Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ah Baldızım Ah
ben 24 yaşında uzun boylu birisiyim bir başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim birgün baldızım elif çrşıya gidiyordu ve benimle karşılaştı sorduğumda evde sıkıldığı için çarşıya çıktığını ve dolaşması gerektiğini söyledi peki dedim inanın elifin vücudu ve kalçalarını çoğu kez hayal ederek 31 çekerdim ve boşaltırdım kendimi onu izlemeye başladım ve izlediğimde onun bir cd satan dükkanan girdiğini gördüm ve elinde tam 5 adet cd vardı elindekilerle birlikte eve gitti ve evde herzamanki gibi hiç kimse yoktu veyanlızdı kapının aralık olduğunu gördüm sonra biradaha araladım ki neler göreyim
Fantezitorler
Fantezitörler Ben 18 yaşında bir erkeğim. Ben ve kardeşim bir gün sahilde yürürken kızlardan usandığımızı konuşuyorduk ve kızlara bir oyun oynamanın zamanı geldiğini düşünmüştük. Kardeşim direk atladı.. Bunları sikip video ya çekmemizi sonrada tehditle bütün arkadalarımıza siktirtmemizi söyledi. Bence iyi bir fikirdi. Bu arada kardeşim 16 yaşındaydı. Benim sevgilimin adı gülşah onun sevgilisinin adı isemerveydi. O sevgilisini bende sevgilimi birgün alıp bunlara ikna etmeye çalıştık. Başarmıştık!! Bir kaç gün sonra sevgililerimizi beklerken kamerayı yatakodasına yerleştirdik yeni yıkanmış
PAYLAsIMLI EVDE OLANLAR
PAYLAŞIMLI EVDE OLANLAR Hayat her şeyiyle devam ediyor. Bazen güldürürken bazen de hiç beklenmeyen bir zamanda sizi olabildiğine ağlatabiliyor. Bazen tek düzelik varken bazen de size farklı renklerden oluşan bir heyecan sunabiliyor hayat...İşte böyle bir renkli olayı sizinle paylaşmak istiyorum. O günlerde biraz can sıkıcı olaylar yaşamaktaydım. İş yerinde değişik problemler vardı. Benimle ilgili olmasa da ağrıyan bir parmağın diğerlerini de ağrıtması gibi bir şeydi bu, iş arkadaşlarının problemi bizi de etkiliyordu haliyle. Yine o günlerde masaj işine de pek gidemiyordum. İş yoğunluğu
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kucağında zor yer buldum yolda ilerledikçe kardeşim kıpraşmaya başlayınca baya bozuldum arkaya dönerek sert sert bakınca ya abla ayaklarım ağırdı arasıra kalk otur dedi benimde ayaklarım nefes alsın deyince kendisine hak verdim ve arasıra kalkıp oturmaya başladım ama her oturuşta siki götümü dahada zorluyordu bunu normal görmeye başladım nede olsa o bir erkekti ve istemedende olsa benden etkilenmesi normaldi anormal olan benim onun kucağında olmam di
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk selam ben kaan 21 yasinda sexy bir p im..istanbulluyum... vucudum genelde beyaz parlak ve tuysuzdur kalcalarim genis ve yuvarlak fazla kadinsi olmayan birrisiyim..bugune kadar sadece 1 defa sex yaptim 2 sene once ama yaladigim yarragin tadi damagimda kaldi..ilgili genlde 22 28 yas arasi bakimli actiw ve ap olanlar cekiyo tabi ki vucudu sexy ve duzgun tipler.... banyoda kopukler icinde sex seviyorum parlak ve sexy olan vucuduma body cream suruyorum bu bedenimid aha da sexy ve parlak yapiyo fazla kadinsi degilim ve kadinsi tiplerle bi8rlikte olnalri se
İlk Tecrübemiz
Selam ben aykut eşim yasemin .beş yıllık evliyiz ve iki çocugumuz var.evlilik artık monoton bir hale gelmişti.anlatacagım olay 2003 yılında basımızdan geçti.yaseminle düzenlibir sex yaşantımız yokyu.ilişki sırasında eşim --Bana fahişe de diye fısıldıyordu ben ise ona başkalarıyla beraber olmak istermisin diye soruyordum Yaseminin bunu istedigini biliyordum.arayışa koyuldum ve internette bizim gibi duşunen eşlerle tanışmaya başladık.önceleri telefonda görüşmeye başladık .kendimize en uygununu bulmaya çalışıyorduk.ve birgün mersin den bir çift ile buluşmaya karar verdik.onlarla real de buluşa
Türbanlı Yengem
|Adım Murat ailemle İtanbulda yaşıyorum.Abim İşi icabı Bursada yaşıyor, abim beş yıldır evli, yengemin adı Hacer, yengemle aynı yaştayız.Yengem kapalı ve geleneklere önem veren bir insan. Bu yaz tatil için abimin yanına Bursaya gittim. Ben Bursaya gideli henüz üç gün olmuştu abim işi icabı iki haftalığına Diyarkakıra gitti, koca evde yengemle başbaşa kaldık,açıkcası yengemin kapalı olması ve adetlere sıkısıkı bağlı olmasından dolayı aklıma beraber olmak hiç gelmemişti taki anlatacağım gerçek olaydan sonra, bunuda sizlerle paylaşıyorum. Abim gideli ikinci günün sabahıydı yengemle kahvalt
KARIM BENİ BECERDİ
|Karımla beraber istanbul da alman çift ve onların arkadaşı ile yaşadığımız grup seks partisinden sonra Antalya ya döndük.O müthiş geceyi hala unutamamıştık.Yaklaşık bir ay kadar sonra işten çıkıp eve gitmeden bir arkadaşla bir cafeye gidip biraz içtik.Saat 8 gibi eve geldim. Kapıyı açıp içeri girdim.Karım ortalarda yoktu.Banyodan su sesi geliyordu.Delikten bakınca karımın amının üzerindeki kılları traş ettiğini gördüm.Karımın kılları bayağı uzamıştı.Yavaş yavaş kılları kesiyordu.Ben her zaman amının üzerinde hafif kıl olmasını istediğim için özenle amını traş ediyordu.Amının üzerinde üçgen bi
Şişman Yengem
|merhaba ben size amcamın karısı ayşeyi nasıl siktiğimi anlatacağım yaz tatili için izine memleketeydim hava sıcaktı ev ahalisi topluca komşunun oğlunun nişanına gitmişti ben evde tv seyrediyordum kapı çalındı açtım yengem bana annemi sordu ben evde yok nişanda dedim bana sen yemek yedinmi dedi hayır dedim hemen içeri gelip mutfağa giti bende birşeyler hazırlıyordu ben arkadan ona bakıyordu gözüm götüne takıldı büyük yan basenleri çok genişti üst tarafa baktım ince tişört altında beyaz sütyeni beli ediyordu ayağı kalktım sikim kazık olmuştu yengewme arkadan sarılıp enseden öptüm bana dur ne
Annem Ve 5 Kız Kardeşim
herkese selamlar inanmamakta serbestsiniz ben başımdan geçen olayakıllara zarar. bundan 5 yıl önceydi veben çok şirin olan kasabamızdaoturuyordum 1999 yılı temmuz ayının ilk haftasıydı saat 13 civarı ineklere yemvermeye ahıra gitmiştimki ahırdan gelen sesle irkildim sonra annemin her zamankigibi hayvalara söylendiğini zanettim ama içeri girdiğimde annemi bizim eşeğin okoskocaman yarağının altında görünce çok şaşırdım oda beni görünce irkildi vekız kardeşlerime hatta kimseye bir şey söylemeyim diye yalvardı bende onakimseye söylemem ama şartım var dedim ne olursa kabul ediyorum dedi. hemensikim
Ilk Deneyim Diğer Hepsinden Güzeldi
Henüz liseye yeni başlamıştım tam ergenlik dönemim olduğu için cinselliğe fazlasıyla ilgi duyuyordum. gözüme bi kız kestirdim kızın yüzü bebek gibiydi adeta onu neyse ben buna çıkma teklif ettim çıkmaya başladık zaman geçtikçe birbirimize ısınıyorduk bazen küçük kaçamaklar yapıyorduk neyse ben kızı bi gün eve davet ettim annem ve babam il dışına çıktılar ev boştu tabi herneyse davetimi kabul etti ben sabırsızlıkla o günü bekliyordum neyse eve geldi oturduk nescafe falan içtik beraber sonera ben onun nescafe bardağını elinden aldım masaya koydum ve yanağından öpmeye başladım sanki oda istiyordu
Koca Gotlu Teyzem
Koca Götlü Teyzem..! Ben 25 yaşındayım. Şu anda izmir de oturuyorum ama olay iztanbulda ve 2 sene önce geçti. Ben küçükkende teyzemi çok beğenirdim. Hep onu hayal eder masturbasyon yapardım. Kocası ben doğmadan ölmüş. Hep onu sikmeği hayal ederdim ve siktim. 2 sene önce izmirden istanbula geldim ziyarete dayımlara geldim evde kimse yoktu bende teyzemlere gittim kapıyı çaldım (teyzemlerin evine kapıcı osaatlerde çöp almaya gidiyormuş) teyzem sadece kafasını uzatıp çöpü verdi beni görünce a senmiydin dedi gel dedi içeri girdim teyzemde garip hareketler salona yöneldim televizyon
Şekercanın Maceraları
İTİRAF VE ANILARIM Arkadaslar ben yazılarınızı okuyup etkilendim. Kendim Kafkas kökenli olmama ragmen gerçekten sizinki kadar güzel birkaç anım var. Benim bir fabrikam var ve işlerim Allahın izniyle yolunda ancak işlerimi yöneten Ah..t isminde yakın akrabamla işim rahatça sürerken bana da bol bol vakit artıyor. Bende ara sıra iş seyahati diyerek A�p ve benzeri şehirlere gidiyorum buralarda hoş vakit geçirebilecegim bayanlara rastlıyorum bunlardan birini size yazıyorum. Bir gün yine a�p te işim vardı burada bir bayanla tanıştırıldım benden iş konusunda yardım istedi evli
Yengem Abimle kavga etmişti
Benim adım Kemal, Lise 3 nci sınıfa geçtim. Şehre 15 km uzakta bir köyde Ailemle, annem,babam, abim, yengem (abmin karısı), küçük kardeşim ve küçük kızkadeşimle iki katlı olan evimizde oturuyorduk. Lise birinci sınıfın yarıyıl tatiline kadar okula köyümüzden dolmuşla gidip geldim. Sonra abim şehirde fabrikada şöförlük yapmaya başlayınca şehirde ev kiraladılar. Lise biri Hafta içi okul günlerinin çoğunu abimlerde kalarak bitirmiştim. Yaz tatili bitince okul günlerinde yine ağbimlerde kalıyordum. Bir akşam abimle aynı fabrikada çalışan yengemin akrabası Nurten abla geldi. abime işi Nurten abl
Unutulmaz Piknik Maceram
|Selam, ben 40lı yaşların henüz başında seksin doyumsuz güzelliklerini yaşamayı ve yaşatmayı çok seven birisiyim.Adım Murat, bu benim gerçek adım değil çünkü anlatacaklarım yaşanmış olaylar olduğundan adımın gizli kalması benim için çok önemli.Diğer kişilerinde adları gerçek olmayacak maalesef. Burada anlatacaklarım tamamen yaşadığım gerçek olaylardır.Daha önce bir itiraf sitesinde, oldukça iri olan penisim sebebiyle kullandığım "ThickDick" rumuzuyla yazılar yazdım fakat bir çoğu yayınlanmadı.Bu siteyi takip etmeye başladım ve bir zaman sonra bende başımdan geçenleri yazmaya karar ver
DOTMAM
 Selam millet,                     Bu siteyi yeni keşfettim. bende sizlere nyıllar önce başımdan gecen bir anımı anlatmak istiyorum.                 Ben ve kuzenim uzun zama ndır birbirimizi eller okşar tatmin ederdik. tabi bu onun nişanlamasıyla son buldu.ben her seferinde bidaha olması için çaba harcadım,ama kuzenimin bunu istemedigini düşünürdüm hep vaz geçerdim her seferinde.      &n
Ufff BeTeyzemin Amcigi DapdaraciktiPart 1
Üfff Be.Teyzemin Amcığı Dapdaracıktı.Part 1 merhaba.ben 25 yaşında bir gencim.başımdan geçen olayZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında -nedenini daha sonra açıklayacağım-çok geç kalmış bi olay.olayın baş kahramanı teyzem müstakil bi evde oturuyor.benim oturduğum evede oldukça yakın olması sebebiyle sık sık kuzenlerimi görme bahanesiyle teyzeme giderim.tabii ki asıl amacım bu değil....evet doğru yanıt asıl amacım teyzem. çünkü teyzem 40 ını geçmiş olmasına rağmen harika bir kadın.vede oldukça rahat olduğu içi
Annem Uyurken
16 Yaşında oldukça yakışıklı atletık bır ınsanım zamanımın çoğunu avde geçırdığim için evle bütünleştım artık bır sabah uyandığımda gözum annemın odasına kaydı annem sutyen ve kılotla yaıyordu bıden tahrık oldum nedenını anlamadım karşımda duran annemdı çunkı gızlıce onu ızleyerek mastırbasyon yapmştım annem 45 yaşında tam bır orta yaşsexi bır kadındı artık annemı aklımdan çıkaramıyrdum o hafıf srkmış goğuslerı hafıf basenlı kalçaları sex dudakları nı duşunuyordum ertesı sabah erkenden kalktm gene annem gene sutyen ve kılotla yatıordu kapının karşısına geçıp ekrar 31 çekmeye başladım annem san
Bilemezdim
Bilemezdim Merhabalar ben ankaradan oldukça kadınsı bi gayim. Partnerlerimi Genellikle İnternet yoluyla buluyorum. Evde ise kendimi vibratörlerim ile tatmin etmek zorunda kalıyorum ama hiçbir zaman gerçek tadı alamıyorum. Özellikle bi tane vibratörümü hiç kullanamadım Çünkü çok kalın ve uzun . Gene Chatten biri ile tanıştık evine çağırdı. Bende Yaklaşık 2 3 aydır ilişkiye girmediğim için acayip azmıştım. Akşama doğru evine gittim. Tabi Vibratörelerimi yanıma aldım. Neyse beni iiçeri davet etti. Televizyonda gay filmi oynuyordu. Adam sikini dışarı çıkarttı abartı bir siki vardı içimdan oha
Eczacı Çırağı-1-
Eczaneye gelip giderken mağza vitrinlerinde gördüğüm iç çamaşırı ve bayan çorapları uykularımın en güzel kısımlarıydı.Onlarla gezmek rüyamda bile harika bir şeydi.Haftalığımı aldığımda yolumun üzerindeki mağzaya kendimi attım.Tezgahtar bayana kız kardeşime hediye almak istediğimi söyledim.Tezgahtar ölçülerini sorunca ben boylarda kilosununda aynı olduğunu söyledim.Bana çeşitli takımlar gösterdi.İki takım iç çamaşırı(südyen-kilot) Üçtane kilotlu çorap(ten rengi;kahverengi;kırmızı)alarak çıktım.Eve gelince odaya geçerek iç çamaşırlarını ve çoraplarımı denedim çok güzel üzerimde durmuşlardı.
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/db61d6a7cc2f42adf5bbc41448fced89.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32