Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Annem Irem Ve Ben
Bu yaz herşeyin farklı olduğu bir dönem. Sex hayatımda artık kız arkadaşımın yanı sıra annem de bulunmaktadır. Ben tek çocuk olmanın avantajı ile çok rahat büyüdüm. Babam devamlı surette çalıştığından eve çok az uğruyordu. Annem ve kız arkadaşımın ilişkileri de iyi olduğundan devamlı beraber takılıyorduk. Yaz ayı deniz ve kumsal ayı olduğundan, arkadaşım irem ve annem zuhal ile beraber Yunanistan’a tatile gittik. Odalarımıza yerleştik. Annem bizim yanlız kalmamızı düşünerek ayrı bir oda tuttu. Zaman kaybetmek istemediğimizden dolayı eşyalarımızı boşaltıp denize gitmek üzere sözleştik. Odada İr
Menekse
Menekşe Mahallemizde üniversiteye giden bir kızdı Menekşe. Onu hep uzaktan görür ve şirin görüntüsü ve umursamaz tavırlarına karşı bir sempati beslerdim. Erkek kardeşi Tayfun daha liseye gidiyordu ve neredeyse her gün bizdeydi. Menekşe, iç mimarlıkta okuyor, bense Matematik bölümünde okuyordum. Tayfun’un lise derslerine branşım sebebiyle ben daha fazla yardımcı olabiliyordum. Bu sebeple ailelerimiz de yakınlaşmış, karşılıklı gider gelir olmuştuk. Menekşe’nin hiçbir şeyden çekinir yanı yoktu. Sanki hiçbir toplumsal baskıyla karşılaşmamış, çocukluğunu yitirmemişti. İstediği sözü
Yeni Personel
Merhaba millet bu anlatacağım hikaye tamamen gerçek ve yaşanmıştır. Dikkat edin etkisinde kalmayın. Ben ankarada ikamet etmekteyim işyerim kızılayda Ankaralı herkes bilir. İş yerine çay ve temizlik işleri için bir eleman alınacaktı ve bu işle ben ilgileniyordum. Nihayet tanıdık bir kişi vasıtasıyla bir bayan geldi.. Yaşı tahminen 17-18 civarında öyle ahım şahım değil ama kötü değil hatta iyi görünümlü bir bayan. Neyse güvenilir referansından dolayı işe alındı. Bayanımız gayet güzel hizmet ediyor yaklaşık 6 ay falan oldu tabi samimiyetlerde yavaş yavaş arttı işin ilginç tarafı bayanla aynı semt
Benim Adim Omer Iste Sana Boyle Gomer
Benim adım ömer işte sana böyle gömer merhabalar 1 yıl önce yaz tatilinde annemler tatile gideceklerini söylediler tamam dedim bende geliyorum neyse haziranda gittik köye varmıştık 1 hafta sonrasında öyle sıkılıyordumki hiç arkadaşım yoktu etrafta kız arkadaşımda adanada kalmıştı birgün evde dayımın odasına girdim aman allahım porno dergiler cd ler hemen hepsine baktım azmıştım dışarıya dereye çıktım mastürbasyon yapacaktım ki bir kız gördüm ineklere bakıcılık yapıyordu o kadar güzeldiki hemen tanışmak istedim sıcakkanlı olduğum için hemen gittim tanışmak istedim kıza çıkalım dedim arkada
Geniş Am Severim
İstanbulda oturuyorum Adım Koray 24cm sikimle her kadını delirtirim bunu iddaa ediyorum. Daha önce size amca kızımı sikerken sölemiştim ben amın genişini severim diye. İşte öle yaprak amlı bi kızla olan sikişimi anlatcam size Benim eniştenin kardeşi adı Nazan. Küçük ağızlı küçük memeli ama müthiş kalçası olan bi kız Nazan yaşı 21 ama bi iş yapmaz akşama kadar evde oturur. Nazan ilk gördüğümde demiştim zaten şu güzel götü amı bi siksem bi alsam şunun havasını diye. Emelleri gerçekleştirmek için önce ondan msn adresini aldım önceleri havadan sudan konuşururken ben konuyu aşka meşke getirdim. Bu
AHH CARMELA AHH
ASKERLIGIMI YENI BITIRMIS VE FRANSAYA GURBETE GITMISTIM.KALDIGIM BINADA CARMELA ISIMLI COK AMA COK HOS BIR KIZ TANIDIM KIZIN HER HAREKETINDEN SEX AKIYODU AMA BEN O ZAMANLAR ASIRI DERECEDE UTANGACTIM.KIZ BENI VE ERKEK KUZENIMI(O ARALAR KUZENIM BENDE KALIYODU) EVINE CAGIRIYOR GULUYORUZ KONUSUYORUZ YEMEK YIYORUZ AMA BASKA BISEY YOK .KUZENIMDE BENDE KIZA HASTAYIZ BIDE KIZ ONUMUZDE UTANMADAN HEP BACAKLARINI BI YERLERE DAYIYOR TAAA KULOTUNA KADAR BACAKLAR ORTADA AMA BIZDE BISEY YOK.BIR GUN YINEBENI KORIDORDA GORDU VE EVINE KAHVE ICMEYE CAGIRDI BENDE SEVINEREK KAUL ETTIM AMA BU SEFER ONCEDEN HAZIRLIK
Pelin Ve Deryanin Marifetleri
Pelin ve Deryanın marifetleri selamlar öncelikle ismimi açıklayayım.ben deniz oguz 27 yasındayım ve güzel huyluydum ama bu huyumuz su anda bozulmadı diyebilirim.çünkü harika bir üçlü durumundayız. hikayewme gelince üçlü dedim çünkü üç kisiyiz.ben fiğen ve derya..üç arkadasız.herseyimiz üç kişiyle geçmekte çünkü.ben 27 fiğen 25 deya 25 yaslarımız bu. daha düne kadar arkadaş çevrem yoktu ama buğünlerde doluca bir arkadaş çevrem var çünkü herşey dürüstlükle başlıyor.herseyimiz yani ben onlar için onlarda benim için yaratılmışlar sanki romantik bir arkadalığımız var.tanıştığım günleri anl
Amın İyisi Kötüsü Olmaz
Size daha ensest bölümünde yazmıştım. Adım Koray ve istanbulda oturuyorum anlattığım hikayeler tamamen gerçek sadece isimler farklı ama şimdi isimde gerçek. Lise de sibel adında önümde oturan şişman koca memeli bi kız vardı. Çirkindi ama manyak mal vardı. Lisede öünmde oturduğundan koltuk altından bakar sütyenini görmeye çalışır görüncede dünyalar benim olurdu akşam düşünüp 31 çekerdim. Bazende ön sıraya oturur aynayla kiloduna bakardım. Sibel güzel olmadığından erkekler onla ilgilenmezdi. Bu da beni sevindirirdi. Amına koduğumda öle bil vardıki göğüsleri kafam kadardı. Nese biz samimi arkadaş
Bornozlu Hala Kızı
Selam ben 18 yaşında 1. 82 Boyunda, yakışıklı sayılırım. Bir pazar günüydü. Halamlar izmirden bize gelmişlerdi ve ilk gün halamın kızı duş yapmak istedi. Halamlarda amcamlara gittiler ve bende çarşıya gidiyorum diye evden çıktım. Yarım saat sonra eve geldiğimde birde ne göryim halamın kızı bornozu götüne kadar açık vaziyette yatıyor. Hemen çaktırmadan tuvalete gidip bir posta attım ama beni kesmedi. Milli olmak istiyordum. Dayanamayıp tekrar yanına gittim ve onu süzmeye başladım. Dayanamayıp üzerine abandım dogal olarak tepki verdi ama benden kurtulmak kolay degil. Zorla bornozu çıkardım ben
Kucağa Ilk Oturuşum
Merhaaba ben sitenizi sık sık ziyeret ediyorum. Yayınlanan hikayeleri okumak ve 31 çekmek çok zevkli oluyor. Ben de size ilk deneyimimi anlatmaya karar verdim. Sizde okuyup 31 çekersiniz.Ben 29 yaşında 1.69 boyunda açık tenli seksin her türlüsünden hoşlanan birisiyim. İstanbulda yaşıyorum. Size üç yıl önce yaşadığım ilk gay ilişkimi anlatacağım. Günlerden cumartesiydi.Yaz olduğu için hava oldukça sıcaktı. Hem canım sıkılıyor hem de oldukça azmıştım. Kız arkadaşımla da aramız bozuk olduğu için arayamıyordum. Ben de en yakın arkadaşım Ş. ye gitmeye karar verdim. Aradım evdeydi. "Ne yapıyorsun!"
Orta Yaşlı Dolgun Popo
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada istemesin ona sürtünmek arkasına önüne dayanmak ellemek harika bir duygu ve bunu günün her saati her yerde yaşayabilirsiniz.. İş yerinde, sokakta, semt pazarında, otobüste, minibüste... İllaki yatağa girmeniz ya da sizi isteyen bir partner bulmanızgerekmez... Semt pazarının kalabalık bir saatinde pazara gidip yüzlerce popoya kalçaya göğüse dokunabiliyorum... Elleyebiliyorum ya da aniden duran bir kadının yada kızın arkasına dayanabiliyorum... Ben
ANILARIM6
Bir gün liseden beri en yakın arkadaşım Gülsu`nun evine misafirliğe gittim,hani Şenol Mehmet ve Ömerin bana yaptıklarını anlatmıştım,Gülsu gibi hepsi sınıf arkadaşlarımdı. yaşındaydım,4 sene oldu.Gülsu,175 boyunda sarışın yeşil gözlü, dolgun kalçalı,cıvıl cıvıl neşe dolu bir insandır.Evde erkek arkadaşı Selçuk da varmış bilmiyordum tanımıyordum.Selçuk uzun boylu top sakallı siyah uzun saçlı zayıftı,ben o zaman bekardım sevgilim de yoktu ama samimi söyleyim ona en ufak bir şey hissetmedim zaten başıma gelen tecavüzlerden sonra erkeklerden soğumaya başlamıştım.Gülsu bizi tanıştırdı,oturduk ye
Nerede Kiminle
Nerede kiminle Bir gün nisanlimi evine birakirken alt katinda oturan 14 yasindaki komsularinin kiziZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzunun gözlerime öyle bir bakisi vardi tahrik olmamam imkansizdi Bu olaydan iki hafta sonra annemi ve kardesimi nisanlimin ailesine gezmeye götürdügümdeZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzu da okula gidiyordu Annemleri birakinca hemen arabama binip yola çiktim ve onu az ilerde gördüm arabama bakiyordu Sigar
Lolita Kardeş
O sene 22 yaşındaydım. Kardeşim melisin de doğum günüydü. O gün o da 16 yaşna basıyordu... O sene onun daha bir olgunlaştığını hissediyordum... Biz onunla her konuyu çekinmeden konuşurduk, adeta arkadaş gibiydik ve birbirimize herşeyimimiz anlatırdık... Bir gün kardeşimi hıçkıra hıçkıra ağlarken odasının kapı aralığından gördüm... İçeri girdim ne olduğunu sordum başını ders masasında kaldırrak bütün güelliğiyle bana baktı ve çok mutsuzum kızlığım bozuldu abi dedi. Bende bunun normal bişi olduğunu nasıl olsa bunun olacağını söyledim... Bana bağırarak hiddetle ama benim kızlığımı senin bozmanı
Sedat`ın Sevgilisi Banu
Merhaba. Ben Mersinden Merve.19 yaşındayım ve dayımın oğlunun dükkanında çalışıyorum.Dayımın oğlu Sedat ile küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Ama yaşımız ilerledikçe birbirimize karşı hissettiklerimiz değişti. Birgün dükkana geldi.Ben Sedat ve Banu`nun planından habersiz kendimize içecek bişeyler hazırladım.İçkisini Banu`ya uzattım.Banu içkisini içerken benim bacaklarıma bakıyordu. Birkaç dakika sonra Banu içkisini üzerine döktü. Bunu kasıtlı yaptığını düşündüm ve haklı çıktım. Banu üzerindekileri dükkanın mutfağında çıkarıp kurutmak istedi. Benimde yanında gelip ona yardım etmemi istediğ
Erkek Arkadaşımla
Slm herkese ben nazlı 17 yaşında kumral ela gözlü uzun boylu çok güzel bi kızım.Erkek arkadaşımla 1 yıldır mutlu bir beraberliğimiz var. Konuya geçeyimm.Erkek ak. sex düşkünü beni çok seven bi erkekdir birgün ormana gittik ve beni öpmeye başladı orman da kimse yoktu çok rahhat haraket edebilioduk.Benim onun yarağını yallamamı istedi bende ilk defa ama çok güzel ve zevkli bi şekilde yalamaya başladım 3 kere boşaldı ağzıma. Ondan sonra dudaklarımı göğüslerimi sıkmaya başkladı göğülerimi çok sewer 12 dk kdr yaladı benim artık gücüm kalmamıştıı ama o yalamaya doyamadığını sölüodu amııma doğr
Müşterim Karısını Teklif Etti
Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim hasan abi karisini tatmin edemedigini bana guvendigi icinde karisini teklif etmisti ve bende karisi ilen cinsel iliskiye girdim.Gecen hafta selda hasan abi ilen tekrar hollandaya geldi ve hasan abi seldayi bana biraktiktan sonra kendisi tekrar turkiyeye dondu karisi ilen 10 gun ben ilgilenmeliydim ve bana belirli miktarda para birak i seldanin butun ihtiyaclarini karsilamam icin. Neyse selda ilen devamli gittigimiz turk restaurantina gittik,yemek
Özlem
Bizim bir karşı komşumuz var adı .Aynı zamanda aynı okula gidiyoruz.Ama öyle böyle değil.Amını görmemişken bile orasının bal çanağı olduğunu biliyordum sanki.Bir gün serviste bana rica etti ve dedi ki "Benim beden kıyafetlerimi eve bırakırmısın" diye.Bende evet dedim.Ama aklımdan bir kurnazlık geçmişti. Önce direk eve gittim.Poşetin ağzını açtımve içine boşaldım.Kıyafetlerini evine götürdüm eve gidince ve ona annemin bir şey istediğini bu yüzden geç getirdiğimi söylemiştim.Oda inandı.Ertesi gün bana "kıyafetlerimin üzerine bişey damlamış" bende eee dedim.Sen mi yaptın dedi.Ben ne kadar hayır
Yağmurlu Gün
Ankaranın soğuğu malum, sonbaharda bir soğudu mu bahara kadar bir daha ısınmaz. Ama çok da kötülememek lazım, sonuçta İstanbulda da Ekimde motosiklete binmek pek akıl karı değildir. O Ekim akşamında soğuk ve cehennem gibi yağmur yağıyordu. Nasıl olsa yağmaz diye düşünerek Ranalara yürüyerek gitmeye karar vermiştim. Ama yarı yolda öyle bir yağmur bastırdı ki, kendimi içeri atıncaya kadar sucuk gibi ıslandım. Cuma akşamıydı ve Rana ve benim için haftanın en güzel günüydü. İkimiz için de hafta bitmiş ve hoşlanacağımız iki günü bize vermişti. Ufak tefek sorunlar olsa da onunla yattığımız gecelerin
Esra Ablam
18 yaşında 177cm boyunda bir gencim. İzmir`de Üniversitede okuyan benden üç yaş büyük bir ablam var. Adı Esra. Ailemde beni İzmir`e ablamın yanında kalmam için göndermişti. Eğitimime orada devam edecektim. kızlara, sekse aslında pek fazla ilgi duymuyordum başımdan bu olay geçene kadar. Böyle diyorum ama ablamın güzelliğini inkar edemem yani. Çünkü küçüklükten belli ablama karşı farklı bir bakış açım vardı ama içimden ablamı sikmek gibi düşünceler geçmiyordu. Ablamla aynı evde yaşamaya başladığımızda artık birşeylerin değiştiğininde farkındaydım. Ablam öncesinden daha rahat dolanıyordu evin i
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/5a784bb4a2737f2a40d4f3a95d08023c.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32