Neyse o gün geldi ve ünüversitenin ilk ılının bitmesinin partisine gittik. Emin ether getirmişti ve küçük plas
Evde Tek Başına
slm ben istanbuldan bir ögrenciyim 18 yaşindayim birgün dersanaden sonraeve geldim evde kimse yoktu odama geçip müzik dinliyordum birden kapı çaldıkapıyı açdıgımda karşimda duran bir kız bizim alt komşunun kızı bana dediki büktencereniz varmı dedi bende bir bakmam gerektigini söyledim istersen içeri geçdedim hemen içeri geçti ben tencereye bakmak için mutfaga gittim aradımtencereyi bulamadım kıza dedim ki en iyisi ben bidaha bakayim dedim içeri gittim5 dakika sonra içeri geldi ve arkadan saçimi okşadı ben önümü döner dönmez 17cmsikimi tuttu ardidan dudagıma yumuldu sonra odaya gittik beni soyd
Nihanın Ayakları
Merhaba fetishturk okurları. Ben bir ayak fetishiyim. Başımdan geçen olayı sizlere aktarıyorum. Amcamın kızı nihan o zamanlar 18 yaşında, bense 19 yaşındaydım. Babaannemlerle bizim evimiz birbirine çok yakındı. Nihan babaannemlere gelmişti. Fakat o gece babaannemlerin başka misafirleri de olduğu için nihan bizde kaldı. Ertesi gün yine bize geldi ve bizim evin çok hoşuna gittiğini ve bizde kalacağını söyledi. Biz geceleri nihan’la aynı odayı paylaşıyorduk. Bir kaç gece sonra aynı yatağı paylaşacağımız aklımın ucundan bile geçmemişti. O gece nihan’la karşılıklı yataklarda yatıyor ve sohbet ediyo
Abla Siken Milf Kardesler
Abla Siken Milf Kardeşler... Selamlar milf kardeşler hayranları... uzun bi süreden sora milf kardeşler tekrar müthiş bir hikayeyle karşınızda.. 17 yaşında olmamıza raamen sex ilahları olduumuzu biliyosunuz zaten... bu sefer ben ve arkadasım, arkadaşımın ablasını sktik.. hemde öle böle diyil... bi gün birlikte arkadaşımın evinde oturmuş play station 2 oynuyoduk.. arkadaşımın ablası ise içerdeydi.. ben tuvalete gitmek için kalktım ve koridorda ilerlerken arkadışımın ablası öykünün telefonda konuştuunu duydum.. çaktırmadan dinlemeye başladım.. öykü gerçekten çok güzel bi kız.. 21 yaşında v
3. Kol İçimde Patladı
3. Kol İçimde Patladı merhaba her insanın gizli bir dünyası vardır benimde herkesten sakladığım bir dünyamı sizlerle paylaşmak ve rahatlamak istiyorum. ben yıllarca gey olayı pasif olmayı arzuladım ama toplumun baskısı bu olayı yapmamama müsade etmedi veya ben o cesareti bulamadım memleketten ankaraya bir iş için gittim ve orada 2 yıl kadar kalmak durumunda idim evliyim ve herkesten sakladığım bu isteğim bende saklı dururken günler aylar ve yıllar geçti bekar odamda geceleri boş durmaz bir faişe tavlar parasını verir ve rahatlardım bulamadığım zaman kendi kendime orgazm olma yolna gider her
Tatilde Abimle
AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDEDİ.BENDE KABUL ETİM İYİYKİDE KOBUL ETMİŞİM.ABİM SORT MAYO GİYİRDU BENDEBİKİNİİ.NEYSE KİRALDIK ABİM ÖNDE BEN ARKADA DENİZDE DOLŞMAYA BAŞLADIK BİR ARAABİM BİZİ DÜŞÜRDÜ JETSKİ TEKRAR CIKNCA E BİÇİM KULANIYOSUN BE DEDİM ŞAKASINA COKBİLİYOSAN SEN SÜR DEDİ BENDE KABUL ETİM ÖNE GEÇTİM VE ABİM BENİM ARKAM GEÇTİSÜRREKEN ABİM BAN GİTTİKCE DAYANIYORDU.VE GİDİKCE ALETİ BÜYÜYORDU BEN DOGALOLRAK KARSILADIM AM ABİM HİÇDE DOGAL DEGİLDİ BENİ AYA KALDIRDI NEDEN OLD
En Güzel İkram
Merhaba arkadaşlar ben Okan. 27 yaşındayım bir kamu kurulusunda devlet memuru olarak çalışmaktayım. Bulunduğum ili yazamayacağım çünkü Marmara bölgesinin küçük bir ilinde bulunmaktayım. Eşim Sema ile 2,5 yıllık evliyim. Sema 168 cm boyunda 54 kg ağırlında kumral (boyalı sarı saçlı) yeşil gözlü öyle çıtır pıtır bir kadındır. Benim başımdan geçen olay yaklaşık 1 sene önce meydana geldi. Ben evlenmeden önce bir çok kez erkek arkadaşlarımla pasif ilişkiye girmiş bi seksüel birisiyim ancak bundan karımın haberi yok. Girdiğim ilişkiler sırasında bana küfür edilmesi beni aşırı derecede tahrik eder v
Yengem - 1
Ben 22 yaşında bi gencim yengem ve kızlarınına oldum olası hastayımdır. Hatta tacizde bulunurken beni anneme şikayet etmişlerdi. Neyse askerden yeni geldigim dönemlerde yengemde bana karşı bi yakınlık hissetmiştim ama daha önce şikayet edildigim için yaklaşamıyordum. Birgün evde otururken canım sıkıldı ve altkata ındim. Yengem evde tekti. Iceri girdim sohbet etmeye başladık. Benim gözlerim bir gögüslerinde bir bacaklarında dolaşıyordu. Yengem ben banyoya giricem sen otur kapı calarsa bakarsın dedi ve odasına gitti. Oturdugum koltuktan odası görünüyordu. Yengem soyunmaya başladı karşımdaydı ona
Ayten
Ayten Ilk olarak kendimi tanıtayım ben ali 17 yaşındayım. Ve antalyada oturuyorum. Evet gelelim hikayemize. Ayten bizim sınıfın en güzel kızıydı ve herkes ona aşıktı. Birgün okulda iken öğle arası tatilinde kantine indim ve sıraya girdim, çok kalabalıktı ve herkes itişip kakışıyordu. Hemen önümde ayten vardı. Bu arada o ana kadar hep ayteniZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzulamıştım ve fırsat bu fırsattı. Ayten yavaş yavaş dayadım. Galiba o da zevk almıştı ki götünü sağa sola sallıyordu. Benimki taş gibi olmuşt
Yengem Beni Seçti
Herkese merhaba.. Bundan 1.5 ay önce 2 haftalığına memlekete gittim. Köyde kalacak yerim olmadığı için halamlarda kalacaktım. Köy ortamını tahmin edersiniz herhalde. Halam 1.70 boyunda 9 yıllık evli ama hiç çocuğu olmamıştı. Kusurun halamdamı eniştemde mi olduğunu kimse bilmiyor. Halam ve yengemlerin evi yan yanaydı.Yengem de 1.74 boylarında, 45 yaşında dört çocuk sahibi bir kadındı. Hem yengem olsun hem de halam olsun şişman sayılacak kadar varlardı. Yengemin üç kız, bir erkek oğlu vardı. kızlarını evlendirmişti. Evde oğlu Mehmet ve eniştemle kalıyorlardı. Köyde 4 günüm dolmuştu. Bir akşam üs
İlk Defa
Mrblar ben ali 21 yasında hukuk eğitimi gören eli yüzü düzgün bi erkegim. 1 Hafta önce başımdan geçen bi olayı sizlerle paylaşmak istiorum. Benim bi teyzem var adı nevin. 42 Yaşında, evli çocuksuz, mutlu bi hayatı olan normal bi akrabama beziyordu taa ki bu anlatacaklarımı yasayana kadar. Nevin annemin aksine daha uzun ve seksiydi. Onu hiç bi zaman bi seks objesi olarak görmemiştim. Geçen hafta saat 10 gibi bize geldi yanında eniştem yoktu. Gözleri ağlamaklı gibiydi. Annemi alıp bi odaya geçtiler ben merak edip hemen onları dinlemeye başladım. Teyzem kısırmış we o yüzden eniştem onu aldatıyo
Kefaşe Fatma
merhaba size ünv. den arkadasım olan fatma ile yaşadıgım sex hikayesini anlatmak istiyorum. ben mimarlık ögrencisi oldugumdan kaşar fatmanın nedense hep gözü o uzun t cetvelimdeydi birgün yanımdan geçerken çetvelime sürttü zaman ilerledikçe bana sürtmeye başladı ve bende masum birisi diye aklımdan hiç kötü şeyler geçmedi ama elini sıranın altında bana bakarak dolma gibi ammına sürtmeye başladı ve saatlerce devam etti ayaga kaltıgında odaracık ammına camdan güneş ışıgı yansırken pantolonunun ıslak oldugunu gördüm ve aniden aletim havalandı havlanınca yereimden kalkamadım, akşam olunca bana yar
Sarı Kız
|Okulda aslıhan diye bir kız vardı ve onu çok seviyorduk. En ufak frikiğine bakıyorduk her zaman sıkışık yerlerdeyken ona sürttürerek geçiyorduk. Onu düşünürek 31 çekiyorduk. Benim adım maho ve arkadaşımın adı ardaydı lise 1dik. Aslıhanın o küçücük götü ve daracık amını hem hayal ediyorduk o mavi gözleri ve sarı saçları çok güzeldi. Okulun kapanmasına 1 ay kala artık okula 10 kişi filan geliyordu. Ardayla ben ise ona karşı olan tacizlerimizi arttırmıştık. Bir gün beden dersi vardı. Ogün bizim erkek beden hocamız gelmemişti sadece kızların hocası vardı ve aslıhan ayağını burkmuştu hocadan izin
Eşim Nilgünüm Benim
|eşim nilgünüm benim üniversitede okurken boş zamanlarımda inşaatta çalışıyordum.babamda mütahit olduğundan babamın inşaatında patronun oğlu olarak kafama göre çalışıyor kafama göre arazi oluyordum.babamların yaptığı inşaatın karşı köşesinde mahallenin kadın ve kızları toplanır sohbet ederlerdi.ben onlardan nilgüne aşık olmuştum.hafif tombulumsu balık etli geniş bol ve hafif kısa etekli çok güzel bir kızdı.oturduğunda kendini pek sakınmadığından çok kere külotunu ben ve işçiler görmüşüzdür.yanındaki arkadaşı canan ondan daha açıktı.onunkinide görürdük ya benim zevkim sevgilimin külotunu görm
ELİFİM
|Neredeyse evde kalmış bekarlardandım. Yaşım 28 olmuştu. Bir dergide yazarlık yapıyordum. İş gereği tanıştığım yazar ilhan ağabey bana evinin tam da karşısında bodrum katta bir kiralık ev bulmuştu. Onun lise sona giden bir kızı vardı. Sarışın çok güzel ve oldukça seksi bir kızdı. Bazen bana bir tas yemek getirdiğinde bodrumda pencereye vuruyor ve eve gelmeden pencereden yemeği veriyordu. Ama o arada o çömeldiğinden bende bacaklarını çok kez görüyordum. Birkaç kez de külotunu görmüştüm. Artık hep fantezilerimi süslüyordu. Bir gün sabah işe giderken onu okula gidiyor görünce ardından izledim. O
Sonunda Becerdim
Sonunda Becerdim MERHABA,,,, Ben 34 yaşında bir işletmeciyim ve elemanımla kurduğum hayalleeri nasıl gerçekleştirdim sizlerle paylaşmak istedim. Bundan 2 yıl kadar önce nazanı işe bir tanıdık vasıtasıyle tezgahtar olarak işe aldık , onu görür görmez nasıl sikebilirim diye düşündüm. Çünkü yaşadığımız bir ilçe ve herkes birbirini tanıyor. Neyse nazan kısa boyuna rağmen çok sexi görünüyordu. Beyaz tenli ve balık etliydi. Mümkün olduğu kadar onunla beraber olmaya çalışıyor pazar günleri iş bahane ederek işe çağırıyordum. Samimiyetimiz iyice ilerledi ama bana abi diyordu bu beni dahada tahri
Dağda Akrabamla Sikiştik
ben 27 yaşımda kocası olmıyan kocasından ayrılan 2coculkluda bir kadınım babamda dul olan bir adamdır biz babamla berabedik 2 yla yakındır kocamdan ayrılmış birbirimizi 2 yıldıurda görmüyorduk kocamla. ve ben babamın evine geldikten bir yıl sonra bile bu olyımız başladı bir gece babamla anlatıyorduk her gece böyle idide bu gece dahada etkili idi bir gece deyişimin gecesi bundan yani bu gece gece yarısı olmuştu babam dul ben dul biz muhabbeti artırdıkçada ilerii leri gittik iyice tahrik olduk insan dul oluncada daha fazla etkileniyor bu işten konuşma canımız istiyordu çok arrtık dayanacak güzüm
ARKADAŞ
|BİR GÜN EVE GİDERKEN HAMZA DİYE BİR ARKADAŞIM VARDI VE SİKERİM SENİ HAA DEDİ BANA TABİ BENDE BEN SENİ SİKERİM DEDİM ODA GEL LEN TARASAYA ÇIKALIM DEDİ VE ÇIKTIK PANTALONUNU İNDİRDİ VE BENDE YARAGIMI ÇIKARDIM VE İÇİNE SOKTUM 2 VEYA 3 DEFA SOKTUM VE BENDEN GÖTÜNÜ YALAMASINI İSTEDİ VE BENDE YALAMAYA BAŞLADIM ONDAN SONRA YARAGIMI YALAMASINI İSTEDİM VE ONDAN SONRA HER GÜN ONUN EVİNİ YANINDAN GEÇMEYE VE ONU SİKMEYE DEVAM ETTİM
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3ce17d2f091f00af44e958f7ca551ec4.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32