Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dugun Gecesi
Düğün Gecesi slm herkese.hikayem gerçek acı ve zevki bereberinde yaşayan birinin hikayesidir. ben sinan.receple üniversiteden tanışırdı.4 yıldır en samimi arkadaşım dostum kardeşten öte biri idi benim için.o da bende evin tek oğlu idik. okul bitti ve herkes memleketine döndü.ikimizinde güzel birer işi vardı.recep zaten okulda iken nişanlı idi.benim de onunda gay ilişki ile alakası yoktu.bu temmuzda düğünü olacaktı.sadıç olarak beni istedidüğüne boluya gittim.ikimizde oldukça uzun boylu yakışıklı gençlerdik.işin ilginç kısmı bende nişanlımla düğüne gitmiştim. herkes düğün günü bo
Alev
Slm ben 17 yaşındayım cok azmıştım ama sikecek kimse yoktu bizim sınıfta bi kız vardı adı alev cok güzeldi ama kimse ona ulaşamıyordu bizim grup onu sikmeye karar verdik ama bu cok zordu bi gün okulda kımse yoktu bilmiyorum ne olmuştu alevle aynı müzik grubundaydık bizim grubu iyice azmıştı özelikle bizim manyak serhat sonra baktık alevle kız arkadaşı niliüfer geliyor biz 5 onlar 2 kişiydi onları müzük odasına götürdük ya bizim böle azmamızın sebebi biz köyde okuyoruz burda kız sikmek cok zor ama artık dayanamadık onları müzük odasında sıkıştırdık baktım birbirimizin gözüne bakıyoruz ben ta
Aylin Abisi Ve Ben
Aylin abisi ve ben Ben 16 yasindayim adim eda. Size basimdan gelen hikayemi anlatmak istiyorum siki tutunun. Ben avustralyada oturuyor. Bu hikaye gecen yaz basimdan gecti. Bi gün disari cikmak icin hazirlaniyordum. Arkadaslarla dondurma yemeye gidecektik. Neyse benim üstümde cok kisa bi mini etek vardi ve arkadaslarla bulusdugumuz yere gittik ama sada arkadasim aylin vardi digerleeeri gelmemisti. Aylin benimle gel dedi ve ben de gittim. Sonra evine göttürdü beni odasina girdik arkadan bana saarildi. Kabarmis amini götüme dogru bastiriyordu ve inliyordu... benimde tabi hosuma gitti. Be
Annemi Götten Siktim
merhaba dostlar annem le bir gün evde yanlızdıkveanenm eve misafir geleceği için yemek yapıyordu ve tencere lazımdı anne beniçağıtrıp bende gittim ve sandalyeye çıjkacam beni tutarmısın diye söyledi bendetabi dadim sandalye verdivenli olduğu için o en üsteçıktı bende bir alta çıkıpellerimle götümden tutarak allatan destek veriyordum ve annem oğluğ sıkı tutgötümde düşecem hald,büki düşecek diye bir şey yoktu ortada ve bende daha sıkıcatutum ve indik daha sonra yardım etmemi istedi ben yardım etmeye başladım mutfakbiraz dardı ve ben sürekli arjasında gidipgeldiğim için kalkmış olanyarağımıonum
Hızlı Kovboy 3
Yatağın ucuna geldiğimizde Sevili yatağa yavaşça bıraktım. Bana yatağa uzan bakalım şekerim dedi. Yatağa uzandım tam sikimin üstüne oturmasını beklerken birden ayağa kalkıp ağzıma oturdu.Hadi bakalım şimdi sende benim sularımı içeceksin. Başka biri olsa iğrenirdim ama bu Sevil için söz konusu bile olmazdı. Sevilin tam ağzıma hizaladığı iyice sulanmış amını yalamaya başladım bu yalama faslı çok uzun süreceğe benzemiyordu çünkü Sevil zaten yeteri kadar ıslanmış ve daha şimdiden ohh lamaya başlamıştı ben dilimi Sevilin amının çevresinde dolaştırıyor sonrada klitorisini yalıyordum. Sevil ise ohhh
Yengem Benim
Herkese merhaba Anlatacigim olay yengemle ilgili Ben daha 12yasindayken yengem ailemize katildi tabi o zamanlarda sexe pek ilgim yoktu dergilerle falan zamanimiz geciyordu .Ama ne zaman yasim ilerledi sex arzularim da gelisti cok utangac bir cocuktum hic bir kiza acilamiyordum cevremdeki tek kadin yengem ve ailemdi bende careziz yengemi arzuluyordum ama onu sikecem hic aklima gelmiyordu belki hepiniz gibi banyoda kilotlarini koklardim 31 cekerdim frikiklerini beklerdim sofra sererken gotune bakardim Zaman gectikce ben aklimi yitiriyordum artik varsa yoksa yengemdi hic bir yere gitmiyordu
Ne Yaptik Biz
Ne Yaptık Biz!.. Mrb anlaticagim olay tamamen dogrudur. Ben dilaver 29 yasinda iki yillik evli bir doktorum. Esim 23 yasinda 152 boyda kapali cekici bir bayandir. Gelir durumumuz cok iyi ve daha cocugumuz yok, ben esim ve ailelerimiz cok tutucuyuzdur oyleki esim ve ben imam hatipten mezun olduk. Bu mutlu hayatimiz devam ederken sex yasantimizda sorunlar baslamizdi artik esimle olmaktan zevk almiyordum degisik seyler istiyordum esimi baska erkeklerin kucaginda dusunmeye basladim. Bu dusunce evliligimin sonu olabilirdi. Ama bu fantezimide gerceklestirmeliydim ve bir plani uygulamaya bas
Minibüste Verdim
meraba ben 18 yaşında genç bir kızım siirt lisesinde okuyorum bir günokuldan dönerken minübüse bindim ve okul dağılışı olduğu içinminübüste yeryoktu ve bende eve geç kakmamam için bindim arkamda okuldan biri vardı adı isecan `dı ve arkadan her sallanışta arkadan baskı yapıyordu onunda hoşunagidiyodu tabi benimde bende kendimi arkaya aletinin üzerine itiyordum gidipgeldikçe ikimizde patladık ve durağa geldik oda benimle indi sonra banaharikasın dedi benden tlf mi ve adresini vrdi aldı evde kimse olmadığı bir vakitseni ararım gelirsin dedi ve bi hafta sonra beni arardı ve hadi gel bekliyorumd
En Yakın Arkadaşımla
Ben 6 ay once gaylere ilgi duymaya baslamıstım nasıl oldugunu merak ediyordum.Birgun dayanamayıp denemeye karar verdim ama birilerine siktirecek kadarda cesur degildim bunun yerine evdeki sus mumlarından birini denemeye karar verdim basta cok garip ve guzel geldi bir kac gun bunu surekli tekrar ettim artık pekte kesmiyordu mum bir gun odamın kapısını kilitlemeyi unutmusum ve o gun yakın arkadasımlarım hasan ve sema paldır kuldur iceri girdiler beni bi an oyle gotu bası acık gorunce sasırdılar bende bi an cok utandım ama sonra gercekleri anlattım ve hasandan beni becermesini istedim yapamam v
Canım Yengem
YENGEMLE 3GÜN SEX ben şu an için 23 yaşında delikanlı bir gencim.hikayemde size yengemle yaşadığım bir anımı anlatacağım.bu olay başıma 3 ay önce geldi ve biz bunu sadece üç kez gerçekleştirebildik.ama üçüde saatlerce sürdü ve ben bu üç seks dolu gecenin üçündende zevklerin en muhteşemini tadarak çıktım... yengem dayımın hanımı ve dayım fransada çalıştığı için uzun süredir türkiyeye gelmiyo.ben sık sık yengemi ziyaret eder ve kuzenlerimle vakit geçiririm.kuzenlerimden biri 16 yaşında ve annesinden sonra sıra onada gelecek.bir akşam yengem kızlarıyla bize gelmişti.gece geç saatlere kadar muhabb
Metro
Metro... Ben 23 yaşında esmer bir gencim. etrafımda birçok kız olmasına rağmen otobüste minibüste dayamayı ellemeye bayılıyorum sadece bu yüzden defalarca araç değiştirdiğim gün sayısı çoktur. Aralık ayıda kar yağmıştı, herkes metrota hucum etmişti bende bu yüzden işten erken çıkıp ford avına başlamıştım. Çenberlitaştan liseli 4 kız bindi hepsinin götü enfesti ben bir anda 3 nün arasında kaldım önce yarağımı ufak ufak sürtüyordum sonra elimi kalçasını okşarken buldum kız huylanmış beni geri itmeye çalışıyor ama ben daha çok itekliyordum sonunda kız zar zor yan döndü eliyle benim alete
Evlilerdi
merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımı işyerine ziyerete gitmiştim. bu arkadsım bana evli çiftler evli çiftlerle sex yasayır demiştı bazende tek m alıyorlar demişdi bende olurmu ya felan dedim oluıyor dedi maynette cinsellik kanalı var deedi bende merak ettim girdim bu kanala adımla girdim nikim adımdı biri selam attı bende selam attım derken adam 40 yasında eşide 35 yasında evli bir çift olduklarından bahsetti bende kendimden bahsettin sohbet güzeldi ertesi gunde sanalda sohbet ettikl onlar bana ben onlara so
Ders Veriyorum
Bundan 2 sene evveldi üniversite sınavlarına hazırlanıyordum. ister okulda ister dershanede olsun benim durumum çok iyiydi. (hele matematik). bu yüzden bir çok arkadaşları çoğu kez matematik çalıştırırım. yine böyle bir günde sınıf arkadaşım esrayla matematik çalışacaktık. genelde ya onların yada bizim evde ders çalışırdık. ailelerimizde tanışık oldukları için bazen ailem le onlara gider,arka odaya gidip ders çalışırdık. Ben ona ders anlatırken .tüm vücudunu süzüyordum.o ise ders dinliyordu soruları yapmaya çalışıyordu. masa basında olduğumuz için bacaklarımız birbirine değiyor
YAKISIQLI Jigoloizmir
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada normla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catılar 2 sıde
Baldızımı Zorla
Baldızımı Zorla Merhaba ben sitenizi ilk defa arama motorundan buldum çok beğendim bende başimdan geçen bir olayi anlatmak istiyorum ben 3 sene önce ortak biriş kurdugum ortagim tarafindan dolandirildiğim için iflasettim evimi satmak zorunda kaldim şimdi kayin validemlerde kaliyorum birgün akşam sabahlamaya kalmiştik işyerinde işin bitmesi gerekiyordu evde baldizim dişinda herkes çalişiyordu ben işim bitince 2inci gün izin verdiler eve gittim sabah olduğu baldizimin uyuduğunu düşündüm kapiyi kendi anahtarimla açtim ve bir banyo yapar uyurum diye düşündüm tam banyonun kapisini açtim ki n
Kardeşim Harikaydı
BEN 20 KARDEŞİM ARZU 13 YAŞINDA 7. SINIFA GİDİYORDU KARDEŞİMLE ÇOK İYİ ANLAŞIRDIK BENİ ANNEMDEN BİLE ÇOK SEVERDİ.ONA KARŞI YANLIŞ ŞEYLER HİSSETMEZDİM TAKİ O GÜNE KADAR BİRGÜN OKULDAN GELDİ BENDE KOLTUĞA UZANMIŞ TV SEYREDİYORDUM ABİ MATEMATİKTEN 80 ALDIM DİYEREK KUCAĞIMA ATLADI AFERİN DİYEREK YANAKLARINI SIKMAYA BAŞLADIM ODA BENİ GIDIKLAMAYA ÇALIŞIYORDU ONUN ÜZERİNDE OKUL ETEĞİ BENDE ŞORT VARDI ÜZERİME ATLARKEN ETEĞİ SAVRULMUŞ KUCAĞIMDA SANKİ KİLOTUYLA OTURMUŞTU İÇİM BİTUHAF OLMUŞTU HEM BENİ GIDIKLIYO HEMDE POPOSUNU OYNATIYORDU YAVAŞ YAVAŞ BENİMKİ KALKMAYA BAŞLAMIŞTI FARKETTİRMEMEYE ÇALIŞIYORDU
Begum
Begüm...... slm arkadaşlar size yoladıgım hikayem yayınlanınca bir tane daha yollayayım dedim..ben 27 yaşında müzikle ugaraşan adanadan biriyim şimdi hocalıkda yapıyorum hikayemde böyle başladı zaten.... birgün 18 yaşlarında bir bayan beni cebimden aradı ve benden gitar dersi almak istedigini söyledi bende kabul edip ev adresini istedim ve derslere başladık...aradan zanan geçti....bu arada ben yalnız yaşıyorum... bir gün kapı çaldı bende kim derken bir baktım kapıda begüm ögrencim hayırdır derken aglayarak girdi içeriye bende teseli için sarıldım bu anlattıkça açıldı meger erkek arkad
İLK DENEYİM
LİSEDE OKUYORUM 16 YAŞINDA BİR BAYIN. TAM AZGINLIĞIMIN ÜSTÜ TAŞI TELECEK HALDEYİM AMA SEX YAPACAK BİRİNİ BULAMIYORUM.TATİL İÇİN KÖYDEYİM ETRAFA ŞÖYLE BİR GÖZ ATTIM BİR DE NE GÖREYİM?BİZİM KOMŞUNUN KATIR AMINI AÇIP KAPAYIP DURUYOR.BU BENE OLDUKÇA TAHRİK ETTİ.AMA GÖZDÜZ OLDUĞU İÇİN İÇİM CIZ ETTİ.AKŞAMA MUTLAKA SİKMNELİYDİM. AKŞAK KATIRA YANAŞTIM.AMA KORKUYORUM ÇİFTE ATAR DİYE YAVAŞCA AMINI PKŞAMAK İÇİN ELİMİ ATTIĞINDA KATIR HEMEN MAYISTI.ALIŞKINMIŞ MEĞER.AYAKLARIMIN ALTINA BİR SANDIK KOYDUM YAVAŞ YAVAŞ YARAĞIMIN KATIRIN SULANAN AMINA SÜRTMEYE BAŞLADIM. KATIR AMINI AÇIP KAPAMAYA DURDU İÇNE GİRDİĞ
BesiliMisafir
Besili Misafir Babam ben küçükken öldüğünden dolayı, ilkokul sonrası devlet parasız yatılı imtihanını kazanarak yatılı olarak okumak için bir iç anadolu bölgesinin iline gitmiştim. Annem de senede bir iki defa beni ziyaret eder ve genellikle öğretmenlerimin evinde kalırdı, çünkü yanlız bir kadını bütün hikayeler... HIKAYE MENÜ Ensest HikayelerEvli CiftlerFetis HikayeGay HikayeleriGrup SexHayvanlarla SeksIs Yerinde SeksKisa HikayelerKomik Sex HikayeleriLezbiyen SexPorno HikayelerTaciz HikayeleriTecavuz HikayeleriUlasim AraclariYaslilarla Seks LINKLER Kal
Delicesine
Delicesine.. selam ben başımdan geçen ve beni çok etkileyen bi layı anlatağım... önceleri çok utangaç biri idim bi kızın karşısında donupkalırdım bi gün derslerim düzelsin diye komşunun kızı ile ders çalışmaya başladık.Zaman geçtikçe onun karşısında utangaçlığımgan sıyrılıyordum. Yine birgün evlerine gittim annesi ve babası evde yoktu ben o an heycanlandım bir kızla evde tek başımaydım bu bile beni heycanlandırıyordu ders çalışmaya başladık ama kendimi veremiyordum sürekli göğüslerine bakıyordum penisimin kalkmasına engel olamıyordum daha sonra dersi bırakıp televizyon izlemeye başlad
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/ffe37b3af765b488b452d6e92f6d5e34.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32